loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 749 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از وسایل کاربردی و مفید در اقلام سیسمونی نوزاد بالش شیر دهی می باشد که استفاده از آن در زمان شیردهی باعث آسایش و راحتی نوزاد و هم چنین مادر می گردد، در این مطلب قصد داریم نحوه دوخت بالش شیردهی را به روشی بسیار آسان به شما آموزش دهیم.دوخت بالش همچون دوخت کوسن روش های مختلف و در عین حال ساده ایی دارد که با یادگیری اصول اولیه آن می توانید مدل های متنوع بالش و کوسن را بدوزید. اما بالشی که امروز قصد آموزش آن را داریم کمی متفاوت می باشد. این نوع بالش که طرح متفاوتی دارد برای شیردهی نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به دوخت روبالشی جداگانه ندارد، البته می توانید از پارچه ایی که برای دوخت زیرانداز نوزاد استفاده کرده اید برای روی بالش نیز استفاده نمایید.

محمد غفوری تبار بازدید : 699 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از انواع اقلام ضروری و کاربردی سیسمونی نوزاد تشک لبه دار یا گارد دار می باشد که در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد و می تواند جایگزین مناسبی برای کریر نوزاد باشد. در این بخش آموزشی قصد داریم به منظور یادگیری و کاهش هزینه های اضافی، شما عزیزان را با نحوه دوخت تشک گارد دار به روشی بسیار ساده و نمونه های زیبایی از این نوع تشک محافظ آشنا کنیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 664 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

شال بافتنی یکی از پوشش های مناسب برای فصل زمستان است، شال های بافتنی تنوع بسیار بالایی دارند که می توان بهترین انتخاب را از بین آنها داشت. اگر شما نیز قصد خرید یا بافت شال گردن بافتنی را برای کودکتان دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با انواع مدل شال بافتنی دخترانه و پسرانه جدید و بسیار شیک آشنا شده و مدل دلخواه را انتخاب کنید.هنر بافتنی یکی از هنرهای زیبا و بسیار کاربردی است که از آن می توان در تهیه پوشاک و وسایل مختلف نهایت استفاده را برد. انواع لباس های بافتنی، شال و کلاه بافت، پتو بافتنی، پاپوش های رنگارنگ و… از جمله رایج ترین بافتنی ها محسوب می گردند که در این میان بافتنی های بچه گانه تنوع بالاتری دارند. در ادامه با تعدادی شال بافتنی جدید و متنوع آشنا می شوید که از محبوب ترین بافتنی های کودکان در سنین مختلف می باشند.

محمد غفوری تبار بازدید : 597 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از انواع وسایل کاربردی و پرمصرف در محیط آشپزخانه اسکاج می باشد که در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد. شما می توانید در صورت تمایل به سادگی با استفاده از هنر بافتنی مدل زیبایی از آن را مطابق با سلیقه خود ببافید و مورد استفاده قرار دهید. در همین زمینه قصد داریم در این مطلب به شما عزیزان نحوه بافت اسکاج را به روشی آسان آموزش دهیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 119 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

آشپزخانه قلب خانه ، این جمله ایی است که تا به حال زیاد با آن برخورد داشته اید . درواقع این جمله بسیار درست است و از آن جایی که ما برای زندگی به غذا خوردن احتیاج داریم و این غذا معمولا در آشپزخانه آماده می شود ، می توان گفت که واقعا آشپزخانه قلب خانه است و در آن هیچ شکی نیست .امروزه روز ، فر های توکار ، بیشتر از همیشه در قلب خانه ، یعنی آشپزخانه ها به چشم میخورند و تبدیل به یکی از محبوب ترین و مورد نیاز ترین ، وسایل در زندگی مردم به شمار میروند . از این رو بهتر است که کمی درباره آن ها اطلاعات داشته باشیم و بتونیم درک کنیم که دلیل این محبوبیت ، علاوه بر زیبایی و نمای مدرنی که فر های توکار به آشپزخانه ما اضافه می کنند ، چه مزایای دیگری برای ما دارند و چرا تا این اندازه ، به آشپزخانه ها نفوذ کرده اند و از ضروری ترین وسایل به شمار میورند .

محمد غفوری تبار بازدید : 75 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

وجود حلقه تزیینی  روی در اتاق ها نشان دهنده سلیقه خانم خونه س و چه بهتر که بتونیم این حلقه رو خودمون با وسایلی که توی خونه داریم بسازیم و اینطوری هنرمونو به نمایش بذاریم. ساخت حلقه روش های مختلفی داره که من امروز یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین حلقه ها رو براتون در نظر گرفتم. با این اموزش کامل و زیبا در خدمتتون هستم.

تعداد صفحات : 1111

درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 778
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 778
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 119,268
  • بازدید کلی : 1,974,202