loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 1160 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

بازگشت سیامک نعمتی به دفاع راست

 

 

به گزارش  منیبان، سیامک نعمتی طی سه سال اخیر در پست های مختلفی برای پرسپولیس به میدان رفته است. به عنوان مدافع و وینگر راست و البته هافبک پشت مهاجم. اما بی تردید او در پست دفاع راست بیشتر از هر پست دیگری برای پرسپولیس بازی کرده است. نعمتی فصل در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله گروهی به عنوان مدافع راست بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت. هر چند در ادامه راه مهدی شیری جایگزین او شد و با یک اشتباه عجیب و غریب در بازی فینال به شکل عجیبی روند بازی را تغییر داد. اشتباهی که بسیاری از کارشناسان معتقدند باعث افت روحی شدید بقیه بازیکنان شد و اگر رخ نمی داد می توانست نتیجه دیگری را در فینال رقم بزند.

محمد غفوری تبار بازدید : 1098 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

در اغلب مواقع متاهل ها در برخورد با افراد مجرد احساس دانایی و برتری می کنند و یا ناخواسته جملاتی را بر زبان می آورند که دوستان مجرد خود را ناراحت می کند . اگر تازه ازدواج کرده اید و فاصله ای میان شما و دوست مجردتان افتاده ، آن را به مشغله های بعد از ازدواجتان ربط ندهید شاید در مقابل دوست مجردتان سخنی را ناآگاهانه بر لب رانده اید که او را آزرده ساخته است.

محمد غفوری تبار بازدید : 1041 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

بسیاری از بانوان هنرمند و باسلیقه همیشه به دنبال ایده های ناب و ایده آل برای تزیین میز ناهار خوری متناسب و هماهنگ با دیزاین داخلی منزل خود هستند و تمایل دارند بهترین سبک تزیینات و طراحی چیدمان را بکار گیرند تا فضایی زیبا و دلنشین در محیط اطرافشان ایجاد نمایند. البته تزیین میز پذیرایی و میز غذاخوری به یک نسبت اهمیت دارند و برای دیزاین آنها باید نهایت سلیقه را به کار ببرید.به منظور انجام این کار اصول و قواعد زیادی وجود دارد که رعایت نمودن آن ها دیزاین شما را جذاب تر و شیک تر خواهد کرد. اولین اصل این است که چیدمان عناصری که برای دکور میز در نظر گرفته اید باید منظم و مناسب باشد. انتخاب یک تم زیبا و خاص نیز گزینه دیگری است که باید به آن توجه نمایید.آیتم دیگری که قبل از اجرای انواع تزیینات باید به آن توجه داشت انتخاب یک رومیزی مناسب و هم چنین زیر بشقابی یا رانر است که باید طرح و رنگ آن متناسب با سبک چیدمان شما باشد تا زیبایی چشم نوازی به دکور میز شما ببخشد. نحوه چیدمان عناصر و اجزای مختلفی همچون قاشق و چنگال، بشقاب، دستمال سفره، ظروف سرو غذا، وسایل تزیینی مختلف و … نیز بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد که اگر کاملا صحیح و مناسب انجام گیرد قطعا تاثیر زیادی بر روی جذابیت و شکیل بودن میز شما خواهد داشت. البته اینکه بخواهید میز غذاخوری را به عنوان میز شام، میز صبحانه و یا حتی به عنوان سفره افطاری بچینید نیازمند وسایل و دیزاین مخصوص به خود است.

محمد غفوری تبار بازدید : 1038 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از وسایل کاربردی و مفید در اقلام سیسمونی نوزاد بالش شیر دهی می باشد که استفاده از آن در زمان شیردهی باعث آسایش و راحتی نوزاد و هم چنین مادر می گردد، در این مطلب قصد داریم نحوه دوخت بالش شیردهی را به روشی بسیار آسان به شما آموزش دهیم.دوخت بالش همچون دوخت کوسن روش های مختلف و در عین حال ساده ایی دارد که با یادگیری اصول اولیه آن می توانید مدل های متنوع بالش و کوسن را بدوزید. اما بالشی که امروز قصد آموزش آن را داریم کمی متفاوت می باشد. این نوع بالش که طرح متفاوتی دارد برای شیردهی نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به دوخت روبالشی جداگانه ندارد، البته می توانید از پارچه ایی که برای دوخت زیرانداز نوزاد استفاده کرده اید برای روی بالش نیز استفاده نمایید.

محمد غفوری تبار بازدید : 997 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

سرویس آشپزخانه در واقع از جمله وسایل کاربردی در محیط آشپزخانه محسوب می شود که جزء ملزومات اصلی آشپزخانه به شمار می آید و در رنگ ها و طرح های مختلف موجود می باشد. در همین زمینه قصد داریم در این مطلب شما عزیزان را با نحوه دوخت سرویس آشپزخانه به روشی ساده و راحت آشنا کنیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 749 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از وسایل کاربردی و مفید در اقلام سیسمونی نوزاد بالش شیر دهی می باشد که استفاده از آن در زمان شیردهی باعث آسایش و راحتی نوزاد و هم چنین مادر می گردد، در این مطلب قصد داریم نحوه دوخت بالش شیردهی را به روشی بسیار آسان به شما آموزش دهیم.دوخت بالش همچون دوخت کوسن روش های مختلف و در عین حال ساده ایی دارد که با یادگیری اصول اولیه آن می توانید مدل های متنوع بالش و کوسن را بدوزید. اما بالشی که امروز قصد آموزش آن را داریم کمی متفاوت می باشد. این نوع بالش که طرح متفاوتی دارد برای شیردهی نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به دوخت روبالشی جداگانه ندارد، البته می توانید از پارچه ایی که برای دوخت زیرانداز نوزاد استفاده کرده اید برای روی بالش نیز استفاده نمایید.

محمد غفوری تبار بازدید : 699 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از انواع اقلام ضروری و کاربردی سیسمونی نوزاد تشک لبه دار یا گارد دار می باشد که در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد و می تواند جایگزین مناسبی برای کریر نوزاد باشد. در این بخش آموزشی قصد داریم به منظور یادگیری و کاهش هزینه های اضافی، شما عزیزان را با نحوه دوخت تشک گارد دار به روشی بسیار ساده و نمونه های زیبایی از این نوع تشک محافظ آشنا کنیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 664 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

شال بافتنی یکی از پوشش های مناسب برای فصل زمستان است، شال های بافتنی تنوع بسیار بالایی دارند که می توان بهترین انتخاب را از بین آنها داشت. اگر شما نیز قصد خرید یا بافت شال گردن بافتنی را برای کودکتان دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با انواع مدل شال بافتنی دخترانه و پسرانه جدید و بسیار شیک آشنا شده و مدل دلخواه را انتخاب کنید.هنر بافتنی یکی از هنرهای زیبا و بسیار کاربردی است که از آن می توان در تهیه پوشاک و وسایل مختلف نهایت استفاده را برد. انواع لباس های بافتنی، شال و کلاه بافت، پتو بافتنی، پاپوش های رنگارنگ و… از جمله رایج ترین بافتنی ها محسوب می گردند که در این میان بافتنی های بچه گانه تنوع بالاتری دارند. در ادامه با تعدادی شال بافتنی جدید و متنوع آشنا می شوید که از محبوب ترین بافتنی های کودکان در سنین مختلف می باشند.

محمد غفوری تبار بازدید : 597 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از انواع وسایل کاربردی و پرمصرف در محیط آشپزخانه اسکاج می باشد که در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد. شما می توانید در صورت تمایل به سادگی با استفاده از هنر بافتنی مدل زیبایی از آن را مطابق با سلیقه خود ببافید و مورد استفاده قرار دهید. در همین زمینه قصد داریم در این مطلب به شما عزیزان نحوه بافت اسکاج را به روشی آسان آموزش دهیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 119 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

آشپزخانه قلب خانه ، این جمله ایی است که تا به حال زیاد با آن برخورد داشته اید . درواقع این جمله بسیار درست است و از آن جایی که ما برای زندگی به غذا خوردن احتیاج داریم و این غذا معمولا در آشپزخانه آماده می شود ، می توان گفت که واقعا آشپزخانه قلب خانه است و در آن هیچ شکی نیست .امروزه روز ، فر های توکار ، بیشتر از همیشه در قلب خانه ، یعنی آشپزخانه ها به چشم میخورند و تبدیل به یکی از محبوب ترین و مورد نیاز ترین ، وسایل در زندگی مردم به شمار میروند . از این رو بهتر است که کمی درباره آن ها اطلاعات داشته باشیم و بتونیم درک کنیم که دلیل این محبوبیت ، علاوه بر زیبایی و نمای مدرنی که فر های توکار به آشپزخانه ما اضافه می کنند ، چه مزایای دیگری برای ما دارند و چرا تا این اندازه ، به آشپزخانه ها نفوذ کرده اند و از ضروری ترین وسایل به شمار میورند .

محمد غفوری تبار بازدید : 75 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

وجود حلقه تزیینی  روی در اتاق ها نشان دهنده سلیقه خانم خونه س و چه بهتر که بتونیم این حلقه رو خودمون با وسایلی که توی خونه داریم بسازیم و اینطوری هنرمونو به نمایش بذاریم. ساخت حلقه روش های مختلفی داره که من امروز یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین حلقه ها رو براتون در نظر گرفتم. با این اموزش کامل و زیبا در خدمتتون هستم.

محمد غفوری تبار بازدید : 82 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

ساخت آویز تزئینی برای سقف اتاق خواب به دکوراسیون و زیبایی اتاق خواب کمک زیادی میکنه و باعث میشه بدون هزینه و با وسایلی که توی خونه دارین یه وسیله تزئینی خیلی زیبا و متفاوت برای خودتون بسازین. این نوع آویز تزئینی خیلی راحت و بدون دردسر درست میشه و شما میتونین تو مکانهای مختلف ازش استفاده کنین. خب بهتره آموزشو شروع کنیم.همراهم باشین.

محمد غفوری تبار بازدید : 39 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

مانتو یکی از پرکاربردترین پوشاک زنانه می باشد که انتخاب صحیح و مناسب آن نقش مهمی در استایل خانم ها دارد و دارای گستره ای از تنوع طرح و مدل می باشد که برای تمامی فصول و انواع سلیقه ها طراحی شده است. مدل مانتو ساده با جنس های مختلف یکی از انواع مدل مانتو پرطرفدار است که برای پوشیدن در تمامی موقعیت ها و مکان ها گزینه بسیار مناسبی می باشد و با توجه به سبکی که دارد هیچگاه دمده نمی شود. شما می توانید از انواع مدل مانتو سوییت، مخمل، حریر، نخی و.. در مدل های ساده برای فصول مختلف سال استفاده کنید و نگران تیپ و ظاهر خود نباشید.این مدل مانتو در انواع کوتاه و بلند طراحی شده است و در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار موجود می باشد. شما باید قبل از انتخاب مانتو به فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود توجه نمایید و مدل مانتوی موردنظر خود را انتخاب کنید. در دوخت این نوع مانتو از تزیینات خاصی استفاده نشده است و جنس آن از پارچه های معمولی می باشد. این مدل مانتو در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است که برای پوشیدن در مجالس و مهمانی ها نیز می توان از آن استفاده نمود. انواع مدل مانتو شیک دخترانه و زنانه می توانند در عین سادگی، استایل خاص و متفاوتی برای شما بسازند.

محمد غفوری تبار بازدید : 35 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از اجزای اصلی و جدایی ناپذیر سفره هفت سین سبزه عید می باشد که نماد طراوت و شادابی است. بسیاری از بانوان با سلیقه و هنرمند با فرا رسیدن سال نو سعی دارند برای سفره و میز هفت سین خود سبزه زیبایی را با دست خود سبز کنند. سبزه عید در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد و اغلب با استفاده از دانه ها و حبوبات مختلفی هم چون عدس، ماش، گندم و … تهیه می گردد. البته به طور معمول تهیه سبزه عید با عدس و گندم رواج بیشتری دارد و بیشتر به چشم می خورد.برای سبز کردن سبزه عید باید به یک سری نکات توجه نمود، به طور مثال انتخاب یک ظرف مناسب برای سبز کردن سبزه هفت سین با توجه به نوع و مدل چیدمان سفره هفت سین باعث جذابیت و رشد بهتر سبزه خواهد شد. استفاده از ظروف چینی و سفالی گزینه خوبی برای انجام این کار می باشد. بنابراین اگر تمایل دارید برای عید امسال سبزه عید را خودتان سبز نمایید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب همراه ما باشید. نوع بذر انتخابی نیز اهمیت زیادی دارد، به طور مثال سبزه عید با هسته پرتقال و نارنج زمان بیشتری نسبت به سبزه گندم یا عدس دارد. البته در سالهای اخیر شاهد سبزه های مختلفی از جمله سبزه عید با لبو و چغندر و دیگر بذرهای متنوع بوده ایم که هر یک زیبایی و جذابیت خاصی در سفره هفت سین دارند.

محمد غفوری تبار بازدید : 35 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

دامن یکی از انواع پوشاک می باشد که در گذشته فقط در داخل خانه مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه این نوع پوشش با خلاقیت طراحان لباس به دنیای مد راه پیدا کرده است که اگر بخواهیم به یکی از انواع آن اشاره کنیم می توان مدل مانتو و دامن را نام برد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.اگر که شما تمایل دارید ظاهری جذاب و تیپی فوق العاده و بی نظیر داشته باشید پوشیدن مانتو با دامن ست یکی از گزینه های هوشمندانه و کاملا ماهرانه می باشد چرا که با توجه به این که امروزه مانتو های جلو باز بیشتر رواج پیدا کرده است پس ست کردن مانتو با دامن هماهنگی و جذابیتی خاصی به نوع استایل شما می دهد. از این تیپ جذاب می توانید در تمامی فصول سال استفاده نمایید، به طور مثال ست کردن مانتو زمستانه با دامن های پشمی ضخیم و بوت های جذاب یکی از بهترین و شیک ترین استایل های فصل پاییز است.

محمد غفوری تبار بازدید : 33 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

انتخاب مدل مانتو دخترانه مناسب و ایده آل یکی از دغدغه های همه دختران جوانی می باشد که به ظاهر خود اهمیت می دهند، اما جای نگرانی نیست، طراحان مد موفق به طراحی و دوخت انواع مانتو دخترانه فانتزی شده اند که این امر کار را برای دختران سختگیر راحت کرده است. مانتوهای فانتزی را می توان به عنوان انواع مدل مانتو نخی تابستانه، مانتو بهاره و حتی مانتو پاییزه تهیه کرد که تفاوت آنها در جنس و طرح پارچه می باشد. با این حال انتخاب انواع مدل مانتو فانتزی به عنوان مانتو جدید دخترانه پیشنهاد فوق العاده ای است که خوشبختانه مورد استقبال واقع شده است.

محمد غفوری تبار بازدید : 39 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

امروز تصمیم دارم ساخت کاردستی با دکمه هایی که دیگه به دردتون نمیخوره و توی خونه دارید رو بهتون یاد بدم، تا ببینید چقد راحت میشه توی خونه و با وسایل کم کاردستی های زیبایی درست کرد و از اونها نهایت استفاده رو برد. پس با این آموزش زیبا و متفاوت ساخت کاردستی با دکمه در ادامه مطلب همراهم باشید.

محمد غفوری تبار بازدید : 46 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

برای ساخت این نوع کاردستی با پارچه شما میتونید از تکه پارچه هایی که توی خونه دارید و یا لباس های قدیمی که دیگه براتون کاربردی نداره استفاده کنید، علاوه بر پارچه دو تکه کارتن هم لازم دارید. برای شروع ساخت کاردستی پارچه ها رو برش بزنید. عرض پارچه حدود دو یا سه سانتیمتر باشه خوبه، برای طولش هم فرقی نداره و بستگی به اعاد لباس یا پارچه تون داره. بعد از اینکه همه پارچه ها رو برش زدید کارتنی رو که دارید یه شکلی که در تصویر زیر میبینید برش بدید برای این کاردستی دو تکه کارتن کافیه.

محمد غفوری تبار بازدید : 51 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

امروز تصمیم دارم ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی را یاد بدم تا بتونید بدون هزینه و با بطری های خالی که دارید وسایل جدید و جالبی درست کنید و از هنر و سلیقه تون بهترین استفاده رو ببرید و از این ایده ها در تزیین منزل و به عنوان دکوری استفاده کنید. اگر شما نیز تعدادی بطری بدون استفاده دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

محمد غفوری تبار بازدید : 38 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

برخی از افراد با توجه به این که لباس هایشان با مرور زمان و به دلیل استفاده مکرر از آن ها دچار رنگ و رو رفتگی شده اند تمایل دارند به دلیل علاقه ای که به لباس خاصی دارند همچنان از آن لباس استفاده نمایند، به همین دلیل تصمیم به رنگ نمودن لباس مورد نظر می گیرند. بر همین اساس قصد داریم در این مطلب شما عزیزان را با نحوه رنگ کردن لباس در خانه به روشی راحت آشنا کنیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 38 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

از جمله تفریحات سالم و سرگرم کننده که برای کودکان بسیار مفید می باشد ساخت کاردستی در انواع و اقسام مختلف است که با استفاده از ساده ترین وسایل و با بکارگیری روش های آسانی می توان به ساختن آن ها پرداخت. کاردستی تلویزیون یکی از انواع کاردستی می باشد که شیوه های مختلفی برای درست کردن آن وجود دارد و همچون کاردستی ترازو، کاردستی ماشین، کاردستی شمشیر، کاردستی خانه و… می توان آن را با وسایل ساده و در دسترس ساخت و نحوه درست کردن آن را به عنوان کاردستی پسرانه و یا دخترانه به بچه ها آموزش داد.ایده های فراوانی برای درست کردن این نوع کاردستی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از وسایل ساده ای همچون کاغذ، مقوا و… با بکارگیری کمی خلاقیت و ذوق هنری مدل های دلخواه و جذابی از آن را بسازید و برای بازی و سرگرمی در اختیار کودکان قرار دهید.

محمد غفوری تبار بازدید : 39 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

ساندویچ ها از جمله غذاهای فست فودی به شمار می آیند که در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند و به دلیل تنوعی که دارند برای تمامی ذائقه ها موجود می باشند و همچنین به علت نوع سروی که دارند بسیاری از افراد ترجیح می دهند در اغلب مهمانی ها و مجالس خود از آن ها استفاده نمایند و به خاطر جذابیت بخشیدن به ظاهر آن ها با بکارگیری ایده های مختلف به دیزاین آن ها بپردازند. در همین زمینه قصد داریم در این مطلب شما عزیزان را با مجموعه ای زیبا از انواع تزیین ساندویچ های مختلف با سبک های گوناگون آشنا کنیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 55 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از انواع کیک ها که در شکل ها و مدل های مختلفی تهیه و اجرا می شود کیک دخترانه بوده که با توجه به سلیقه و علایق دختران طراحی می شود و با بهره گیری از ایده ها و سبک های مختلفی دیزاین می گردد. از این رو قصد داریم در این مطلب شما عزیزان را با انواع مدل های جالب تزیین کیک دخترانه در طرح های شیک و جذاب آشنا کنیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 38 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

نارنگی یکی از انواع میوه های خوشمزه و دوست داشتنی می باشد که علاوه بر خواص فراوانی که دارد، کاربرد بسیار زیادی در مدل های مختلف میوه آرایی داشته و با استفاده از آن می توان در مهمانی ها و جشن های مختلف چیدمان و تزیینات بشقاب و سالاد میوه را در سبک های متفاوت ارائه نمود. به جهت آشنایی و الگوبرداری شما عزیزان از این مدل ها در این مطلب مجموعه ای جذاب و دیدنی از انواع ایده های مختلف تزیین نارنگی را گردآوری و به نمایش گذاشته ایم.

محمد غفوری تبار بازدید : 41 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

تزیینات جشن تولد کاملا سلیقه ایی است و افراد به دلخواه می توانند تزیینات مناسب را انتخاب کنند، به طور مثال بادکنک آرایی تولد، تزیین میز با گل و یا شمع آرایی تولد از جمله هنر هایی است که باعث می شود جشن شما باشکوه تر شود. از جمله ایده های جالب و جذابی که به منظور زیبایی بخشیدن و شکیل نمودن مراسم تولد می توان از آن بهره گرفت استفاده از انواع گل های مختلف است که دیزاین و چیدمان آن بستگی دارد به سلیقه و ذوق هنری شما و در نهایت جنسیت و سن شخصی که قرار است جشن برای او برگزار گردد. گل آرایی تولد در واقع ایده ای پرکاربرد و منحصر به فرد می باشد که شما می توانید به سبک ها و روش های مختلف و خلاقانه آن را انجام دهید.

محمد غفوری تبار بازدید : 47 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل نقش چشمگیری دارد و در واقع روح تازه ای به فضای سرد و بی جان محیط داده و به نوعی باعث زینت بخشیدن به فضای داخلی منزل شده کاشت و پرورش گونه های مختلفی گیاهی می باشد که هر فردی مطابق با سلیقه خود به نگه داری انواع مختلفی از گیاهان زینتی و گل های طبیعی می پردازد. از جمله این گیاهان که رویش بسیار سریع و مناسبی دارد و به همین دلیل محبوبیت زیادی یافته است گل پتوس می باشد که ایده های مختلفی برای تزیین و دیزاین آن وجود دارد. ما در مطالب قبلی شما را با نحوه تزیین گل طبیعی آشنا نموده ایم، حال می خواهیم نحوه دیزاین گل های پتوس را برای بخش های مختلف منزل معرفی نماییم.

محمد غفوری تبار بازدید : 32 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

از جمله وسایل و موادی که می توان با استفاده از آن کارهای هنری جالب و خلاقانه ای ساخت و برای تزیین و زیبا سازی بسیاری از وسایل از آن بهره برد می توان به انواع لاک ناخن اشاره کرد که با توجه به ماندگاری و قیمت مناسبی که دارد گزینه بسیار خوبی برای خلق انواع آثار هنری می باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی ایده ها و نمونه های جالب و زیبایی از انواع خلاقیت با لاک ناخن به منظور مشاهده و الگوبرداری شما عزیزان بپردازیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 30 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

لاستیک های فرسوده و به درد نخوری که تاریخ مصرف آن ها تمام شده است می توانند با بکارگیری کمی خلاقیت و ذوق هنری تبدیل به وسایلی جالب و کاربردی گردند. شما می توانید به جای دور انداختن لاستیک های کهنه به گونه ای آن ها را بازیافت کنید و از آن ها استفاده مجدد داشته باشید. برای انجام این کار و بازسازی وسایل قدیمی و کهنه نیاز به ایده های جالبی در این زمینه برای الگوبرداری دارید.

با استفاده از روش های خلاقانه و چند تکنیک ساده می توان با کمک لاستیک ماشین کارهای هنری جالبی در قالب وسایل تزیینی و کاربردی ساخت که از جمله آن می توان به ساخت و تزیین میز، گلدان، وسایل بازی کودکان، اشیاء دکوری، مبل و … اشاره کرد. در کل می توان گفت خلاقیت با وسایل ساده و بی مصرف می تواند نقش مهمی در تهیه وسایل جدید و کاربردی داشته باشد.

بنابراین به راحتی می توانید با استفاده از روش ها و ایده های جالبی که در این زمینه وجود دارد سازه های هنری جالب و شگفت انگیزی را بسازید و از آن ها برای کاربردهای مختلف استفاده نمایید. بدین ترتیب با داشتن کمی خلاقیت و ابتکار می توانید از این وسیله استفاده های فراوان و متفاوتی داشته باشید و آثاری زیبا و خلاقانه بوجود آورید.

محمد غفوری تبار بازدید : 34 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

به طور معمول همه افراد در منازل خود مجموعه ای از وسایلی قدیمی دارند که بلااستفاده مانده است. این وسایل را می توان با استفاده از راهکارهای خلاقانه به وسایلی تزیینی و کاربردی تبدیل نمود. بازسازی وسایل قدیمی در واقع علاوه بر حذف هزینه های اضافی باعث ایجاد وسایلی جدید با سبک و دکوراسیونی متفاوت می گردد.

 

برای نوسازی این وسایل روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با ساده ترین ابزار به آن ها رسیدگی نموده و تغییراتی جالب و کاربردی در آن ها ایجاد نمایید. به طور مثال می توانید آن ها را رنگ آمیزی نمایید و جلوه ای جذاب به ظاهر آن ها بدهید. هم چنین می توانید وسایل ساده و بدون طرح را با یک نقش و طرح زیبا نونوار نمایید. بدین صورت که به تزیین درب کمد دیواری ها یا کابینت ها که بخشی از منزل هستند بپردازید و یا با هنرهای ساده و زیبا به تزیین میز یا صندلی های قدیمی بپردازید و به این شکل در فضای منزل تنوع ایجاد کنید.

محمد غفوری تبار بازدید : 19 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

با به کارگیری خلاقیت در خانه می توان اقدام به انجام تزیینات مختلف و جالب نمود، همانگونه که می دانید استفاده از ایده های خلاقانه و جدید منجر به صرفه جویی در هزینه ها می گردد و شما می توانید با روش های ارزان و جالب، تغییرات خاصی در منزل ایجاد کنید و از این طریق فضایی زیبا در بخش های مختلف خانه داشته باشید. پس تا پایان این مقاله همراه ما بوده و از جالب ترین ایده ها در زمینه خلاقیت در منزل نهایت استفاده را ببرید.

محمد غفوری تبار بازدید : 11 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

سیمان و گچ از مواد اصلی ساختمان سازی می باشند، اما با کمی خلاقیت می توان با استفاده از این مواد، کاردستی ها و دکورهای فانتزی زیبا و جذاب نظیر جاشمعی، گلدان، آویز، تابلو و… ساخت. از این رو، در این مطلب از هنر در خانه قصد داریم، انواع خلاقیت با سیمان و گچ و ایده هایی برای ساخت کاردستی با این مواد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، پس تا پایان همراه ما بوده و از این مطلب نهایت استفاده را ببرید.

محمد غفوری تبار بازدید : 17 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

ساخت کاردستی ساده با فوم را می توان از جمله کاردستی های جذاب و زیبا به شمار آورد که علاوه بر تنوع بالای آن در نوع رنگ دارای انعطاف پذیری مناسب و مطلوبی برای ساخت کاردستی می باشد که همین مزیت و ویژگی فوم باعث کاربرد فراوان آن در ساخت بسیاری از وسایل مختلف شده است، ابتکار و خلاقیت با فوم به خصوص برای کودکان وسیله ای کارآمد برای بکارگیری قوه تخیل و ذهن کودک می باشد.

یکی دیگر از مزیت های فوم وزن سبک و مناسب آن می باشد که همین موضوع باعث استفاده از آن در ساخت اکثر کاردستی های جالب به دلیل حمل و نقل و جابجایی راحت شده است. شما می توانید خیلی راحت با تهیه انواع رنگ های مختلف فوم در مدل های ساده و اکلیلی آن با کمی هنر و مهارت با توجه به سلیقه ای که دارید کارهای هنری جذاب و جدیدی را خلق نمایید. همچنین می توانید اقدام به ساخت گل با فوم نمایید و به این صورت از فوم های مختلف نهایت استفاده را ببرید.

محمد غفوری تبار بازدید : 23 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

کاموا در واقع وسیله ای ساده، ارزان و در عین حال بسیار کاربردی می باشد که می توان از آن در جهت ساخت انواع کارهای هنری بهره برد. خلاقیت با کاموا ایده بسیار جالب و جذابی است که با توجه به متنوع بودن رنگ های آن می توان کاردستی های تزیینی و کاربردی فراوانی ساخت. اغلب ما بافت پادری با کاموا و یا بافتن لباس های مختلف با انواع کاموا را تجربه نموده ایم، یکی دیگر از ایده ای جذاب در این زمینه گونی بافی با کاموا است که این روزها طرفداران زیادی یافته است، همچنین بافت یا ساخت دستبند با کاموا و دیگر زیورآلات و اکسسوری های زیبا که هر یک جذابیت خاص خود را دارند و به نوعی خلاقیت زیبایی محسوب می گردند.

با توجه به این که همیشه کامواهای اضافی و بلا استفاده ای در دسترس و اطراف ما وجود دارد بنابراین شما می توانید به جای دور ریختن آن ها به راحتی با کمی خلاقیت و ذوق هنری با بکارگیری ایده های بکر و تازه دست سازه های زیبا و جالبی را خلق کنید و از آن ها به عنوان یک وسیله دکوری یا تزیینی و یا حتی کاردستی دخترانه یا پسرانه بهره گیرید.

محمد غفوری تبار بازدید : 21 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از اصلی ترین بخش های یک خانه اتاق خواب می باشد و با توجه به این که مکانی برای استراحت و آرامش محسوب می شود باید از لحاظ طراحی تزیینات، نحوه دیزاین و نوع نورپردازی از سبک مناسبی برخوردار باشد.

 

نورپردازی در واقع می تواند دارای دو جنبه تزیینی و کاربردی باشد که شما باید مطابق با نوع چیدمان اجزای اتاق یک مدل از آن را انتخاب نمایید که این مقوله نیازمند توجه به عناصر مختلفی از جمله محل نورپردازی، نوع استفاده، میزان نوردهی، نوع فعالیت و … دارد. نورپردازی می تواند در تزیین دیوار، تزیین سقف و در کل تزیین و دیزاین اتاق نقش مهمی داشته باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 19 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

از جمله کارهای خلاقانه و جذاب که می توان با ساده ترین وسایل و با الگو گرفتن از ایده های مختلف به انجام آن پرداخت ساخت درکوب می باشد که یک کاردستی و اکسسوری شیک و جالب بوده و جذابیتی خاص به دیزاین داخلی منزل خواهد داد. ایده ها و روش های مختلفی در این زمینه وجود دارد که با داشتن کمی خلاقیت و ذوق هنری می توان از آن ها الهام گرفت و به ساخت انواع منحصر به فردی از مدل های درآویز و انواع استند تزیینی برای درب پرداخت.

محمد غفوری تبار بازدید : 27 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

کاردستی در واقع یک نوع تفریح سالم و مفید می باشد که می توان از آن در جهت آموزش مفاهیم مختلف به کودکان بهره برد و باعث افزایش خلاقیت و مهارت در آن ها شد. کاردستی ها در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند که با استفاده از ساده ترین ابزار و با صرف کمترین هزینه می توان آن ها را ساخت. از این رو قصد داریم در این مطلب شما عزیزان را با مجموعه ای زیبا از انواع مدل های مختلف کاردستی قو که با ایده های مختلف و با وسایل گوناگون ساخته شده آشنا کنیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 21 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

آویز نمدی در واقع از جمله وسایل تزیینی محسوب می شود که در طرح ها و مدل های مختلف درست شده و امروزه برای جذابیت بخشیدن به دکوراسیون اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد و از آن می توان به عنوان آویز از دیوار و یا درکوب استفاده نمود. شما می توانید با استفاده از کمی خلاقیت و ذوق هنری به ساخت آویز نمدی به شکل های مختلف در منزل بپردازید و دیزاین اتاق کودک خود را جذاب و بانشاط نمایید و هم چنین می توانید با استفاده از آن کودک خود را در هنگام خواب در تخت خوابش سرگرم نمایید. تزیین دیوار با نمد از جمله موارد پرطرفدار است که در سالها اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این موارد می توانید اقدام به ساخت عروسک نمدی نیز نمایید و از ان برای آویز تزیینی خود استفاده نمایید.

محمد غفوری تبار بازدید : 27 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

ساخت انواع کاردستی با چوب کبریت یکی از هنرهای زیبا و ایده های خلاقانه و جذاب است که می توانید آن را به راحتی در منزل انجام دهید و از این طریق کاردستی های زیبا و متنوعی داشته باشید. این نوع کاردستی به دلیل در دسترس بودن وسایل موردنیاز و همچنین راحتی کار طرفداران خیلی زیادی دارد و اغلب مربیان و والدین عزیز سعی دارند ساخت این کاردستی زیبا را به کودکان آموزش دهند. توجه داشته باشید که علاوه بر خلاقیت و ابتکار، داشتن صبر و حوصله نیز یکی از ملزومات برای این ساخت نوع کاردستی است تا با به کارگیری آن چوب کبریت ها را مرتب و بانظم کنار هم چیده و فرم های زیبایی را تشکیل دهند. در ادامه چند مدل زیبا و متنوع از انواع کاردستی با چوب کبریتهای مختلف را ملاحظه می فرمایید که هر یک ایده قابل توجهی برای ساخت کاردستی شما ب حساب می آیند.

محمد غفوری تبار بازدید : 17 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

از جمله هنرهای دستی زیبا و جذاب که بسیاری از کودکان مخصوصا پسر بچه ها به آن علاقه دارند کاردستی شمشیر می باشد که روش ها و ایده های مختلفی برای ساخت آن وجود دارد. شما می توانید با استفاده از وسایل ساده ای همچون کاغذ، مقوا، چوب و … با صرف کمترین هزینه این کاردستی پسرانه و اسباب بازی ساده و زیبا را برای فرزندتان در منزل بسازید و برای بازی و سرگرمی در اختیار او قرار دهید. همچنین می توانید این کار را با مشارکت و همکاری فرزندتان نیز انجام دهید تا از این طریق باعث افزایش خلاقیت و استعداد در او شوید.

 

ساخت کاردستی در واقع به نوعی باعث تقویت ذهن و قوه تخیل کودکان می شود و همچنین می توان از این طریق استعداد آن ها را شکوفا ساخت و موجب افزایش مهارت در آن ها شد. درست کردن کاردستی با سیخ چوبی، چوب، کاغذ، مقوا و دیگر وسایل ساده و در دسترس یک تفریح سالم و جذاب محسوب می شود و در واقع موجب می شود تا میزان اعتماد به نفس در کودکان بالا برود.

تعداد صفحات : 167

درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 346
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 9,690
  • بازدید سال : 117,942
  • بازدید کلی : 1,972,876