loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 38 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

نارنگی یکی از انواع میوه های خوشمزه و دوست داشتنی می باشد که علاوه بر خواص فراوانی که دارد، کاربرد بسیار زیادی در مدل های مختلف میوه آرایی داشته و با استفاده از آن می توان در مهمانی ها و جشن های مختلف چیدمان و تزیینات بشقاب و سالاد میوه را در سبک های متفاوت ارائه نمود. به جهت آشنایی و الگوبرداری شما عزیزان از این مدل ها در این مطلب مجموعه ای جذاب و دیدنی از انواع ایده های مختلف تزیین نارنگی را گردآوری و به نمایش گذاشته ایم.

محمد غفوری تبار بازدید : 42 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

تزیینات جشن تولد کاملا سلیقه ایی است و افراد به دلخواه می توانند تزیینات مناسب را انتخاب کنند، به طور مثال بادکنک آرایی تولد، تزیین میز با گل و یا شمع آرایی تولد از جمله هنر هایی است که باعث می شود جشن شما باشکوه تر شود. از جمله ایده های جالب و جذابی که به منظور زیبایی بخشیدن و شکیل نمودن مراسم تولد می توان از آن بهره گرفت استفاده از انواع گل های مختلف است که دیزاین و چیدمان آن بستگی دارد به سلیقه و ذوق هنری شما و در نهایت جنسیت و سن شخصی که قرار است جشن برای او برگزار گردد. گل آرایی تولد در واقع ایده ای پرکاربرد و منحصر به فرد می باشد که شما می توانید به سبک ها و روش های مختلف و خلاقانه آن را انجام دهید.

محمد غفوری تبار بازدید : 48 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل نقش چشمگیری دارد و در واقع روح تازه ای به فضای سرد و بی جان محیط داده و به نوعی باعث زینت بخشیدن به فضای داخلی منزل شده کاشت و پرورش گونه های مختلفی گیاهی می باشد که هر فردی مطابق با سلیقه خود به نگه داری انواع مختلفی از گیاهان زینتی و گل های طبیعی می پردازد. از جمله این گیاهان که رویش بسیار سریع و مناسبی دارد و به همین دلیل محبوبیت زیادی یافته است گل پتوس می باشد که ایده های مختلفی برای تزیین و دیزاین آن وجود دارد. ما در مطالب قبلی شما را با نحوه تزیین گل طبیعی آشنا نموده ایم، حال می خواهیم نحوه دیزاین گل های پتوس را برای بخش های مختلف منزل معرفی نماییم.

محمد غفوری تبار بازدید : 33 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

از جمله وسایل و موادی که می توان با استفاده از آن کارهای هنری جالب و خلاقانه ای ساخت و برای تزیین و زیبا سازی بسیاری از وسایل از آن بهره برد می توان به انواع لاک ناخن اشاره کرد که با توجه به ماندگاری و قیمت مناسبی که دارد گزینه بسیار خوبی برای خلق انواع آثار هنری می باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی ایده ها و نمونه های جالب و زیبایی از انواع خلاقیت با لاک ناخن به منظور مشاهده و الگوبرداری شما عزیزان بپردازیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 31 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

لاستیک های فرسوده و به درد نخوری که تاریخ مصرف آن ها تمام شده است می توانند با بکارگیری کمی خلاقیت و ذوق هنری تبدیل به وسایلی جالب و کاربردی گردند. شما می توانید به جای دور انداختن لاستیک های کهنه به گونه ای آن ها را بازیافت کنید و از آن ها استفاده مجدد داشته باشید. برای انجام این کار و بازسازی وسایل قدیمی و کهنه نیاز به ایده های جالبی در این زمینه برای الگوبرداری دارید.

با استفاده از روش های خلاقانه و چند تکنیک ساده می توان با کمک لاستیک ماشین کارهای هنری جالبی در قالب وسایل تزیینی و کاربردی ساخت که از جمله آن می توان به ساخت و تزیین میز، گلدان، وسایل بازی کودکان، اشیاء دکوری، مبل و … اشاره کرد. در کل می توان گفت خلاقیت با وسایل ساده و بی مصرف می تواند نقش مهمی در تهیه وسایل جدید و کاربردی داشته باشد.

بنابراین به راحتی می توانید با استفاده از روش ها و ایده های جالبی که در این زمینه وجود دارد سازه های هنری جالب و شگفت انگیزی را بسازید و از آن ها برای کاربردهای مختلف استفاده نمایید. بدین ترتیب با داشتن کمی خلاقیت و ابتکار می توانید از این وسیله استفاده های فراوان و متفاوتی داشته باشید و آثاری زیبا و خلاقانه بوجود آورید.

محمد غفوری تبار بازدید : 35 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

به طور معمول همه افراد در منازل خود مجموعه ای از وسایلی قدیمی دارند که بلااستفاده مانده است. این وسایل را می توان با استفاده از راهکارهای خلاقانه به وسایلی تزیینی و کاربردی تبدیل نمود. بازسازی وسایل قدیمی در واقع علاوه بر حذف هزینه های اضافی باعث ایجاد وسایلی جدید با سبک و دکوراسیونی متفاوت می گردد.

 

برای نوسازی این وسایل روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با ساده ترین ابزار به آن ها رسیدگی نموده و تغییراتی جالب و کاربردی در آن ها ایجاد نمایید. به طور مثال می توانید آن ها را رنگ آمیزی نمایید و جلوه ای جذاب به ظاهر آن ها بدهید. هم چنین می توانید وسایل ساده و بدون طرح را با یک نقش و طرح زیبا نونوار نمایید. بدین صورت که به تزیین درب کمد دیواری ها یا کابینت ها که بخشی از منزل هستند بپردازید و یا با هنرهای ساده و زیبا به تزیین میز یا صندلی های قدیمی بپردازید و به این شکل در فضای منزل تنوع ایجاد کنید.

تعداد صفحات : 1111

درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 276
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 5,699
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,423
  • بازدید ماه : 7,423
  • بازدید سال : 125,913
  • بازدید کلی : 1,980,847