loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 20 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

با به کارگیری خلاقیت در خانه می توان اقدام به انجام تزیینات مختلف و جالب نمود، همانگونه که می دانید استفاده از ایده های خلاقانه و جدید منجر به صرفه جویی در هزینه ها می گردد و شما می توانید با روش های ارزان و جالب، تغییرات خاصی در منزل ایجاد کنید و از این طریق فضایی زیبا در بخش های مختلف خانه داشته باشید. پس تا پایان این مقاله همراه ما بوده و از جالب ترین ایده ها در زمینه خلاقیت در منزل نهایت استفاده را ببرید.

محمد غفوری تبار بازدید : 12 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

سیمان و گچ از مواد اصلی ساختمان سازی می باشند، اما با کمی خلاقیت می توان با استفاده از این مواد، کاردستی ها و دکورهای فانتزی زیبا و جذاب نظیر جاشمعی، گلدان، آویز، تابلو و… ساخت. از این رو، در این مطلب از هنر در خانه قصد داریم، انواع خلاقیت با سیمان و گچ و ایده هایی برای ساخت کاردستی با این مواد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، پس تا پایان همراه ما بوده و از این مطلب نهایت استفاده را ببرید.

محمد غفوری تبار بازدید : 18 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

ساخت کاردستی ساده با فوم را می توان از جمله کاردستی های جذاب و زیبا به شمار آورد که علاوه بر تنوع بالای آن در نوع رنگ دارای انعطاف پذیری مناسب و مطلوبی برای ساخت کاردستی می باشد که همین مزیت و ویژگی فوم باعث کاربرد فراوان آن در ساخت بسیاری از وسایل مختلف شده است، ابتکار و خلاقیت با فوم به خصوص برای کودکان وسیله ای کارآمد برای بکارگیری قوه تخیل و ذهن کودک می باشد.

یکی دیگر از مزیت های فوم وزن سبک و مناسب آن می باشد که همین موضوع باعث استفاده از آن در ساخت اکثر کاردستی های جالب به دلیل حمل و نقل و جابجایی راحت شده است. شما می توانید خیلی راحت با تهیه انواع رنگ های مختلف فوم در مدل های ساده و اکلیلی آن با کمی هنر و مهارت با توجه به سلیقه ای که دارید کارهای هنری جذاب و جدیدی را خلق نمایید. همچنین می توانید اقدام به ساخت گل با فوم نمایید و به این صورت از فوم های مختلف نهایت استفاده را ببرید.

محمد غفوری تبار بازدید : 24 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

کاموا در واقع وسیله ای ساده، ارزان و در عین حال بسیار کاربردی می باشد که می توان از آن در جهت ساخت انواع کارهای هنری بهره برد. خلاقیت با کاموا ایده بسیار جالب و جذابی است که با توجه به متنوع بودن رنگ های آن می توان کاردستی های تزیینی و کاربردی فراوانی ساخت. اغلب ما بافت پادری با کاموا و یا بافتن لباس های مختلف با انواع کاموا را تجربه نموده ایم، یکی دیگر از ایده ای جذاب در این زمینه گونی بافی با کاموا است که این روزها طرفداران زیادی یافته است، همچنین بافت یا ساخت دستبند با کاموا و دیگر زیورآلات و اکسسوری های زیبا که هر یک جذابیت خاص خود را دارند و به نوعی خلاقیت زیبایی محسوب می گردند.

با توجه به این که همیشه کامواهای اضافی و بلا استفاده ای در دسترس و اطراف ما وجود دارد بنابراین شما می توانید به جای دور ریختن آن ها به راحتی با کمی خلاقیت و ذوق هنری با بکارگیری ایده های بکر و تازه دست سازه های زیبا و جالبی را خلق کنید و از آن ها به عنوان یک وسیله دکوری یا تزیینی و یا حتی کاردستی دخترانه یا پسرانه بهره گیرید.

محمد غفوری تبار بازدید : 22 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از اصلی ترین بخش های یک خانه اتاق خواب می باشد و با توجه به این که مکانی برای استراحت و آرامش محسوب می شود باید از لحاظ طراحی تزیینات، نحوه دیزاین و نوع نورپردازی از سبک مناسبی برخوردار باشد.

 

نورپردازی در واقع می تواند دارای دو جنبه تزیینی و کاربردی باشد که شما باید مطابق با نوع چیدمان اجزای اتاق یک مدل از آن را انتخاب نمایید که این مقوله نیازمند توجه به عناصر مختلفی از جمله محل نورپردازی، نوع استفاده، میزان نوردهی، نوع فعالیت و … دارد. نورپردازی می تواند در تزیین دیوار، تزیین سقف و در کل تزیین و دیزاین اتاق نقش مهمی داشته باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 20 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

از جمله کارهای خلاقانه و جذاب که می توان با ساده ترین وسایل و با الگو گرفتن از ایده های مختلف به انجام آن پرداخت ساخت درکوب می باشد که یک کاردستی و اکسسوری شیک و جالب بوده و جذابیتی خاص به دیزاین داخلی منزل خواهد داد. ایده ها و روش های مختلفی در این زمینه وجود دارد که با داشتن کمی خلاقیت و ذوق هنری می توان از آن ها الهام گرفت و به ساخت انواع منحصر به فردی از مدل های درآویز و انواع استند تزیینی برای درب پرداخت.

تعداد صفحات : 1111

درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 275
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 456
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 5,046
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 15,178
  • بازدید ماه : 15,178
  • بازدید سال : 133,668
  • بازدید کلی : 1,988,602