loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 28 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

کاردستی در واقع یک نوع تفریح سالم و مفید می باشد که می توان از آن در جهت آموزش مفاهیم مختلف به کودکان بهره برد و باعث افزایش خلاقیت و مهارت در آن ها شد. کاردستی ها در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند که با استفاده از ساده ترین ابزار و با صرف کمترین هزینه می توان آن ها را ساخت. از این رو قصد داریم در این مطلب شما عزیزان را با مجموعه ای زیبا از انواع مدل های مختلف کاردستی قو که با ایده های مختلف و با وسایل گوناگون ساخته شده آشنا کنیم.

محمد غفوری تبار بازدید : 21 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

آویز نمدی در واقع از جمله وسایل تزیینی محسوب می شود که در طرح ها و مدل های مختلف درست شده و امروزه برای جذابیت بخشیدن به دکوراسیون اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد و از آن می توان به عنوان آویز از دیوار و یا درکوب استفاده نمود. شما می توانید با استفاده از کمی خلاقیت و ذوق هنری به ساخت آویز نمدی به شکل های مختلف در منزل بپردازید و دیزاین اتاق کودک خود را جذاب و بانشاط نمایید و هم چنین می توانید با استفاده از آن کودک خود را در هنگام خواب در تخت خوابش سرگرم نمایید. تزیین دیوار با نمد از جمله موارد پرطرفدار است که در سالها اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این موارد می توانید اقدام به ساخت عروسک نمدی نیز نمایید و از ان برای آویز تزیینی خود استفاده نمایید.

محمد غفوری تبار بازدید : 29 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

ساخت انواع کاردستی با چوب کبریت یکی از هنرهای زیبا و ایده های خلاقانه و جذاب است که می توانید آن را به راحتی در منزل انجام دهید و از این طریق کاردستی های زیبا و متنوعی داشته باشید. این نوع کاردستی به دلیل در دسترس بودن وسایل موردنیاز و همچنین راحتی کار طرفداران خیلی زیادی دارد و اغلب مربیان و والدین عزیز سعی دارند ساخت این کاردستی زیبا را به کودکان آموزش دهند. توجه داشته باشید که علاوه بر خلاقیت و ابتکار، داشتن صبر و حوصله نیز یکی از ملزومات برای این ساخت نوع کاردستی است تا با به کارگیری آن چوب کبریت ها را مرتب و بانظم کنار هم چیده و فرم های زیبایی را تشکیل دهند. در ادامه چند مدل زیبا و متنوع از انواع کاردستی با چوب کبریتهای مختلف را ملاحظه می فرمایید که هر یک ایده قابل توجهی برای ساخت کاردستی شما ب حساب می آیند.

محمد غفوری تبار بازدید : 17 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

از جمله هنرهای دستی زیبا و جذاب که بسیاری از کودکان مخصوصا پسر بچه ها به آن علاقه دارند کاردستی شمشیر می باشد که روش ها و ایده های مختلفی برای ساخت آن وجود دارد. شما می توانید با استفاده از وسایل ساده ای همچون کاغذ، مقوا، چوب و … با صرف کمترین هزینه این کاردستی پسرانه و اسباب بازی ساده و زیبا را برای فرزندتان در منزل بسازید و برای بازی و سرگرمی در اختیار او قرار دهید. همچنین می توانید این کار را با مشارکت و همکاری فرزندتان نیز انجام دهید تا از این طریق باعث افزایش خلاقیت و استعداد در او شوید.

 

ساخت کاردستی در واقع به نوعی باعث تقویت ذهن و قوه تخیل کودکان می شود و همچنین می توان از این طریق استعداد آن ها را شکوفا ساخت و موجب افزایش مهارت در آن ها شد. درست کردن کاردستی با سیخ چوبی، چوب، کاغذ، مقوا و دیگر وسایل ساده و در دسترس یک تفریح سالم و جذاب محسوب می شود و در واقع موجب می شود تا میزان اعتماد به نفس در کودکان بالا برود.

محمد غفوری تبار بازدید : 21 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

کاردستی در واقع می تواند به عنوان یک تفریح سالم و مفید تلقی شود که در رشد ذهنی و تقویت قوه تخیل کودکان تاثیر بسزایی دارد. کاردستی هم چنین می تواند جنبه آموزشی نیز داشته باشد و از طریق آن بسیاری از مهارت ها را به کودکان آموزش داد. کاردستی ها را می توان با استفاده از وسایل دور ریختنی و ساده ای که در دسترس داریم با بکارگیری ایده های مختلف به شکل های کاملا خلاقانه و زیبا بسازیم. یک نمونه از انواع کاردستی پسرانه و دخترانه که بسیار جالب و خارق العاده می باشد کاردستی با سیخ چوبی است که می توان آن را به شکل های مختلف ساخت.

 

شما می توانید کارهای هنری جالب و بی نظیری را با استفاده از سیخ چوبی با کمی خلاقیت و ذوق هنری بسازید و از آن ها در قالب وسایل تزیینی یا کاربردی بهره گیرید. ایده ها و روش های زیادی در این زمینه وجود دارد که با الگوبرداری از آن ها می توان با صرف کمترین هزینه کارهای هنری جذابی را ساخت

محمد غفوری تبار بازدید : 23 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

ساختن این نوع کاردستی برای کودکان بسیار آموزنده بوده و بدین وسیله می توان مفهوم اندازه گیری و سنجش وزن را به آن ها آموزش داد. کودکان در واقع با ساخت استند ترازو تا حدودی با نحوه وزن کردن و معیارهای آن آشنا خواهند شد. ساخت کاردستی باعث تقویت ذهن و قوه تخیل کودکان می شود و در نهایت موجب شکوفا شدن استعدادهای آن ها می گردد.

 

کاردستی کاربردهای مختلفی دارد که می توان به راحتی با بکارگیری کمی خلاقیت و ذوق هنری و با بهره گیری از انواع ایده های مختلفی که در این زمینه وجود دارد آن را در قالب وسایل تزیینی و یا کاربردی ساخت و مورد استفاده قرار داد. در صورتی که تمایل دارید با نمونه های جالبی از انواع کاردستی ترازو آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب همراه ما بوده و از مدل های ارائه شده دیدن نمایید

تعداد صفحات : 1111

درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 450
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 4,093
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,093
  • بازدید ماه : 25,648
  • بازدید سال : 144,138
  • بازدید کلی : 1,999,072