loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 169 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی

ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی دسته: حسابداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 646 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24

دانلود مقاله ترجمه شده رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی ایشواهد اقتصادی بیشتر این تحقیق اكثر فدرال را روی وردریهای سرماه ای ایالات متحده گزارش می كند با توسعه كارهای قبلی بهمنی اسكویی وپایسته (۱۹۹۴)مابر منطقی بودن حداكثر احتمال جدید عرضه شده بوسیله جانسن (۱۹۸۸)وجانسن ژولیوس (۱۹۹۰)برای انجام آزمایشات Cointegrationتاك

قیمت فایل فقط 4,800 تومان

خرید

ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی

 

ای:شواهد اقتصادی بیشتر
این تحقیق اكثر فدرال را روی وردریهای سرماه ای ایالات متحده گزارش می كند .با توسعه كارهای قبلی بهمنی- اسكویی وپایسته (۱۹۹۴)مابر منطقی بودن حداكثر احتمال جدید عرضه شده بوسیله جانسن (۱۹۸۸)وجانسن ژولیوس (۱۹۹۰)برای انجام آزمایشات Cointegrationتاكید می كنیم .نتایج یك رابطه بلند مدت رابین كسورات بودجه و وردریهای سرمایه نشان می دهد .بعلاوه یافته های حاصل از مدلسازی خطا –اصلاح نشان می دهد كه ناتعادلهای موقتی (كوتاه مدت )در بازارهای مالی به سرعت اصلاح میشوند وبنابراین مشخص میشود كه بازارهاكارآمد هستند .

I . مقدمه:
دریكی از نسخه های این مجله بهمنی –اسكویی وپاسته (۱۹۹۴)نشان داده اند كه كسورات بودجه در ایالات متحده باعث جریانات ورودی سرمایه ای در دوره ۸۸-۱۹۷۳شده است .با استفاده از روش انتگرال گیری مضاعف دو مرحله ای براساس باقیمانده انجل –گانگر (۱۹۸۷)ومدل خطا اصلاح آنها كشف كردند كه كسورات بودجه وجریانات ورودی هم انباشته هستند .آنها رابطه بین كسورات بودجه وجریانات ورودی سرمایه را براساس نرخ بهره افزایش یافته حاصل از وام گیری عمومی وبهبود انتظارات را براساس رشد اقتصادی یافته حاصل از محركهای بودجه ،مشخص كنند. شواهد ارائه شده بوسیله بهمنی- اسكویی وپاسته (كه بعد از این به آنها BPگفته میشود)سهم قابل توجهی در شناخت ما از اثر كسورات بودجه در اقتصادایفا می كنند .هدف از این یادداشت آن است كه شواهد بیشتری را روی رابطه بین كسورات بودجه وجریانهای ورودی با استفاده از آزمایش اطلاعات به كمك روش Cointegrationجدیدی كه بوسیله جانسن (۱۹۸۸)وجانسن وژولیوس(۱۹۹۰)ارائه شده است ،مطرح كنند .تحلیلهای بعدی نشان داده اند كه تكنیك Cointegrationانجل – گارنگر با برخی نواقص اقتصادی مواجه است .نتایج ما همچنین وجود یك ارتباط طولانی مدت بین كسورات بودجه جریانهای داخلی سرمایه را نشان می دهد كه بازارهای جهانی سرمایه بسیار كارآمد هستند .

IIمتدولوژی
روش Cointegrationانجل وگارنگر (كه بعد از این EGنامیده می شوند)كه بوسیله BPمورد استفاده قرار گرفته است با چندین نفص اقتصادی مواجه است .اول ،با نرجی ،دولادو،گالبرایت وهندری(۱۹۹۳)داوید سون وماكینون(۱۹۹۳)واستوك(۱۹۸۷)نشان داده اند كه در برآوردهای حاصل از دستورالعمل EGیك نوع تعصب ،جانبداری برای نمونه كوچك وجود دارد .بعلاوه ،داویدسون وماكنیون خاطر نشان كردند كه یك ۲Rنسبتا كم ارزش از رگرسیون Cointegrationبایستی بعنوان یك اخطار در نظر گرفته شود .كه براساس آن روش دو مرحله ای ممكن است خوب كار نكند .همچنین به وسیله با نرجی ،هندری ،اسمیت (۱۹۸۶)وبا نرجی وهمكارانش (۱۹۹۳)نشان داده شده است كه اندازه كوچك نمونه در رگرسیون Cointegrationمبینی برباقی مانده EGبا مقدار ۲ Rنسبت عكس دارد .از آنجایی كه مجموعه اطلاعات BPشامل فقط ۶۴ مشاهده است این مقدار می تواند درمعرض تغییر قرار گیرد نتایج Cointegration كه در جدول ۲ نشان داده شده است .دارای مقادیر كم R 2هستند . (۳۲٫/.و۵۴٫/.)BPهشدار دادن كه این نتایج به صورت پیوسته بایستی اصلاح شوند نقطه ضعف روش EGنادیده گرفتن احتمال وجود رابطه Cointegratingچند گانه است .متغییرهای اقتصادی می توانند دارای بیش از یك رابطه بلند مدت در یك فضای متعادل یك پارچه شده باشند .سومین نقطه ضعف روش EG آن است كه به شدت روی یك نتیجه كاملا همگرا تكیه دارد .

واز برآوردحداقل مبعات فرعی (كه ازاین به بعد به آن OLSمی نامیم )برای بدست آوردن پارامتربرآوردی از معادله بلند مدت یا یك پارچه استفاده می كند .با این حال برآوردهای OLSبه شدت به نرمال كردن اختیاری كه در آن متغییر سمت چپ معادله رگرسیون یك پارچه انتخاب می شود حساس است .این مطلب نشان می دهد كه نرمال كردن های اختیاری مختلف می تواند باعث نتایج تجربی متفاوتی گردد. چهارمین مشكل در رابطه با روش EG آن است كه این روش در رگرسیون

یك پارچه كننده دینامیك های كوتاه مدت را در نظر نمی گیرد .در نظر نگرفتن دینامیك های كوتاه مدت باعث افزایش انحراف ،فقدان اطلاعات شده وبنابراین كارآیی پارامترهای مورد توجه در روابط یك پارچه شده را كاهش می دهد .سرانجام ومهمترین نكته آن است كه روش EGمحقق را قادر نمی سازد تا انواع محدودیتها یا استثناعات مربوط به عناصر خاصی از بردارهای یك پارچه شده مشاهده شده را آزمایش كند .در آزمایش فرضیه های مرتبط با روابط بلند مدت اقتصادی این نقطه ضعف روش EGیك ضعف جدی محشوب می شود.

روش حداكثر احتمال جانسن (۱۹۸۸)وجانسن وژولیوس(۱۹۹۰)(كه از این به بعد به ترتیب به آنها J وJJ می گویم قادرمی سازد كه به نواقص فوق ذكر روش EGغلبه كند .بعلاوه همان گونه كه گنزالو (۱۹۹۴)درتحقیق منتكالو خودش نشان داده است .روش جانسن نسبت به سایر براوردها از پارامترهای بلند مدت حتی در حضور خطا های غیر نرمال ودینامیك های ناشناخته بهتر عمل می كند .روش مبتنی بر سیستم J وJJ یك چهار چوب بی طرفانه اقتصادی را برای تحلیل های تركیبی از رفتار كوتاه مدت وبلند مدت متغییرهای بهره ارائه می كند .در روش یك پارچه كننده JJاز دو آزمایش حداكثر مقدار eigenوآزمایشات رهگیری برای تعیین تعداد بردارهای هماهنگ كننده استفاده شده است .در آزمایش حداكثر مقدار EGما فرضیه های خنثی ،بردارهای یك پارچه كننده r

را درمقابل بردارهای یك پارچه كننده r+1 آزمایش می كنیم .در آزمایش رهگیر فرضیه خنثی به این صورت است كه مقابل بردارهای یك پارچه كننده rبردارهای عمومی دیگری وجود دارد .توضیحات كامل ومعاملات ریاضی مربوط به روش حداكثر احتمال جانسن را می توانید در دیكی ،جنسن وترنتن (۱۹۹۴)وماسكاتلی وحر(۱۹۹۲)J(1988)

وJJ(1990)مشاهده كرد.

III .برآورد ونتایج
در بررسی رابطه بین كسورات بودجه وجریانهای سرمایه ای BPجریان داخلی سرمایه CAI))را به عنوان جریان خالص سرمایه ای اصلاح شده فصلی وكسورات بودجه (BUS)را به عنوان كسر بودجه فدرال اصلاح شده فصلی ومتناوب اندازه گیری كرده است . آنان این منغییرهای نامی را همراه با متغییرهای بدون تورم CAIYوBUSYمورد تجزیه وتحلیل قرار دادن كه در آن CAIوBUSبر تولید ناخالص ملی تقسیم شده است .در این مطالعه مانتایج را برای CAIYوBUSYگزارش می كنیم تعداد از محققان مطرح كردن كه تاثیر كسر بودجه را بایستی با توجه به اندازه اقتصاد مورد بررسی قرار داد به همین دلیل وبرای تسهیل مقایسه با این مطالعات ما نتایج حاصل از مشخصات نسبی را گزارش كرده ایم .

روش Cointegrationمستلزم بررسی قبلی تمامی سری های متغییری كه در سیستم وجود دارند .برای یك پارچه سازی است برای Cointegrationتمامی متغییرها بایستی به روش مشابه یك پارچه شود. متغییری گفته می شود كه در مرتبه اول یك پارچه شده است كه I(1)اگر سری های آن با I(0)متفاوت باشند .در جدول ۱ ما یك مجموعه از آزمایشات تك ریشه ای برای حالت بدون تغییر را نشان داده ایم .
بر اساس آزمایش كامل شده دیكی – فولر((ADFفرضیه خنثی وجود یك ریشه واحد برای CAIYوBUSYدر پنج درصد سطح مشخص شده نادیده گرفته شود .برای اولین سری های تغییر كرده این متغییرها ΔCAIYوΔBUSYریشه واحد فرضیه خنثی در پنج درصد سطح مشخص شده خذف شده است .مقادیر تاخیری در آزمایشات گزارش شده ADFبراساس تشخیص های جانبی انتخاب شده اند .به نحوی كه تاخیر ها آنقدر بزرگ هستند كه باقی مانه ها در رگرسیون های ADFوایت نویزهستند .
در جدول ۱ ما همچنین نتایج آزمایش فیلیپس –پیرون (۱۹۸۸) را نشان داده ایم که امکان ایجاد شکل عمومی وابستگی سریال و hetroscedasticity فیلیپس – پیرون نشان دهنده نتایج آزمایشات ADF به استثنای متغیر CAIY در سطح خود است . از آنجائیکه آمارهای تشخیص مشاهده شده از رگزسیون ADF برای این متغیر هیچ گونه غیر عادی بودن ، خود همبستگی یا hetroscedasticity را نشان نمی دهد ما برای CAIY از نتیجه آزمایش ADF استفاده می کنیم . جدول ۱

همچنین نتایج آزمایش یکنواخت j (1988) برای حالت بدون متغیر و با ثبات را نشان می دهد و یکی و پانتولا (۱۹۸۷) نشان دادند که آزمایش ADF (1981) در صورتی که واقعا بیش از یک ریشه واحد وجود داشته باشد ، می تواند باعث نتایج اشتباهی می گردد برای آزمایش اینکه ریشه های واحد متعددی وجود دارد می توان از آزمایش (یکی – پانتولا (۱۹۸۷) استفاده کرد. نتایج در جدول ۲ گزارش شده است . شواهد به روشنی نشان می دهد که هر دو سری CAIY و Busy

دارای یک ریشه واحد هستند که به ما در تائید مجاز بودن آزمایش ADF کمک می کند . در مجموع ، شواهد تجربی گزارش شده در جداول ۱ و ۲ نشان می دهد که چون CAIYو Busy به صورت J(1) و به صورت I(0) هستند ، بنابراین متغیرها در اولین اختلافها ، ایستا می باشند .

جدول ۳ آزمایشات co integration مبتنی بر یک بردار خود همبستگی (VAR) از متغیرهای مشاهده شده را نشان می دهد. برای تسهیل مقایسه با BP( 1994) دوره زمانی I1973 تا IV 1988 انتخاب شده است.

جزئیات مربوط به اطلاعات بکار گرفته شده در این تحقیق را می توان در BP (1994) پیدا کرد. یک طول بهینه تاخیری بر اساس معیار شوارتز بایسین کریتریون (SBC) انتخاب شده است. تحلیل ها نشان داده اند که در بخشهای باقیمانده معادله همراه با تاخیر انتخاب شد یک همبستگی سریال وجود دارد. نتایج Caiutegration عمدتاً افزایش طول تاخیری VAR را تاکید می کند. برآوردهای نشان داده شده در جدول ۳ نشان می دهند که یک بردار یکپارچه کننده بین

متغیرهای CAIY و Busy وجود دارد. مسیر واقعی و آمارهای eignevale حداکثر که از مقادیر بحرانی تجاوز کرده اند ، فرضیه های صفر مبنی بر عدم وجود بردار یکپاچه کننده در ۹۵% سطح عینی را رد می کند با اینحال هر دو آمار مربوط به مسیر و حداکثر ejgnevalue در رد کردن فرضیه های صفر (بی اثر) مبنی بر اینکه تعداد بردارهای یکپارچه کننده کمتر یا معادل با مقدار آن و سطح عینی ۹۵% است با مشکل مواجه می شوند. بنابراین نتایج وجود یک رابطه اقتصادی منحصر به فرد و بلند مدت را بین CAIY و Busy تائید می کند.

از آنجائیکه هیچ انحراف متمایز به سمت بالا را در اطلاعات نمی توان پیدا کرد ، برای تعیین وجود یک انحراف خطی موجود در اطلاعات از آزمایش نسبت احتمال (LR) jj (1995) استفاده کرده ایم . همانگونه که در جدول ۴ مشاهده می شود ، آمار LR این فرضیه این فرضیه را که یک انحراف انحراف خطی وجود دارد ، رد می کند و ما نتیجه می گیریم که این فرصتی است که یک مقدار ثابت را در بردار cointengreating وارد کنیم .

برای وارد کردن مفهوم اقتصادی به بردار یکپارچه کننده ، ما بردار را با مقدار منفی گزارش شده از ضریب CAIY نرمال می شود . بنابراین رابطه نرمال مثال خطی بلند مدت به شرح زیر است :
CAIY = – 0/0209-0/9943 Busy
از آنجاییکه کسر بودجه به صورت در آمد دولت منهای مخارج پرداخت های آن تعریف می شود ، اگر کسورات باعث وارد شدن سرمایه گردد ما انتظار داریم که ضریب متغیر Busy منفی باشد بنابراین علامت ضریب busy متناسب با فرضیه اقتصادی بکار گرفته شده بود. و مقدار آن کمی بزرگتر از ۷۷/۰- است که بوسیله BP گزارش شده بود . همانگونه که در جدول ۴ نشان داده شده است ، نتایج آزمایش LR نشان می دهند که برای بخش ثابت و ضریب Busy از فرضیه خنثی بین مدلهای محدود شده و مدلهای محدود نشده هیچ اختلاف مشخصی در ۹۹% سطح ایمنی رد می شود . بنابراین ، نتایج برآورد شده این دیدگاه را تائید می کنند که در ایالات متحده در طی دوره نمونه کسورات بودجه و جریان ورودی سرمایه ای یک لینک بلند مدت را تشکیل داده و کسورات بودجه جذب سرمایه خارجی گردیده است .
بوسیله EG(1987) نشان داده شده است که سریهای یکپارچه شده دارای یک وضعیت خطا – اصلاح (EC) است و مکانیسم خط و اصلاح به این نکته تاکید دارد که متغیرها یکپارچه شده اند . بنابراین مدلسازی خطا – اصلاح یک آزمایش جانشین دارای مشاهده رابطه اقتصادی بلند مدت متعادل بین متغیرها را ارائه می کند . بردار باقیمانده تاخیری RESDSt-1 رگرسیون cointegrating بعنوان یک مفهوم خطا – اصلاح استفاده شده است تا دینامیک های کوتاه مدت فرضیه را توضیح دهد . یک مدل ساده دینامیک خطا – اصلاح پیش بینی شده است و نتایج در جدول ۵ نشان داده شده است . ضریب عبارت خطا – اصلاح RESDSt-1 منفی است و در سطح ۱% کاملا متفاوت از صفر است . این نتایج همچنین وجود یکپارچگی بین CAIY و busy را تایید میکند . بعلاوه آزمایشات تشخیص برای وجود غیر نرمالی ، مشخصات خط و hetero secedusticity هیچکدام ازاین حالات را مشخص نمی کنند ، البته آزمایش LM برای وجود همبستگی سریال برخی احتمالات برای همبستگی سریال را مطرح می کند بنابراین ما نتیجه می گیریم که نتایج کاملاً مشهود و قدرتمند هستند .

به طور متوسط ، مقدار ضریب عبارت خطا اصلاح که به آن ضریب سرعت اصلاح نیز گفته می شود ، نشان می دهد که نزدیک ۹۹% متغیر در سرعت اصلاح صفر نیست ، نشان داده می شود که دلیل گرانگر برای متغیرهای یکپارچه شده معتبر است . مقدار بزرگ ضریب سرعت اصلاح کم عملیات قوانین محدود کننده انتقال موثر و ارتباط اطلاعات و نبود کنترلهای سرمایه ای در بازار مالی ایالات متحده ، بوجود آمده است . این کار آمدی بدون شکل در طی دوره مورد مطالعه افزایش یافته است و در سالهای بعد توسعه یافته است . این نتایج همچنین مطرح می کنند که جریانهای سرمایه ای همانند نیرویی برای تخفیف شکلی که ممکن است به علت کسورات بودجه بوجودآید ، عمل می کنند .

نتایج مطرح شده در اینجا را می توانید با مطالعاتی که تاثیر کسورات بودجه را روی متغیرهای مهم اقتصادی بررسی می کنند ، مقایسه نمایید . با استفاده از روشهای دیگر این مطالعات کشف کردند که کسورات بودجه باعث افزایش نرخ بهره بلند مدت می گردد و لی در نرخهای کوتاه مدت اثری ندارد . بعلاوه کشف کردند که جریان های داخلی سرمایه افزایش نرخ بهره را تضعیف می کند در حالیکه اوانز (۱۹۸۵) و دارات (۱۹۹۰) کشف کردند که کسورات بر نرخهای بلند مدت بهره اثر نمی گذارد و نمی توانند کنترلی روی جریان های سرمایه ای داشته باشند.

به طور خلاصه ، نتایج ارائه شده در اینجا منطبق با مطالعاتی است که روی کسورات بودجه بود. و نشان می دهد که کسورات نرخ بلند مدت بهره را افزایش می دهد. در واقع ، تغییرات بلند مدت نرخ بهره می تواند جریانهای به سمت داخل سرمایه را جذب کند.

خلاصه و نتیجه گیری
در این یادداشت تحقیق تجربی با مطالعه قبلی BP را که مطرح می کرد که آیا یک ارتباط بلند مدت بین کسورات بودجه و جریانهای ورودی سرمایه در ایالات متحده در طی دوره ۸۸-۱۹۷۳ وجود دارد ، گسترش دادیم . با بکارگیری تکنیکهای اقتصادی سنجی که بوسیله JJ,J مطرح شده اند و مدلسازی خطا اصلاح ، ما کشف کردیم که در طی دوره نمونه کسورات بودجه و جریان داخلی سرمایه مستقیما بهم مرتبط هستند و این متغیرها در بلند مدت و به طور قراردادی نسبت

به یکدیگر تغییری نخواهند کرد . بعلاوه بی تعادلی کوتاه مدت در بازارهای مالی که باعث جذب جریان های سرمایه ای خارجی می گردد و به سرعت اصلاح می شود. نشان می دهند که این بازارها کار آمد هستند. این نتایج مطابق با این گفته است که جریانهای داخلی سرمایه ای همانند یک نیرو برای تخفیف مشکل بی نظمی عمل می کند. دستورالعملهای آماری اقتصادی بکار گرفته شده در این مطالعه، بر نقاط ضعف روش BP که در تحقیق خودش استفاده کرد، غلبه می کند و به وضوح نتیج گیری می شود که کسورات بودجه جریانهای داخلی سرمایه را ایجاد می کند.

قیمت فایل فقط 4,800 تومان

خرید

برچسب ها : ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی , پروژه دانشجویی , تحقیق در مورد دانلود مقاله ترجمه شده رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی , خرید مقاله , دانلود پروژه , دانلود مقاله , دانلود مقاله دانلود مقاله ترجمه شده رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی , دانلود مقاله در مورد دانلود مقاله ترجمه شده ده فایده سازمان تجارت جهانی به همراه متن انگلیسی

ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی

ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی دسته: حسابداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 646 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24

دانلود مقاله ترجمه شده رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی ایشواهد اقتصادی بیشتر این تحقیق اكثر فدرال را روی وردریهای سرماه ای ایالات متحده گزارش می كند با توسعه كارهای قبلی بهمنی اسكویی وپایسته (۱۹۹۴)مابر منطقی بودن حداكثر احتمال جدید عرضه شده بوسیله جانسن (۱۹۸۸)وجانسن ژولیوس (۱۹۹۰)برای انجام آزمایشات Cointegrationتاك

قیمت فایل فقط 4,800 تومان

خرید

ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی

 

ای:شواهد اقتصادی بیشتر
این تحقیق اكثر فدرال را روی وردریهای سرماه ای ایالات متحده گزارش می كند .با توسعه كارهای قبلی بهمنی- اسكویی وپایسته (۱۹۹۴)مابر منطقی بودن حداكثر احتمال جدید عرضه شده بوسیله جانسن (۱۹۸۸)وجانسن ژولیوس (۱۹۹۰)برای انجام آزمایشات Cointegrationتاكید می كنیم .نتایج یك رابطه بلند مدت رابین كسورات بودجه و وردریهای سرمایه نشان می دهد .بعلاوه یافته های حاصل از مدلسازی خطا –اصلاح نشان می دهد كه ناتعادلهای موقتی (كوتاه مدت )در بازارهای مالی به سرعت اصلاح میشوند وبنابراین مشخص میشود كه بازارهاكارآمد هستند .

I . مقدمه:
دریكی از نسخه های این مجله بهمنی –اسكویی وپاسته (۱۹۹۴)نشان داده اند كه كسورات بودجه در ایالات متحده باعث جریانات ورودی سرمایه ای در دوره ۸۸-۱۹۷۳شده است .با استفاده از روش انتگرال گیری مضاعف دو مرحله ای براساس باقیمانده انجل –گانگر (۱۹۸۷)ومدل خطا اصلاح آنها كشف كردند كه كسورات بودجه وجریانات ورودی هم انباشته هستند .آنها رابطه بین كسورات بودجه وجریانات ورودی سرمایه را براساس نرخ بهره افزایش یافته حاصل از وام گیری عمومی وبهبود انتظارات را براساس رشد اقتصادی یافته حاصل از محركهای بودجه ،مشخص كنند. شواهد ارائه شده بوسیله بهمنی- اسكویی وپاسته (كه بعد از این به آنها BPگفته میشود)سهم قابل توجهی در شناخت ما از اثر كسورات بودجه در اقتصادایفا می كنند .هدف از این یادداشت آن است كه شواهد بیشتری را روی رابطه بین كسورات بودجه وجریانهای ورودی با استفاده از آزمایش اطلاعات به كمك روش Cointegrationجدیدی كه بوسیله جانسن (۱۹۸۸)وجانسن وژولیوس(۱۹۹۰)ارائه شده است ،مطرح كنند .تحلیلهای بعدی نشان داده اند كه تكنیك Cointegrationانجل – گارنگر با برخی نواقص اقتصادی مواجه است .نتایج ما همچنین وجود یك ارتباط طولانی مدت بین كسورات بودجه جریانهای داخلی سرمایه را نشان می دهد كه بازارهای جهانی سرمایه بسیار كارآمد هستند .

IIمتدولوژی
روش Cointegrationانجل وگارنگر (كه بعد از این EGنامیده می شوند)كه بوسیله BPمورد استفاده قرار گرفته است با چندین نفص اقتصادی مواجه است .اول ،با نرجی ،دولادو،گالبرایت وهندری(۱۹۹۳)داوید سون وماكینون(۱۹۹۳)واستوك(۱۹۸۷)نشان داده اند كه در برآوردهای حاصل از دستورالعمل EGیك نوع تعصب ،جانبداری برای نمونه كوچك وجود دارد .بعلاوه ،داویدسون وماكنیون خاطر نشان كردند كه یك ۲Rنسبتا كم ارزش از رگرسیون Cointegrationبایستی بعنوان یك اخطار در نظر گرفته شود .كه براساس آن روش دو مرحله ای ممكن است خوب كار نكند .همچنین به وسیله با نرجی ،هندری ،اسمیت (۱۹۸۶)وبا نرجی وهمكارانش (۱۹۹۳)نشان داده شده است كه اندازه كوچك نمونه در رگرسیون Cointegrationمبینی برباقی مانده EGبا مقدار ۲ Rنسبت عكس دارد .از آنجایی كه مجموعه اطلاعات BPشامل فقط ۶۴ مشاهده است این مقدار می تواند درمعرض تغییر قرار گیرد نتایج Cointegration كه در جدول ۲ نشان داده شده است .دارای مقادیر كم R 2هستند . (۳۲٫/.و۵۴٫/.)BPهشدار دادن كه این نتایج به صورت پیوسته بایستی اصلاح شوند نقطه ضعف روش EGنادیده گرفتن احتمال وجود رابطه Cointegratingچند گانه است .متغییرهای اقتصادی می توانند دارای بیش از یك رابطه بلند مدت در یك فضای متعادل یك پارچه شده باشند .سومین نقطه ضعف روش EG آن است كه به شدت روی یك نتیجه كاملا همگرا تكیه دارد .

واز برآوردحداقل مبعات فرعی (كه ازاین به بعد به آن OLSمی نامیم )برای بدست آوردن پارامتربرآوردی از معادله بلند مدت یا یك پارچه استفاده می كند .با این حال برآوردهای OLSبه شدت به نرمال كردن اختیاری كه در آن متغییر سمت چپ معادله رگرسیون یك پارچه انتخاب می شود حساس است .این مطلب نشان می دهد كه نرمال كردن های اختیاری مختلف می تواند باعث نتایج تجربی متفاوتی گردد. چهارمین مشكل در رابطه با روش EG آن است كه این روش در رگرسیون

یك پارچه كننده دینامیك های كوتاه مدت را در نظر نمی گیرد .در نظر نگرفتن دینامیك های كوتاه مدت باعث افزایش انحراف ،فقدان اطلاعات شده وبنابراین كارآیی پارامترهای مورد توجه در روابط یك پارچه شده را كاهش می دهد .سرانجام ومهمترین نكته آن است كه روش EGمحقق را قادر نمی سازد تا انواع محدودیتها یا استثناعات مربوط به عناصر خاصی از بردارهای یك پارچه شده مشاهده شده را آزمایش كند .در آزمایش فرضیه های مرتبط با روابط بلند مدت اقتصادی این نقطه ضعف روش EGیك ضعف جدی محشوب می شود.

روش حداكثر احتمال جانسن (۱۹۸۸)وجانسن وژولیوس(۱۹۹۰)(كه از این به بعد به ترتیب به آنها J وJJ می گویم قادرمی سازد كه به نواقص فوق ذكر روش EGغلبه كند .بعلاوه همان گونه كه گنزالو (۱۹۹۴)درتحقیق منتكالو خودش نشان داده است .روش جانسن نسبت به سایر براوردها از پارامترهای بلند مدت حتی در حضور خطا های غیر نرمال ودینامیك های ناشناخته بهتر عمل می كند .روش مبتنی بر سیستم J وJJ یك چهار چوب بی طرفانه اقتصادی را برای تحلیل های تركیبی از رفتار كوتاه مدت وبلند مدت متغییرهای بهره ارائه می كند .در روش یك پارچه كننده JJاز دو آزمایش حداكثر مقدار eigenوآزمایشات رهگیری برای تعیین تعداد بردارهای هماهنگ كننده استفاده شده است .در آزمایش حداكثر مقدار EGما فرضیه های خنثی ،بردارهای یك پارچه كننده r

را درمقابل بردارهای یك پارچه كننده r+1 آزمایش می كنیم .در آزمایش رهگیر فرضیه خنثی به این صورت است كه مقابل بردارهای یك پارچه كننده rبردارهای عمومی دیگری وجود دارد .توضیحات كامل ومعاملات ریاضی مربوط به روش حداكثر احتمال جانسن را می توانید در دیكی ،جنسن وترنتن (۱۹۹۴)وماسكاتلی وحر(۱۹۹۲)J(1988)

وJJ(1990)مشاهده كرد.

III .برآورد ونتایج
در بررسی رابطه بین كسورات بودجه وجریانهای سرمایه ای BPجریان داخلی سرمایه CAI))را به عنوان جریان خالص سرمایه ای اصلاح شده فصلی وكسورات بودجه (BUS)را به عنوان كسر بودجه فدرال اصلاح شده فصلی ومتناوب اندازه گیری كرده است . آنان این منغییرهای نامی را همراه با متغییرهای بدون تورم CAIYوBUSYمورد تجزیه وتحلیل قرار دادن كه در آن CAIوBUSبر تولید ناخالص ملی تقسیم شده است .در این مطالعه مانتایج را برای CAIYوBUSYگزارش می كنیم تعداد از محققان مطرح كردن كه تاثیر كسر بودجه را بایستی با توجه به اندازه اقتصاد مورد بررسی قرار داد به همین دلیل وبرای تسهیل مقایسه با این مطالعات ما نتایج حاصل از مشخصات نسبی را گزارش كرده ایم .

روش Cointegrationمستلزم بررسی قبلی تمامی سری های متغییری كه در سیستم وجود دارند .برای یك پارچه سازی است برای Cointegrationتمامی متغییرها بایستی به روش مشابه یك پارچه شود. متغییری گفته می شود كه در مرتبه اول یك پارچه شده است كه I(1)اگر سری های آن با I(0)متفاوت باشند .در جدول ۱ ما یك مجموعه از آزمایشات تك ریشه ای برای حالت بدون تغییر را نشان داده ایم .
بر اساس آزمایش كامل شده دیكی – فولر((ADFفرضیه خنثی وجود یك ریشه واحد برای CAIYوBUSYدر پنج درصد سطح مشخص شده نادیده گرفته شود .برای اولین سری های تغییر كرده این متغییرها ΔCAIYوΔBUSYریشه واحد فرضیه خنثی در پنج درصد سطح مشخص شده خذف شده است .مقادیر تاخیری در آزمایشات گزارش شده ADFبراساس تشخیص های جانبی انتخاب شده اند .به نحوی كه تاخیر ها آنقدر بزرگ هستند كه باقی مانه ها در رگرسیون های ADFوایت نویزهستند .
در جدول ۱ ما همچنین نتایج آزمایش فیلیپس –پیرون (۱۹۸۸) را نشان داده ایم که امکان ایجاد شکل عمومی وابستگی سریال و hetroscedasticity فیلیپس – پیرون نشان دهنده نتایج آزمایشات ADF به استثنای متغیر CAIY در سطح خود است . از آنجائیکه آمارهای تشخیص مشاهده شده از رگزسیون ADF برای این متغیر هیچ گونه غیر عادی بودن ، خود همبستگی یا hetroscedasticity را نشان نمی دهد ما برای CAIY از نتیجه آزمایش ADF استفاده می کنیم . جدول ۱

همچنین نتایج آزمایش یکنواخت j (1988) برای حالت بدون متغیر و با ثبات را نشان می دهد و یکی و پانتولا (۱۹۸۷) نشان دادند که آزمایش ADF (1981) در صورتی که واقعا بیش از یک ریشه واحد وجود داشته باشد ، می تواند باعث نتایج اشتباهی می گردد برای آزمایش اینکه ریشه های واحد متعددی وجود دارد می توان از آزمایش (یکی – پانتولا (۱۹۸۷) استفاده کرد. نتایج در جدول ۲ گزارش شده است . شواهد به روشنی نشان می دهد که هر دو سری CAIY و Busy

دارای یک ریشه واحد هستند که به ما در تائید مجاز بودن آزمایش ADF کمک می کند . در مجموع ، شواهد تجربی گزارش شده در جداول ۱ و ۲ نشان می دهد که چون CAIYو Busy به صورت J(1) و به صورت I(0) هستند ، بنابراین متغیرها در اولین اختلافها ، ایستا می باشند .

جدول ۳ آزمایشات co integration مبتنی بر یک بردار خود همبستگی (VAR) از متغیرهای مشاهده شده را نشان می دهد. برای تسهیل مقایسه با BP( 1994) دوره زمانی I1973 تا IV 1988 انتخاب شده است.

جزئیات مربوط به اطلاعات بکار گرفته شده در این تحقیق را می توان در BP (1994) پیدا کرد. یک طول بهینه تاخیری بر اساس معیار شوارتز بایسین کریتریون (SBC) انتخاب شده است. تحلیل ها نشان داده اند که در بخشهای باقیمانده معادله همراه با تاخیر انتخاب شد یک همبستگی سریال وجود دارد. نتایج Caiutegration عمدتاً افزایش طول تاخیری VAR را تاکید می کند. برآوردهای نشان داده شده در جدول ۳ نشان می دهند که یک بردار یکپارچه کننده بین

متغیرهای CAIY و Busy وجود دارد. مسیر واقعی و آمارهای eignevale حداکثر که از مقادیر بحرانی تجاوز کرده اند ، فرضیه های صفر مبنی بر عدم وجود بردار یکپاچه کننده در ۹۵% سطح عینی را رد می کند با اینحال هر دو آمار مربوط به مسیر و حداکثر ejgnevalue در رد کردن فرضیه های صفر (بی اثر) مبنی بر اینکه تعداد بردارهای یکپارچه کننده کمتر یا معادل با مقدار آن و سطح عینی ۹۵% است با مشکل مواجه می شوند. بنابراین نتایج وجود یک رابطه اقتصادی منحصر به فرد و بلند مدت را بین CAIY و Busy تائید می کند.

از آنجائیکه هیچ انحراف متمایز به سمت بالا را در اطلاعات نمی توان پیدا کرد ، برای تعیین وجود یک انحراف خطی موجود در اطلاعات از آزمایش نسبت احتمال (LR) jj (1995) استفاده کرده ایم . همانگونه که در جدول ۴ مشاهده می شود ، آمار LR این فرضیه این فرضیه را که یک انحراف انحراف خطی وجود دارد ، رد می کند و ما نتیجه می گیریم که این فرصتی است که یک مقدار ثابت را در بردار cointengreating وارد کنیم .

برای وارد کردن مفهوم اقتصادی به بردار یکپارچه کننده ، ما بردار را با مقدار منفی گزارش شده از ضریب CAIY نرمال می شود . بنابراین رابطه نرمال مثال خطی بلند مدت به شرح زیر است :
CAIY = – 0/0209-0/9943 Busy
از آنجاییکه کسر بودجه به صورت در آمد دولت منهای مخارج پرداخت های آن تعریف می شود ، اگر کسورات باعث وارد شدن سرمایه گردد ما انتظار داریم که ضریب متغیر Busy منفی باشد بنابراین علامت ضریب busy متناسب با فرضیه اقتصادی بکار گرفته شده بود. و مقدار آن کمی بزرگتر از ۷۷/۰- است که بوسیله BP گزارش شده بود . همانگونه که در جدول ۴ نشان داده شده است ، نتایج آزمایش LR نشان می دهند که برای بخش ثابت و ضریب Busy از فرضیه خنثی بین مدلهای محدود شده و مدلهای محدود نشده هیچ اختلاف مشخصی در ۹۹% سطح ایمنی رد می شود . بنابراین ، نتایج برآورد شده این دیدگاه را تائید می کنند که در ایالات متحده در طی دوره نمونه کسورات بودجه و جریان ورودی سرمایه ای یک لینک بلند مدت را تشکیل داده و کسورات بودجه جذب سرمایه خارجی گردیده است .
بوسیله EG(1987) نشان داده شده است که سریهای یکپارچه شده دارای یک وضعیت خطا – اصلاح (EC) است و مکانیسم خط و اصلاح به این نکته تاکید دارد که متغیرها یکپارچه شده اند . بنابراین مدلسازی خطا – اصلاح یک آزمایش جانشین دارای مشاهده رابطه اقتصادی بلند مدت متعادل بین متغیرها را ارائه می کند . بردار باقیمانده تاخیری RESDSt-1 رگرسیون cointegrating بعنوان یک مفهوم خطا – اصلاح استفاده شده است تا دینامیک های کوتاه مدت فرضیه را توضیح دهد . یک مدل ساده دینامیک خطا – اصلاح پیش بینی شده است و نتایج در جدول ۵ نشان داده شده است . ضریب عبارت خطا – اصلاح RESDSt-1 منفی است و در سطح ۱% کاملا متفاوت از صفر است . این نتایج همچنین وجود یکپارچگی بین CAIY و busy را تایید میکند . بعلاوه آزمایشات تشخیص برای وجود غیر نرمالی ، مشخصات خط و hetero secedusticity هیچکدام ازاین حالات را مشخص نمی کنند ، البته آزمایش LM برای وجود همبستگی سریال برخی احتمالات برای همبستگی سریال را مطرح می کند بنابراین ما نتیجه می گیریم که نتایج کاملاً مشهود و قدرتمند هستند .

به طور متوسط ، مقدار ضریب عبارت خطا اصلاح که به آن ضریب سرعت اصلاح نیز گفته می شود ، نشان می دهد که نزدیک ۹۹% متغیر در سرعت اصلاح صفر نیست ، نشان داده می شود که دلیل گرانگر برای متغیرهای یکپارچه شده معتبر است . مقدار بزرگ ضریب سرعت اصلاح کم عملیات قوانین محدود کننده انتقال موثر و ارتباط اطلاعات و نبود کنترلهای سرمایه ای در بازار مالی ایالات متحده ، بوجود آمده است . این کار آمدی بدون شکل در طی دوره مورد مطالعه افزایش یافته است و در سالهای بعد توسعه یافته است . این نتایج همچنین مطرح می کنند که جریانهای سرمایه ای همانند نیرویی برای تخفیف شکلی که ممکن است به علت کسورات بودجه بوجودآید ، عمل می کنند .

نتایج مطرح شده در اینجا را می توانید با مطالعاتی که تاثیر کسورات بودجه را روی متغیرهای مهم اقتصادی بررسی می کنند ، مقایسه نمایید . با استفاده از روشهای دیگر این مطالعات کشف کردند که کسورات بودجه باعث افزایش نرخ بهره بلند مدت می گردد و لی در نرخهای کوتاه مدت اثری ندارد . بعلاوه کشف کردند که جریان های داخلی سرمایه افزایش نرخ بهره را تضعیف می کند در حالیکه اوانز (۱۹۸۵) و دارات (۱۹۹۰) کشف کردند که کسورات بر نرخهای بلند مدت بهره اثر نمی گذارد و نمی توانند کنترلی روی جریان های سرمایه ای داشته باشند.

به طور خلاصه ، نتایج ارائه شده در اینجا منطبق با مطالعاتی است که روی کسورات بودجه بود. و نشان می دهد که کسورات نرخ بلند مدت بهره را افزایش می دهد. در واقع ، تغییرات بلند مدت نرخ بهره می تواند جریانهای به سمت داخل سرمایه را جذب کند.

خلاصه و نتیجه گیری
در این یادداشت تحقیق تجربی با مطالعه قبلی BP را که مطرح می کرد که آیا یک ارتباط بلند مدت بین کسورات بودجه و جریانهای ورودی سرمایه در ایالات متحده در طی دوره ۸۸-۱۹۷۳ وجود دارد ، گسترش دادیم . با بکارگیری تکنیکهای اقتصادی سنجی که بوسیله JJ,J مطرح شده اند و مدلسازی خطا اصلاح ، ما کشف کردیم که در طی دوره نمونه کسورات بودجه و جریان داخلی سرمایه مستقیما بهم مرتبط هستند و این متغیرها در بلند مدت و به طور قراردادی نسبت

به یکدیگر تغییری نخواهند کرد . بعلاوه بی تعادلی کوتاه مدت در بازارهای مالی که باعث جذب جریان های سرمایه ای خارجی می گردد و به سرعت اصلاح می شود. نشان می دهند که این بازارها کار آمد هستند. این نتایج مطابق با این گفته است که جریانهای داخلی سرمایه ای همانند یک نیرو برای تخفیف مشکل بی نظمی عمل می کند. دستورالعملهای آماری اقتصادی بکار گرفته شده در این مطالعه، بر نقاط ضعف روش BP که در تحقیق خودش استفاده کرد، غلبه می کند و به وضوح نتیج گیری می شود که کسورات بودجه جریانهای داخلی سرمایه را ایجاد می کند.

قیمت فایل فقط 4,800 تومان

خرید

برچسب ها : ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی , پروژه دانشجویی , تحقیق در مورد دانلود مقاله ترجمه شده رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی , خرید مقاله , دانلود پروژه , دانلود مقاله , دانلود مقاله دانلود مقاله ترجمه شده رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی , دانلود مقاله در مورد دانلود مقاله ترجمه شده ده فایده سازمان تجارت جهانی به همراه متن انگلیسی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
48 results (0.69 seconds)
Search Results
مقاله ترجمه شده رابطه بين كسورات بودجه و وروديهاي سرمايه اي:شواهد ...
30b.org/مقاله-ترجمه-شده-رابطه-بين-كسورات-بودجه/
Translate this page
مقاله ترجمه شده رابطه بين كسورات بودجه و وروديهاي سرمايه اي:شواهد اقتصادي بيشتر ... اقتصادي بيشتر) دارای 10 صفحه متن انگلیسی همراه با 12 صفحه ترجمه فارسی.
مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رابطه بین کسورات بودجه و ورودی های ...
test.com/.../مقاله-ترجمه-شده-حسابداری-با-عنوان-...
Translate this page
مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رابطه بین کسورات بودجه و ورودی های سرمایه: شواهد ... جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between ... مقاله ترجمه شده حسابداری مدیریت مقاله ترجمه شده حسابداری به همراه متن انگلیسی مقاله ...
دانلود ترجمه مقاله رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه
payanname4u.sellfile.ir/prod-235129-دانلود+ترجمه+م...
Translate this page
ترجمه مقاله رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه با فرمت ورد و قابل ويرايش اماده ... تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10 صفحه متن انگلیسی به همراه 12 صفحه ترجمه ...
مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رابطه بین کسورات بودجه و ورودی ... - 7y7
7y7.ir/58778+مقاله-ترجمه-شده-حسابداری-با-عنوان-رابط - Translate this page
مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رابطه بین کسورات بودجه و ورودی های سرمایه: شواهد ... مقاله ترجمه شده حسابداری به همراه متن انگلیسی, مقاله ترجمه شده حسابداری دولتی, ...
دانلود ترجمه مقاله رابطه بين وروديهاي سرمايه اي و كسورات بودجه
collegeprozheh.ir/دانلود-ترجمه-مقاله-رابطه-بين-ورود...
Translate this page
دانلود ترجمه مقاله رابطه بین ورودیهای سرمایه ای و کسورات بودجه ... جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای اینجا کلیک نمایید. ... با توسعه کارهای قبلی بهمنی- اسکویی وپایسته (۱۹۹۴)مابر منطقی بودن حداکثر ... رسیدن به موضوع مقاله و پایان نامه · دانلود رایگان ۱۱۵ هزار پایان نامه با متن کامل ...
ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای-1146 - دریافت ...
dlenglish.en5.ir › تحقیق
Translate this page
May 24, 2015 - مشخصات فایل عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between ... دریافت متن مقالات ... ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای-1146 ... با توسعه کارهای قبلی بهمنی- اسکویی وپایسته (١٩٩۴) مابر منطقی بودن ...
حسابداری دات بازار | آموزش حسابداری آنلاین مقاله Archives - حسابداری دات ...
حسابداری.بازار/tag/مقاله/
Translate this page
هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار به همراه متن انگلیسی مقاله ... رابطه بین كسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادي بيشتر اين تحقيق اكثر ... ترجمه مقاله : حسابرسی بر مبنای خطر يك روش جديد كه توسط توماس باير گردآوري شده است .
مقاله انگلیسی رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه اي به همراه ترجمه ...
colddrink.ir/1394/01/subject_42969/
Translate this page
مقاله انگلیسی رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای به همراه ترجمه. نشرشده توسط:محسن ۱۳۹۴-۰۱-۰۴ نظری بدهید. مقاله. دانلود مقاله انگلیسی رابطه بین کسورات ...
ترجمه مقاله رابطه بين كسورات بودجه و وروديهاي سرمايه اي | میهن ایزو - iso
iso.banooart.ir/ترجمه-مقاله-رابطه-بين-كسورات-بودجه-... - Translate this page
عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Budget Deficits and Capital ... عنوان فارسی مقاله: رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر. ... ترجمه مقاله طبقه‌بندی تصاویر نامناسب وب با استفاده از تحلیل مبتنی بر متن ...
مقالات ترجمه شده - مقاله
www.kmnoor.ir/category/articles
Translate this page
دانلود مقاله ترجمه شده سیستم اطلاعات مدیریتی (MIS) به همراه متن انگلیسی. 10 views ... ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر.
بسته طلایی مقالات، پروژه ها رشته حسابداری,بیش از ۲۵۰ مقاله و تحقیق ...
filmoketab.ir/.../پک-فیلم-و-جزوات-و-مقالات-رشته-حس...
Translate this page
بیش از ۱۵۰ پروژه مختلف رشته حسابداری با فرمت اکسل. بیش از ۵۰ مقاله ترجمه شده حسابداری به همراه متن انگلیسی ..... رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه.
ترجمه اهنگ mamaنیفرلوپز
imamaneshia-ba.yektarh.ir/.../ترجمه+اهنگ+mamaنیفر...
Translate this page
ترجمه پایان‌نامه، مقاله، متن دانشگاهی و کتاب‌های انگلیسی با کیفیت بالا و قابل فهم، با آشنایی کامل به .... رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه ایتومان14,500
ترجمه اهنگ ماما جنیفر - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی - صفحه نخست
imamaneshia-ba.yektarh.ir/.../ترجمه+اهنگ+ماما+جنیفر
Translate this page
ترجمه پایان‌نامه، مقاله، متن دانشگاهی و کتاب‌های انگلیسی با کیفیت بالا و قابل فهم، با آشنایی کامل به ... رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه ایتومان14,500
ترجمه مقاله گزارش آنلاین در ارتباط با حسابداری
www.nezam-mr.ir/post/320
Translate this page
عنوان انگلیسی مقاله: Online reporting accounting in cyber-societyعنوان فارسی مقاله: گزارش آنلاين ... ترجمه مقاله رابطه بين كسورات بودجه و وروديهاي سرمايه اي ترجمه ...
مقالات انگلیسی همراه با ترجمه فارسی تمامي رشته ها - تبلیغات رایگان
7rang.ir/key-MIS/ads-140442/
Translate this page
رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه 22 - راهبردهای مدیریت ایمنی دانشگاه چارلز استورت (CSV) - راهنماي شغلي - مديريت توليد - ریسک وبازده - ريسك سود مازاد، ...
کالج پروژه - دانلود ترجمه مقاله رابطه بین ورودیهای سرمایه ای و کسورات بودجه
collegeprozheh.mihanblog.com/post/43 - Translate this page
Nov 27, 2014 - دانلود ترجمه مقاله رابطه بین ورودیهای سرمایه ای و کسورات بودجه. ... جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای اینجا کلیک نمایید. ... با توسعه کارهای قبلی بهمنی- اسکویی وپایسته (۱۹۹۴)مابر منطقی بودن ... نظرات(0). نام : ایمیل : آدرس وب/وبلاگ : مرا بخاطر بسپار : متن نظر : ...
دانلود مقاله رابطه بين كسری بودجه و میزان سرمایه ورودی - بهترین های روز
www.bestofday.ir/.../text/.../دانلود-مقاله-رابطه-بين-ك...
Translate this page
Mar 10, 2016 - مشخصات فایل: سرنویس انگلیسی مقاله: The Relationship between Budget ... ترجمه: 12 صفحه word سال انتشار مقاله: 1996 برگردان چکیده مقاله: این پژوهش اکثر ... با گسترش کارهای پیشین بهمنی- اسکویی وپایسته (1994)مابر منطقی ... آنها رابطه میان کسورات بودجه وجریانات ورودی سرمایه را براساس نرخ بهره افزایش ...
دانلود مقاله در مورد حافظه در word - سی پرو
www.cpro.ir/.../دانلود-مقاله-در-مورد-حافظه-در-word.ht...
Translate this page
سیستم مقاله در مورد حافظه با زبان word, دانلود سورس مقاله در مورد حافظه با زبان ... پروژه مقاله ترجمه شده رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه به همراه متن انگليسي ...
دانلود رایگان مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه - مقاله و پروژه کارآفرینی
jozveh-projeh.blogfa.com/.../دانلود-رایگان-مقاله-انگل...
Translate this page
رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه. ۲۲ word. ۳۰۰۰تومان. ۳۵۸. راهنماي شغلي - مديريت توليد. ۱۰ word. ۱۰۰۰تومان. ۳۵۹. ارزيابي NIMSAD از فرايند يكپارچه منطقي ...
مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی
www.daneshgahi.com/.../مقاله-انگلیسی...با-ترجمه.../...
Translate this page
لیست مقاله های انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی در ادامه همین صفحه ارائه شده است. ... رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه اي:شواهد اقتصادي بيشتر ، حسابداری، 12 ... ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی کلیه ...
مقالات ترجمه شده - همه چیز آماده دانلود
downloadband.parsiblog.com/.../مقالات+ترجمه+شده/
Translate this page
Jul 19, 2014 - جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل ... عنوان فارسی مقاله: رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر. ... عنوان انگلیسی مقاله: The real effects of financial constraints ..... تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به همه چیز آماده دانلود می باشد و استفاده از آن ها با ...
مطالب قدیمی‌تر - مقالات ترجمه شده انگلیسی آماده - Blogfa
dociran.blogfa.com/1391/10?p=2
Translate this page
مقالات ترجمه شده انگلیسی آماده - ترجمه مقالات انگلیسی به فارسی. ... رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر. N. R. VASUDEVA ...
مقاله ها
allfile.parspa.ir/مقاله%20ها.shtml
دانلود مقاله آشنايي با ماشين بينايي و تصوير برداري ديجيتالي ..... pdf انگلیسی: 13 تعداد صفحات فایل doc ترجمه فارسی: 32 عنوان انگلیسی مقاله: A survey ...... وروديهاي سرمايه اي رابطه بين كسورات بودجه وروديهاي سرمايه اي همراه با متن اصلی و ترجمه ...
پژوهش و تحقیقات البرز
alborz.filenab.com/
Translate this page
محصولات فروشگاه. دانلود تحقیق بیع با ثمن شناور از دیدگاه فقه ... ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه به همراه متن انگلیسی · ترجمه مقاله رابطه بین ...
بسته طلایی مقالات، پروژه ها و نرم افزار های رشته حسابداری
www.porojeiran.com/مقالات-پروژه-نرم%20افزار-رش...
Translate this page
بیش از 50 مقاله ترجمه شده حسابداری به همراه متن انگلیسی – مشاهده لیست در پايين همين ... بودجه بندی سرمایه ای و نقدی .... رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه
دانلود پروژه مقاله تاثیر ویژگی های شخصیتی روی ... - تبلیغات متنی
ea3.ir/.../دانلود+پروژه+مقاله+تاثیر+ویژگی+های+شخ...
Translate this page
مقاله برنامه ریزی مدیریت محدوده پروژه ترجمه مقاله ای است با عنوان scope ... عنوان انگلیسی مقاله: Influence of different components of organizational ... پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی و باورهاي غیرمنطقی در بین نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت ..... سهامداران آن متشکل از مدیر عامل (دارای 51 درصد سهم) به علاوه سایر سرمایه گذاران ...
تکنو مکانیک - 8
technomech.ir/pages/8
Translate this page
دانلود مقاله وقتی اشتراک مجموعه‌ی خصوصی با دادههای حجیم مواجه می‌شود. مشخصات فايل: عنوان انگليسي مقاله: When Private Set Intersection Meets Big Data: An Efficient and Scalable .... برچسب ها : دانلود مقاله رابطه بين كسورات بودجه و وروديهاي سرمايه اي| دانلود ترجمه مقاله The .... دانلود ترجمه مقاله بازیابی اطلاعات از متن با داده کاوی. ».
تحقیق ترجمه شده رشته حسابداری قسمت دوم برای ورد به - کلوب
www.cloob.com/.../تحقیق_ترجمه_شده_رشته_حسابدا...
Translate this page
Apr 19, 2013 - مقالات مرتبط با موضوع:ترجمه حسابداری در جامعه… ... عنوان موضوع فارسی:: حقایق در مورد گسب عنوان موضوع انگلیسی::gasb حجم فایل :: 196 ... برای دیدن متن کامل به سایت مراجعه کنیدترجمه ارزیابی NIMSAD از فرایند یکپارچه منطقی (RUP) ... ترجمه رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر
رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای: شواهد اقتصادی بیشتر ...
ardent.blogsky.com/.../رابطه-بین-کسورات-بودجه-وور...
Translate this page
عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Budget Deficits and Capital Inflows: ... عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد ... با توسعه کارهای قبلی بهمنی- اسکویی وپایسته (1994) مابر منطقی بودن ...
دانلود رايگان مقالات ارزشمند ترجمه شده رشته حسابداري | سيب دانلود ...
www.cibdownload.com/p624-دانلود%20رايگان%20مق...
Translate this page
Nov 25, 2011 - پشتيباني, تبادل لينك, گالری عکس, مقالات, مناقصه, ارتباط با ما .... مقالات ترجمه شده رشته حسابداری ... رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه.
ژنراتور القائی دو سو تغذیه (dfig)
sidonline.ir/key-ژنراتور-القائی-دو-سو-تغذیه-(dfig).a...
Translate this page
دانلود مقاله ترجمه شده تئوری محدودیت ها و حسابداری به همراه متن انگلیسی · توضیحات ... ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر.
ترجمه مقاله تطابق انعطاف پذیری بودجه با کنترل بودجه - 924 - ترجمه ...
translate.e02.ir/view-article/924 - Translate this page
Dec 19, 2015 - عنوان انگلیسی مقاله: Continuous budgeting: Reconciling budget flexibility ... در این مقاله، نقش بودجه بندی در متن الگوهای انعطاف پذیری مدیریت در شرایط مبهم و ... رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای – 821: به وسیله جانسن ...
آموزش گل آرايي وساخت دسته گل انگليسي - اورجينال - پيچك وب
pickakwbe.birblog.ir/post-303850.html
Translate this page
سوالات آزمون كارشناسي ارشد مجموعه زبان انگليسي سال 1393 كد 1121 با پاسخنامه كليدي - پايان نامه ... ترجمه مقاله رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه اي:شواهد اقتصادي بيشتر - پايان نامه ... ترجمه متن كلاس قشربندي اجتماعي - ديويد ب. گروكسي
مقالات ترجمه شده رشته حسابداری گروه ترجمه تخصصی البرز
www.ir-translate.com/PU/.../ftc_page_se.aspx?...1...
Translate this page
اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان محترم رشته حسابداری ، شما می توانید با ارسال مقالات ترجمه شده رشته ... The relationship between academic accounting research and professional practice, رابطه بین ..... Further Econometric Evidence, رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه اي:شواهد اقتصادي بيشتر ... ترجمه متون تخصصي.
مقالات ترجمه شده حسابداری Archives - تحقیق درمورد| دانلود مقاله| بازارچه ...
bazar4h.ir/category/.../مقالات-ترجمه-شده-حسابداری/
Translate this page
بازده متغیر به مدل مقیاس عنوان موضوع انگلیسی:Efficiency of Turkish banking: ... ترجمه رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر. ۱۳۹۲/۰۱/ ...
مقاله بررسي کسر بودجه و وروديهاي سرمايه اي
sos-tond.rozblog.com/post/213
Translate this page
Dec 30, 2015 - حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار به همراه متن انگلیسی مقاله ... 2 . .... حسابداری با ترجمه اش – رابطه بین کسورات بودجه و ورودی های سرمایه شواهد: ...
مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رابطه بین کسورات بودجه و ورودی های ...
8ll8.ir/مقاله-ترجمه-شده-حسابداری-با-عنوان-رابط/
Translate this page
مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رابطه بین کسورات بودجه و ورودی های سرمایه: شواهد اقتصادی بیشتر ... عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Budget Deficits and Capital Inflows: Further Econometric Evidence ... شده شواهد عنوان کسورات مقاله ترجمه شده حسابداری مقاله ترجمه شده حسابداری به همراه متن انگلیسی مقاله ترجمه شده ...
مقاله ترجمه اندازه ری سرمایه گذاری های سازمانی در سرمایه اجتماعی | جستجو ...
www.bloogle.ir/.../مقاله+ترجمه+اندازه+گیری+سرمایه+...
Translate this page
متن سئوالبانك ها با عنوان سپرده سرمايه گذاري مدت دار، سپرده هاي مردم را قبول كرده و به ... مقاله ترجمه شده حاضر ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه و ورودیهاي سرمايه ای : شواهد ... ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی یکی از پرکاربردترین موارد در زمینه ترجمه می ...
ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای-4442 - GET!
get.textarticle.ir/2015/12/article-4442
Translate this page
Dec 7, 2015 - عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Budget Deficits and ... عنوان فارسی مقاله: رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر. ... با توسعه کارهای قبلی بهمنی- اسکویی وپایسته (١٩٩۴)مابر منطقی ...
[PDF]دریافت فایل
www.iranculture.org/UserFiles/.../Issue_Rahbord_Farhang_No12-13.pdf
Jan 23, 1974 - مق االت الزاماً بايد مطابق با راهنماي تنظيم مقاالت فصلنامه. »راهبرد فرهنگ« ... متن تايپ ش ده مقاله در قال ب نرم افزار. ( با اندازه 12 و قلمB ...
ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای-4442 | کلید
key.persiarticle.ir › 4443
Translate this page
Aug 28, 2015 - عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Budget Deficits and Capital ... عنوان فارسی مقاله: رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر. ... با توسعه کارهای قبلی بهمنی- اسکویی وپایسته (١٩٩۴)مابر منطقی بودن ... دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: در این مقاله، نقش بودجه بندی در متن ...
رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای - 821 - مقالات فوق!
sup.onlinepapers.ir/articles/821
Translate this page
Dec 20, 2015 - با توسعه کارهای قبلی بهمنی- اسکویی وپایسته (1994)مابر منطقی بودن حداکثر ... آنها رابطه بین کسورات بودجه وجریانات ورودی سرمایه را براساس نرخ بهره ... نسخه انگلیسی مقاله: دانلود چکیده ترجمه در این مقاله، نقش بودجه بندی در متن ...
رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای - 821 - 2016 - سال دانلود مقاله
download.paper2016.ir/articles/821
Translate this page
Dec 20, 2015 - آنها رابطه بین کسورات بودجه وجریانات ورودی سرمایه را براساس نرخ بهره افزایش ... ترجمه مقاله تطابق انعطاف پذیری بودجه با کنترل بودجه – 924: عنوان ... نسخه انگلیسی مقاله: دانلود چکیده ترجمه در این مقاله، نقش بودجه بندی در متن ...
صورت‌ جریان‌ وجوه نقد - جستجو برای مقاله! - مقالات از منابع مختلف
f.highmark.ir/section/paper-352
Translate this page
Dec 17, 2015 - صورت جریان وجوه نقد | ISI پایان نامه کارشناسی رشته حسابداری با عنوان صورت جریان وجوه. ... مقاله نحوه ارائه صورتهای مالی به همراه پاورپوینت-5534 | تمام متن! ... عنوان انگلیسی مقاله: Financial leverage, firm growth and financial … صورت .... ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای-4442 | تمام متن!
مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رابطه بین کسورات بودجه و ورودی های ...
asemankafinet-rzb.web.laserland.ir/.../مقاله+ترجمه+شده... - Translate this page
مقاله ترجمه شده حسابداري با عنوان رابطه بین کسورات بودجه و ورودي هاي سرمايه: شواهد ..... انگلیسی: 21 صفحه تعداد صفحات ترجمه فارسی: 30 صفحه دانلود متن انگلیسی.
ترجمه مقاله نمونه های عددی در رشد اقتصادی | داورنیوز - صفحه اصلی
web.laserland.ir/.../ترجمه%20مقاله%20نمونه%20های%2...
Translate this page
ترجمه مقاله : تحقیق روی سیستم شبکه VPN با بکاربردن پروتکل Ipsec .... ترجمه متن های دانشگاهی حقوق،ترجمه کتب انگلیسی حقوق .... مقاله ترجمه شده حاضر ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه و ورودیهاي سرمایه ای : شواهد اقتصادي بیشتر بوده که در ...
دانلود وب سایت فروشگاه لباس (با ASP net و C - دانلود تمام - آخرین مقالات
latest.wholedl.ir/issue/paper-5301
Translate this page
Jan 5, 2016 - شارپ # C: در این مجموعه که شامل سورس کد های مفید نوشته شده با زبان سی شارپ … ... عنوان انگلیسی مقاله: Brief note creep- stability analysis of viscoelastic cylindrical shells … دانلود پاورپوینت ضرائب ایمنی در پایداری شیروانی ها-4937 | تمام متن! ... ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای - ارزان!
دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای به همراه حل ... - تبلیغات متنی
vip35.ir/.../دانلود+پاورپوینت+بودجه+بندی+سرمایه+ا...
Translate this page
دانلود پاورپوينت بودجه بندي سرمايه اي ( به همراه حل تشريحي تمرينات و مسائل) ... مقاله ترجمه شده حاضر ترجمه مقاله رابطه بین كسورات بودجه و ورودیهاي سرمايه اي : شواهد ...

In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 48 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 452
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 2,736
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,868
  • بازدید ماه : 12,868
  • بازدید سال : 131,358
  • بازدید کلی : 1,986,292