loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 182 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)

پاورپوینت ترانسفورماتور چیست

پاورپوینت ترانسفورماتور چیست دسته: برق
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 535 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 42

این پاورپوینت در مورد ترانسفورماتور یا ترانسفورمر در 42 اسلاید می باشد

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

پاورپوینت ترانسفورماتور چیست


تعاریف ساده شده بالا از بسیاری از مباحث پیچیده درباره ترانسفورماتورها گذشته‌است.

در یک ترانسفورماتور آرمانی، ترانسفورماتور دارای یک هسته بدون مقاومت مغناطیسی و دو سیم‌پیچ بدون مقاومت الکتریکی است. زمانی که ولتاژ به ورودی‌های اولیه ترانسفورماتور اعمال می‌شود برای به وجود آمدن شار در مدار مغناطیسی هسته، جریانی کوچکی در سیم‌پیچ اولیه جاری می‌شود. از آنجایی که در ترانسفورماتور ایده‌آل هسته فاقد مقاومت مغناطیسی است این جریان قابل چشم پوشی خواهد بود در حالی که در یک ترانسفورماتور واقعی این جریان بخشی از تلفات ترانسفورماتور را تشکیل خواهد داد.

ملاحظات عملی

شار پراکندگی

در یک ترانسفورماتور آرمانی شار مغناطیسی تولید توسط سیم‌پیچ اول به طور کامل توسط سیم‌پیچ دوم جذب می‌شود اما در واقع بخشی از شار مغناطیسی در فضای اطراف پراکنده می‌شود. به شاری که در حین انتقال از مسیر خود جدا می‌شود شار پراکندگی (leakage flux) می‌گویند. این شار پراکندگی موجب به وجود آمده اثر خود القا در سیم‌پیچ‌ها می‌شود و به این ترتیب موجب می‌شود که در هر سیکل، انرژی در سیم‌پیچ ذخیره شده و در نیمه پایانی سیکل آزاد شود. این اثر به طور مستقیم باعث ایجاد افت توان نخواهد شد اما به دلیل ایجاد اختلاف فاز موجب ایجاد مشکلاتی در تنظیم ولتاژ خواهد شد و به این ترتیب باعث خواهد شد تا ولتاژ ثانویه دقیقاً نسبت واقعی خود با ولتاژ اولیه حفظ نکند؛ این اثر به ویژه در بارهای بزرگ خود را نشان خواهد داد. به همین دلیل ترانسفورماتورهای توزیع طوری ساخته می‌شوند تا کمترین میزان تلفات پراکندگی را داشته باشند.

با این حال در برخی کاربردها، وجود تلفات پراکندگی بالا پسندیده‌است. در این ترانسفورماتورها با استفاده از روش‌هایی مانند ایجاد مسیرهای مغناطیسی طولانی، شکاف‌های هوایی یا مسیرهای فرعی مغناطیسی اقدام به افزایش شار پراکندگی می‌کنند. دلیل افزایش عمدی تلفات پراکندگی در این ترانسفورماتورها قابلیت بالای این نوع ترانسفورماتورها در تحمل اتصال کوتاه است. از این گونه ترانسفورماتورها برای تغذیه بارهای دارای مقاومت منفیمانند دستگاه‌های جوش (یا دیگر تجهیزات استفاده کننده از قوس الکتریکی)، لامپ‌های بخار جیوه و تابلوهای نئون یا ایجاد ایمنی در بارهایی که احتمال بروز اتصال کوتاه در آنها زیاد است استفاده می‌شود.

تأثیر بسامد

مشتق زمان در قانون فاراده نشان می‌دهد که شار در یک سیم‌پیچ، برابر انتگرال ولتاژ ورودی است. در یک ترانسفورماتور ایده‌آل افزایش شار در سیم‌پیچ به طور خطی در نظر گرفته می‌شود اما در عمل شار مغناطیسی با سرعت نسبتاً زیاد افزایش پیدا می‌کند این افزایش تا جایی ادامه دارد که شار به نقطه اشباع مغناطیسی هسته می‌رسد. به خاطر افزایش ناگهانی جریان مغناطیس کننده در یک ترانسفورماتور واقعی، همه ترانسفورماتورها باید همیشه با جریان متناوب سینوسی (نه پالسی) تغذیه شوند.

معادله عمومی EMF برای ترانسفورماتورها

اگر شار مغناطیسی را سینوسی در نظر بگیریم رابطه بین ولتاژ E، بسامد منبع f، تعداد دور N، سطح مقطع هسته A و ماکزیمم چگالی مغناطیسی B از رابطه عمومی EMF و به صورت زیر به دست می‌آید:


برای یک ترانسفورماتور در چگالی مغناطیسی ثابت، EMF با افزایش بسامد افزایش می‌یابد که تأثیر آن را می‌توان از معادله عمومی EMF محاسبه کرد؛ بنابراین با استفاده از ترانسفورماتورها در بسامد بالاتر می‌توان بهره‌وری آنها را نسبت به وزن‌شان افزایش داد چراکه یک ترانسفورماتور با حجم هسته ثابت در بسامد بالاتر می‌تواند میزان توان بیشتری را بین سیم‌پیچ‌ها جابجا کند و تعداد دور سیم‌پیچ کمتری نیز برای ایجاد یک امپدانس ثابت نیاز خواهد بود. با این حال افزایش بسامد می‌تواند موجب به وجود آمدن تلفات مضاعف مانند تلفات هسته و اثر سطحی در سیستم شود. در هواپیماها و برخی تجهیزات نظامی از بسامد ۴۰۰ هرتز استفاده می‌شود چرا که با این کار گذشته از افزایش برخی تلفات می‌توان حجم تجهیزات را کاهش داد.

به طور کلی استفاده از یک ترانسفورماتور در ولتاژ نامی ولی بسامد بیش از نامی موجب کاهش جریان مغناطیس کننده می‌شود و به این ترتیب در بسامدی کمتر از بسامد نامی جریان مغناطیس کننده می‌تواند در حد زیادی افزایش یابد. البته استفاده از ترانسفورماتورها در بسامدهای بیشتر یا کمتر از بسامد نامی باید قبل از اقدام، مورد ارزیابی قرار گیرد تا شرایط ایمن برای کار ترانس مثل سنجش ولتاژها، تلفات و استفاده از سیستم خنک‌کننده خاص بررسی شود. برای مثال ترانسفورماتورها باید به وسیله رله‌های کنترل محافظتی ولتاژ به ازای بسامدمجهز شوند تا در مقابل اضافه ولتاژهای ناشی از افزایش بسامد محافظت شوند.

تلفات انرژی

یک ترانسفورماتور ایده‌آل هیچ تلفاتی نخواهد داشت و در واقع بازدهی برابر ۱۰۰٪ دارد. با این حال ترانسفورماتورهای واقعی نیز جزو بهره‌ورترین تجهیزات الکتریکی محسوب می‌شود به طوری که نمونه‌های آزمایشی ترانسفورماتورهایی که با بهره‌گیری از ابر رسانا ساخته شده‌اند به بازدهی برابر ۹۹٫۸۵٪ دست یافته‌اند. به طور کلی ترانسفورماتورهای بزرگتر از بازده بالاتری برخوردارند و ترانسفورماتورهایی که برای مصارف توزیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند از بازدهی در حدود ۹۵٪ برخوردارند در حالی که ترانسفورماتورهای کوچک مانند ترانسفورماتورهای موجود در اداپتورها بازدهی در حدود ۸۵٪ دارند. تلفات به وجود آمده در ترانسفورماتور با توجه به عوامل به وجود آورنده یا محل اتلاف انرژی به این صورت طبقه‌بندی می‌شوند:

مقاومت سیم‌پیچ‌ها

جریانی که در یک هادی جاری می‌شود با توجه به میزان مقاومت الکتریکی هادی می‌تواند موجب به وجود آمدن حرارت در محل عبور جریان شود. در بسامدهای بالاتر اثر سطحی و اثر مجاورت نیز می‌توانند تلفات مضاعفی را در ترانسفورماتور به وجود آورند.

تلفات پسماند (هیسترزیس)

هر بار که جهت جریان الکتریکی به‌خاطر وجود بسامد عوض می‌شود با توجه به جنس هسته، مقدار کمی انرژی در هسته باقی می‌ماند. به این ترتیب برای یک هسته با جنس ثابت این نوع تلفات با میزان بسامد تناسب دارد و با افزایش بسامد تلفات پسماند هسته نیز افزایش می‌یابد.

جریان گردابی




شکل-۳ یک ترانسفورماتور ایده‌آل به عنوان المانی در مدار

مواد فرومغناطیس معمولاً هادی‌های الکتریکی خوبی نیز هستند و بنابراین هسته ترانسفورماتور می‌تواند مانند یک مدار اتصال کوتاه شده عمل کند؛ بنابراین حتی با القای میزان کمی ولتاژ، جریان در هسته به شدت بالا می‌رود. این جریان جاری در هسته گذشته از به وجود آوردن تلفات الکتریکی موجب به وجود آمدن حرارت در هسته نیز می‌شود. جریان گردابی در هسته با مجذور بسامد منبع رابطه مستقیم و با مجذور ضخامت ورق هسته رابطه معکوس دارد. برای کاهش تلفات گردابی در هسته، هسته‌ها را ورقه ورقه کرده و آنها را نسبت به یکدیگر عایق می‌کنند.

تغییر شکل بر اثر میدان مغناطیسی

شار مغناطیسی در یک ماده فرومغناطیس موجب حرکت نسبی ورقه‌های هادی نسبت به یکدیگر می‌شود. در صورت محکم نبودن این ورقه‌ها این اثر می‌تواند موجب ایجاد صدایی شبیه وز وز در هنگام کار کردن ترانسفورماتور شود به این اثر تغییر شکل بر اثر میدان مغناطیسی یا Magnetostriction می‌گویند. این اثر می‌تواند موجب به وجود آمدن گرما در اثر اصطکاک بین صفحات نیز شود.

تلفات مکانیکی

به دلیل وجود تغییر شکل بر اثر مغناطیس در یک ترانسفورماتور بین قطعات ترانسفورماتور نوعی حرکت به وجود می‌آید این تحرک نیز به نوبه خود موجب به وجود آمدن تلفات مکانیکی در ترانسفورماتور خواهد شد. در صورتی که قطعات موجود در ترانسفورماتور به خوبی در جای خود محکم نشده باشند، تحرکات مکانیکی آنها نیز افزایش یافته و در نتیجه تلفات مکانیکی نیز افزایش خواهد یافت.

مدار معادل




شکل-۴ مدار معادل یک تراسنفورماتور

محدودیت‌های فیزیکی یک ترانسفورماتور واقعی به صورت یک مدار نمایش داده می‌شوند. این مدار معادل از تعدادی از عوامل به وجود آورنده تلفات یا محدودیت‌ها و یک ترانسفورماتور ایده‌آل تشکیل شده‌است. تلفات توان در سیم‌پیچ یک ترانسفورماتور به طور خطی تابعی از جریان هستند و به راحتی می‌تواند آنها را به صورت مقاومت‌هایی سری با سیم‌پیچ‌های ترانسفورماتور نمایش داده شود؛ این مقاومت‌ها RS و RP هستند. با بررسی خواص شار پراکندگی می‌توان آن را به صورت خود القاهای XP و XS نشان داد که به صورت سری با سیم‌پیچ ایده‌آل قرار می‌گیرند. تلفات آهنی از دو نوع تلفات گردابی (فوکو) و پسماند (هیسترزیس) تشکیل شده. در بسامد ثابت این تلفات با مجذور شار هسته نسبت مستقیم دارند و از آنجایی که شار هسته نیز تقریباً با ولتاژ ورودی نسبت مستقیم دارد این تلفات را می‌توان به صورت مقاومتی موازی با مدار ترانسفورماتور نشان داد. این مقاومت همان RC است.

هسته‌ایی با نفوذپذیری محدود نیازمند جریان IM خواهد بود تا همچنان شار مغناطیسی را در هسته برقرار کند؛ بنابراین تغییرات در جریان مغناطیس کننده با تغییرات در شار مغناطیسی هم فاز خواهد بود و به دلیل اشباع پذیر بودن هسته، رابطه بین این دو خطی نخواهد بود. با این حال برای ساده کردن این تأثیرات در بیشتر مدارهای معادل این رابطه خطی در نظر گرفته می‌شود. در منابع سینوسی شار مغناطیسی ۹۰ درجه از ولتاژ القایی عقبتر خواهد بود، بنابراین این اثر را می‌توان با القاگر XM در مدار نشان داد که به طور موازی با تلفات آهنی هسته RC قرار می‌گیرد. RC و XM را در برخی موارد با هم به صورت یک شاخه در نظر می‌گیرند و آن را شاخه مغناطیس کننده می‌نامند. اگر سیم‌پیچ ثانویه ترانسفورماتور را مدار باز کنیم تمامی جریان عبوری از اولیه ترانسفورماتور جریان I0 خواهد بود که از شاخه مغناطیس کننده عبور خواهد کرد این جریان را جریان بی‌باری نیز می‌نامند.

مقاومت‌های موجود در طرف ثانویه یعنی RS و XS نیز باید به طرف اولیه منتقل شوند. این مقاومت‌ها در واقع معادل تلفات مسی و پراکندگی در طرف ثانویه هستند و به صورت سری با سیم پیچ ثانویه قرار می‌گیرند.

مدار معادل حاصل را مدار معادل دقیق می‌نامند گرچه در این مدار معادل نیز از برخی ملاحظات پیچیده مانند اثرات غیرخطی چشم پوشی می‌کند.

انواع

ساخت انواع مختلف ترانسفورماتورها به منظور رفع اهداف استفاده از آنها در کاربردهای متفاوت می‌باشد. در این میان برخی از انواع ترانسفورماتورها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توان به نمونه‌ها زیر اشاره کرد:

ترانس تطبیق امپدانس

ترانس ولتاژ

ترانس جریان

ترانس هستهٔ هوایی

راکتور اشباع

ترانس v شکل یا اسکاتT

ترانس تفضلی با متغیر خطی



قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت ترانسفورماتور چیست , ترانسفورماتور یا ترانسفورمر


Google
About 727,000 results (0.45 seconds)
Search Results
پاورپوینت ترانسفورماتور چیست - فایل ناب
nika.filenab.com/product-68063-ELECTRICITY.aspx
Translate this page
پاورپوینت ترانسفورماتور چیست. تعاریف ساده شده بالا از بسیاری از مباحث پیچیده درباره ترانسفورماتورها گذشته‌است. در یک ترانسفورماتور آرمانی، ...
پاورپوینت-ترانسفورماتور چیست- در 42 اسلاید-powerpoin-ppt
khandehsara.ir/.../پاورپوینت-ترانسفورماتور-چیست...
Translate this page
6 hours ago - اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت-ترانسفورماتور چیست- در.
پاورپوینت-ترانسفورماتور چیست- در ۴۲ اسلاید-powerpoin-ppt – ایران ...
iranfille.ir › فنی و مهندسی
Translate this page
34 mins ago - این محصول “پاورپوینت-ترانسفورماتور چیست- در ۴۲ اسلاید-powerpoin-ppt “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.
پاورپوینت-ترانسفورماتور چیست- در 42 اسلاید-powerpoin-ppt - فایل ...
filedanesh.ir/پاورپوینت-ترانسفورماتور-چیست-در-4...
Translate this page
6 hours ago - تعاریف ساده شده بالا از بسیاری از مباحث پیچیده درباره ترانسفورماتورها گذشته‌است . در یک ترانسفورماتور آرمانی، ترانسفورماتور دارای یک هسته ...
ترانسفورماتور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ترانسفورماتور
Translate this page
ترانسفورماتور یا ترانسفورمر (به انگلیسی: transformer ) وسیله‌ای است که انرژی الکتریکی را به وسیلهٔ دو یا چند سیم‌پیچ و از طریق القای الکتریکی از یک مدار به ...
[PDF]ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻮﺭﻫﺎ : ﻓﺼﻞ ﺷﺸﻢ ۶.
profsite.um.ac.ir/~abaspour/.../chapter6.pdf
Translate this page
ﻳﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ ﺗﺮﻳﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎﯼ ﻣﺮﺳﻮﻡ ﺩﺭ ﻣﺪﺍﺭﻫﺎﯼ ﺍﻟﮑﺘﺮﻳﮑﯽ ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﻮﺭ ﻣﺎﺗﻮﺭﻫﺎ ﻳﺎ ﺑﻪ ﺍﺧﺘﺼﺎﺭ ﺗﺮﺍﻧﺲ ﻫﺎ ﻣـﯽ ... ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻮﺭ ﻋﺒﺎﺭﺗﺴﺖ ﺍﺯ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﻳﮏ ﻣﻴﺪﺍﻥ ﻣﻐﻨﺎﻃﻴﺴﯽ ﻣﺘﻐﻴﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺍﻟﮑﺘﺮﻳﮑﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻳﮏ ...
پاورپوینت ترانسفورماتور :: جزوه فیلم آموزشی تست روغن ...
https://transformer-oil.blog.ir/.../پاورپوینت%20تران...
Translate this page
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «پاورپوینت ترانسفورماتور» ثبت شده است - جزوه و فیلم آموزشی تست روغن ترانسفورماتور سه فاز تک فاز حفاظت چیست ترانس روغنی ...
دانلود پروژه و تحقیق ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست
baran.farsfile.ir/.../دانلود-پروژه-و-تحقیق-ترانسفورم...
Translate this page
این تحقیق در مورد ترانسفورماتور یا ترانسفورمر در 70 صفحه و در قالب ورد می باشد. ... دانلود پاورپوینت روشها و وسایل لنتقال بتن · دانلود پاورپوینت اختلاط بتن · دانلود پاورپوینت دانه ... دانلود پروژه و تحقیق ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست.
پاور پوینت ترانسفورماتور فوق توزیع – سایت تخصصی برق|پاور جام ...
powerjam.ir/.../پاور-پوینت-ترانسفورماتور-فوق-تو...
Translate this page
فایلی که در این پست قرار دادیم در مورد بررسی ترانسفورماتورهای توزیع بوده که در قالب فایل پاورپوینت میباشد .ترانسفورماتور یکی از تجهیزات بسیار مهم در ...
ترانسفورماتور چیست - rss
kajkolah-rzb.soghady.ir/.../ترانسفورماتور+چیست.ht...
Translate this page
با سلامبک آپ چيست ؟ ... تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) چيست؟ ام.آر. .... پاورپوينت نقد بناي مسجد جامع عتيق قزوين · پاورپوينت بررسي كليساهاي اصفهان ...
پروژه و تحقیق-ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست- در ۷۰ صفحه-docx ...
google-shop.ir/پروژه-و-تحقیق-ترانسفورماتور-یا-ت...
Translate this page
16 hours ago - پروژه و تحقیق-ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست- در ۷۰ صفحه-docx ... پاورپوینت-ترانسفورماتور چیست- در ۴۲ اسلاید-powerpoin-ppt.
دانلود پاورپوینت ترانسفورماتورها - د.م منتظر
www.ppt.ir/.../845a9a78-38dd-404c-b426-5eaf55961...
Translate this page
دانلود پاورپوینتelseدانلود ترانسفورماتورها ، برچسب ها : ترانسفورماتور تاریخچه ، پاورپوینت ، قالب پاورپوینت ، ppt.
آموزش ترانسفورماتور - دانلود رایگان پاورپوینت آماده - قالب پاورپوینت ...
pptx.ir/.../پاورپوینت-آموزشی-ترانسفورماتورها/
Translate this page
Jul 27, 2016 - آموزش ترانسفورماتور. دما چیست ؟ چگونه آن را اندازه گیری کنیم ؟ دمای هر سیستم نشان دهنده مقدار انرژی موجود در آن سیستم است. این مفهوم توسط قانون ...
دانلود پاورپوینت ترانسفورماتور نیروگاه بادی رایگان - پرشین فایلز
persianfiles.ir/پاورپوینت-ترانسفورماتور-نیروگاه-...
Translate this page
Jun 27, 2016 - پاورپوینت ترانسفورماتور نیروگاه بادی علوم هفتم دانلود مطالعات هشتم زبان نهم حرفه ای طبیعت اجتماعی چیست قدرت سه فاز جریان افزاینده ولتاژ ...
دانلود پاورپوینت ترانسفورماتور تک فاز
faraamouzesh-pb.chartblogs.ir/page-1944162.html
Translate this page
پاورپوینت ترانسفورماتور تک فاز پاورپوینت آموزشی : ترانسفورماتور یک وسیله ... chartblogs چیست؟ chartblogs یک آرشیو بزرگ از مطالب وبلاگ های ایرانی می ...
اصول مقدماتی ترانسفورماتور - مهندسی برق قدرت و صنعتی
hojjatabdolalizadeh.parsiblog.com/Pages/4/
Translate this page
در این مبحث سعی بر آن شده است تا شما با اصول ترانسفورماتورها به اختصار آشنا شوید. ... ترانسفورماتور دستگاهی است که برای ازدیاد و یا کاهش ولتاژ و جریان به کار می رود ... معرفی کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف · فیبر نوری چیست و کاربرد و عملکرد ... دانلود فلش فایل تست مدار فرمان · دانلود پاور پوینت ایمنی در برق 1 · دانلود پاور ...
ترانسفورماتور چیست و انواع و کاربرهای آن - صفحه اصلی - یک مدیر
m-ashrafi1.ro24.ir/page-285849.html
Translate this page
May 23, 2016 - تحقیق - پاورپوینت - کتاب. کلمات کلیدی : ثانویه ,ولتاژ ,جریان ,الکتریکی ,ترانسفورماتور ,جریان الکتریکی ,ترانسفورماتور چیست ...
مقاله ترانسفورماتور هاي جريان Current transformer
besrforme2016.rozblog.com/.../مقاله-ترانسفورماتور...
Translate this page
2 days ago - پاورپوینت ترانس جریان و نقش آن در حفاظت الکتریکی - مقاله .... http://parsblogs.ir/tag/ترانس+جريان+CT+چيست+چگونه+كار+مي+كند.html
پاورپوینت(تخمین بار,ترانسفورماتور,پست فشار متوسط)
www.g-m-u.ir/بایگانی/7110
Translate this page
شهریور ۱۶, ۱۳۹۵; اینورتر چیست؟ ... ترانسفورماتور:در این پاورپوینت به توضیح کامل ترانسفورماتور می پردازیم و همچنین قسمت های مختلف ... فرمت فایل: پاورپوینت.
برق و الکترونیک
paks.blogfa.com/
Translate this page
تحقیق پاورپوینت مقاله پایان نامه کتاب درباره ترانسفورماتورها .... برچسب‌ها: 7 segment چیست, هفت قطعه الکترونیکی چیست, آموزش کار با سون سگمنت ها, مدار راه ...
[PPT]Transformer - UVic
www.ece.uvic.ca/~snandi/elec370/transformer.ppt
Instantaneous input power to the transformer = Instantaneous output power from the transformer ... capacitance; what will be the reflected load impedance on the.
وضعیت , بیوتکنولوژیک, زراعت , اصلاحات , ترانس ژنتیک , فنی و ...
razifile.ir/?tag=وضعیت-بیوتکنولوژیک-زراعت...
Translate this page
دانلود پاورپوینت وضعیت گیاهان ترانس ژنیک (تراریخته) در دنیا ... •840 میلیون نفر از سوء تغذیه رنج میبرند و 1.3 میلیلرد نفر جزو افرا د فقیر هستند •چاره چیست ؟
[PDF]PowerPoint Template
www.irantransformer.com/wp.../tr-protection-1.pdf
Translate this page
دوره آﻣﻮزﺷﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺗﺮاﻧﺴﻔﻮرﻣﺎﺗﻮرﻫﺎي ﻗﺪرت. -. ﻣﺪرس. : ﻓﺮﺧﯽ راد. 4. ❖. ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺟﺮﯾﺎن ﯾﺎ وﻟﺘﺎژ از ﻣﻘﺪار زﯾﺎد ﺑﻪ ﻣﻘﺪاري ﮐﻪ ﻗﺎﺑﻞ. اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺮاي دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎي اﻧﺪازه ﮔﯿﺮي و ﺣﻔﺎﻇﺘﯽ ﺑﺎﺷﺪ . <. ﺟﺪاﺳﺎزي ﻋﺎﯾﻘﯽ ﻣﺪار اﻧﺪازه ...
ترانس های اندازه گیری جریان و ولتاژ (CT & PT) | ویکی پاور
wikipower.ir/ترانس-های-اندازه-گیری/
Translate this page
در این مقاله ابتدا مقدمه ای در مورد ترانس های اندازه گیری جریان و ولتاژ (CT & PT) ... در حالت کلی می توان گفت ترانسفورماتور وسیله ای است که انرژی الکتریکی را از ...
ترانس چیست ؟ - الکترونیک و مقالات آن
electronics.test.com/info2/37663/ترانس-چیست--/
Translate this page
سیم پیچ یا ترانسفورماتور وسیله ای است که توانایی القای انرژی الکتریکی از یک سیم پیچ به سیم پیچ مقابل را دارد و در بعضی ترانسها این القا باعث افزایش ...
تحقیق رله بوخهلتس ترانسفورماتورهای قدرت | مقالات باکیفیت بالا!
qualityarticle.ir/articles/6058
Translate this page
Mar 2, 2016 - دانلود تحقیق در مورد رله بوخهلتس ترانسفورماتورهای قدرت، در قالب pdf و در 9 صفحه. ... تربیتی، علوم روانشناسی، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، پاورپوینت PPT ... رله بوخهلتس pdf; رله بوخهلتس چیست; رله بوخهلتس ترانسفورماتور ...
پاورپوینت درس (4) چهارم تاریخ معاصر ایران سال سوم دبیرستان (24 اسلاید)
filenetmarketing.ir/.../1231-پاورپوینت%20درس%20(...
Translate this page
پاورپوینت درس (4) چهارم تاریخ معاصر ایران سال سوم دبیرستان (24 اسلاید) ... پروژه و تحقیق-ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست.
نتایج جستجو برای «تحقیق ترانسفورماتور چیست»
1shop.nikanlink.com/.../تحقیق-ترانسفورماتور-چی...
Translate this page
نتایج جستجو برای «تحقیق ترانسفورماتور چیست». تحقیق ترانسفورماتور. دانلود تحقيق در مورد ترانسفورماتور، در قالب doc و در 97 صفحه، قابل ويرايش، شامل ...
پروژه و تحقیق-ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست- در 70 صفحه-docx ...
yahoo-market.ir › فنی و مهندسی
Translate this page
17 hours ago - پروژه و تحقیق-ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست- در ۷۰ صفحه-docx ... دانلود رایگان مقاله ، تحقیق ، دانلود پاورپوینت عدس - 30 اسلاید ، این ...
گزارش کارآموزی رشته برق در صنایع برق دادخواه -9640 - Art-ISI
artisi.ir › کارآموزی
Translate this page
Jun 13, 2015 - بخشی از متن: ترانسفورماتور دستگاه استاتیکی (ساکن) است که قدرت ... مهندسی برق; ترانسفورماتور; ترانسفورماتور چیست; کارآموزی صنایع برق دادخواه ... ترانسفورماتور الکتریکی دانلود پاورپوینت پاورپوینت رشته برق ...
خانه | پاور پوینت قابلیت اطمینان ترانسفورماتور های توزیع و تاثیر ...
projheh-blog.chaboknews.ir/page-272935.html
Translate this page
پاور پوینت قابلیت اطمینان ترانسفورماتور های توزیع و تاثیر وجود هارمونیک بر آن. ... معرفی مرجع گردشگری برای تورهای خارجی · سنجش از دور چیست؟ دلیل و منشا ...
دانلود تحقیق در مورد ترانسفورماتورها | دانلود تحقیق و مقاله
fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-ترانسفور...
Translate this page
Jul 31, 2016 - ... الکتریکی از یک مدار … تحقیق در مورد ترانسفورماتور – دانلود رایگان پروژه و تحقیقات دانشجویی ... برچسب: word, پاورپوینت, تحقیق, ترانسفورماتور, دانلود. … قسمت اعظم انرژی .... مقاله ترانسفورماتور. ترانسفورماتور چیست
دانلود تحقیق درباره ترانسفورماتورها به صورت Word و پاورپوینت ...
www.khodkarabi.com/دانلود-تحقیق-ترانسفورماتورها/
Translate this page
May 11, 2015 - برچسب: word, آماده, پاورپوینت, تحقیق, ترانسفورماتور, دانلود, ورد ... فونت مرورگر فایر فاکس · آیا می دانید علت انفجار گوشی هنگام شارژ چیست؟
WIKIBARGH.COM آموزش طراحی محاسبه ترانسفورماتور سه فاز - آپارات
www.aparat.com/.../WIKIBARGH.COM_آموزش_طراحی...
Translate this page
Nov 17, 2014 - COM مراجعه کنید فیلم دوره آموزش طراحی ترانسفورماتور سه فاز مزایا معایب ... فاز مزایا معایب ترانس خشک روغنی دانلود رایگان جزوه پاورپوینت دوره ایران ... DYN 11 موازی کردن ترانس رزینی روش ساخت UK درصد چیست مدار معادل داخلی ...
[PPT]شفافیت، پاسخگویی و حسابدهی
www.iac-alzahra.com/Portals/8/8.%20Mr.Davani.pptx
Translate this page
شفافیت چیست؟ واژۀ " شفافیت" [ترانس پارنس ویا ترانس پاریتس] از ترکیب دوکلمه لاتین یعنی :ترانس و پاریر، تشکیل شده است که "ترانس "بمعنی میان، ازمیان ...
برق - الکترونیک - سلف چیست
controllers.blogfa.com/tag/سلف-چیست
Translate this page
برق - الکترونیک - سلف چیست - وبلاگ تخصصی برق - الکترونیک، 8051، AVR, فرانکلین، کدویژن، بسکام، پروتئوس.
میزان اسیدهای چرب ترانس واسید‌های چرب اشباع در روغن های جامد و مایع ...
www.pezeshk.us/?p=13519
Translate this page
Sep 2, 2008 - بانک پاورپوینت ... میزان اسیدهای چرب ترانس واسید‌های چرب اشباع در روغن های جامد و مایع کشور ایران همچنان .... راه های جلوگيري از اضافه وزن چیست ؟
[PPT]تحول مهندسی و حرکت جهادی درکاهش تلفات شبکه برق
www.azrec.co.ir/attachments/.../5-MILANI-930723.pp...
Translate this page
کاهش تلفات شبکه برق. فعالیت های اجرایی ارتقای کيفيت تجهيزات شبکه های توزيع برق. 1-5- توسعه جدی در استفاده از ترانس های کوچک و کم تلفات. 2-5- نظارت بر ...
سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)چیست؟ - گروه تخصصی ...
kurdelectric.mihanblog.com/post/42
Translate this page
Feb 17, 2012 - سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)چیست؟ ... فایل پاور پوینت آموزش ترانسفورماتور ها ... پاورپوینت آموزشی ترانسفورماتور(آموزش تصویری).
پاورپوینت | فهرست موضوعی وب سایت های فارسی زبان - صفحه نخست
www.iraniansites.ir/links/searchlinks.aspx?...پاورپوین... - Translate this page
صفحه اصلی, جستجوی وب سایت ها, پاورپوینت ... گروه برداری ترانس ترانسفورماتور صاعقه گیر الكترونیكی چیست استاندارد nfc bs سرج ارستر surge arrester آموزش ...
ترانسفورماتور چیست ؟ | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ ...
weblog24.xyz/list/ترانسفورماتور-چیست-؟.html
Translate this page
ترانسفورماتور چیست ؟. نتایج جستجوی عبارت ترانسفورماتور چیست ؟ از بین کلیه اطلاعات و ... چطور یک پاورپوینت عالی برای ارائه تهیه کنیم؟ ۱۵ راز افرادی که ...
800 سوال برق همراه با جواب | مهندس | هر آنچه یک دانشجوی مهندسی لازم دارد
www.mohandes.org/800-سوال-برق-همراه-با-جواب/
Translate this page
Feb 12, 2015 - 3 اختلاف پتانسيل يا ولتاژ را شرح داده و نام واحد آن چيست؟ 4 منابع توليد ولتاژ را نام ببريد. .... 173 گروه بندي (برداري) ترانسفورماتور يعني چه؟
ترانس چیست؟ - اسکای داک
www.skydoc.ir/tag/ترانس-چیست؟
Translate this page
تعریف ترانسفورماتور: ترانسفورماتور یکی از وسایل بسیار مهم تبدیل کمیاب جریان و ولتاژ الکتریکی متناوب است ، که بر خلاف ماشین های الکتریکی که انرژی ...
همکار فایل
hamkarfile.ir/
Translate this page
ترجمه + پاورپوینت + فایل شبیه سازی شکل 5 ... گزارش پروژه درس الکترونیک قدرت ( اینورتر تک فاز نیم پل)اینورتر چیست ؟ .... در این مقاله ابتدا اثر وجود بارهای هارمونیکی بر قابلیت اطمینان ترانسفورماتور توزیع شامل ظرفیت در دسترس و ...
پروژه و تحقیق ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست - دانلود فایل
download.fileforooshi.ir/پروژه-و-تحقیق-ترانسفورما...
Translate this page
12 hours ago - پروژه و تحقیق ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ... این افزایش یا کاهش ولتاژ توسط ترانسفورماتورها صورت می گیرد. ... پاورپوینت مدیریت بهره وری فرد و سازمان(فصل سیزدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی ...
پروژه و تحقیق ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست - صفحه اصلی
tahghigh.fileforooshi.ir/پروژه-و-تحقیق-ترانسفورما...
Translate this page
19 hours ago - پروژه و تحقیق ترانسفورماتور یا ترانسفورمر چیست ۲۸ آبان ۱۳۹۵ .... views; پاورپوینت سقف های کوبیاکس و روش اجرای آنها در سازه-Cobiax 4 views ...
پاورپوینت عملکرد کوره قوس الکتریکی با تنظیم بهینه شیرهای ...
123project.ir › ... › پاورپوینت مهندسی
Translate this page
... با مدل غیر خطی. پاورپوینت عملکرد کوره قوس الکتریکی با استفاده از مدل غیر خطی ... دسته: پاورپوینت آماده, پاورپوینت مهندسی برچسب: ترانسفورماتور, راکتور, قوس الکتریکی, کوره قوس الکتریکی, مدل غیر خطی ... پاورپوینت اینترنت چیست؟
علت سوختن فیوز با قرار گیری ترانس در مدار چیست؟ | جستجو در وبلاگها ...
weblog24.site/.../علت-سوختن-فیوز-با-قرار-گیری-ت...
Translate this page
نتایج جستجوی عبارت ' علت سوختن فیوز با قرار گیری ترانس در مدار چیست؟ ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما ...
دانلود مقاله ی پاورپوینت درباره ترانس های جریان CT ... - مهندسی برق قدرت
hoseinkosar.blogfa.com/.../دانلود-مقاله-ی-پاورپوینت-...
Translate this page
مهندسی برق قدرت - دانلود مقاله ی پاورپوینت درباره ترانس های جریان CT واستاندارد های آن - ( معرفی رشته مهندسی برق ودروس ماشینهای ... اسکادا ( SCADA ) چیست ؟
مهرفا | دانلود فایل، نمونه سوالات امتحانی » رله چیست
mehrfa.com/post/رله-چیست
Translate this page
دانلود پاورپوینت با عنوان مراحل ساخت سی پی یو · دانلود پاورپوینت با عنوان مدیریت ... این مطلب در مورد رله چیست و در 14 صفحه می باشد و در آن درباره انواع و ویژگی های رله ها ... فاسد شدن قسمتهای عایق در یک مولد ، ترانسفورماتور ، خط ، کابل و غیره .
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 285
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 5,155
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,879
  • بازدید ماه : 6,879
  • بازدید سال : 125,369
  • بازدید کلی : 1,980,303