loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 129 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

پروژه آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است

پروژه آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است دسته: آمار
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 112 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 16

پروژه آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است در 16 صفحه ورد قابل ویرایش

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

پروژه آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است

 

خلاصه :

امروزه كمتر شاخه‌ای از علوم را می‌توان یافت كه نیازمند به تحقیق نباشد . بی‌تردید حل مشكلات و مسائل گوناگون جوامع و همچنین گسترش مرزهای دانش بستگی به انجام تحقیقات در زمینه‌های مختلف دارد . تحقیقات را بر اساس نتایج آنها می‌توان به سه گروه بنیادی ، كاربردی، بنیادی- كاربردی (توسعه‌ای) تقسیم نمود . از آنجا كه تحقیقات بنیادی توسط مراكز تحقیقی خاصی صورت می‌گیرد ، اكثر تحقیقاتی كه انجام می‌شوند و در دسترس قرار دارند ، تحقیقات كاربردی هستند . این نوع تحقیقات نیز بر حسب استفاده از روشهای آماری به دو گروه تحقیقات توصیفی و تحلیلی تقسیم می‌شوند.

یك تحقیق توصیفی شامل جمع‌آوری و ارائه منظم داده‌هاست تا تصویر روشنی از یك موقعیت خاص را نشان دهد . لذا برای انجام یك تحقیق توصیفی ( و بطور كلی یك تحقیق كاربردی) بایستی ابتدا اطلاعات لازم در بارة موضوع مورد تحقیق جمع‌آوری شود ، سپس برای درك بهتر پدیدة مورد نظر ، اطلاعات جمع‌آوری شده تجزیه و تحلیل گردیده ، نتایجی از آن استخراج گردد . این مراحل شامل تهیه جداول توزیع فراوانی ، رسم نمودارها و تهیه شاخصهای مركزی و پراكندگی است كه در مقاله حاضر كلیاتی از آنها ارائه شده است.

 

مقدمه

هر تحقیق ممكن است سه نوع نتیجه به همراه داشتــه

باشد؛

•  بدست آوردن نتایجی علمی كه می‌تواند برای اجرای یك تحقیق كامل دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

•  بدست آوردن اطلاعاتی كه می‌تواند توسط قسمتهای مختلف جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

•  بدست آوردن اطلاعات و نتایجی بین دو نوع اول و دوم فوق . یعنی ممكن است نتایجی علمی بدست آیند كه هر چند برای اجرای یك تحقیق كامل دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما قابل استفاده برای قسمت‌های مختلف جامعه نیز باشند.

بر اساس تقسیم‌بندی فوق ،تحقیقات نیز در سه گروه به شرح زیر قرار خواهند گرفت :

•  تحقیق بنیادی، كه جهت گسترش و بسط دانش پایه و به خاطر فهم آن اجرا می‌شود.

•  تحقیق كاربردی، كه برای یافتن راه حل مشكلات و مسائل مختلف با ماهیت علمی اجرا می‌شود.

•  تحقیق بنیادی، كاربردی، (توسعه‌ای) كه تركیبی از دو نوع تحقیق فوق می‌باشد.

هدف تحقیق بنیادی (و همچنین بنیادی ، كاربردی) كه معمولاً توسط مراكز تحقیقی خاصی صورت می‌گیرند، گسترش مرزهای موجود در دانش است. لذا اكثر تحقیقاتی كه ملاحظه می‌شوند و در دسترس قرار دارند ، تحقیقات كاربردی هستند. این تحقیقات نیز بر حسب نوع استفاده از روشهای آماری به دو گروه توصیفی و تحلیلی تقسیم می‌شوند.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است , پروژه آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است , مقاله آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است , پروژه آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است , تحقیق آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است , دانلود پایان نامه آماری 50 خانوار

پژوهش , مقاله , تحقیق , پروژه

 

دانلود پاورپوینت و پروژه

 

صفحه اصلی تازه ترین ها


azam
Google
About 575,000 results (0.58 seconds)
Search Results
آمار استنباطی - خلاصه اي از آمار
census.blogfa.com/post-10.aspx
Translate this page
آمار استنباطی - ... هر تحقيق ممكن است سه نوع نتيجه به همراه داشتــه. باشد؛ .... فرض كنيد 50 خانوار مورد بررسي قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است . اطلاعات ...
[PDF]آﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ روش ﻫﺎي آﻣﺎري
www.bums.ac.ir/shares/ghaen/ghaen/behvarzi/.../amar.pdf
Translate this page
آن ﺟﺎﻣﻌﻪ اﻓﺮاد را ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ. ﻗﺮار ﻣﻲ دﻫﺪ . ﺑﺮرﺳﻲ ﻫﺎي آﻣﺎري ﺷﺎﻣﻞ ﺳﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ اﺳﺖ . ) 1. ﻣﺸﺎﻫﺪه. ) 2. ﮔﺮوه ﺑﻨﺪي ﺗﻬﻴﻪ .... 50. و ﺗﻌﺪاد. ﺧﺎﻧﻮار. 6. ﻧﻔﺮه،. 1. ﻧﻔﺮ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ . ﺟﺪول ﺗﻮزﻳﻊ ﻓﺮاواﻧﻲ. آن را رﺳﻢ ﻛ. ﻨﻴﺪ . ﺣﻞ. : ﺣﺎل اﮔﺮ ﺻﻔﺖ .... ﺧﺎﻧﻮار ﺑﺼﻮرت زﻳﺮ ﺑﻴﺎن ﺷﺪه اﺳﺖ ﺟﺪوﻟﻲ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺟﺪول. ) 1(. ﺑﺮاي آن ﺗﺸﻜﻴﻞ دﻫﻴﺪ . ﺗﻌﺪاد ﺧﺎﻧﻮاده. ﺗﻌﺪاد ﻓﺮزﻧﺪان دﺧﺘﺮ. 40. 140. 340. 290 .... ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ در وﺳﻂ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ و. آن را ﺑﺎ ﻧﻤﺎد. Md.
[DOC]4-3 - سوالات تحقیق
upir.ir/1393.2/abas-niazi2.docx
Translate this page
روش آماری استفاده شده در این تحقیق پیمایشی استفاده از ازمون های ضریب همبستگی ... دراین پژوهش پنج فرضیه زیر مورد بررسی قرار گرفته اند که همه موارد رد شده اند . ... 4- به نظر می رسد اشتغال زنان در سلامت روحی و روانی زن و افراد خانواده موثر است. ...... دنبال آورده است؛ باروري آنها تأثير گذاشته ، متوسط تعداد فرزندان و افراد خانواده را كاهش ...
آمار تکان‌دهنده فرزندآوری ایرانیان - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/.../آمار-تکان‌دهنده-فرزندآوری-ایرانیان
Translate this page
Dec 29, 2013 - این تعداد از جمعیت در واقع 423 هزار و 627 خانواده هستند. ... تعداد فرزندان بیشتر از پنج نفر در مناطق روستایی 7.3 درصد و در نقاط شهری ... این‌که براساس این آمار 33.3 درصد جمعیت افراد مورد پژوهش حداکثر یک فرزند ... در اختیار سازمان‌های دولتی قرار می‌گرفت، برای سال 93 قطع شده است. ... دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 13:50.
بررسی تاثیر سطح سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی ... - طرح درس روزانه
jalalazad.blogfa.com/post-24.aspx
Translate this page
بررسي تاثير سطح سواد والدين بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان .... تحصيل بوده و تعداد آنها 2000 نفر مي باشد و نمونه ي آماري باتوجه به جدول مررگان كه تعداد 322 ... هرگاه در مورد وضع تحصيل و چگونگي پيشرفت تحصيلي فرزندان صحبت به ميان مي آيد .... در اين مقاله كوشش شده است يافته هاي عمده اين مطالعات مورد بازنگري قرار گيرد.
بهترین و جدیدترین پروژه های آماری
amarproject.samenblog.com/
Translate this page
این پروژه مرگ و میر شهرستانی کوچک در کشورمان از دید آماری را مورد بررسی قرار میدهد. ... سؤالات ارائه شده در تحقیق ... و نمودارهايي محاسبه شده اند و در پايان هر بخش نتيجه گيري از آن گرفته شده است. ... ۲ : جدول فراواني مربوط به دسته بندي استانها بر اساس تعداد جمعيت مردان در دسته ... دانلود پروژه آمار ميزان نان مصرفي افراد خانواده در 50 روز.
Missing: فرزندان
[DOC]شاخص‌ها و سياست‌هاي جمعيتي در ايران
www.css.ir/wp-content/uploads/6.doc
Translate this page
بدين منظور از روش تحليل داده ها و توصيف آنها استفاده شده است تا سوال مورد نظر ... ازدواج و طلاق و هرم سنی جمعیت ايران و جهان مورد بررسي قرار گرفته است. ... كنترل جمعيت در ایران و جهان ارائه شده و در ادامه آن برخي از شاخص هاي آماري جمعيتي در ..... اين كاهش نشانه كاهش تعداد افراد خانوار با توجه به سياست هاي كاهش جمعيت در طول اين سال هاست.
پروژه و مقالات آماری
amariproject.rozblog.com/
Translate this page
این پروژه مرگ و میر شهرستانی کوچک در کشورمان از دید آماری را مورد بررسی قرار میدهد. ... پاسخ به سؤالات ارائه شده ... دانلود پروژه آمار ميزان نان مصرفي افراد خانواده در 50 روز .... ۱-ميزان علاقه تعداد زيادي از دانش آموزان سال اول به درس رياضي زياد مي‌باشد. ..... جداول و نمودارهايي محاسبه شده اند و در پايان هر بخش نتيجه گيري از آن گرفته شده است.
Missing: فرزندان
[DOC]آمار - کتاب
www.takbook.com/doc/آمار/آمار/_مقاله__آمار_,_احتمال__25_ص.doc
Translate this page
آمار،عمدتا"با وضعيتهايي سروكار دارد كه در آنها وقوع يك پيشامد به طور حتمي قابل .... فرض كنيد 50 خانوار مورد بررسي قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است .
۹۰/۱۰/۰۱ - ۹۰/۱۰/۳۰ - روش تحقیق - blogfa.com
www.researchmethod90.blogfa.com/9010.aspx
Translate this page
در اينجا به بررسي نقش خانواده به عنوان عامل و مانع بزهكاري نوجوانان (با تكيه بر ... صورت گرفته و در پي آن بوسيله قوانين اجتماعي محكوم شده و به زندان افتاده است. .... حجم نمونهانتخاب وسپس از روش x تک تک سوالات پرسش نامه را مورد بررسی قرار می دهیم. ..... پرسشنامه ای با تعداد 20 سوال چهارگزینه ای تهیه و در اختیار دانش آموزان رشته های ...
[DOC]جهت نمایش تاریخچه امنیت غذایی کلیک نمایید. - مرکز تحقیقات امنیت ...
nfsrc.mui.ac.ir/sites/nfsrc.mui.ac.ir/files/tarikh.docx
Translate this page
تاریخچه ای از پیشرفت های انجام شده در اندازه گیری امنیت غذایی ... هدف آنها اینگونه تعیین شد که تعداد گرسنگان جهان تا سال 2015 به نصف تعداد کاهش داده شود. ... وزارت کشاورزی ایالات متحده(USDA) مدول تحقیق امنیت غذایی خانوار (US HFSSM) را .... حال توسعه برای اندازه گیری میزان فقر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است.
14 درصد خانواده های ایرانی بدون فرزند و 33 درصد یک فرزند دارند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/329660/society/family
Translate this page
Dec 28, 2013 - علی اکبر محزون به تحقیق انجام شده با توجه به اطلاعات مرکز آمار ایران ... خانوار می شوند،مورد مطالعه بررسی کنندگان قرار گرفتند که نتایج آن به تازگی به پایان رسیده است. ... به گفته وی ، این آمار در نقاط شهری متفاوت است بطوریکه 14.7 درصد ... با توجه به نوع زندگیشان تعداد تک فرزندی کم است و پرجمعیت هستند.
[DOC]چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟
www.scu.ac.ir/_.../proposal1....
Translate this pageShahid Chamran University of Ahvaz
-5نداشتن موانع اخلاقي: در مطالعاتي كه در آن جامعة مورد مطالعه انسان بوده و مداخله اي بر سوژه هاي انساني ... اهداف يك پروژه تحقيقاتي خلاصه آنچه كه بايد با انجام مطالعه به آن برسيم را بيان مي كند. .... 1 كمي گسسته: بين دو عدد اعشار نمي گيرد؛ مانند تعداد فرزندان. ... به طور كلي، براي متغيرها چهارنوع مقياس مختلف تعريف شده است كه عبارتند از:.
[PDF]دریافت فایل
www.iranculture.org/UserFiles/Rahbord/Issue_Rahbord_Farhang_No12-13.pdf
Jan 23, 1974 - تحول و نوسازي نظام آموزش و تربيت كشور: خانواده، مدرسه، .... فرهنگ، اكنون از بايســتگي دوچندان برخوردار شــده است؛ در اين مسودّه ... مورد بحث قرار مي دهيم، مباحث ديگري همچون »منطق ترتيب و طبقه بندي ... روش تحقيق در فلسفه فرهنگ، عقالني و رويكرد مطالعاتي آن فرانگر و ...... است! از يك دوره كتاب حديث، كه حدود 50 كتاب.
Missing: آماری
تحقیق در مورد آمار بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زوجین به طلاق با نگاهی ...
haidy.blogsky.com/.../تحقیق-در-مورد-آمار-بررسی-عوامل-مؤثر-بر-...
Translate this page
Apr 18, 2016 - طلاق،گرایش به طلاق،آسیبهای اجتماعی، آسیب شناسی خانواده ، آمارهای طلاق ... آن آمار وارقام جرم وجنایتهای ناشی از آن نیز زیاد شده است بطوری که آمار طلاق در جوامع غربی و بویژه .... دراین تحقیق رابطه بین چند زنی و طلاق مورد بررسی قرار گرفته و تعداد زنان را به عنوان .... تعداد فرزندان : منظور تعداد فرزندان زنده زوجین می باشد.
[PDF]نهمین‌کنفرانس‌آمار‌ایران - پژوهشکده‌ی آمار
www.srtc.ac.ir/Files/Annual_Report_1387.pdf
Translate this page
آمار از مرز 40 نفر گذشته و تعداد مقاالت ارائه شده. نیز از 30 فراتر ... پژوهش های صورت گرفته در پژوهشکده آمار است به ... پژوهشکده، بودجه ی تفصیلی مورد تصویب قرار گرفت. ... بررسی پیشنهادهای پروژه های ... اتاق کنفرانس چندمنظوره با ظرفیت 50 .... روش. نحوه ی برخورد با آن در آمارگیری از هزینه و درآمد. خانوار. قیمت و اجاره ی مسکن .2.
[PDF]بررسی رابطه ی عملکرد خانواده و نگرش دینی پرسنل صف و ستاد دانشگاه ...
www.tebvatazkiyeh.ir/files/site1/.../tums-A-10-25-22-a12f6e2.pdf
Translate this page
تربیت، جامعه شناسی و روان شناسی قرار گرفته، نهاد خانواده می باشد. شناخت عواملی که ... نفری از پرسنل صف و ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک انجام شده است. ... 1- دکتري آمار زیستی، گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی، دانشگاه علوم پزشکی اراک، اراک، ایران. .... و تعداد فرزندان می باشد. ... شده و روایی آن نیز مورد تأیید قرار گرفته است ]19[.
بررسی نقش اشتغال زنان در وضعیت تحصیلی فرزندان آنها در شهرستان
daneshjoyan-t84.blogfa.com/post-76.aspx
Translate this page
بنابراین شناسایی تاثیر اشتغال زنان بر امور مختلف خانواده از جمله وضعیت تحصیلی ... 8-شناسایی تاثیر وضعیت شغل مادر بر تعداد فرزندان ووضعیت تحصیلی آنها . ... بررسی شده ووضعیت تحصیل فرزندان مادران شاغل و خانه دار مورد مقایسه قرار گرفته است . کل جامعه آماری زنان شاغل و خانه دار 116317نفر و جمع زنان خانه دار 105946نفر و ...
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
اما در حقیقت اشباع در بازاریابی شبکه‌ای غیرممکن است زیرا تعداد انسان‌ها ..... پاک شده هر کسی که قصد نتورک مارکتینگ داره اول باید با تحقیق زیاد درباره سابقه ...... شرکت بادران رو با پلن Breakaway با دست های جداشونده بررسی کردم و پلنش رو کاملا ...... در طرحهای هرمی سود اصلی نصیب افرادی که در رﺃس شاخه ها قرار گرفته اند میگردد.
پژوهشی پیرامون تعداد همسران و فرزندان امام حسن(ع)
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/4180/4782/61410
Translate this page
به همین جهت در این نوشتار، برآنیم تا در خصوص خانواده امام حسن مجتبی علیه ... این بحث از سوی مورّخان زیادی مورد پژوهش قرار گرفته است؛ ولی متأسفانه مطالب غیر ... ولی در خصوص تعداد همسران آن حضرت، بسیاری از مورّخان راه افراط را پیش گرفته اند و در .... این سؤال است که: چه کسی و با چه انگیزه ای منشأ رواج این گونه گزارشات شده است؟
بررسی آثار اجتماعی و فرهنگی تلفن همراه بر دانش آموزان دختر مقطع ...
ccj.iauctb.ac.ir/article_512689.html
Translate this page
جامعه آماری این پژوهش شامل دبیرستانهای دخترانه شهرستان اراک است و تعداد آنها 5 هزار نفر ... روش نمونه‌گیری که در این پژوهش مورد استفاده قرار گرفته است سهمیه‌ای می‌باشد. بررسی‌های انجام شده در این پژوهش نشان داد که بیشتر پاسخگویان روزانه کمتر از 2 ... سال است که تلفن همراه دارند همچنین اکثریت آنها 1 خط تلفن همراه دارند و اعضاء خانواده ...
[PDF]A study of the Effect of Structural Family Therapy through Group ... - Sid
www.sid.ir/fa/vewssid/j_pdf/25913881201.pdf
Translate this page
تعارضات زناشویی زوجین شهرستان باغملک مورد بررسی قرار گرفت. .... رواني زوجین و فرزندان آنان موجب شده است تا مشاوران و خانواده درمانگران نظریه ها و طرحهایي را براي.
Fars News Agency : ویژگی های روان سنجی نقش تربیتی پدر از دیدگاه ...
www.farsnews.com/printable.php?nn...
Translate this pageFars News Agency
May 2, 2015 - نتیجه بررسی روایی سازه حاکی از همبستگی بالای سؤالات با نمره کل بود. ... پدر و مادر نیز که قوام خانواده به آنهاست، مورد توجه ویژه قرار گرفته اند. ... در همین زمینه، سه نوع مطالعه برای تبیین نقش پدران طراحی شده است که ... در آن زمان، بیشتر مطالعات روی رشد نقش جنسی، بخصوص در مورد پسرها ..... عدم تساوی تعداد گویه ها.
بررسی وضعیت اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار
madadkaranarak.blogfa.com/.../بررسی-وضعیت-اجتماعی-و-اقتصاد...
Translate this page
4-آیا تناسبی بین تحصیلات زنان سرپرست خانوار و رابطه آن با وضعیت ... در نظر مردم خانواده به منزله واحد اجتماعی است که شامل یک زوج متاهل و فرزندانشان است و در خانه ... زندگی زنان سرپرست خانوار مورد توجه و بررسی جامعه شناسان قرار گرفته است در ..... های مربوط به این گروه خانواده ها انجام شده است جامعه اماری 50 خانوار زن سرپرست 15-65 ...
تاثیر شبکه های اجتماعی در بروز پدیده طلاق | هادی
www.hadinews.ir/?q=node/4145
Translate this page
Oct 4, 2014 - این پژوهش به بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از ... از سوی دیگر شخصیت فرزندان در خانواده شکل گرفته و آنان را منطبق و سازگار با الگوهای جامعه بار می آورد. ... آمار طلاق رسمی و ثبت شده تهران نیز از 16567 مورد در سال 1383 به .... که نظرات آن ها جهت تنظیم پرسشنامه مورد استفاده محقق قرار گرفته است و ...
ارزش گذاری مشروط کیفیت آب آشامیدنی: یک مطالعه موردی برای پل سفید
eco.iaufb.ac.ir/article_9280.html
Translate this page
مقاله حاضر به بررسی تمایل به پرداخت (WTP) شهروندان پل سفیدی برای داشتن آب ... سن، تعداد فرزندان کوچک در خانه و سطح تحصیلات مورد بررسی قرار گرفته است. ... از خانوارها، حاضر به پرداخت مبلغی برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی شهر یاد شده هستند. ... سوال می شود که تمایل به پرداخت آنها برای بهبود کیفیت آب لوله کشی چقدر است؟
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
Translate this page
بهشت زهرا(س) خانه آخر بسیاری از تهرانی‌ها است و طبق آمار سالانه حدود 150 هزار ... در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که یک طبقه آن رایگان است و 2 طبقه دیگر با قیمت ..... به گزارش جام، این تعداد، تنها محدود به مواردی است که افشا شده و کارشناسان بر .... این مرد در حالی که خانه مادرش مورد سرقت قرار گرفته بود به پلیس زنگ زد، اما ..... این بررسی
بررسي رابطه بين شيوه‌هاي فرزندپروري والدين و ميزان اضطراب دانش‌آموزان
www.dr-akramhazrati.ir/.../49-بررسي-رابطه-بين-شيوه‌هاي-فرزند...
Translate this page
Feb 3, 2014 - خانواده از طريق پايه‌ريزي الگوهاي تربيتي و رفتاري خود و اجراي نقش‌هاي ... مطالعات مختلف حاكي از آن است كه نگرش‌هاي پذيرنده و دموكراتيك والدين، امكان ... مي‌پردازد و سؤال اصلي تحقيق اين است: كه آيا بين شيوه‌هاي فرزندپروري و .... اغلب به وسيله‌ي مشاهده تعامل والد فرزند مورد بررسي قرار گرفته است. .... 50 سطح معني‌داري
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری ... آیا میدانید که تعداد افرادی که سالانه از نیش زنبور میمیرند بیشتر از کسانی است که ... آیا میدانید که اگر زنی به کوررنگی مبتلا باشد ، فرزندان پسر او کوررنگ میشوند ؟ .... در مورد سیاستمداران این طور نیست ، آنها حتی اگر با شکست مواجه شوند از ...
بررسی قتل های خانوادگی در ایران
www.zebhi.ir/print.php?ToDo=ShowArticles&AID=101269
Translate this page
خانواده یی که افراد در ابتدا، به صورت داوطلبانه آن را تشکیل می دهند و در ذهن همه آنها ... اما متاسفانه آمار افرادی را که به لحاظ روحی و روانی در خانواده ذره ذره کشته می شوند در دست نداریم. ... در مجموع با توجه به این نکات 482 واقعه قتل مورد بررسی قرار گرفته است؛ اعم از قتل های ... این تعداد شامل تمام مواردی می شده که فرد به قتل اعتراف کرده است.
سبک زندگی پس از طلاق در زنان سرپرست خانوار)مطالعه موردی زنان ...
sabalaneh.ir/news/48162
Translate this page
Dec 25, 2015 - در این پژوهش تلاش شده است با لحاظ نمودن عوامل ساختاری و نگرش بر ... در یک جامعه کمک گرفته و متغیرهای مختلف در حل معضلات و مشکلات جامعه هدف مورد بررسی قرار گیرد. ... طلاق و طبق آمار تاسال 91 بیش از تعداد 3486 زن مطلقه دارد )سالنامه آماری ..... این گروه خانواده ها انجام شده است جامعه اماری 50 خانوار زن سرپرست 15-65 ...
جامعه شناسی - نوع رابطه خانواده و تاثير آن بر بزهكاري نوجوانان
mehdieliasiankalat.blogfa.com/post-116.aspx
Translate this page
خانواده يكي از اساسي ترين نهاد هاي هر جامعه اي است كه تمامي صاحبنظران در مورد آن ... به دنبال بررسي و تحقيق آن هستيم عبارت است از : آيا نوع رابطه خانواده در بزهكاري ... غفلت و بي توجهي والدين، بعد خانوار،تعداد افراد خانواده ،زندگي در محله هاي شلوغ،نوع تملك ... نشده در افراد عادي و بزهكار شبيه به هم است و تنها روشهاي ياد گرفته شده واكنش به ...
[PDF]تحلیلي بر رابطه ي ارزش فرزندان و باروري بین زنان تهراني چكیده واژگان ک
www.ensani.ir/storage/Files/20140524090752-9626-47.pdf
Translate this page
May 24, 2014 - در تغييرات سطوح باروري و به دنبال آن تغييرات رشد جمعيتي يک جامعه ... به اين سؤال است که چقدر ارزش فرزندان در بين خانواده هاي تهراني در ... زيربناي اصلي نگرش والدين در مورد تعداد فرزندان است. ... تصميم گيري مي کند، تحت تأثير قرار مي دهد. .... فرضيات پژوهش جامعه ي بررسي شده، به صورت زير در نظر گرفته.
پروژه بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان - ویکی پروژه
wikiproject.ir/1446-.html
Translate this page
قیمت هر یک از محصولات بر چه اساسی تعیین شده است؟ ... سوال هاي تحقيق 7 ... خانواده عامل انتقال فرهنگ، تمدن، ادب و سنن است و اهميت آن هميشگي است و براي دوام و بقاي جامعه و .... تا با بررسي آماري درصد دانش‌آموزان مردود به نتايجي مثمر ثمر رسيده و آن را مورد استفاده قرار دهيم. ... 10- آيا بين تعداد فرزندان خانواده و مردود شدن رابطه اي وجود دارد؟
جامعه شناسی - تحلیل جنسیتی ازدواج مجدد
www.srba.blogfa.com/post-3.aspx
Translate this page
اما آمار بیانگر آن است که بخش وسیعی از زنان یاد شده که گاه جوان نیز هستند، تا پایان عمر، .... امروزه كه به مسالة فرزندان ،‌پس از جدايي زن و شوهر مي انديشيم،‌مي توانيم به اين .... خانوار شيرازي مورد بررسي قرار گرفته اند كه از اين تعداد ، 986 ازدواج مجدد پس از طلاق و ... در صورتي كه حدود 50% از زنان مطلقه ، امكان ازدواج برايشان وجود داشته است .
[DOC]بررسی عوامل مؤثر بر ناسازگاری همسران در شهر گیلان غرب
profs.basu.ac.ir/reshadi/upload_file/art.6754.doc
Translate this page
جامعه آماری پژوهش حاضر افراد متأهل شهر گیلان غرب می باشد که تعداد 378 نفر آنان به ... ثبات و پایانی خانواده ها و در عین حال بهداشت روانی همسران و فرزندان و همچنین جامعه است. .... است که بحث ناسازگاری همسران به عنوان یک موضوع مهم مورد بررسی علمی قرار گیرد ... بدیهی است که پدیدهی "ناسازگاری زناشویی"و عوامل مرتبط با آن را نمیتوان با ...
[DOC]چکیده : تحقیق حاضر به بررسي تأثير اينترنت و تلفن همراه بر سلامت ...
farashband.fars.pnu.ac.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID...ffb6...
Translate this page
كليد واژه : تلفن همراه - اينترنت - سلامت رواني - دانش آموزان - فراشبند ... آموزان و سلامت روان آن ها و همچنین بر نحوه ی ارتباط فرزندان با والدین تاثیری داشته است يا نه ؟ .... فراشبند با استفاده از پرسش نامة محقق ساخته مورد بررسی قرار گرفته است . ... 50 سوال از ميان آنها 20 سوال انتخاب شد و پرسشنامه در اختيار چند روانشناس قرار گرفت تا ...
[PPT]پاورپوینت روش تحقیق - دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان
www.khuisf.ac.ir/.../روش%20تحقيق%2094.1.30[6720079].PPTX
Translate this page
آيا اهميت مسأله بر حسب يك يا چند ملاك زير بررسي شده است؟ ... براي اينكه پژوهشگر تحقيقات خود را در راستاي مجموعه پژوهشهاي هم خانواده قرار دهد و آن را با دستاوردهاي تحقيقاتي ديگران هماهنگ كند، ... يا در مورد سوال آيا تقلب مالياتي علت كسري بودجه دولت است؟ ... مثال: ميزان سواد با تعداد فرزند رابطه دارد يا ميزان سواد در تعداد اولاد اثر دارد.
بررسی فرهنگ حاشیه‌نشینی و موقعیت تحصیلی دانش‌آموزان، مطالعه موردی
anthropology.ir/node/26572
Translate this page
نتایج این مطالعه حاکی از آن است که امکان ترک تحصیل دانش‌آموزانی از خانواده‌های کم‌درآمد ... و حضور والدین در خانواده و تعداد زیاد فرزندان بر ترک تحصیل تأثیر می‌گذارد. ... ”کاربرد اصطلاح افت یا اتلاف، در آموزش و پرورش از زبان اقتصاددانان گرفته شده است که .... چشم‌اندازی که ویلسون مطرح می‌کند در این مطالعه مورد استفاده قرار گرفته است: ...
[PDF]50- بررسی پرونده های دادگاه‌های خانواده و عوامل موثر بر افزایش آنها
olgou.ir/downloads/Ketab/ketab03/50.pdf
Translate this page
ده اﺳﺖ . ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿـﺮ ﺑـﺎ ﻫـﺪف ﺑﺮرﺳـﻲ. ﭘﺮوﻧﺪه. ﻫﺎي دادﮔﺎه. ﻫﺎي ﺧﺎﻧﻮاده و ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ اﻓﺰاﻳﺶ آن در ..... ﺗﻌﺪاد ﭘﺮوﻧﺪه. ﻫﺎي ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ زوﺟﻴﻦ ﺗﺎ رﺳﻴﺪن ﺑﻪ ﻃﻼق. •. ﻓﺎﺻﻠﺔ زﻣﺎﻧﻲ ﺑﻴﻦ اوﻟﻴﻦ دادﺧﻮاﺳﺖ ﻣﻄﺮح ﺷﺪه ﺗﺎ ... ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ ﺗﺎ روﺷﻦ ﺷـﻮد ﻛـﻪ ﻫـﺮ ﻳـﻚ از زوﺟـﻴﻦ ﺟﻬـﺖ ... ﻓﺮاواﻧﻲ. درﺻﺪ. ﻋﺪم ﺗﻤﻜﻴﻦ زوﺟﻪ. 39. 1/23. ﺗﻘﺴﻴﻂ ﻣﻬﺮﻳﻪ. 21. 4/12. ﻃﻼق. 71. 42. ﻣﻼﻗﺎت ﻓﺮزﻧﺪ ..... ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و ارﺷﺎدات ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘـﻪ از.
[DOC]Are You suprised ? - پروژه های آماده – غلامی 9125879258
9125879258.ir/amar/amar15.docx
Translate this page
پروژه آمار نظر دانش آموزان در مورد خانواده خود - 15سوال 25 صفحه قیمت : 25000 تومان ... این فایل برای آشنایی شما با چگونگی انجام پروژه قرار گرفته است. ... تعداد فرزندان زياد مانند ستوني است كه هرلحظه خطر فروپاشي وتزلزل آن وجود دارد و ... باتوجه به موارد ذكر شده موضوع اين تحقيق بررسي رابطه ميان اضطراب مادر و ويژگيهاي خانواده است و ما ...
شبکه افق
www.ofoghtv.ir/archive
قرار است در این برنامه به این سوال اساسی پاسخ داده شود که آیا در زمینه عملی شدن اقتصاد ... ساعت 21.30 و تکرار آن در ساعت های 10.30 و 15.30 روز بعد در نظر گرفته شده است. ... دیگر از فرزندان آنها در دفاع از اسلام و حرم زینب کبری(س) در خون خود غلطیده بود. .... و پژوهشگر آلمانی در گفت وگو با نادر طالب زاده مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي
www.behdasht.gov.ir/?siteid=1&pageid=3127
Translate this page
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: برای رسیدن ایران به آمار 2.5 تخت به ازای هر هزار ... به گزارش وبدا، دکتر ، موضوع کودکان و مادران و نوجوانان و NCD مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ... سخنگوی وزارت بهداشت از قلیان به دلیل برداشت های غلطی که در مورد آن وجود دارد به ... سازمان غذا و دارو را ندارند و یا اینکه اسناد یاد شده روی این محصولات جعل شده است.
بررسی گرایش به باروری و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مطالعه موردی زنان ...
jwfs.alzahra.ac.ir/article_2199_408.html
Translate this page
by راد - ‎2015
با روش تحقیق پیمایش، اطلاعات مورد نیاز از 460 زن متاهل 50-15 ساله شهر تبریز به روش نمونه‌گیری خوشهای ... امروزه نهاد خانواده پا به پای تحولات اجتماعی دگرگون شده است. ... این رویکرد شمار و کیفیت فرزندان دلخواه زوجین را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بر هزینه رشد و تربیت، .... تعیین رابطه تعداد فرزند ایده‌آل با میزان گرایش به باروری.
ازدواج بایگانی - ISI
isi.s15.ir/tag/ازدواج
Translate this page
بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران و برآورد وضعیت آن در سالهای آینده ... پست شده در دسته‌بندی نشده برچسب: آمار٬ ازدواج٬ الگوی٬ ایران٬ بررسی٬ سنی سخن ... تعداد مشاهده: 572 مشاهده ... علوم اجتماعی، علوم اخلاقی، علمای مذهبی وسایر دانشمندان قرارگرفته است. ..... در این تحقیق علاوه بر سن تولد کلیه افراد خانواده سن ازدواج در زوجین مورد سوال قرار ...
[DOC][DOC] 9
markazi-behzisti.ir/html/data/files/paper/9104/asib.doc
Translate this page
این جوامع، آنهایی هستند که در آن ها انباشت علمی صورت گرفته و در اثر ارتباط با فرهنگ .... کشی ، سرقت ، اعتیاد به مواد مخدر ، الکیسم ، فرزند آزادی ، زور گیری ، طلاق ، گدایی و . ... در این بخش سعی شده است هریک از آسیب های اجتماعی مورد بررسی دقیق قرار ..... آماري به نحوي از انحا از جمله عوامل كليدي و مهم بزهكاري خويش را والدين، خانواده، بي ...
ارتباط ایثارگران با رییس جمهور | خبرگزاری ایثارگران
isarkhabar.com/?page_id=2421
در نظر بگیرند وایضا هم چون رزمندگان که کنون دهه 40 و50 و60عمرشان را میگذرانند و ..... آنچه مي ماند وظايف مطالعاتي و تحقيقاتي مراکز بررسي و آماري است که همراه با اين همه ... آمارگيري بعد، در آبان 60 انجام شده که بر اساس آن شمار خانوارهاي جنگ زده به 257 هزار و ..... اشتغال است و این را یقین دارم و امیدوارم مورد عنایت نمایندگان محترم قرار گیرد.
بررسی پدیده طلاق و ارائه راهکاری کاربردی جهت کاهش آن
asibma.blogfa.com/post-10.aspx
Translate this page
در ادامه به بررسي طلاق از بعد عوامل و پيامد هاي آن پرداخته شده و در نهايت طلاق ... بطوري كه همواره پيوند و انسجام خانواده در جامعه مورد حمايت قرار مي گرفت. ... 2-طلاق از جمله پديده هاي اجتماعي است كه وقوع آن نه تنها تاثيرات نامطلوبي به ..... نتايج بدست آمده از آمار نشان مي دهد كه هرچه بر تعداد فرزند افزوده مي شود ميزان طلاق زوجين نيز كاهش مي يابد .
بررسی علل و عوامل فردی روانی خشونت مردان علیه زنان » 290990 دات کام
290990.com › علوم اجتماعی(جامعه شناسی)
Translate this page
پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید ... رتبه بعدي از آن خشونت فيزيكي از نوع دوم است كه 8/37 درصد از زنان ايراني از اول .... در حدود سه دهه است كه خشونت خانوادگي مورد توجه جامعه شناسان و محققان قرار گرفته .... تعریف عملی : برای یافتن تعداد فرزندان خانوار سوال 7 پرسشنامه به صورت بسته طراحی شده است .
[PDF]مروري بر مطالعات اجتماعي تنظيم خانواده و كاهش باروري در ايران
sccr.ir/UserFiles93/rahbord/30/2.pdf - Translate this page
به طور كامل مطالعه و روش تحقیق، جامعه مورد بررسی و یافته های آنها فیش برداری شد. 1. ... خانواده بیشــتر است اما در سال های اخیر، تعداد مطالعاتی كه هدف آنان بررسی نگرش ... در نظر گرفته شده است. .... معرض اطالعات مربوط به باروری و تنظیم خانواده قرار می گیرند یا فرصت های .... تفاوت بین تعداد فرزندان متولد شده و تعداد ایده آل فرزندان.

Searches related to پروژه آماری 50 خانوار مورد بررسی قرار گرفته و تعداد فرزندان آنها سؤال شده است

فراوانی نسبی در آمار

فرمول میانه در آمار

میانگین در آمار

جدول توزیع فراوانی طبقه بندی شده

شاخص های پراکندگی در آمار

جدول فراوانی درس امار

دامنه تغییرات در آمار

فرمول واریانس و انحراف معیار
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 8,900
  • بازدید سال : 100,655
  • بازدید کلی : 1,955,589