loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 173 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth

پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth دسته: کامپیوتر
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 21 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 20

Bluetooth یك فناوری بی سیم كوتاه برد است كه به تلفنهای همراه ، PDA ، كامپیوترها ، دستگاههای ضبط و پخش استریو ، لوازم خانگی ، اتومبیلها و همه وسایل دیگری كه می توانید ارتباط آنها را با یكدیگر فكر كنید امكان ارتباط می دهد

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth

 

مقدمه: 
به تازگی پس از یك سمینار عصرانه به خانه باز گشته اید. 
Notebook تان در كیف تان قرار دارد, PDA (Personal Digital
Assistant) خود را به كمر بسته اید ، و تلفن همراه تان در جیب جای دارد.
در سمینار امروز یادداشتهایی را در Notebook خود نوشته اید . همین كه به خانه می رسید و از كنار چاپگر جوهر افشان خود عبور می كنید ، Notebook ، چاپگر را پیدا می كند و به طورخود كار یادداشتهای سمینار را به چاپگر ارسال می كند و آنها روی كاغذ چاپ می شوند . 
درهمین حال ، PDA شما كامپیوتر رومیزی را تشخیص می دهد و درخواست می كند كه دفتر تلفن و برنامه روزانه شما را Update شود .
هم چنین همه پیامهای ایمیلی را كه ارجعیت آنها را تعیین كرده اید درخواست می كند. 
همه این كارها در زمانی رخ می دهد كه كت خود را در می آورید و برای نوشیدن یك نوشابه به طرف یخچال می روید . در عرض چند دقیقه ، تلفن همراه شما بوق می زند تا به شما اطلاع دهدكه عملیات چاپ یادداشتها تمام شده است . 
به طرف چاپگر رفته و یادداشتها را می خوانید بلافاصله پس از آن PDA شما بوق می زند تا به شما بگوید كه دفترچه تلفن و برنامه روزانه شما را Update كرده است و شما ایمیل جدید دارید. 
به دنیای Bluetooth خوش آمدید . 

چكیده : 

Bluetooth یك فناوری بی سیم كوتاه برد است كه به تلفنهای همراه ، PDA ، كامپیوترها ، دستگاههای ضبط و پخش استریو ، لوازم خانگی ، اتومبیلها و همه وسایل دیگری كه می توانید ارتباط آنها را با یكدیگر فكر كنید امكان ارتباط می دهد .
Bluetooth یك رشتـه خصوصیت بی سیم است كه ارتباطات كوتاه برد بین وسایل مجهز به تراشه های كوچك و اختصاصی Bluetooth را تعریف می كند. 
Bluetooth فقط كابلها را حذف نمی كند ، بلكه یك روش بی سیم برای وصل كردن كامپیوتر ها با همه وسایل همراه الكترونیكی فراهم می سازد و شبكه های كامپیوتری كوچك و خصوصی مشهور به PAN یا شبكه شخصی را به وجود می آورد. یا شبكه های 
(Personal Area Network)
Bluetooth یك زبان مشترك بین وسایل مختلف می سازد كه به آنها امكان می دهد كه به آسانی با هم ارتباط برقرار كنند و بهم وصل شوند. 
وسایل مجهز به تراشه های Bluetooth حدود 10 متر برد دارند و می توانند داده ها در سرعت 720 كیلوبایت در ثانیه از طریق دیوار ها ، كیف ها و پوشاك انتقال دهند. 
هیجان انگیزتر آنكه اتصال دادن بین وسایل Bluetooth می تواند بدون دخالت مستقیم ما انجام بگیرد. 
وقتی دو وسیله مجهز به تراشه های Bluetooth نزدیك یكدیگر می رسند ، نرم افزار نهاده شده در تراشه های فرستنده گیرنده ,Server / Client Bluetooth به طور خودكار یك ارتباط را برقرار می سازد و داده ها را نقل و انتقال می دهد 

Bluetooth چیست ؟ 

Bluetooth به معنای ارتباط بی سیم ولی با برد كوتاه می باشد. 
هر وسیله اى كه از سیم براى انتقال اطلاعات خود استفاده نمى كند از امواج رادیویى بهره مى گیرد در واقع امواج رادیویى سیگنال هایى هستند كه توسط فرستنده در هوا پخش مى شود. امواج رادیویى قادر به انتقال صدا، تصویر و هر نوع Dataهستند. تلفن هاى بى سیم، موبایل، ماهواره ها، و غیره جزء وسایلى هستند كه ارتباط خود را از طریق این امواج فراهم مى كنند. حتى دزدگیر اتومبیل شما هم از طریق امواج رادیویى كنترل مى شود. Bluetooth نوعى از ارتباطات امواج رادیویى ولى با برد كوتاه است و از پروتكل خاصى براى ارسال اطلاعات خود استفاده مى كند و به همین دلیل است كه شركت هاى معتبر سازنده دستگاه هاى ارتباطى و كامپیوترى علاقه زیادى دارند تا در این پروژه شركت كنند.
در واقع تمام دستگاه هایى كه بر پایه Bluetooth ایجاد مى شود باید با استاندارد مشخصى سازگارى داشته باشند. 
,Blue Tooth بدون در نظر گرفتن محافظ و انشعاب وسایل الكترنیكی را قادر می سازد كه ارتباطی بی سیم را از طریق طولهای كوتاه با هم داشته باشندولی همان طور كه مى دانید فركانس هاى امواج رادیویى با استفاده از واحد هرتز محاسبه مى شوند, 
فرستنده این فركانس ها كه Transmitter نام دارد امواج مورد نظر را در یك فركانس خاص ارسال مى كند و دستگاه گیرنده در همان طول موج اقدام به دریافت اطلاعات مى كند و دامنه آن GHZ2.40 تا GHZ2.48 است. 



Bluetoothاز كجا آمد ؟ 

شاید جالب باشد تا از تاریخچه نام Bluetooth هم اطلاع داشته باشیم. این نام از نام یك پادشاه دانماركى به نام Harald Blaatand گرفته شده است. كلمه Blaatand پس از انتقال به زبان انگلیسى به شكل Bluetooth تلفظ شد كه به معنى دندان آبى است.
این پادشاه كه بین سال هاى 940 تا 986 مى زیست، توانست دانمارك و نروژ را كه در جنگ هاى مذهبى با هم مشكل پیدا كرده بودند متحد كند و از آن پس شهرت زیادى كسب كرد. 
در واقع تكنولوژى Bluetooth هم بر پایه اتحاد یكپارچه سیستم هاى كامپیوتر در قالبى بدون سیستم تاكید دارد كه نماد كار و تلاش پادشاه دانماركى است.
ایده اصلى ایجاد این سیستم در سال 1994 توسط شركت موبایل Ericsson ارائه شد. این شركت به همراه چند شركت دیگر به دنبال یك سیستم ارتباطى بین وسایل الكترونیكى مختلف بودند تا قادر به هماهنگى و سازگارى با هم باشند.
امروزه بسیارى از وسایل ارتباطى مانند PC، PDA، موبایل، پرینتر و... از پروتكل هاى متفاوت و ناسازگار با یكدیگر استفاده مى كنند و همین امر باعث عدم ارتباط مناسب بین آنها خواهد شد. 
بنابراین شركت هاى مربوطه تصمیم به ایجاد یك استاندارد مشترك براى انواع وسایل ارتباطى گرفتند تا ارتباط میان آنها تحت یك پروتكل ثابت و مشخص برقرار شود. در حال حاضر Ericsson، Intel، Nokia، IBM و Toshiba از پدیدآورندگان و توسعه دهندگان این تكنولوژى هستند. این شركت ها با تشكیل گروهى به نامSGI 
Group) (Interest Special موفق شدند استاندارد مورد نظر را ایجاد كنند . 

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth , تحقیق , بلوتوث , Bluetooth , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , مقاله بلوتوث , پژوهش بلوتوث , تحقیق بلوتوث , پروژه بلوتوث

پژوهش , مقاله , تحقیق , پروژه

 

دانلود پاورپوینت و پروژه

 

صفحه اصلی تازه ترین ها


azam
Google
About 39,200 results (0.51 seconds)
Search Results
پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth
maghale2020.rozblog.com/.../-پژوهش-در-مورد-بلوتوث-bluetooth-....
Translate this page
21 hours ago - پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth دسته: کامپیوتر بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 21 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 Bluetooth یك ...
پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth - فایل و مقاله - فایل ناب
thesis.filenab.com/product-55667-تحقيق-در-مورد-بلوتوث-Blueto...
Translate this page
تحقیق بلوتوث Bluetooth مقاله پژوهش تحقیق پروژه دانلود مقاله دانلود پژوهش دانلود تحقیق دانلود پروژه مقاله بلوتوث پژوهش بلوتوث تحقیق بلوتوث پروژه بلوتوث.
دانلود پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth
thesis.filenab.com/card.aspx?productid=55667
Translate this page
تکمیل فرم خرید. نام فایل. پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth. قیمت, 3,500 تومان. نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود >
تحقیق در مورد بلوتوث Bluetooth - خرید فقط از فروشگاه 1adabestan
f1adabestana.adnashop.ir/page-29746.html
Translate this page
ماهنامه اینترنتی هستيران - مقاله ای در مورد بلوتوث Bluetooth ... تحقیق درباره بلوتوث - سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات دبیران.
تحقیق در مورد بلوتوث Bluetooth - خرید آنلاین کالا در فروشگاه buseu
fbuseua.alalestore.ir/page-33661.html
Translate this page
ماهنامه اینترنتی هستيران - مقاله ای در مورد بلوتوث Bluetooth ... تحقیق درباره بلوتوث - سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات دبیران.
پژوهش بلوتوث - خرید پستی با فروشگاه اینترنتی khadijah-12
rkhadijah-12z.saharstore.ir/page-34562.html
Translate this page
این مقام البته در مورد بلوتوث نظر متفاوتی دارد و می گوید این .... برچسب : پژوهش بلوتوث, بررسی ساختار پروتكلی BLUETOOTH ,ساختار پروتكلی BLUETOOTH ...
کامل ترین مطلب درباره بلوتوث - آفتاب
www.aftabir.com › ... › علوم کامپیوتر
Translate this page
Jun 5, 2007 - ابتدا محصول مورد نظر استانداردهایی لازم دارد كه بتواند با دستگاههای دیگر كه دارای تكنولوژی بی سیم Bluetooth هستند ارتباط برقرار كند. دیگر اینكه ...
تحقیق بلوتوث - 8766 - گروه پژوهشی!
research-group.s13.ir/02/تحقیق-بلوتوث-8766.html
Translate this page
Feb 6, 2016 - دانلود تحقیق در مورد بلوتوث، در قالب doc و در 118 صفحه، قابل ... دریافت تحقیقات و پژوهش! ... فصل اول: بررسی ساختار پروتکلی BLUETOOTH.
تحقیق مفاهیم شبکه های Bluetooth - 9178 - گروه پژوهشی!
research-group.s13.ir/.../تحقیق-مفاهیم-شبکه-های-bluetooth-9178....
Translate this page
Jan 12, 2016 - Bluetooth بلوتوث (Bluetooth) – شبکه های بی سیم صنعتی ... تحقیق بلوتوث – 8766: دانلود تحقیق در مورد بلوتوث، در قالب doc و در 118 صفحه، ...
مقاله درباره بلوتوث - جستجو و دانلود کتاب - کتاب سبز
ketabesabz.com/search?q=مقاله+درباره+بلوتوث
Translate this page
اصلی ترین و مهمترین شیوه ارائه نتایج یک مطالعه و تحقیق، تهیه مقاله پژوهشی است و محققی در صحنه تولید وانتشار ... دانلود کتاب همه چیز درمورد بلوتوث Bluetooth.
دانلود مقاله در مورد بلوتوث Bluetooth - 9rton|كاملترين مرجع پایان نامه ...
www.9rton.ir/دانلود-مقاله-در-مورد-بلوتوث-bluetooth/ - Translate this page
دسترسی به انواع نمونه سؤال,تحقیق, پژوهش,کتاب,نرم افزار,مقاله,پایان نامه, ... بلوتوث. 2. مقدمه. 3. دندان آبی یا bluetooth از کجا آمد؟ 4. این دندان آبی bluetooth یعنی چه؟ 5.
بلوتوث بایگانی - سیستم بازاریابی لوکس فایل
luxfiles.ir/tag/بلوتوث/
Translate this page
فایل بخش فنی و مهندسی – پایان نامه و پژوهش در مورد بلوتوث و چگونگی کارکرد ... 9 فصل اول :بررسی ساختار پروتکلی Bluetooth 1-1 ساختار پروتکلی Bluetooth .
تعریف؛ تاریخچه و عملکرد فن آوری دندان آبی، بلوتوث Bluetooth
vista.ir/.../تعریف؛-تاریخچه-و-عملکرد-فن-آوری-دندان-آبی،-بلوتو...
Translate this page
تعریف؛ تاریخچه و عملکرد فن آوری دندان آبی، بلوتوث Bluetooth ... ولی ظاهرا هنوز بلوتوث مورد توجه اکثریت قرار نگرفته است. .... نابرابری‌های‌ شمال‌ و جنوب‌: نیم‌نگاهی‌ به‌ محیط‌ اطلاعاتی‌ عرب‌ · سرای مجازی پژوهش‌: طرحی برای افزایش سهم دانش ایران در جامعه ...
: بلوتوث - دانشنامه رشد
danesh.roshd.ir › علوم ریاضی › علو م رایانه › سخت افزار
Translate this page
کاربرد ها و مصارف bluetooth; امنیت در بلوتوث : چرا امنیت در بلوتوث مهم است ؟؟ به زبان ساده‌تر ... ولی ظاهرا هنوز بلوتوث مورد توجه اکثریت قرار نگرفته است. از سیستمهای .... وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی شبکه ملی مدارس ...
مقاله در مورد بلوتوث Bluetooth با word - دانلود پروژه دانشجویی
www.cpro.ir/poroje/.../مقاله-در-مورد-بلوتوث-Bluetooth-با-word.ht...
Translate this page
دانلود مقاله در مورد بلوتوث Bluetooth تحت فایل ورد (word), پروژه دانشجویی مقاله در مورد بلوتوث Bluetooth به زبان ... دانلود مقاله کار اموزي شركت آوا پژوهش مركزي word
دانلود در مورد بلوتوث - مقاله درباره بلوتوثجستجو و دانلود کتابکتاب سبز
www.findwebsite.ir/fxmfdsysnrnmctdqnxadnfvctdmndrctcmnf.html - Translate this page
آمد ... که بیشتر در تلفن های همراه و دستگاه های قابل حمل مورد استفاده قرار میگیرد.دانلود مقاله در مورد بلوتوث Bluetooth – مرجع مطالب ناب19 جولای 2011 ... بلوتوث طرحی ...
معرفی بلوتوث 4.2 - پایداری ملی
paydarymelli.ir/fa/news/11109/معرفی-بلوتوث-42 - Translate this page
Dec 9, 2014 - گروه BSIG اخیرا نسخه جدید بلوتوث را با نام Bluetooth 4.2 معرفی کرد. ... آموزش و پژوهش ... گروه سازنده در مورد سرعت انتقال داده در این نسخه نیز سخن گفته است، طبق این گفته ها سرعت انقال نسبت به نسخه قبلی 2.5 برار شده است که ...
شاتل لند | نرم‌افزار اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار - Toshiba ...
shatelland.com/download/...و...بلوتوث...bluetooth.../24709
Translate this page
Aug 27, 2014 - نرم‌افزار اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار - Toshiba Bluetooth Stack ... نرم افزار Toshiba Bluetooth Stack تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ...
Bluetooth (بلوتوث) - سخت‌افزار20
www.hardware20.com/tag/30/bluetooth
Translate this page
هارالد بلوتوث اول (Harald I Bluetooth) نام پادشاه دانمارک در سالهای ۹۴۰ تا ۹۸۵ قبل از میلاد بود. ... ولی ظاهرا هنوز بلوتوث مورد توجه اکثریت قرار نگرفته است. .... برای پژوهش و توسعهٔ دستگاه‌های برپایهٔ کامپیوتر با استفاده از تکنولوژی بلوتوث ۳ کردند.
تحقیق پژوهش کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی فرهنگ سازمانی ...
irmusicnews.shiektarinha.ir/.../تحقیق+پژوهش+کارشناسی+ارشد+مد...
Translate this page
تعاریف نظری و عملیاتی پژوهش متغیرهای پژوهش ..... دانلود تحقیق آماده رشته کامپیوتر در مورد بلوتوث. دانلود تحقيق ... موضوع تحقيق: بلوتوث (bluetooth) قالب بندی: ...
پایان نامه و پژوهش در مورد بلوتوث و چگونگی کارکرد آن (تعداد صفحات 111)
0t0.ir/پایان-نامه-و-پژوهش-در-مورد-بلوتوث-و-چگون/
Translate this page
پایان نامه و پژوهش در مورد بلوتوث و چگونگی کارکرد آن (تعداد صفحات 111)با قیمت .... بلوتوث به احترام یکی از پادشاهان قرن دهم به نام Harald Bluetooth که پادشاه ...
تحقیق و پژوهش ی بلوتوث
sidonline.ir/product-11809-bluetooth.aspx
Translate this page
باسلام. دوستان عزیز یکی دیگر از جالب ترین و بهترین تحقیق و پژوهش های نرم افزاری یعنی تحقیق و پژوهش ی بلوتوث یکی از برترین ارتباطات انتقال فایل در جهان ...
دنیای بلوتوث 2015 ش 8: تناسب اندام و بلوتوث - حس اول
www.heseaval.com/Bluetooth-2015-World-Figure-8-Fitness-and-Bl...
Translate this page
دنیای بلوتوث ۲۰۱۵ ش ۸: تناسب اندام و بلوتوث ... مرکز پژوهشی ABI همچنین نرخ رشد سالیانه 68 درصدی را از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ در بخش فروش کل ... کلمات کلیدی:Bluetooth World، برگزاری Bluetooth World، برگزاری Bluetooth World 2015، ... دنیای بلوتوث ۲۰۱۵ ش ۳۳: آرد وان روجی مدیر IMEC و دیدگاهش در مورد بلوتوث و انرژی کم مصرف.
دانلود پایان نامه در مورد دﻧﺪان :: دانلود تحقیق و پایان نامه
shia-notes.blog.ir/1395/02/28/دانلود-پایان-نامه-در-مورد-دﻧﺪان
Translate this page
May 17, 2016 - دانلود تحقیق در مورد دﻧﺪان دانلود مقاله در مورد دﻧﺪان دانلود جزوه در مورد دﻧﺪان دانلود پاورپوینت در مورد دﻧﺪان . ... آیا به دنبال پایان نامه ای در مورد بلوتوث Bluetooth می گردید؟ .... یاراحمدی(1378) پژوهشی را در مورد رابطه استرس با بیماریهای جسمی .
دانلود رایگان مقاله با ترجمه : بهبود ارتباطات با بلوتوث را فعال کنید ...
freepaper.us/?paperno=16769
Translate this page
Improving communications with bluetooth enabled collaborative middleware in MANET ... میان همکاری سطح بالا تحقیق و توسعه فن آوری (RTD) چالش و خروجی پژوهش ... برای رسیدن به این هدف، آن را با بحث در مورد پارامترهای طراحی کلیدی آغاز شده، و ...
مقاله یادگیری الکترونیکی از طریق موبایل و بلوتوث ( بررسی راهکارها ...
www.civilica.com/Paper-SELEARNING01-SELEARNING01_054...
Translate this page
مقاله یادگیری الکترونیکی از طریق موبایل و بلوتوث ( بررسی راهکارها)Mobile ... در موبایل و موفقیت آنها در امر یادگیری الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته است همچنین ... در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می ... از طریق موبایل و بلوتوث ( بررسی راهکارها)Mobile & Bluetooth E-Learning، اولین ...
[DOC]همه چیز در مورد بلوتوث.doc
habibzadeh-itc.persiangig.com/همه%20چیز%20در%20مورد%20بلو...
Translate this page
هارالد بلوتوث اول (Harald I Bluetooth) نام پادشاه دانمارک در سالهای ۹۴۰ تا ۹۸۵ ..... پژوهش و توسعهٔ دستگاه‌های برپایهٔ کامپیوتر با استفاده از تکنولوژی بلوتوث ۳ کردند.
پروژه بررسی بلوتوث Bluetooth - رامکده| بانک رام و فریمور فارسی
ramkade.blogsky.com/1395/03/04/post-131
Translate this page
4 days ago - پروژه بررسی بلوتوث Bluetooth در 55 صفحه با فرمت word قابل ویرایش ... نامBluetooth (Special Interest Group)SIG موفق شدند استاندارد مورد نظر ...
دانلود - مشاوره تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=78685&consultationid...
Translate this page
مشاوره پژوهشی. روش تحقیق · مرجع ... اگر ممکنه لطفا یک پروژه درباره "بلوتوث"برای اینجانب پیدا کنید.البته خودم نتونستم یک ... های زیر مراجعه نمائید: پروژه درس شیوه ارائه مطالب ( بلوتوث- bluetooth ) ... مقاله ای در مورد بلوتوث Bluetooth آدرس دانلود ...
آشنایی با فن آوری بلوتوث - دانشكده فنی و حرفه ای دکتر شريعتي
shariaty.ac.ir/DesktopModules/.../NewsView.aspx?...
Translate this page
Oct 19, 2014 - شورای آموزشی پژوهشی · شورای فرهنگی · ستاد اقامه نماز · شورای هم اندیشی ... بلوتوث به ارتباط بیسیم با برد کوتاه گفته می شود که امروزه این فناوری در تمام ... که بر پایه این موافقتنامه گروه Bluetooth Special Interest Group شکل گرفت و ... تاپ ها و تلفن های همراه و وسایل رایج الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
بلوتوث تبلیغاتی - سروش تلکام
www.soroushtelecom.net/bluetooth.html
Translate this page
اطلـاعیه : گروه سروش تلکام بمنظور تامین نيروي انساني مورد نياز دفتر مرکزی از تعدادي ... انجمن شرکتهای ساختمانی استان هرمزگان - موسسه علمی فرهنگی پژوهشی نواندیشان آریا ... نوع گوشی با استفاده از تکنولوژی Bluetooth به صورت رایگان ارسال نماید . ... بلوتوث تبلیغاتی یک سیستم کامل و جامع جهت بازاریابی ، تبلیغات و اطلاع ...
پژوهش بلوتوث - دانلود مقاله و پروژه دانشجویی - فایل بوکر
projeh.filebooker.com/product-30808-bluetooth.aspx
Translate this page
است یا. ن فناوری كه Bluetooth نامیده شده است ، نیاز به استفاده از سیم و كابل و ارتباط دهنده ... برچسب ها : پژوهش بلوتوث , بررسی ساختار پروتكلی BLUETOOTH , ساختار پروتكلی BLUETOOTH , پروتكلهای انتقال ... نظرات کاربران در مورد این کالا.
نام شناسی و ریشه واژه ها ATCAOOU - دلیل نام گذاری (بلوتوث):
adel-ashkboos.mihanblog.com/post/327
Translate this page
*پژوهشگر در زمینه ریشه یابی نامها و واژه ها ... بلوتوث یک وا‍ژه ی انگلیسی به معنی دندان آبی و نام پادشاه دانمارک است . هارالد بلوتوث اول (Harald I Bluetooth) نام پادشاه دانمارک در سالهای 940 تا 985 پیش از میلاد مسیح بود. .... جو در آیات قرآن سایت پارس قرآن · نهج البلاغه · دبیرخانه راهبری درس عربی در مازندران · All About Names · فروش شارژ ...
پایان نامه ی بلوتوث - مهرزمین
mehrzamin.ir/product-11809-bluetooth.aspx
Translate this page
بلوتوث، پایان نامه بلوتوث، مقاله ی بلوتوث، همه چی درباره بلوتوث. ... این تحقیق و پژوهش درباره درباره یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ارتباطی یعنی بلوتوث میباشد که در قالب pdf در این مجموعه ی 100 صفحه ای ... نظرات کاربران در مورد این کالا.
نویسه - گاف جديد ايرنا ، انتشار نسخه جديد بلوتوث 2009 و اعاده لايحه ...
nevise.blogfa.com/post-281.aspx
Translate this page
Dec 7, 2008 - نویسه - گاف جديد ايرنا ، انتشار نسخه جديد بلوتوث 2009 و اعاده لايحه ... مديركل پژوهشي خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران، چندي پيش با ارائه آماري مجعول و با ... لايحه انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات كه مورد ايراد شوراي نگهبان قرار گرفته بود ... عنوان Bluetooth 10x و نسخه UWB آن به‌عنوان Bluetooth 100x شناخته خواهد شد.
پژوهش بلوتوث - دانشجو
daneshju.sido.ir/product-12483-bluetooth.aspx
Translate this page
پژوهش بلوتوث. پژوهش بلوتوث ... است یا. ن فناوری كه Bluetooth نامیده شده است ، نیاز به استفاده از سیم و كابل و ارتباط دهنده ... نظرات کاربران در مورد این کالا. تا کنون ...
همه چیز در مورد بلوتوث
www.mob.ir/forum/Mobile/Articles/1306511598
Translate this page
May 27, 2011 - 1 post - ‎1 author
هارالد بلوتوث اول (Harald I Bluetooth) نام پادشاه دانمارک در سالهای ۹۴۰ تا ۹۸۵ ... از سیستمهای مبتنی بر بلوتوث تا حالا محصولاتی نظیر iPaq ها مورد توجه .... و Atheros اعلام آمادگی برای پژوهش و توسعهٔ دستگاه‌های برپایهٔ کامپیوتر با ...
[PDF]پیامک و بلوتوث و آسیب های اجتماعی - سامانه نخستین کنگره ملی آسیب ...
nopadid.mcls.gov.ir/Maghalat/1/بریمانی.pdf
Translate this page
Bluetooth. ،(. آسیب های اجتماعی. ) social damage. (. -1. کارشناسی علوم اجتماعی. -. 86110580090 .... همراه کارت های حافظه های و بلوتوث مورد استفاده قرار می دهند ...... پژوهش. هانشان. می دهد. پیام. کوتاه. بیشتر. برای. اهدافی. مانند. اطمینان متقابل. و. در. تماس.
Creative WP-450 Wireless Bluetooth Headset هدست بلوتوث کریتیو
www.albasco.com/creative-wp-450-wireless-bluetooth-headset
Translate this page
خرید Creative WP-450 Wireless Bluetooth Headset هدست بلوتوث کریتیو و انواع هدفون و هدست در مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام.
مینی بلوتوث اسپیکر ونوس مدل Mini Bluetooth Speaker Venous Model ...
asrekharid.ir › ... › لوازم جانبی کامپیوتر › بلندگو (اسپیکر)
Translate this page
بررسی آنلاین ،مشاهده ، انتخاب و خرید مینی بلوتوث اسپیکر ونوس مدل pv-s795 Mini Bluetooth Speaker Venous Model در فروشگاه اینترنتی عصر خرید.
ردوبدل بلوتوث‌های غیراخلاقی در مترو ادامه دارد - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
Translate this page
Jun 13, 2011 - در این پژوهش ۱۴۴ عدد فایل بلوتوث شده در مدت ۱۵ روز گردآوری شده که آمارهای مزبور حکایت‌های ناگفتنی بسیاری دارد. ... مورد دیگری که بسیار تعجب انگیز است تشکیل گروه بلوتوث بازهای حرفه‌ای در ... بلوتوث (BLUETOOTH) چیست؟
BlueTooth چیست و چگونه کار می کند ؟ - پویا پردازان نوین
guast.persianblog.ir/post/69/
Translate this page
Oct 16, 2011 - پژوهشی: میکائیل بهلکه ... وسایل مجهز به تراشه های بلوتوث حدود 10 متر برد دارند و می توانند داده ها در سرعت 720 کیلوبایت در ثانیه از ... فرستنده این فرکانس ها که Transmitter نام دارد امواج مورد نظر را در یک فرکانس خاص ارسال مى کند و ...
راد پردازش
radpardazesh.blogfa.com/
Translate this page
http://www.radpardazesh.com/Jabra-Handsfree-Bluetooth-SPORT-WIRELESS. هدست بلوتوث جبرا اسپرت وایرلس Jabra SPORT WIRELESS .... مطالعاتی فورستر معتقد است که پژوهش دانشگاه پرینستون در مورد آینده فیسبوک در نتیجه گیری آماری ...
روزنامه ايران86/5/28: ايمني امواج سرگردان در نسل چهارم بلوتوث فراهم شد
www.magiran.com/npview.asp?ID=1466630 - Translate this page
Aug 19, 2007 - راهنمای الفبايي, - مجلات علمي پژوهشي ... براي محصولات توليدي كه از تكنولوژي بلوتوث پشتيباني مي كنند مي توان سه رده ... ۲- Bluetooth 1.1 ... و اين خود سبب طولاني شدن عمر باتري هاي مورد استفاده در اين تكنولوژي خواهد شد كه اين امر ...
مقالات علمی و پژوهشی - blogfa.com
teradata.blogfa.com/cat-11.aspx
Translate this page
سپس نقش خانواده و فرهنگ کارآفرینی در جامعه مورد بررسی قرار میگیرد. کلمات کلیدی: .... لینک دانلود: آشنایی با فناوری بلوتوث ( Bluetooth ) · + نوشته شده در شنبه ...
بلوتوث بایگانی - سیستم بازاریابی فایل اوکی
okfiles.ir/tag/بلوتوث/
Translate this page
باز کردن درب منزل و هزاران مورد دیگر استفاده کرد. ... دریافت فایل · ادامه نوشته » ... دسته بندی فنی و مهندسی – تحقیق بلوتوث Bluetooth. 4 روز ago فنی و مهندسی 0.
RamazanAliaziazi (کارشناس مالی )
aliazizi1394.blogfa.com/
Translate this page
نارگیل یکی از میوه هایی است که به خاطر چهره بسیار سخت و سفتش کمتر مورد ... 3-در يك پژوهش علمي اثرات كدام يك از متغيرها بايد خنثي يا حذف شود؟ .... از منوی سمت چپ device manager و از قسمت سمت راست باید زیرمنوی Bluetooth ... تیک کادر بنفش ، باعث میشه تا آیکون بلوتوث در کنار ساعت وینوز در منوی taskbar نمایش داده بشه.
دانلود پایان نامه در مورد دندان
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId.1_Start.190_... - Translate this page
Jan 29, 2016 - دانلود رایگان پایان نامه و مقاله در هفته پژوهش – جدیدترین . ... آیا به دنبال پایان نامه ای در مورد بلوتوث Bluetooth می گردید؟ ... از امواج رادیویی تا فن ...
قضیه بلوتوث های جنسی در مترو - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اجتماعی
Translate this page
Jun 13, 2011 - در این پژوهش ۱۴۴ عدد فایل بلوتوث شده در مدت ۱۵ روز گردآوری شده که آمارهای مزبور حکایت های ناگفتنی بسیاری دارد. ... مورد دیگری که بسیار تعجب انگیز است تشکیل گروه بلوتوث بازهای حرفه ای ... بلوتوث ( BLUETOOTH ) چیست؟
کافی نت دی ساوه - لیست منابع پژوهشی ، پیشینه و نظریه های تحقیق مورد ...
cafenetday.blogfa.com/post/23
Translate this page
کافی نت دی ساوه - لیست منابع پژوهشی ، پیشینه و نظریه های تحقیق مورد ... T72 -شبکه بی سیم(Bluetooth) ... T151 -پایان نامه تکنولوژی بلوتوث (bluetooth)

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 1,259
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,259
  • بازدید ماه : 1,259
  • بازدید سال : 119,749
  • بازدید کلی : 1,974,683