loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 99 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران

اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران دسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 105 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 56

امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محور توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشورهای مختلف قرار گرفته است

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران


پیش‌گفتار

امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محور توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشورهای مختلف قرار گرفته است. تجارت الكترونیكی یكی از نمودهای عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه‌های اقتصادی است. ظهور اینترنت و تجاری شدن آن در دهه‌های اخیر شیوه‌های سنتی تجارت را متحول نموده است. تجارت الكترونیكی انقلابی در شیوه‌ها و رویه‌های تجاری گذشته ایجاد كرده و سرعت و صرفه‌جویی را در بهترین وجه جامه عمل پوشانده است. در محیط الكترونیكی فاصله‌های جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی و مكانی منتفی و مبادلات تجاری بر پایه اطلاعات الكترونیكی انجام می‌شود. تجارت الكترونیكی با رفع موانع فراروی تجارت بین‌الملل روند تجارت جهانی را تسریع می‌نماید. تجارت الكترونیكی از مزایا و پیامد‌های اقتصادی مهمی از قبیل گسترش بازار، كاهش قیمت منابع تولید، ارتقای بهره‌وری، كاهش هزینه‌های مبادلاتی، ایجاد اشتغال و كاهش تورم برخوردار بوده و در رشد درون‌زای اقتصادی نقش محوری دارد.
مزایای فراوان تجارت الكترونیكی سبب شده كه نه‌ تنها كشورهای توسعه یافته بلكه كشورهای در حال توسعه نیز از آن به عنوان ابزاری برای رقابت در عرصه داخلی و بین‌المللی استفاده نمایند. نبود راهبرد تجارت الكترونیكی نتیجه‌ای جز انزوا درعرصه اقتصاد جهانی بدنبال نخواهد داشت. گسترش روزافزون حجم تجارت الكترونیكی در جهان، بكارگیری آن توسط بنگاه‌های اقتصادی و پذیرش تدریجی آن از سوی مصرف‌كنندگان بیانگر مزایای بالقوه تجارت الكترونیكی در عرصه‌های اقتصادی و تجاری است. بنابراین راهی جز تلاش مستمر برای استفاده از آن در فعالیت‌های اقتصادی متصور نیست.
تحقیقات تجربی نشان می‌دهد كه موفقیت تجارت الكترونیكی در كشورهای توسعه یافته و در حال توسعه پیشرو بخاطر شرایط مناسب بسترهای الكترونیكی در این كشورها است. بسترهای الكترونیكی شامل فرصت‌های مبتنی بر اینترنت، كیفیت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، فعالیت‌های دولت و درجه تسهیل تجاری است. دسترسی افراد و تجار به ابزارهای ارتباطاتی با كیفیت برتر و هزینه‌های پایین، یكی از بسترهای مهم تجارت الكترونیكی است. رونق بكارگیری ابزارهای ارتباطات در عرصه اقتصادی در گرو محیط تجاری مناسب از قبیل ثبات سیاسی، مقررات مالیاتی، درجه بازبودن تجارت و سرمایه‌گذاری است. پذیرش تجار و مصرف‌كنندگان در كنار زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی از قبیل نیروی انسانی ماهر و سواد الكترونیكی از سایر پیش شرط‌های گسترش تجارت الكترونیكی محسوب می‌شود. محیط قانونی و سیاسی شامل قوانین اینترنتی، آسان بودن ایجاد كسب و كارهای جدید، حمایت از دارائی‌های شخصی و مالكیت فكری و سرمایه‌گذاری و حمایت‌های دولت از زیرساخت‌های فناوری برای توسعه و ترویج تجارت الكترونیكی حیاتی است.
بنابراین برای توسعه تجارت الكترونیكی به مجموعه اقدامات اساسی در زمینه‌های زیرساخت‌ فنی، مسائل قانونی ومقرراتی، آگاه‌سازی و آموزش و تحصیل، حمایت از بخش خصوصی و حمایت‌های دولتی نیاز است تا شرایط برای فعالیت‌ فعالان اقتصادی یعنی مصرف‌كنندگان و بنگاه‌ها كه نقش محوری در بكارگیری تجارت الكترونیكی دارند، فراهم شود.
وزارت بازرگانی با توجه به مسئولیت راه‌اندازی تجارت الكترونیكی در كشور با تعامل و همكاری كامل با دستگا‌ه‌های اجرایی در زمینه‌های حقوقی، آموزشی و فنی در جهت توسعه و ترویج تجارت الكترونیكی تلاش نموده است. همكاری در تدوین و تصویب قانونی تجارت الكترونیكی، حمایت‌های مالی از برگزاری دوره‌های كارشناسی ارشد و دكتری رشته‌های تجارت الكترونیكی با دانشگاه‌های كشور، برگزاری همایش‌های داخلی و بین‌المللی و اجرای طرح‌ امكان‌سنجی تجارت الكترونیكی و طرح‌های مرتبط و همكاری و هم‌اندیشی با دستگاه‌های اجرائی از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه تجارت الكترونیكی است.
بر اساس سیاست نامه تجارت الكترونیكی، دستگا‌ه‌های اجرایی دارای وظایف مشخص و معینی در زمینه تجارت الكترونیكی هستند. در این راستا، وزارت بازرگانی در نظر دارد گزارش عملكرد تجارت الكترونیكی كشور را هر سال تهیه ومنتشر نماید و دستگاه‌های اجرایی برتر را شناسایی و معرفی نماید. این گزارش بمنظور سنجش میزان فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی بر اساس گزارش‌های ارسالی دستگاه‌های یاد شده تدوین و تنظیم شده است.
لازم به ذكر است كه چون این گزارش برای اولین بار در كشور تهیه و منتشر می‌شود لذا ممكن است با كاستی‌هایی مواجه باشد از این نظر، پیشنهادات و نقطه‌نظرات تمامی دستگاه‌های اجرائی، صاحبنظران و كارشناسان مربوط برای بهبود معیارهای ارزیابی تجارت الكترونیكی نقش كارسازی خواهد داشت.
در خاتمه ضروری است از همكاری تمامی دستگاه‌های اجرایی كه در ارسال گزارش عملكرد متقبل زحمت شدند و نیز از جناب آقای دكتر محمودرضا هاشمی مشاور محترم معاونت و همچنین جناب آقای محمود محمودزاده تشكر شود. انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرائی با پیشنهاد معیارهای سنجش تجارت الكترونیكی و تكمیل و ارائه اطلاعات برای سال‌های آتی در حركت به سمت وضعیت مطلوب تجارت الكترونیكی تلاش نمایند.

مقدمه
اندازه‌گیری و محاسبه میزان پیشرفت تجارت الكترونیكی برای رسیدن به وضعیت مطلوب بسیار ضروری بنظر می‌رسد و می‌تواند در شناسائی عوامل مؤثر بر توسعه و موانع فراروی تجارت الكترونیكی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه و سرانجام رفع مسائل موجود بسیار مؤثر باشد.
هدف گزارش حاضر بررسی عملكرد تجارت الكترونیكی جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال 1382 است. از آنجا كه تا بحال عملكرد تجارت الكترونیكی در كشور تدوین نشده است لذا در این گزارش وضعیت فعلی تجارت الكترونیكی تا پایان سال 1382 بحث شده ولی لزوماً تمامی فعالیت‌ها در سال مزبور انجام نیافته است.
محورهای مورد بررسی در تهیه این گزارش بر اساس گزارشی است كه آنكتاد در سال 2002 در رابطه با راهبردهای توسعه تجارت الكترونیكی تهیه كرده است. در این گزارش راهبردهای 37 كشور در حال توسعه و 14 كشور توسعه یافته مورد بررسی قرار گرفته است و محورهایی چون آگاه‌سازی، زیرساخت‌ها، مسائل قانونی، مالیه الكترونیكی، لجستیك، تسهیل تجاری، سیاست‌های تشویقی و دولت الكترونیكی بعنوان عنصر مشترك در بسیاری از این كشورها شناسایی شده است.
بنا بر این گزارش، از مجموع 51 كشور مورد مطالعه (شامل 14 كشور توسعه یافته و 37 كشور در حال توسعه) راهبردهای اتخاذ شده زیر از بالاترین اولویت برخوردار بوده‌اند.
1. آگاه سازی، آموزش و تحصیل.
2. دسترسی و زیرساختها.
3. مسائل قانونی و مقرراتی.
این راهبردها با سیاست‌های تشویقی، كسب و كار الكترونیكی، دولت الكترونیكی و تدوین استاندارد، تسهیل تجاری و تحقیق و توسعه در IT حمایت شده است. نتایج این مطالعه در جدول (1) ارائه شده است.
برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای تدوین این گزارش، مكاتباتی با وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد كشاورزی، امور خارجه، امور اقتصادی و دارایی، راه و ترابری، صنایع و معادن، نیرو، علوم و تحقیقات و فن آوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بانك‌های دولتی و خصوصی، صدا و سیما، شورای عالی مناطق آزاد، گمرك و سازمان‌های بیمه دولتی و خصوصی بعمل آمد. گزارش حاضر بر اساس اطلاعاتی كه توسط سازمانها در اختیار ما قرار گرفته است تهیه شده است.
شایان ذكر است كه به علت نبود آمار مدون از فعالیت‌های بخش خصوصی در زمینه تجارت الكترونیكی، عملكرد این بخش در گزارش حاضر تحلیل نشده است. با این وجود وزارت بازرگانی از فعالیت‌های بخش خصوصی حمایت كرده و پروژه‌های برتر در زمینه تجارت الكترونیكی را مورد تشویق قرار داده است كه جزئیات كامل آن در بخش فعالیت‌های تشویقی ارائه شده است.
سازماندهی این گزارش به صورت زیر می‌باشد.
پس از مقدمه، آمار تجارت الكترونیكی در جهان مورد بحث قرار گرفته و سپس به سیاست‌های راهبردی ایران اشاره می‌شود. در بخش بعدی عملكرد تجارت الكترونیكی در محورهای آگاه‌سازی، زیر ساخت‌ها، مسائل قانونی و مقرراتی، مالیه الكترونیكی، لجستیكی دولت الكترونیكی و فعالیت‌های تشویقی ارائه شده است.

 

فهرست مطالب:

پیش‌گفتار الف
1. مقدمه 1
2. تجارت الكترونیكی در جهان 4
3. راهبردهای تجارت الكترونیكی در ایران 5
4. عملکرد تجارت الکترونیکی تا پایان سال 1382 9
4-1- آگاه‌سازی، آموزش و تحصیل 9
الف- دوره های کاردانی و کارشناسی 9
ب - دوره های تحصیلات تکمیلی (كارشناسی ارشد) 10
ج - دوره های کوتاه مدت 11
د- نشست‌ها و همایش های علمی 13
هـ- پژوهش‌ها و نشریات علمی 14
و- اطلاع رسانی 14
ز - آموزش الكترونیكی 16
4-2- مسائل قانونی و مقرراتی 17
4-3- زیر ساخت های تجارت الكترونیكی 20
الف - مخابراتی 20
ب- علمی 25
ج- فنی 26
د- استانداردسازی 26
هـ- امنیتی 27
و- اطلاعاتی 27
4-4- مالیه الكترونیكی 29
4-4-1- بانكداری الكترونیكی 29
الف - خدمات الکترونیکی 29
ب- اطلاع رسانی 34
ج- سیستم مکانیزه 35
4-4-2- بیمه الكترونیكی 38
4-4-3- بورس الكترونیكی 38
4-5- دولت الكترونیكی 40
الف- خزانه‌داری الكترونیكی 40
ب - فراهم‌سازی الكترونیكی 41
ج - مالیات الكترونیكی 41
د- گمرك الكترونیكی 42
هـ- خدمات الكترونیكی 42
4-6- فعالیت های لجستیكی 43
الف- امور گمرکی 43
ب - حمل و نقل 44
ج – انرژی 46
د - شبكه پستی 46
4-7- فعالیت‌های تشویقی 48
5. خلاصه و نتیجه گیری 50

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران, اولین گزارش ملی , تجارت الكترونیكی , تجارت الکترونیک در ایران , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

پژوهش , مقاله , تحقیق , پروژه

 

دانلود پاورپوینت و پروژه

 

صفحه اصلی تازه ترین ها


azam
Google
About 665,000 results (0.97 seconds)
Search Results
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-NECC02-NECC02_004=اولین-گزارش-مل...
Translate this page
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران, در دومین همایش ملی تجارت الکترونیک (02nd National e-Commerce Conference) توسط فرهاد دژپسند.
مقاله گزارش ملی تجارت الکترونیکی ایران - سال 1383 - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-NECC03-NECC03_022=گزارش-ملی-تجار...
Translate this page
مقاله گزارش ملی تجارت الکترونیکی ایران - سال 1383, در سومین همایش ملی تجارت الکترونیک (03rd National e-Commerce Conference) توسط.
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران
bankmaghale.ir/مقاله-اولين-گزارش-ملي-تجارت-الكترونيك/
Translate this page
بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - نسیم صبا
nasimsaba.hamrahblog.com/post/649
Translate this page
لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران || روی دکمه ادامه مطلب ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - شوق باران
shoghbran.aslblog.ir/post/741
Translate this page
6 days ago - هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر نام محصول دانلودی: مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله اولین ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - صفحه نخست
sarvroyal.lineblog.ir/post/129
Translate this page
5 days ago - بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی
دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران - 300020
300020.ir/دانلود-مقاله-اولین-گزارش-ملی-تجارت-الک-26077
Translate this page
دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران. می 25, 2016. فرمت فایل: ورد قابل ویرایش. تعداد صفحات: 85. پيش‌گفتار. امروزه فناوري اطلاعات و ارتباطات ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - نخل دانش
dsnakhl.nedablog.ir/post/1732
Translate this page
May 12, 2016 - هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر نام محصول دانلودی: مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله اولین ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - شکوفه سیب - یار ...
shekufesibc.yarblog.ir/post/2710
Translate this page
امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید محقق گرامی،شما با جستجویمقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران وارد این صفحه شده ...
بررسی اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران | تحقیق اقتصاد
economics7.ir/.../87-تحقیق+اقتصاد+بررسی+اولین+گزارش+ملی+...
Translate this page
اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران; پیش‌گفتار; مقدمه; تجارت الكترونیكی در جهان; راهبردهای تجارت الكترونیكی در ایران; عملکرد تجارت الکترونیکی تا ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - گیتاریست جوان
guitaristej.ruzblog.com/post3428.php
Translate this page
لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران || روی دکمه ادامه مطلب ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - صفحه اول
chesschet.blogroom.ir/post/1227
Translate this page
Apr 10, 2016 - به صفحه دانلود فایل(مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - موج دانش
signaldanesh.twoblog.ir/post/1459
Translate this page
6 days ago - هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر نام محصول دانلودی: مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله اولین ...
اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران | عکس ,عکس های جالب و دیدنی
picture.iranoo.ir/.../اولین-گزارش-ملی-تجارت-الكترونیكی-در-ای/
Translate this page
2 days ago - اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران. پیش‌گفتار امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محور توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشورهای مختلف ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - گلبرگ شقایق
shagayegobarg.8n8.ir/post/1412
Translate this page
محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - نوید دانلود
naviddl.cloudsite.ir/.../مقاله-اولین-گزارش-ملی-تجارت-الكترونیك/
Translate this page
May 4, 2016 - ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران وارد این صفحه شده ...
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
www.ecommerce.gov.ir/
Translate this page
تهران 09:57, یک شنبه 9/3/1395, صفحه اصلی ... الکترونیکی · قانون تجارت الکترونیکی · مفاهیم تجارت الکترونیکی · گزارش ها و اعلامیه ها · ارتباط با ما ... اولین نشست هم‌اندیشی سه جانبه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، نهاد ریاست جمهوری و ... مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه، استانداردهای ملی زیرساخت کلید عمومی کشور ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - شکوه زمستانی - مک ...
shkuhzemstan.makeblog.ir/post/452
Translate this page
Apr 16, 2016 - ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران_خوش امدید ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - گل یوسفی - boldfa.
yuosefigol.boldfa.com/post/917
Translate this page
May 1, 2016 - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید اینک شما با جستجوی ((مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران)) وارد ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - porozhe12-roz
porozhe12-roz.sagacity.ir/page-469024.html
Translate this page
کاربر. مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران در 85 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. فهرست: پیش‌گفتار الف 1. مقدمه 2. تجارت الكترونیكی در جهان 3.
تجارت الکترونیک در ایران و جهان - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/213583/تجارت-الکترونیک-در-ایران-و-جهان
Translate this page
در این گزارش نگاهی داریم به مفهوم تجارت الكترونیكی, روند گسترش آن در جهان و گریز .... متعاقبا در سال ۱۹۹۸ و به دنبال انتشار اولین گزارش سالانه گروه كاری, رییس ... این كشور دارای یك دستور كار در زمینه تكنولوژی اطلاعاتی ملی است به گونه‌ای كه تا ...
مقاله-اولین-گزارش-ملی-تجارت-الكترونیكی-در-ایران - فروشگاه پایان نامه
thesisshop.test.com/tag-مقاله-اولین-گزارش-ملی-تجارت-الكترونیك... - Translate this page
دسترسی ها (کد اختصاصی ). محصولاتی که دارای عبارت 'مقاله-اولین-گزارش-ملی-تجارت-الكترونیكی-در-ایران' هستند. مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران.
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - ترنم باران
trnbaran.pichakblog.com/post2682.php
Translate this page
Apr 11, 2016 - به صفحه دانلود فایل(مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران - بهترین های روز
www.bestofday.ir/reader/text/201605080423052541
Translate this page
May 8, 2016 - اختصاصی از نیک فایل مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . اندازه‌گیری و محاسبه میزان پیشرفت ...
هفتمين همايش ملي و اولين همايش بين‌المللي تجارت و اقتصاد الكترونيكي ...
www.yjc.ir › اقتصادی › بورس‌،‌بانک و بیمه
Translate this page
به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي گمرك جمهوري اسلامي ايران اين همايش توسط انجمن علمي تجارت الكترونيكي ايران با مسئوليت كار ...
اولين گزارش ملي تجارت الكترونيكي در ايران - فروشگاه
nafisfile.com/.../اولين-گزارش-ملي-تجارت-الكترونيكي-در-ايران
Translate this page
اولين گزارش ملي تجارت الكترونيكي در ايران. 11,000 تومان می‌توانید توسط تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب خرید خود را انجام داده و بلافاصله بعد از خرید فایل را ...
آتروپا | مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران
www.kzz-fun.ir/.../مقاله-اولین-گزارش-ملی-تجارت-الکترونیکی-د...
Translate this page
May 18, 2016 - اختصاصی از نیک فایل مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . اندازه‌ ری و محاسبه میزان پیشرفت ...
پروژه بررسی اولين گزارش ملي تجارت الكترونيكي در ايران - آیدا نت
www.aidanet.ir/prod/.../پروژه-بررسی-اولين-گزارش-ملي-تجارت-ال...
Translate this page
May 20, 2016 - پروژه بررسی اولين گزارش ملي تجارت الكترونيكي در ايران ... برچسب زده شده با :الكترونيكي اولين اولين گزارش ملي ايران بررسی پروژه بررسی ...
راه اندازی کسب و کار اینترنتی
e-act.ir/
Translate this page
کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران. ... فناوری اطلاعات در استان گلستان برگزار شد به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،…
سوالات متداول - بانک ملی ایران
bmi.ir/fa/faqlist.aspx?cid=2
Translate this pageBank Melli Iran
خدمات الکترونیک ... 7) آيا بانك مي تواند نسبت به اجاره املاك مورد رهن باكاربري مسكوني – تجاري – صنعتي موافقت نمايد ؟ ..... 91) اعتبار گزارش ارسال شده به شعب در خصوص وضعيت اعتباري مشتريان چه مدت مي باشد ؟ ... 94) مدارك مورد نياز جهت مشترياني كه براي اولين بار متقاضي تسهيلات اعتباري بوده و فاقد پرونده اعتباري ميباشند ...
گنجینه دانش دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران
ganjinedanesh.sellfile.ir/prod-403107-دانلود+مقاله+اولین+گزارش+م...
Translate this page
دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران. ... گسترش روزافزون حجم تجارت الكترونيكي در جهان، بكارگيري آن توسط بنگاه‌هاي اقتصادي و پذيرش ...
پروژه بررسی اولين گزارش ملي تجارت الكترونيكي در ايران - در سیاره
www.inplanet.ir/121108-پروژه-بررسی-اولين-گزارش-ملي-تجارت-ا...
Translate this page
May 20, 2016 - پروژه بررسی اولين گزارش ملي تجارت الكترونيكي در ايران ... برچسب زده شده با :الكترونيكي اولين اولين گزارش ملي ايران بررسی پروژه بررسی ...
دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران – بزرگترین ...
file.chessrostami.ir/دانلود-مقاله-اولین-گزارش-ملی-تجارت-الک/
Translate this page
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 85 پيش‌گفتارامروزه فناوري اطلاعات و ارتباطات محور توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشورهاي مختلف قرار ...
دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - قیمت 5,000 تومان
https://selz.ir/.../2174096-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%...
Translate this page
دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه آل گول بانک تخصصی پروژه و مقالات دانشجویی.
دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران - modern ...
modlib.ir/post/.../دانلود-مقاله-اولین-گزارش-ملی-تجارت-الک.html
Translate this page
May 14, 2016 - دانلود مقاله اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران ... تجارت الكترونيكي يكي از نمودهاي عيني انقلاب فناوري اطلاعات و ارتباطات در عرصه‌هاي ...
موتور جستجوی قطره
www.ghatreh.com/
Translate this page
شانس کار در تهران برای افراد بیکار چقدر است؟ ... پست الکترونیکی: ... تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک 2016 را با پیروزی . ... به گزارش گروه بین الملل "، در پی تعطیلی یک اندیشکده آلمانی در مصر، برلین به ...... در جلسه عصر امروز -شنبه- شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی این ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - sellfile-فروشگاه ...
sellfileporojhehayedaneshgahi.rozblog.com/post/3458
Translate this page
Feb 6, 2016 - مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 84 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 85 مقاله ...
بررسی اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران - دانلود مقاله و ...
www.iran24h.com/Shop/More.aspx?Prod=2166&refral=1896 - Translate this page
خريد و دانلود مقاله و تحقيق اقتصاد - بررسي اولين گزارش ملي تجارت الکترونيکي در ايران.
اینترنت در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/اینترنت_در_ایران
Translate this pagePersian Wikipedia
به همین دلیل حدود ۳ سال طول کشید تا اولین ارتباط ماهواره‌ای با سرعت ۱۲۸ ... گزارش سال ۲۰۱۳ خانه آزادی دربارهٔ آزادی اینترنت در نقاط مختلف جهان می‌گوید که از میان ۶۰ ... پیش از ایران، میانمار و کوبا نیز اقدام به جداسازی شبکهٔ ملی خود از اینترنت کرده بودند و چین ..... در حال حاضر تجارت الکترونیک در ایران با استفاده از کارت‌های بانکی چندین ...
مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران - سیگما فان - روز فا
sigmafun20.ruzfa.ir/post/220
Translate this page
Mar 31, 2016 - بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: مقاله اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی
دانلود گزارش کارآموزی در بانک کشاورزی word+pdf
ptoyota2015e.saharstore.ir/page-38120.html
Translate this page
دانلود گزارش کارآموزی بانک کشاورزی — فروشگاه اینترنتی فایل و ... 15 ژانويه ... دانلود سورس مقاله اولين گزارش ملي تجارت الکترونيکي در ايران در فایل ورد (word),
اهدای مدال تجارت و اقتصاد الکترونیکی به پیشگامان تجارت فضای مجازی
www.tala.ir › اقتصاد ایران
Translate this page
به گزارش سایت طلا در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و ... بر همین اساس رونمایی از طرح‌های ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور در این ... و ارتباطات بازار سرمایه ایران، و سامانه تبادل اطلاعات نهادهای مالی (ستان) رونمایی خواهد شد.
گزارش جامع «بیزینس مانیتور» از وضعیت بانک‌های ایران در دوره ...
iccima.ir/fa/کمیته-پسا-تحریم/item/78185-iccima.html
Translate this page
Jan 31, 2016 - تحلیل سوات (SWOT) بانکداری تجاری در ایران گزارش بانکداری تجاری از... ... چاپ پست الکترونیکی .... ایران، پس از عربستان سعودی، دومین ذخایر کشف‌شده نفت‌خام و پس از روسیه، دومین ذخایر بزرگ گاز جهان را در اختیار دارد. ..... دارایی کلی و اعتبارات بانک ملی ایران در سال مالی 2009 (منتهی به 20 مارس 2009) افزایش ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
Translate this page
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابتهای انتخابی... ۱ · استاندار بعدی ... این گزارش بروز رسانی می شود؛. دوره دهم مجلس شورای ... در کمتر از چند ساعت به اولین روز کاری مجلس دهم؛. تکلیف نامشخص .... آمریکا: مانع تجارت با ایران نمی‌شویم.
آمادگي الكترونيكي ايران در جايگاه 101 كشورهاي جهان
hitna.ir/fa/.../آمادگي-الكترونيكي-ايران-در-جايگاه-101-كشورهاي-جهان
Translate this page
محمد صادق مفتح در نشست خبری هفنمين همايش ملي تجارت و اقتصاد الكترونيكي، جاری شدن ... هفتمین همایش ملی، اولین همایش بین المللی و دومین نمایشگاه تخصصی تجارت و ... گزارش نهادهای بین المللی از رتبه قابل قبول ایران در زمینه تجارت و اقتصاد ...
تحقیق اقتصاد - بررسی اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران
economics7.blogfa.com/post/58
Translate this page
اولین گزارش ملی تجارت الكترونیكی در ایران; پیش‌گفتار; مقدمه; تجارت الكترونیكی در جهان; راهبردهای تجارت الكترونیكی در ایران; عملکرد تجارت الکترونیکی تا ...
بانکداری و تجارت الکترونیک - تک تاکس - اولین رسانه تصویری ...
techtalks.ir/category/بانکداری-و-تجارت-الکترونیک/
Translate this page
سید محمد طباطبایی – مدیر سیستم‌های ملی پرداخت شرکت خدمات انفورماتیک · تک تاکس ... تک تاکس - پوشش تصویری دومین همایش تجاری و بانکی ایران اروپا(32) - ...
سازمان منطقه آزاد اروند | Arvand Free Zone Organization
www.arvandfreezone.com/
Translate this page
سرمایه گذاری · خدمات الکترونیک .... آیین افتتاح هفته فرهنگی مقاومت خرمشهر و آبادان در تهران برگزار شد به گزارش روابط ... امروز در اولین ساعات فعالیت تالار بورس منطقه آزاد اروند، معامله شد به گزارش روابط عمومی و امور ... به طور کلی بسترهای مناسب قانونی و پتانسیل های متعدد منطقه در زمینه های صنعت، تجارت و خدمات با توجه به موقعیت ...
Welcome | Tejarat Merchant Server - بانک تجارت
https://pg.tejaratbank.ir/
Translate this page
بانک تجارت بعنوان اولین بانک این افتخار را دارد که سامانه پرداخت اینترنتی را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهد ... از پرداخت های الکترونیکی از طریق سایت هایی که برای موسسات غیر معتبر و ناشناس در اینترنت مشغول به فعالیت می ... گزارش ها ...
مرکز دانلود پایان نامه - تجارت ایران|درج اگهی اینترنتی
www.tejarat-iran.ir/ads/79/adsview/498.html
Translate this page
اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران . . . اوپک . . . استاندارد . . . تجارت الکترونیکی . . . اطلاعاتی درباره‌ سازمان بین المللی استاندارد ISO . . . سیستمهای خرید ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 1,189
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,189
  • بازدید ماه : 1,189
  • بازدید سال : 119,679
  • بازدید کلی : 1,974,613