Viscorbel Advanced 3ds Max Training Classic Chic Tutorial
آموزش کامل ساخت یک صحنه شامل کنسول و چراغ مطالعه و آینه کلاسیک به سبک  مجلل  روکوکو

 

آموزش کامل ساخت یک صحنه از اتاق مطالعه,آموزش کامل طراحی یک صحنه از اتاق مطالعه,آموزش ساخت یک صحنه از اتاق مطالعه در تری دی مکس,آموزش طراحی یک صحنه از اتاق مطالعه در تری دی مکس,آموزش ساخت یک صحنه از اتاق مطالعه در 3d max,آموزش طراحی یک صحنه از اتاق مطالعه در 3d max,آموزش طراحی کنسول در تری دی مکس,آموزش ساخت کنسول در 3d max,آموزش طراحی چراغ مطالعه در تری دی مکس,آموزش ساخت چراغ مطالعه در 3d max,آموزش طراحی آینه کلاسیک در تری دی مکس,آموزش ساخت آینه کلاسیک در 3d max,فیلم آموزشی تری دی مکس,فیلم آموزشی 3d max,فیلم آموزشی V ray, آموزش حرفه ای تری دی مکس,آموزش حرفه ای 3d max,آموزش حرفه ای V ray,

آموزش طراحی یک صحنه از اتاق مطالعه در تری دی مکس

.

مشخصات محصول:

زبان: انگلیسی
زمان: ۷ ساعت
سازنده: VISCORBEL
تعداد: یک حلقه دی وی دی اورجینال

ارائه شده در فروشگاه سازه برتر

.

توضیحات

لوازم و اثاثیه شیک و کلاسیک مطمئنا بخش مهمی از یک پروژه طراحی داخلی هستند. اما مدلسازی بعضی از لوازم مد نظر واقعا پیچیده است، بطوریکه گاها حتی نمیدانیم از کجا باید شروع کنیم؟

اما خوشبختانه این آموزش به شما کمک میکند که پیچیده ترین و پر جزئیات ترین لوازم منزل و تمامی احجام پیچیده را مدلسازی کنید. در این آموزش ساخت یه صحنه کلاسیک شامل یک کنسول زیبا و ظریف و چراغ خواب و آینه زیبا را داریم، که به سبک پرجزئیات و مجلل روکوکو میباشد.

مدلسازی این صحنه و لوازم نزدیک به ۵ ساعت طول میکشد و در انتهای مدسازی صحنه را نورپردازی کرده و با دو نوع متریال رندر میگیریم. علاوه بر مدلسازی با متریال فوق العاده کاربردی VRAY BLEND آشنا میشویم، این متریال در تمامی پروژه های معماری پرکاربرد است و بعد از اتمام رندر وارد نرم افزار فتوشاپ میشویم و اطلاحات نهایی را اعمال میکنیم. بعد از اتمام این دوره آموزشی شما قادر خواهید بود تا پیچیده ترین اجسام را مدلسازی کنید و صحنه های فوق العاده زیبایی خلق کنید.

تمام فایلهای آموزش در این محصول موجود است.

تصاویر نهایی این پروژه :