loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 151 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

کتاب رمان شیدای من

کتاب رمان شیدای من دسته: کتاب داستان و رمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 1745 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 346

این محصول در 346 صفحه با فرمت پی دی اف تهیه شده استفروشگاه فایل فروشگاهی است که شما می توانید محصولات مجازی مورد نیاز خود را تهیه کنید

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید


کتاب رمان شیدای من


قسمتی از داستان

خسته و کوفته دستگیره ی درو چرخوندم و وارد خونه شدم. این جا چقدر شلوغه، چه خبره؟ با هیجان خودمو رسوندم به سارا جون که داشت به یکی از خانم های اون جا یه چیزیو می گفت.
سلام سارا جون، این جا چه خبره؟
برگشت و بهم لبخند زد.
سلام عزیزم کی اومدی؟
همین الان، نگفتین؟
اگه گفتی کی داره میاد؟
یه کم فکر کردم؛ وقتی به نتیجه ای نرسیدم شونه هامو به علامت ندونستن انداختم بالا.
نمی دونم، بگید دیگه.
شاهرخ داره برمی گرده ایران.
تموم تنم یخ کرد. شاهرخ؟ شوکه شدم و فکر کنم سارا جون اینو فهمید.
حالت خوبه شیدا؟
با گیجی سرمو تکون دادم.
ها، آره آره، خوبم.
بعد لبخندی کم جون زدم.
به سلامتی، حتما خیلی خوشحالین؟
آره، پس چی؟ پسرم داره بعد از این همه سال برمی گرده ایران که بمونه پیشمون.
خیلی خوبه سارا جون. امم، من میرم تو اتاقم لباسامو عوض کنم.
باشه عزیزم برو، برای نهار صدات می کنم.
باشه.
کیفمو گرفتم تو دستم و با تنی خسته و فکری مشغول از پله ها رفتم بالا. درو باز کردم و خودمو انداختم تو اتاقم. کیفو پرت کردم یه گوشه و دگمه های مانتومو یکی یکی باز کردم. نشستم رو تختم و ناخودآگاه ذهنم پر کشید به گذشته.

نوع فایل:PDF

  سایز:1.70 mb

 تعداد صفحه:346

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

برچسب ها : کتاب رمان شیدای من , دانلود رمان موبایل رمان ایرانی رمان ایرانی جدید رمان جدید رمان شیدای من رمان عاشقانه، فروشگاه اینترنتی کوثر، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه کوثر ، کسب درآمد اینترنتی ، کسب درآمد از اینترنت ،همکاری در فروش فایل ، سیستم فروشگاه دهی ، کارافرینی ،کسب و کار، کارافرینی وکسب درامد، خرید آنلاین , پروژه , پژوهش , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود


Google
About 389,000 results (0.58 seconds)
Search Results
دانلود رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من - Dostpersian.ir
www.dostpersian.ir/479/دانلود-رمان-ایرانی-و-عاشقانه-شیدای-من/
Translate this page
نام کتاب : شیدای من نویسنده : soratyrooz تعداد صفحات : 243 فرمت کتاب : PDF زبان کتاب : فارسی داستان راجع به دختری ست به نام شیدا که از پنج سالگی پیش یک ...
دانلود رمان شیدای من PDF و APK :: دانلود رمان | دانلود نوولز - بلاگ
downloadnowels.blog.ir/post/دانلود-رمان-شیدای-من-PDF-و-APK
Translate this page
امکان دانلود رمان زیبا و عاشقانه" شیدای من " برای موبایل کامپیوتر و اندروید با فرمت PDF ... توجه: کاربران عزیز برای مشاهده ی کتاب در کامپیوتر و یا تلفن همراه خود از ...
دانلودرمان شیدای من برای موبایل جاوا.اندروید.pdf - دانلود تحقیق و ppt
downloadmori.parsiblog.com/.../دانلودرمان+شيداي+من+براي+موباي...
Translate this page
رمان شیدای من رمانی بسیار زیبا با سبک عاشقانه میباشد که در مورد دختری که به خاطردلایلی از سن 5سالگی به خانواده دیگه ای سپرده میشه ولی شاهرخ پسر این خانواده از ...
دانلود رمان عاشقانه شيداي من برای اندروید و جاوا - سایت عاشقانه 98 لاو
www.98love.ir/.../دانلود-رمان-عاشقانه-شيداي-من-برای-اندروید-و-جاوا...
Translate this page
Sep 18, 2013 - همون خوانواده یک پسر داره به اسم شاهرخ…,دانلود رمان عاشقانه شيداي من برای ... موضوعات : برنامه عاشقانه موبایل , کتاب رمان مخصوص گوشی موبایل ...
دانلود رمان شيداي من | دانلود کتاب
www.mihanebook.com › رمان الکترونیک موبایل
Translate this page
دانلود رمان شيداي من توضيحات رمان شيداي من : داستان راجع به دختری ست به نام شیدا که از پنج سالگی پیش یک خوانواده دیگه بزرگ میشه…همون خوانواده یک پسر داره ب.
دانلود رمان شیدای من برای موبایل - نايس كلوب
niceclub.rozblog.com/HTML/21
Translate this page
نام کتاب : شیدای من. رمان مخصوص موبایل شیدای من | www.romancity.ir | شهر رمان نویسنده : soratyroz. رمان مخصوص موبایل شیدای من | www.romancity.ir | شهر رمان ...
رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من
www.book4.ir/post/13
Translate this page
نام کتاب : شیدای من. رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من | soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : soratyroz. رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من | soratyroz کاربر انجمن ...
دانلود رمان شیدای من - شیک دانلود
shiq.ir/دانلود-رمان-شیدای-من.html
Translate this page
دانلود رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من. نام کتاب شیدای من نویسنده soratyrooz لینک دانلود دانلود کنید حجم ٫ مگا بایت تعداد صفحات ...
، دانلود رمان شیدای من برای موبایل نسخه پرنیان - دانلود رمان جدید
dlroman.ir/tag/،-دانلود-رمان-شیدای-من-برای-موبایل-نسخه/
Translate this page
Mar 16, 2016 - رمان جدید شیدای من از رز صورتی اختصاصی دی ال رمان رمان جدید شیدای من از رز ... سرمو تکون دادم. برای خواندن رمان شیدای من به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
دانلود رمان شیدای من برای اندروید - دنیای اینترنت - ایباس
it.ebas.ir/دانلود-رمان-شیدای-من-برای-اندروید.html
Translate this page
دانلود رمان اندروید دانلود ایبوک موبایل برای مودب پور + دانلود کتاب رمان دریا + دانلود کتاب ... کیلوبایت epub ساخته شده بادانلود رمان شیدای من برای قالب کتاب JAR و ...
کتاب رمان شیدای من - فایل ناب
payannamehh.filenab.com/product-56804-roman.aspx
Translate this page
7 hours ago - دانلود رمان موبایل رمان ایرانی رمان ایرانی جدید رمان جدید رمان شیدای من رمان عاشقانه، فروشگاه اینترنتی کوثر، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه کوثر ...
رمان مخصوص موبایل شیدای من | رمان شیدای من برای موبایل - نایس 98
nice98.ir/p/acb222166498d0ad1e3125b6906a9d7e09
Translate this page
موضوع : برچسب ها : , تاريخ : چهارشنبه 18 شهريور 1394 | 12:20 | نویسنده : عشقی |بازدید : | رمان مخصوص موبایل شیدای من | رمان شیدای من برای موبایل نام کتاب : شیدای ...
رمان شیدای من برای موبایل - دانلود رمان عاشقانه - ساخت وبلاگ فارسی
book.hamiblog.ir/post453.php
Translate this page
نام کتاب : شیدای من. رمان مخصوص موبایل شیدای من | soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا. رمان مخصوص موبایل شیدای من ...
دانلود رمان شیدای من | رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من
book.hamiblog.ir/post434.php
Translate this page
نام کتاب : شیدای من. رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من | soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : soratyrooz کاربر انجمن نودهشتیا. رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من ...
دانلود رمان موبایل شیدای من - رمان عاشقانه
novelfa.ir/دانلود-رمان-موبایل-شیدای-من/
Translate this page
Feb 25, 2016 - دانلود رمان موبایل شیدای من. خسته و کوفته دستگیره ی درو چرخوندم و وارد خونه شدم. این جا چقدر شلوغه، چه خبره؟ با هیجان خودمو رسوندم به سارا جون که ...
دانلود رمان شیدای من pdf - مد و دکوراسیون - جاسپت
mode.justpet.ir/دانلود-رمان-شیدای-من-pdf.html
Translate this page
رمان شیدای من soratyrooz کاربر انجمن سلام دوستای گلم دانلود رمان راه من soratyrooz ... قالب کتاب pdf دانلود رمان شیدای من دانلودرمان دختری به اسم من دانلود رمانپدرخوب ...
رمان شیدای من - WooV
woov.ir/رمان+شیدای+من.html
Translate this page
امروز 7 بهمن 1394 شما در دوست پارسی هستید . دانلود رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آهنگ دانلود فیلم دانلود سریال زبان کتاب فارسی داستان ...
دانلود کتاب شیدای من برای اندروید - niluo
niluo.ir/دانلود+کتاب+شیدای+من+برای+اندروید.html
Translate this page
دانلود کتاب سینوهه بدون سانسور Pdf جدید دانلود 94. IranSc كتاب زندگی دختری در دانشگاه گالری عکس دانلود رمان شیدای من برای اندروید apk رمان جذاب شب ايرانی ...
دانلود رمان شیدای من برای کامپیوتر
sallyport.ir/دانلود-رمان-شیدای-من-برای-کامپیوتر/tag-301474/
Translate this page
دانلود رمان شیدای من برای کامپیوتر-دانلود کتاب فهیمه رحیمی برای موبایل.
کتاب رمان شيداي من توضیحات محصول :در فروشگاه فایل پدیده می توانید ...
www.hammihan.com/post/10450043
Translate this page
کتاب رمان شيداي من توضیحات محصول :در فروشگاه فایل پدیده می توانید با دانلود کتاب الکترونیکی و با قیمت مناسب بهترین و جذاب ترین رمان ها را بخوانید و لذت ...
دانلود رمان شیدای من - یو دایرکت
youdirect.ir/دانلود-رمان-شیدای-من.html
Translate this page
کتابخانه رمان 25رمان شیدای من رمان های قشنگ و زیبا کتابخانه سرزمين دانلود. ... دانلود رمان شیدای من نام کتاب شیدای من نویسنده soratyrooz کاربر انجمن نودهشتیا حجم ...
68 - رمان شیدای من - دریــــــــای رمــــ ـــــان
www.i-love-roman.ir/cat/78
Translate this page
68 - رمان شیدای من,✘ 68 - رمان شیدای من. ... سلام به همه ی دوستای عزیزم سایت دریای رمان از آذر ماه 1392 فعالیت خودشو به منظور آرامش و رفاه رمان خوان ها برای خواندن رمان در ...
دانلود رمان شیدای من - های فایو
hayfive.ir/دانلود-رمان-شیدای-من.html - Translate this page
نام کتاب شیدای من نویسنده soratyrooz کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب ٫ مگا بایت ... سلام من تو این وبلاگ میخام برای شما کتاب رمان بزارم قابل اجرا در موبایل امیدوارم ...
دانلود رمان شیدای من pdf - samadd
samadd.ir/دانلود+رمان+شیدای+من+pdf.html
Translate this page
رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا دانلود کتاب و رمان. شمارو بخدا یه نظارتی رو این رمان ها بکنید . این دست نوشته های بچه محصل هارو هی به نام ...
دانلود رمان شیدای منapk - نیکلودون
nickell.ir/دانلود-رمان-شیدای-منapk.html
Translate this page
رمان شیدای من soratyrooz کاربر انجمن سلام دوستای گلم دانلود رمان راه من soratyrooz کاربر ... دانلود رمان شیدای من نام کتاب شیدای من نویسنده soratyrooz کاربر انجمن ...
رمان شیدای من بهتوپ
loo3.club/رمان+شیدای+من+بهتوپ/
Translate this page
دانلود رمان شیدای من - patoghsera.rozblog.com رمــانـی ها - رمان شیدای من (فصل هشتم) ... دانلود رمان شیدای من نام کتاب : شیدای من نویسنده : soratyrooz کاربر انجمن ...
رمان شیدای من موبایل
avayemelal.ir/رمان+شیدای+من+موبایل
Translate this page
رمــانـی ها - رمان شیدای من (فصل اول) دانلود رمان شیدای من برای موبایل رمــانـی ها - رمان شیدای من ... RomanCity.ir نام کتاب : شیدای من نویسنده : soratyroz حجم کتاب : ۲۳۳ .
کتاب شیدایی
ketabnak.com › اشخاص › فهیمه رحیمی
Translate this page
(متولد خرداد 1331 تهران) درباره نویسنده: هیمه رحیمی نویسنده و رمان نویس معاصر ... من هنوز مطالعه نکردم ولی اصولا چون کتابهای رحیمی رو پیگیری میکنم به نظرم این ...
کتاب رمان شیدای من - قیمت 3,500 تومان
https://selz.ir/قیمت-خرید/11639419-کتاب-رمان-شیدای-من
Translate this page
کتاب رمان شیدای من محدوده قیمت از 3500 تومان از فروشگاه همکاری در فروش فایل دانشجویی کسب درآمد اینترنتی در.
دانلود رمان عاشقانه شيداي من برای اندروید و جاوا - سایت عاشقانه 16
love18x16.rzb.ir/.../-دانلود-رمان-عاشقانه-شیدای-من-برای-اندروید-و-...
Translate this page
Feb 13, 2016 - downloadmori.ir/category/دانلود+رمان+شيداي+من. ... دانلود رمان شيداي من | دانلود کتاب ... دانلود کتاب رمان عاشقانه برای موبایل اندروید جاوا …
دانلود رمان شیدای من براي جاوا - رمان سیتی
rm99.ir/tag/دانلود+رمان+شیدای+من+براي+جاوا
Translate this page
RomanCity.ir نام کتاب : شیدای من نویسنده : soratyroz حجم کتاب : ۲۳۳ کیلوبایت (پرنیان) – ۴۷۹ کیلوبایت (کتابچه) –…,دانلود رمان شیدای من براي جاوا,رمان سیتی.
رمان شیدای من موبایل
twr.ir/رمان+شیدای+من+موبایل - Translate this page
دانلود رمان شيداي من | دانلود کتاب رمان شیدای من - 98love.ir دانلود رمان شیدای من - patoghsera.rozblog.com دانلود رمان شیدای من برای موبایل دانلودرمان شیدای من برای ...
دانلود رمان شیدای من
twr.ir/دانلود+رمان+شیدای+من - Translate this page
دانلود رمان شيداي من | دانلود کتاب دانلود رمان شیدای من - patoghsera.rozblog.com فقط رمان - دانلود رمان *شیدای من* رمان شیدای من - 98love.ir رمان شیدای من | soratyrooz ...
دانلود رمان شیدای من pdf
eka2.ir/دانلود-رمان-شیدای-من-pdf.html - Translate this page
دانلود رمان شیدای من. نام کتاب : شیدای من ... قالب کتاب : PDF پسورد : www.98ia.com.
رمان شیدای من موبایل
00060.ir/رمان+شیدای+من+موبایل - Translate this page
رمان شیدای من برای موبایل | رمان مخصوص موبایل شیدای من دانلود رمان شيداي من | دانلود کتاب رمان شیدای من - 98love.ir دانلود رمان شیدای من برای موبایل دانلود رمان شیدای من ...
دانلود رمان موبایل شیدای من - رمان عاشقانه - دریافت کد آهنگ
iranimag.ir/detail/2681460/article/1
Translate this page
8دانلود رمان موبایل شیدای من - رمان عاشقانه دانلود رمان موبایل شیدای من. ... شیدای من - PDF + java + epub - پایگاه تخصصی موبایل اول _ نام کتاب : شیدای من نویسنده ...
رمان شیدای من موبایل
page-authority.ir/رمان+شیدای+من+موبایل
Translate this page
رمان شیدای من برای موبایل | رمان مخصوص موبایل شیدای من - دانلود انواع رمان های عاشقانه و ... دانلود رمان شیدای من برای موبایل نام کتاب : شیدای من نویسنده : soratyroz حجم ...
دان رمان شیدای من - پست بیت
postbit.ir/دان-رمان-شیدای-من.html
Translate this page
رمان مخصوص موبایل شیدای من soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا برای پیدا کردن موضوع مورد ... دانلود رمان شیدای من نام کتاب شیدای من نویسنده soratyrooz کاربر انجمن ...
دانلود رمان شیدای من - دیوآنلاین
www.divi.ir/دانلود-رمان-شیدای-من/
Translate this page
دانلود رمان شیدای مننام کتاب : شیدای من نویسنده : soratyrooz کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۲٫۰۲ مگا بایت تعداد ...
دانلود رمان شیدای من - پرس آنلاین
press-online.ir/roman/دانلود-رمان-شیدای-من/
Translate this page
رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من | soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا - دانلود ... نام کتاب : شیدای من نویسنده : soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.02 مگا بایت ...
رمان ایرانی شیدای من - هانی
honney.ir/رمان+ایرانی+شیدای+من.html
Translate this page
امروز 7 بهمن 1394 شما در دوست پارسی هستید . دانلود رمان ایرانی و عاشقانه شیدای من دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آهنگ دانلود فیلم دانلود سریال زبان کتاب ف ...
شـــا پــــر کــــــــــــــــ - رمان شیدایی از فهیمه رحیمی**(کامل شده)**
4idle.blogfa.com/category/6
Translate this page
شـــا پــــر کــــــــــــــــ - رمان شیدایی از فهیمه رحیمی**(کامل شده)** - برای کشتن پروانه نیاز نیست که لهش کنی ... بیا ای دوست با من باش که من تنها ترین تنهای دنیایم.
دانلود رمان شیدای من - کار - نیکیتا
work.nicita.ir/p/5373be9441c2dffe5e736575108b1dbc02
Translate this page
نام کتاب : شیدای من نویسنده : soratyroz کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.02 مگا بایت تعداد صفحات ...www.98ia.com > نودهشتیافقط رمان - دانلود رمان *شیدای ...
دانلود رمان شیدای من اندروید - depp
depp.ir/دانلود-رمان-شیدای-من-اندروید.html - Translate this page
دانلود رمان شیدای من اندروید ... این وبلاگ در اینده نزدیک تمامی داستانها رمان ها و کتابهای الکترونیکی جذاب خواندنی و ... دانلود رایگان کتاب آموزش کار با. دانلود رایگان ...
دانلود رمان شیدای من|کتاب رمان شيداي من - فروشگاه پدیده - فروشگاه فایل
yourpadideh.forushgahfile.com/.../++دانلود+رمان+شیدای+من.xhtml
Translate this page
کتاب رمان شيداي من. توضیحات محصول :در فروشگاه فایل پدیده می توانید با دانلود کتاب الکترونیکی و با قیمت مناسب بهترین و جذاب ترین رمان ها را بخوانید و لذت ...
دانلود رایگان رمان غربت غریبانه ی من - زیبو
xiboo.ir/دانلود-رایگان-رمان-غربت-غریبانه-ی-من.html
Translate this page
رمان ایرانی و عاشقانه غربت غریبانه ی من دانلود کتاب و رمان مشاوره رایگان تلفن ... دانلود رماندختری که من باشم دانلود رمانتقاص دانلود رمان افسونگر دانلود رمان شیدای من ...
دانلود رمان عاشقانه
roman-novel.mihanblog.com/
Translate this page
من خیلی از رمان هایی رو که خودم میشناختم و برخی از بازدیدکننده های خوب اعلام کرده بودن که دارای متن غیر اخلاقی ... می تابید و گرمای ان ازارم می داد به ناچار روی تختم نشستم روی قالیچه ی کوچک اتاقم پر از جزوه و کتاب بود. ..... دانلود رمان موبایل شیدای من.
دانلود رمان شیدای من - plusiha
plusiha.ir/result/دانلود+رمان+شیدای+من
Translate this page
دانلود رمان شیدای من - patoghsera.rozblog.com دانلود رمان شیدای من رمان | دانلود رمان ... سیمین دانشور,کتاب,رمان,بیوگرافی شعرا و نویسندگان رمان سیمین دانشور گُم شده؟
دانلود رمان شیدای من مجله - مطالب جدید - bazar-man.ir
newpost.bazar-man.ir/دانلود-رمان-شیدای-من-مجله.html
Translate this page
4 days ago - نام کتاب : شیدای من. نویسنده : soratyrooz کاربر انجمن نودهشتیا. حجم کتاب : ۲٫۰۲ مگا بایت.
دانلود رمان بدون سانسور شیدای من FereshteĦ - رمانسرا - صفحه اصلی
saraa.blogro.ir/news/263230.html
Translate this page
May 1, 2016 - avayemelal.ir/دانلود+رمان+شیدای+من+برای+اندروید+apk ..... page ,translate this ,رمان بدون ,بدون سانسور ایرانی ,بدون سانسور دانلود ,كتاب زندگی ...
Searches related to کتاب رمان شیدای من

دانلود رمان شیدای من برای اندروید

دانلود رمان شیدای من با فرمت pdf

دانلود رمان شیدای من apk

خواندن رمان شیدای من

دانلود رمان شیدای من با فرمت apk

قسمت اول رمان شیدای من

متن کامل رمان شیدای من

دانلود رمان شیدای من پی دی اف
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 744
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 744
  • بازدید ماه : 744
  • بازدید سال : 119,234
  • بازدید کلی : 1,974,168