loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 154 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt

پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt دسته: علوم اجتماعی
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2036 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

این فایل درمورد مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها و در 100 اسلاید آمده است

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt


برنامه ریزی راهبردی- استراتژیک- فرایندی است سازمانی برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود استراتژی، صورت می‌گیرد. این فرایند افراد و منابع را نیز شامل می‌شود.
برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته است. پس از آن باید آنچه می‌خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامهٔ راهبردی سازمان می‌نامند.
برنامه ریزی راهبردی برای برنامه ریزی مؤثر به منظور تصویر کردن طرح و برنامه یک سازمان بکار می‌رود، اما هرگز نمی‌تواند مشخصا پیشبینی کند بازار در آینده دقیقاً چگونه خواهد بود و در آیندهٔ نزدیک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
به هر رو، متفکران استراتژی در سازمان می‌باید استراتژی‌های سازمان را بر اساس زنده ماندن در شرایط سخت طراحی کنند.



درواقع برنامه ریزی راهبردی به نوعی تصویر رسمی آیندهٔ سازمان است. هر برنامهٔ راهبردی دست کم به یکی از پرسش‌های زیر پاسخ خواهد داد: ۱- ما دقیقاً چه کار می‌کنیم؟



۲- برای چه کسی کار می‌کنیم؟



۳-چگونه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم؟



در برنامه ریزی‌های تجاری ممکن است پرسش سوم به شکل زیر پرسیده شود:
چگونه می‌توان رقیب را از سر راه برداشت یا از رقابت اجتناب کرد؟
در این رویکرد بیشتر بدنبال شکست دادن رقیبان هستیم تا بهترین بودن!
در بسیاری از سازمان‌ها برنامه راهبردی دربارهٔ این است که سال آینده سازمان به کجا خواهد رسید که به طور معمول تر در خصوص سه تا پنج سال آینده (دراز مدت) نیز صادق است، اگرچه بعضی از سازمان‌ها چشم انداز خود را تا ۲۰ سال آینده گسترش داده‌اند.







چشم انداز: چگونگی سازمان در آینده را تعریف می‌کند. چشم انداز یک افق دراز مدت است که گاهی جهانی را که سازمان در آینده در آن فعالیت می‌کند توصیف می‌کند. برای مثال، نیکوکاری که به فقیری کمک می‌کند ممکن است بیانیه چشم اندازی داشته باشد که می‌گوید: «یک جهان بدون فقر». یک بیانیه چشم انداز آیندهٔ سازمان را به صورت خلاصه بیان می‌کند. این بیانیه بر روی آینده متمرکز می‌شود.



مأموریت: هدف بنیادی یک سازمان یا یک سرمایه‌گذاری را بیان می‌کند، مختصراً توضیح می‌دهد چرا سازمان وجود دارد و برای رسیدن به چشم اندازش چه کاری انجام می‌دهد.
گاهی مأموریت برای نمایش تصویر سازمان در آینده به کار می‌رود. یک بیانیه مأموریت گاهی جزییات کارهای را که انجام داده در اختیار می‌گذارد و به سؤال "چه کاری انجام می‌دهیم؟" پاسخ می‌دهد. برای مثال ممکن است نیکوکار "کار آموزی برای بیکار و بی خانمان" را فراهم سازد. یک بیانیه مأموریت مشتری و فرایندهای مهم را تعریف می‌کند. این بیانیه سطح کارایی مطلوب را به آگاهی شما می‌رساند و معیار تصمیم گیری صریح را مهیا می‌سازد.



در معدودی از شرکت‌ها یک بیانیه چشم انداز ممکن است شبیه یک بیانیه مأموریت باشد، اما این می‌تواند یک خطای سنگین باشد چرا که می‌تواند موجب سردرگمی مردم شود.



کدام یک اول می‌آیند؟ بیانیه مأموریت یا بیانیه چشم انداز؟ بستگی دارد. اگر شما یک کسب و کار تازه یا طرح یا برنامهٔ جدید برای خدمات جاری خود داشته باشید، آنگاه چشم انداز، مأموریت و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدابت خواهد کرد. اگر شما یک کسب و کار تأسیس شده دارید در حالیکه مأموریت ایجاد شده، آنگاه مأموریت، چشم انداز و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدایت می‌کند. در هر صورت شما نیازمند دانستن اهداف بنیادی خود یعنی -ماموریت، موقعیت کنونی شما از نظر منابع درونی و قابلیت‌ها (تعداد نفرات و/یا نقاط ضعف) و شرایط بیرونی (فرصت‌ها و/یا تهدیدها)، و اینکه به کجا می‌خواهید بروید - و چشم انداز آینده هستید. این مهم است که شما پایان و نتیجه مطلوب را از ابتدا در نظر بگیرید.

تدوین «برنامه‌ریزی استراتژیک» یک فرایند است. برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته است. پس از آن باید آنچه می‌خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامه راهبردی سازمان می‌نامند. به دیگر سخن، برنامه‌ریزی راهبردی تلاشی منظم و سازمان‌یافته جهت اتخاذ تصمیم‌ها و مبادرت به اقدامات بنیادی است که به موجب آن، اینکه یک سازمان (یا هر موجودیت دیگر) چیست، چه می‌کند و چرا اموری را انجام می‌دهد مشخص خواهد شد (السن و ایدی، ۱۹۸۲؛ نقل در: [۴]). در متون مختلف، از این نوع برنامه‌ریزی با عناوین: برنامه‌ریزی جامع، استراتژیک و راهبردی یاد می‌شود. اساساً هر نظام برنامه‌ریزی استراتژیک باید به این «چهار پرسش اساسی» پاسخ دهد (لورنچ، ۱۹۸۰؛ نقل در: [۴]).

- به کجا می‌رویم؟ (فلسفه وجودی)

- چگونه می‌خواهیم به مقصد برسیم؟ (استراتژیها)

- امکانات ما برای اقدام چیست؟ (بودجه)

- چگونه آگاه می‌شویم که در مسیر درست حرکت کنیم؟ (کنترل)

در ادامه به مراحل برنامه‌ریزی استراتژیک در متون مختلف اشاره می‌شود.

مراحل مختلف فرایند برنامه‌ریزی راهبردی[ویرایش]

الوانی (۱۳۷۴) در کتاب «مدیریت عمومی» مراحل ذیل را برای برنامه‌ریزی استراتژیک نام برده است:


مراحل برنامه ریزی راهبردی (الوانی، ۱۳۷۴)

    تعیین و تدوین اهداف آینده سازمان: این مرحله، به عنوان مهمترین مرحله معرفی شده است. وظیفه تعیین و تدوین اهداف آینده به عهده مقامات سطوح بالای سازمان و به معنی درک و تشخیص صحیح مأموریت و مقاصد سازمان است. ارزش‌ها و انتظارات جامعه از سازمان و امکانات و منابع سازمان، در تعیین اهداف اهمیت دارد.
    شناخت اهداف و استراتژی‌های موجود سازمان: منظور بررسی اهداف و مأموریت‌های فعلی سازمان و تعیین وجوه افتراق و اختلاف آنها با هدف‌های تعیین شده است.
    تجزیه و تحلیل شرایط محیطی: در این مرحله باید از عوامل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، فنی و اقلیمی‌مؤثر بر سازمان و اهداف آن آگاهی کامل داشت. بدین منظور به سنجش تغییرات عوامل محیطی و آثار آن بر سازمان و همچنین شناسایی و تحلیل تهدیدها و فرصت‌های محیط خارجی بر سازمان پرداخته می‌شود. برایسون (۱۹۸۸) معتقد است، عوامل محیطی (بیرونی)، عواملی هستند که سازمان کنترلی بر آنها ندارد. فرصت‌ها و تهدیدها را می‌توان از طریق نظارت بر روندها و عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژیکی و ... موجود در محیط شناسایی نمود. واژه الگو:PEST: Political, Economical, Social, Technological سرنام مناسبی برای این عوامل و روندهاست. علاوه بر این عوامل، توجه به گروه‌های ذی‌علاقه از جمله ارباب رجوع‌ها، مشتریان، مالیات دهندگان، رقبا و همکاران نیز ضروری است.
    تجزیه و تحلیل منابع و امکانات سازمان: در این مرحله برنامه ریزان تلاش می‌کنند امکانات سازمان از جهت منابع کلیدی و استراتژیک را ارزیابی کنند و همچنین شمایی کلی از امکانات سازمان برای تحقق اهداف آینده به دست آورند. شناسایی ضعف‌ها و نارسایی‌های داخلی سازمان نیز در این مرحله صورت می‌گیرد. بررسی و ارزیابی محیط داخلی با توجه به منابع (دروندادها)، استراتژیهای جاری سازمان (فرایندها) و عملکردها (بروندادها) باید صورت پذیرد.
    شناخت وضع موجود سازمان: این مرحله، حاصل اطلاعات جمع‌آوری شده در سه مرحله پیش، یعنی: به دست آوردن تصویر کاملی از اهداف موجود، منابع موجود، شرایط محیطی سازمان و آثار آنها بر یکدیگر می‌باشد.
    تعیین تغییرات مورد لزوم در استراتژیها: تعیین فاصله میان اهداف و استراتژیهای آینده و پیش بینی ضرورت انجام تغییرات و اقدام‌های لازم
    تصمیم گیری در مورد استراتژی مطلوب: در این مرحله در ابتدا استراتژی‌های ممکن تعیین می‌شود. سپس به ارزیابی هر یک از این استراتژی‌ها پرداخته می‌شود و در نهایت استراتژی اصلح از میان استراتژی‌های یافت شده انتخاب می‌شود.
    اجرای استراتژی مطلوب: اجرای استراتژی تعیین شده و عملاً به محک آزمون نهادن آن استراتژی
    کنترل و سنجش استراتژی جدید در عمل: انجام و اعمال کنترل‌های لازم در مورد اجرای درست استراتژی و تحقق اهدافی که استراتژی برای نیل به آنها طراحی شده و ارائه اطلاعات لازم در این مورد توسط بخش‌های مختلف به برنامه‌ریزان

«رضائیان» (۱۳۸۰) فراگرد برنامه‌ریزی راهبردی را به صورت زیر نمایش داده است:

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt , پاورپوینت استراتژی، مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانهامدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت و برنامه ریزی استراتژیك،برنامه‏های استراتژیك، تاكتیكی و عملیاتی , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش


Google
About 16,200 results (0.96 seconds)
Search Results
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 ...
20maghale20.rozblog.com/.../-پاورپوینت--مبانی-برنامه-ریزی-و-...
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2036 ...
مبانی بهره وری و تجزیه وتحلیل آن - در 220 اسلاید-powerpoin-ppt
proje202020.rozblog.com/.../پاورپوینت--مبانی-بهره-وری-و-تجزی...
Translate this page
2 days ago - مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت- مبانی بهره وري و تجزيه وتحليل آن - در 220 ...
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 ...
test.com/.../پاورپوینت-مبانی-برنامه-ريزي-و-مديريت-استرات...
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt. 5,000 تومان می‌توانید توسط تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب خرید خود ...
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 ...
starstor.mefile.ir/پاورپوینت-%20مبانی%20برنامه%20ريزي%20و...
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt. قیمت: ۵۰۰۰۰ریال تعداد صفحات: 100 کد محصول :5051. . برنامه ریزی ...
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها - سیستم ...
vipfiles.ir/پاورپوینت-مبانی-برنامه-ريزي-و-مديريت-ا/
Translate this page
2 days ago - برنامه ریزی راهبردی- استراتژیک- فرایندی است سازمانی برای تعریف راهبرد ... ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ...
دانلود پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در ...
ucloob.ir › دانلود فایل
Translate this page
دانلود پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt. --- قيمت : 5000 تومان. برای دانلود کلیک کنید · tweet ...
مباني سازمان و مديريت ppt - دیوآنلاین
www.divi.ir/مباني-سازمان-و-مديريت-ppt/
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك … ... راهبرد سازمان و تصمیم ... و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt. ... راهبرد سازمان و ...
مدیریت - فروشگاه آنلاین آرانوز
filenab.aranoz.ir/tag-مدیریت.aspx
Translate this page
8 hours ago - پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 ... اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt.
یوز - آخرین مطالب فیلم توهین برنامه هتل فیتیله
www.yooz.ir/blogs/?...فیلم%20توهین%20برنامه%20هتل%20فی...
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt. پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در سازمانها- در ...
پاورپوینت-مبانی، اصول و تجزيه و تحليل محيط رقابتی مديريت ...
takrom.ir/?p=12530
Translate this page
May 24, 2016 - پاورپوینت-مبانی، اصول و تجزيه و تحليل محيط رقابتی مديريت استراتژيک پيشرفته- در 246 اسلاید-powerpoint-ppt ... —به مجموعه تصمیمات و فعالیتهایی که در راستای تدوین، اجرا و کنترل استراتژی جهت دستیابی به اهداف سازمان رخ می دهند. ... او اشاره مي كند كه برنامه ريزي استراتژيك، تفكر استراتژيك نيست و ...
مدل نمونه برنامه ریزی استراتژیک - فروشگاه جامع hezan
fhezana.saharstore.ir/list/مدل+نمونه+برنامه+ریزی+استراتژیک.html
Translate this page
پاورپوینت “ روند توسعه مدل برنامه‌ريزي استراتژيک HCMS ” · پاورپوینت . ... baran پاورپوینت-مبانی، اصول و تجزیه و تحلیل محیط رقابتی مدیریت . ... محیط رقابتی مدیریت استراتژيک پیشرفته- در 246 اسلاید- powerpoint-ppt. ... پاورپوینت “ مدیـریت رفـتار سـازمانی پیشرفته ” · پاورپوینت “ استراتژی اقیانوس آبی ”.
سبک-امپرسیونیسم - مركز خريد و فروش فايل قابل دانلود
ofmas.fileina.com/tag-سبک-امپرسیونیسم.aspx
Translate this page
2 days ago - مطالعه موردی تجارت انرژی و مدیریت ریسک به همراه شبیه سازی در نرم افزار متلبتحقيق ... مطالعات اولیه طراحی بیمارستانپاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-pptپروژه و تحقیق- ...
مبانی بایگانی - modern library|کتابخانه مدرن
modlib.ir/post/tag/مبانی
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 .... نفیس فایل Tagged 100, استراتژيك, استراتژی, اسلاید-powerpoin-ppt, برنامه, برنامه هاي ...
آي بلاگ ها: ツوبلاگ من ツ - Iblogha.Com
tahura1376-persianb.iblogha.com/page-288711.html
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin- ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt
همه چیز در مورد داعش - موسسه فرهنگی مذهبی میثاق
misaghnoor.rzb.ir/post/59
Translate this page
Jun 1, 2015 - گروه داعش یک ساختار سازمانی دارد که متشکل از امرای مناطق و مجالس .... این فایل درمورد مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها و در 100 اسلاید آمده است ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt.
مدیریت - 8ll8| مرجع کامل تحقیقات،مقالات،پروژه دانشجویی،نرم افزار و...
8ll8.ir/tag/مدیریت/
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... برنامه ریزی راهبردی- استراتژیک- فرایندی است سازمانی برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به ...
[PPT]مدیریت رفتار سازمانی
www.mums.ac.ir/.../power...
Translate this pageMashhad University of Medical Sciences
گرایش رفتار سازمانی نوین معتقد است که کارکنان بسیار پیچیده اند و برای ... یا اصـول مدیـریت ، شـامـل فـرآینـدهای مدیـریتـی از جـمله : برنـامـه ریـزی ، سازماندهی ، کنترل و . ..... 100. دارای دو ویژگی زیر می باشند : 1- غیر اکتسابی هستند. 2- اساس و پایه ...
برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) - مهتاب فایل
mahtabfile.ir/?p=142431
Translate this page
Jun 8, 2016 - مقاله با عنوان برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در فرمت ورد در 25 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: .... و مبانی مدیریت استراتژیک پیشرفته- در 155 اسلاید-powerpoint-ppt ... اندازی ژنراتورهای نوع Ty 10546 100 در واحدهای گازی نوع V 94-2با فرمت ورد ... پاورپوینت آماده با عنوان جامعه شناسی بازی های رایانه ای – 27 اسلاید ...
تحقیق سازمان همکاری اقتصادی اکو (ECO) - 30570
www.30570.ir › نیکان لینک
Translate this page
Tags:(ECO), اعضای سازمان اکو, اقتصادی, اکو, تحقیق در مورد سازمان اکو, تحقیق درباره سازمان اکو, تحقیق سازمان اکو, سازمان, سازمان اکو, سازمان اکو eco, ... پاورپوینت کامل سرطان ... بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · پاورپوینت مطالعات ...
filenab - لینک باکس
box.30box.ir/go-1688.html
Translate this page
دانلود پاورپوینت، مقاله، تحقیق، پایان نامه و پروژه های دانشجویی. دسته بندی ... پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt.
پاورپوینت آماده فقط هزار تومان || شماره کالا:361935 : کتاب و لوازم تحریر
esam.ir › کتاب و لوازم تحریر › پروژه های دانشجویی
Translate this page
پاورپوینت مبانی کامپیوتر و برنامه سازی 24 اسلاید پاورپوینت مبانی کامپیوتر 480 اسلاید پاورپوینت ... Stack 29 اسلاید پاورپوینت پروژه آموزش Power Point همراه با صوت و فایل Word .... پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی ودرسی 121 اسلاید پاورپوینت .... پاور پوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی 15 اسلاید
پاورپوینت برنامه ریزی منابع سازمان ERP - بهترین مقالات و پروژه های ...
behfile.blog.ir/tag/برنامه%20ریزی%20منابع%20سازمان%20ERP
Translate this page
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «برنامه ریزی منابع سازمان ERP» ثبت شده است - تحقیق، مقاله، پایان نامه، پژوهش، پاورپوینت و پروژه های دانشجویی. ... مبانی رفتار سازمانی رابینز ... بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت دانش با تفکر استراتژیک مدیران شرکت ... ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-pptپاورپوینت-تحلیل فضای شهری- ...
وبلاگ رضا عرب - نمای شگفت انگیز چشم حیوانات از نزدیک
r-arab.blogfa.com/post/365
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin- ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ...
وبلاگ شهر باران - میهن بلاگ
joosi94.mihanblog.com/
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... مدیر برنامه های زنده یاد حبیب محبیان از درخواست خانواده این خواننده فقید موسیقی ...
نمایش سایت http://store.filenab.com/ - سرگرمی sargarme
sargarme.avablog.ir/gotolink/store.filenab.com/
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt.
دانلود پاورپوینت : برنامه ریزی نیروی انسانی - مرجع علوم مدیریت ایران
www.e-modiran.com › پاورپوینت های مدیریت منابع انسانی
Translate this page
پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله، ... تعداد اسلایدها : 100 نوع فایل : pptx نرم افزار مورد نیاز : Microsoft Powerpoint 2007 ... دانلود مقاله ترجمه شده : مدیریت استعداد استراتژیک، یک دستور کار برای پژوهش و ... شده : شش سیگما در سازمان های خدماتی انگلیس · دانلود مقاله ترجمه شده : دانشکده های ...
دانلود پایان نامه برنامه ریزی توسعه شبکه انتقال در حضور نیروگاه های ...
www.0y0.ir › فایل
Translate this page
دانلود پایان نامه برنامه ریزی توسعه شبکه انتقال در حضور نیروگاه های بادی و خورشیدی مبتنی بر الگوریتم خانواده شبکه های عصبی (ANN) ... پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... دوره آموزشی یادگیری الکترونیکی در بیش از 140 صفحه پاورپوینت فارسی پی دی اف شده · پایان ...
پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی ز ...
7131.parsiblog.com/Posts/5744/
Translate this page
Feb 20, 2016 - پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی ز - مقالات و ... کتاب مبانی فلسفی و تئوریهای رهبری و رفتار سازمانی، تألیف دکتر علی ... نامه بررسی برنامه ريزي و کنترل توليد درنورد آلومينيومدانلود جزوه کتاب ..... ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-pptپروژه و ...
پاورپوینت صنعت پتروشیمی - مقالات و پروژه های دانشجویی فارس فایل
farsfile.blogsky.com/1394/12/03/.../پاورپوینت-صنعت-پتروشیم...
Translate this page
Feb 22, 2016 - در قالب ppt و در 6 اسلاید، قابل ویرایش. ... پاورپوینت آموزشی جوشکاری فولادهای زنگ نزن (300 اسلاید) - مناسب برای پروژه های دانشجویی .... بیمارستانپاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 ... فضای شهری- در 57 اسلاید-powerpoin-pptکارورزی و پروژه- اصول مدیریت بهره وری فراگیر- در ...
آموزش ساخت کتاب با فرمت apk - داک|بانک لینک دانلود تحقيق،پروژه ...
doc.aidanet.ir/product/tag/آموزش-ساخت-کتاب-با-فرمت-apk
Translate this page
... زده کنید کتاب ساز هوشمند اولین برنامه ساخت apk در جهان است که کاملا آفلاین […] ... مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ...
سلطان وبلاگ ها | تئوریهای مدیریت پیشرفته | جستجو | - آخرین مطالب سایت
soltanblog.ir/list/تئوریهای+مدیریت+پیشرفته.html - Translate this page
دانلود پاورپوینت (اسلاید) محیط، سازمان و نظریات آنقیمت:40000ریال ... دسته: مديريت (مبانی سازمان و مديريت- اصول مديريت- تئوری های مديريت ... فرمت: پاورپوینت(Powerpoint) ..... دانلود پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی ..... تشخیص مديريت دانش در قالب فایل word و قابل ویرایش، شامل 100 گویه مرتبط با 7 ...
سبد بلاگ | کاملترین خلاصه کتاب مبانی سازمان مدیریت دکتر علی ...
sabad-blog.ir/.../کاملترین+خلاصه+کتاب+مبانی+سازمان+مدیریت+...
Translate this page
کاملترين خلاصه کتاب مباني سازمان و مديريت (( دکتر علي رضائيان )) که توسط رتبه ... فرمت: پاورپوینت(Powerpoint) .... دانلود پاورپوینت (اسلاید) محیط، سازمان و نظریات آنقیمت:40000ریال .... فصل دوم : برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی .... دانلود هک وای فای 100 در 100 واقعی و رایگان برای اندروید irhack wifi unlocker · دانلود تمام ...
آموزش کسب و کار الکترونیکی - اهمیت لوگو در موفقیت کسب و کار شما
smartbussines.blogfa.com/post/14
Translate this page
این سه پایه شاملِ مدیریت بازاریابی استراتژیک، مدیریت اجرایی استراتژیک و ... است و یکی از تفکرات سنتی مدیران و صاحبان کسب و کارها در طراحی لوگو نمایان می گردد. .... از روش سکانتپاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستانپاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-pptپروژه و ...
مدیریت شطرنجی بایگانی - 9rton|كاملترين مرجع پایان نامه ، پروژه و مقاله
www.9rton.ir/tag/مدیریت-شطرنجی/
Translate this page
May 21, 2016 - انواع سبک های مدیریت; مدیریت شطرنجی; •خصوصیات مدیریت شطرنجی; هدفمند بودن حرکت; سازماندهی; هدایت مهره ها; برنامه ریزی; پایش و کنترل; عوامل اساسی در مدیریت شطرنج: ... Posted in fs Tagged دانلود پاورپوینت روش های مدیریت, مدیر, مدیریت ... ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ...
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها
fileyar.ir/product-3195-Management.aspx
Translate this page
... یار,این فایل درمورد مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها و در 100 اسلاید آمده است. ... پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها ... برنامه ریزی راهبردی- استراتژیک- فرایندی است سازمانی برای تعریف راهبرد سازمان و .... انواع سیستم های خنک کننده در اتومبیل در 27 اسلاید powerpoint ,فن اتومبیل, ...
قبولی ، ظهرنویسی و ضمانت در برات - آخرین اخبار ایران و جهان
clashroyalenews.ir/page-529794.html
Translate this page
... رفتن به یک سالن زیبایی · پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · وضعیت سگ حبیب پس از درگذشت وی!
حل تمرین کتاب طراحی سازه های بتنی نیلسون - دانلودکده فایل
www.download.realclick.ir › نفیس فایل
Translate this page
Apr 24, 2016 - فایل PDF به صورت دستویس و در 196 صفحه است. …………………………………. Civil ... کتاب کار World link 3 · Next پاورپوینت مشاهیر و دانشمندان و نوابغ ایران در دوره های گذشته دور و گذشته نزدیک و زمان حال ... پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt. 1 روز ago ...
دانلود پایان نامه کارآفرینی سازمانی - پایان نامه تاثير فرآیند مديريت ...
www.helpsearching.ir/nxnsjdnjyrcynvydfvndnsdcacyctdqnjrctdtct.h... - Translate this page
1 day ago - پایان نامه تاثير فرآیند مديريت دانش بر فرآیند كارآفريني سازماني در ...3 روز پیش . ... بیش از 100 طرح توجیهی و کارآفرینی با ارزش - مشاهده لیست نمونه √ چندین . ..... اولیه طراحی بیمارستانپاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-pptپروژه و تحقیق- اصول اجرای سازه ...
بررسی تاثیر ارتباط والدین با مدرسه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
www.nabfile.larktoon.ir/.../بررسی-تاثیر-ارتباط-والدین-با-مدرسه...
Translate this page
Jan 1, 2016 - پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ...
برنامه ریزی منابع انسانی
fmagga.adnashop.ir/list/برنامه+ریزی+منابع+انسانی.html
Translate this page
دانلود مقاله برنامه ريزي استراتژیک صنعت بیمه - پروژه دات کام29 دسامبر 2015 . ... پاورپوینت استانداردهای مدیریتی توانمندسازی منابع انسانی ... تاثیر سیستمهای مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی منابع سازمان بر روی مدیریت دانش استراتژیک و تصمیم سازی ... ريزي عمومی؛ بررسی بودجه ريزي عملیاتی در نظریه و عمل در قالب 28 اسلاید، ...
[PPT]اسلایدهای کتاب جنگل استراتژی
www.myindustry.ir/files/strategy-jungle.ppt
Translate this page
جوهره استراتژي، سازمان نيافته ، برنامه ريزي نشده ، غير يكنواخت، و غير تكراري باقي مي ماند، زيرا ... مديريت استراتژيك را معمولاً چرخش حول محور مراحل مجزاي تدوين، اجرا و كنترل كه بصورت مراحل ..... از اين رو، مباني خودمان را درباره اصول ارائه مي دهيم: ..... 100. شناخت در قالب اطلاعات پردازي. تأثير كردن در يك سيستم جمعي اطلاعات پردازي كه ...
دانشجویان مدیریت ارومیه - دانلود کتب درسی رشته های مدیریت، حسابداری و ...
muu90.blogfa.com/category/7
Translate this page
Feb 20, 2014 - دانلود پاورپوینت کتاب تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها دانشگاه پیام نور. نام مولف ... تعداد اسلایدها :۲۵۸ ... http://s4.picofile.com/file/8101757950/asemi_project.pdf.html .... منبع: كتاب مبانی سازمان و مدیریت - دکتر علی رضائیان- انتشارات سمت .... برنامه ريزي استراتژيك براي خدمات كتابخانه اي و اطلاعاتي (Strategic ...
all - فروشگاه پدیده - فروشگاه فایل
yourpadideh.forushgahfile.com/all.shtml
Translate this page
پاورپوینت-بتن شیشه ای و نقش آن در معماری و عمران - در 75 اسلاید-powerpoint-ppt .... پاورپوینت-مدیریت استراتژیک پیشرفته، تعاریف و فرایندهای آن- در 54 ... پایان نامه بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران ... جزوه برنامه ریزی شهری مبانی و ایران رشته جغرافیا ..... طرح توجیهی پرورش قارچ 100 خورکی
بخشنامه ارفاق نمره جعلی است | مجله خبری و تفریحی تک به روز
takbrooz.ir/2016/05/28/بخشنامه-ارفاق-نمره-جعلی-است/
Translate this page
May 28, 2016 - پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt.
آموزش گام به گام کار با پاورپوینت - دانش پلاس
daneshplus.ir/...نرم-افزار-پاورپوینت/818-آموزش-گام-به-گام-کار-...
Translate this page
آموزش مقدماتی کار با نرم افزار پاورپوینت برای شروع کار با PowerPoint . ... پاورپوینت مدل های برنامه ریزی استراتژیک · پاورپوینت روش تحقیق در علوم انسانی .... در این قسمت شما می توانید در هر لحظه یک اسلاید از نمایش را که در برگه Slides یا Outline ... in و انتخاب یک عدد کوجکتر از %100 موجب عمل کوچک نمایی یا Zoom Out می شود.
مدیریت استراتژیک بایگانی | 0t0| مرجع کامل تحقیقات کامپیوتری و ...
0t0.ir/tag/مدیریت-استراتژیک/
Translate this page
پاورپوینت (اسلاید) مدیریت استراتژیک پپسی ... امروز جامعه ئي بي بيش از 100 ميليون کاربر ثبت شده دارد و مردم بيشتر از ساير سايتها ... پاورپوینت-اصول و مبانی مدیریت استراتژیک پیشرفته- در 155 اسلاید-powerpoint-ppt ... گام اول در مراحل برنامه ریزی استراتژیک تعیین رسالت، اهداف و ماموریتهای سازمان است و پس از آن ...
تعارض, مذاکره, Conflict, تعارض و مذاکره در سازمان, مدیریت تعارض ...
starstore.sanafa.ir/.../تعارض,+مذاکره,+Conflict,+تعارض+و+مذاکره+د...
Translate this page
پاورپوینت- مبانی رفتار سازمانی و تعارض و مذاکره درسازمانها -استیفن رابینز- در 240 اس ... 2000 نفری ژاپن، در مذاکرات قبل از جنگ، وانمود کرد که 100 هزار نیرو در اختیار دارد و فرمانده .... کشش بسیار قوی برای همه ابعاد مذاکره و بویژه جنبه‌های استراتژیک آن دارند. ... پاورپوینت-سیستم گرمایش از کف ساختمان - در 45 اسلاید-powerpoint ...
می شرکت نمایید - General - DocFoc.com
www.docfoc.com › General
Translate this page
Feb 21, 2016 - PowerPoint PPT Presentation ... الکترونیکی علمی و دانشگاهی شاید کتاب شما انتخاب شود کتابهای الکترنیکی (پی دی اف و پاورپوینت) خود را برای ما ... مدیریت فرهنگ سازمانی 3. ... مديريت تغيير شامل برنامه ريزي، اجرا و كنترل تغيير است . ... مبانی مدیریت منابع انسانی. ... برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی.
مدیریت تولید | شیک ترین ها
ycyp.shiktarinha.xyz/list/مدیریت+تولید.html
Translate this page
پایان نامه سیستم اطلاعات مديريت و كاربرد آن در برنامه ریزی توليد ... هدف این مقاله، آزمون پنج مفهوم كلیدی مديريت استراتژیك : سازمان صنعتی (I/O ) ، دیدگاه مبتنی بر ...
مرجع پایان نامه, سمینار, پروژه
fileproje.lineblog.ir/
Translate this page
دانلود پاورپوینت تحقیق کامل پرینترهای سه بعدی در 27 اسلاید ... در روز 100 ثبت نام انجام بدی در پایان روز 110000 تومان به حساب واریز میشه .... دانلود دانلود پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی ( فصل نهم کتاب مدیریت منابع انسانی ابطحی) ... دسته مدیریت (مدیریت استراتژیک) .... مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی
    1   
2
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 839
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 839
  • بازدید سال : 119,329
  • بازدید کلی : 1,974,263