loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 143 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

تحقیق عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار

\"تحقیق دسته: کتابداری
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 131 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 106

در كشور ما علی رغم این كه اینترنت همپای كشورهای غربی در میان مردم نفوذ پیدا نكرده، اما به هر روی روز به روز شاهد گسترش این وسیلة ارتباطی در میان اقشار مختلف مردم هستیم كه با توجه به سرعت این نفوذ می توان تصور كرد كه در آینده ای نزدیك – كه بیش از چند سال نخواهد بود – اینترنت، گسترشی در حدود یك رسانه همگانی پیدا كند

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

\"خرید\"

عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار

 

 

 

) مقدمه

 

خبرگزاری ها مبنع تغذیه مطبوعات و در سال های اخیر، خود در حال فراگیرشدن به مثابه یك رسانه جمعی هستند.

 

در كشور ما علی رغم این كه اینترنت همپای كشورهای غربی در میان مردم نفوذ پیدا نكرده، اما به هر روی روز به روز شاهد گسترش این وسیلة ارتباطی در میان اقشار مختلف مردم هستیم كه با توجه به سرعت این نفوذ می توان تصور كرد كه در آینده ای نزدیك – كه بیش از  چند سال نخواهد بود – اینترنت، گسترشی در حدود یك رسانه همگانی پیدا كند و به تبع این مساله، خبرگزاری ها نیز به رسانه ای تبدیل شوند كه مردم، برای دسترسی به اخبار روز، مستقیماً به آنها مراجعه كنند.

 

علاوه بر این در سال های اخیر و پس از تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان دومین خبرگزاری ایران پس از حدود 60 سال، شاهد تأسیس آژانس های خبری متعددی بوده ایم كه هركدام شامل مجموعة بزرگی از عوامل انسانی، ازجمله خبرنگاران هستند.

 

مجموعة این عوامل، به علاوة اهمیت و رسالت رسانه ها در یك جامعه متمدن، لزوم توجه به خبرنگاران خبرگزاری ها به عنوان اركان اصلی جمع آوری و ارسال اخبار را خاطرنشان می كند. این توجه را می توان شناخت و فراهم كردن ابزارهای انگیزش خبرنگاران برای انجام كار بهتر دانست. به طور كلی، انگیزش را می توان به عنوان نیروی محرك فعالیت های انسانی و عامل جهت دهندة آن تعریف كرد. عوامل انگیزشی عموماً به دو دسته درونی و بیرونی تقسیم می شوند كه در مورد موضوع این تحقیق، مهم ترین این ابزارها و عوامل در اختیار مدیران خبرگزاری هاست، چه در مواردی كه به ابزارهای انگیزشی مادی مربوط می شود و چه ابزارهای انگیزشی معنوی.

 

) طرح مسأله و تعریف موضوع

 

پاسخ به این سوال كه «چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه، ارائه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یك معنا، ارتقاء كیفی اخبار می شود» مسأله اصلی این تحقیق است.

 

برای پاسخ به این سؤال، چهار خبرگزاری كشور بر اساس اولویت تاریخ تأسیس انتخاب شده اند. خبرگزاری، یك سازمان خبری است كه وظیفه و مأموریت آن، جستجو، تحقیق، جمع آوری و تنظیم اطلاعات و پیام هایی است كه ضرورتاً باید آنها را در مركزی انباشت نماید و سپس این اخبار را به مشتریان خود (روزنامه ها، رادیوها، تلویزیون ها، مراكز اقتصادی و سیاسی
و ...) ارسال كند. (ژان لویی، سروان شرایبر، «نیروی پیام»، (تهران، سروش1371)

 

این تعریف را می توان این گونه تكمیل كرد كه امروزه آحاد مردم نیز به مشتریان خبرگزاری ها افزوده شده اند و در واقع این، تنها رسانه ها نیستند كه به عنوان واسطه، اخبار خبرگزاری‌ها را به مردم می رسانند بلكه بسیاری از مردم از طریق شبكة اینترنت به طور مستقیم از اخبار خبرگزاری ها استفاده می كنند و بنابراین حیطة مشتریان خبرگزاری ها بسیار گسترده تر شده و روز به روز نیز در حال گسترش است.

 

با توجه به این موارد، اخبار ارسالی برروی خروجی خبرگزاری ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و از آنجا كه عوامل اصلی تامین كننده این اخبار، خبرنگاران هستند، به نظر می رسد تامین ابزارها و عوامل انگیزشی برای آنها جهت ارائه ی اخباری  با كیفیت بالا از مهمترین مواردی است كه باید مورد توجه مدیران خبرزگزاری ها قرار بگیرد، چرا كه تأمین این ابزارها عمدتاً بر عهده و در حیطة اختیارات آنهاست. این تحقیق قصد دارد علاوه بر شناسایی ابزارهای انگیزشی خبرنگاران از دیدگاه خود  آنها، وجود یا عدم وجود این ابزارها در خبرگزاری های مورد بررسی و میزان رضایت خبرنگاران این ابزارها را نیز مورد توجه قرار دهد.

 

3) بیان ضرورت و اهمیت موضوع

 

در دنیای امروز نقش وسایل ارتباط جمعی در همة شؤون زندگی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی  و حتی فردی غیرقابل انكار است.

 

در تمامی متون علم ارتباطات معمولاً از چهار وسیله ی مطبوعات، رادیو، تلویزیون و سینما به عنوان وسایل ارتباط جمعی نام برده می شود كه در دهه های اخیر با توجه به كاهش شدید نقش خبری سینما، سه وسیله ی مطبوعات، رادیو و تلویزیون را  می توان وسایل ارتباط جمعی اصلی دانست. در این میان نامی از خبرگزاری به عنوان یك وسیلة ارتباطی برده نمی شود. در این تحقیق سعی شده است بر اساس دلایل مستند ثابت شود كه خبرگزاری به عنوان منبع تغذیه ی دیگر رسانه ها، خود یك وسیلة ارتباط جمعی است كه در فصل های بعد در این مورد توضیحات كاملی داده شده است. اما آن چه در این بحث قابل طرح است این كه اگر خبرگزاری را یك سازمان خبری بدانیم كه وظیفه اش جمع آوری و ارسال اخبار است و به عنوان یك وسیلة ارتباط جمعی نقش مؤثری در جامعه ایفا می كند، شاید بتوان مهم ترین ركن این رسانه را خبرنگاران دانست، كسانی كه از ابتدایی ترین مرحله تا نهایی ترین آن – به جز ارسال اخبار روی سایت – در جریان این روند، تأثیر گذارند. خبرنگاری از جمله مشاغل سخت دنیا تعریف شده است و از این رو شاید بتوان گفت خبرنگار، نسبت به شاغلین حرفه های دیگر به عوامل برانگیزاننده ی بیشتری برای فعالیت خود همان تهیة اخبار است، احتیاج دارد؛ عواملی كه هم از جنبه ی درونی و معنوی و هم از نظر بیرونی و مادی قابل بررسی است. از این رو این كه خبرنگاران، چه عوامل و ابزارهایی را باعث پیشرفت در كارشان، یعنی ارتقاء كیفی اخبار می دانند و این كه این ابزارها تا چه میزان در خبرگزاری های مورد بررسی - به عنوان نمونه ای از خبرگزاریهای موجود در كشور – وجود دارد دو مقوله ای كه اهمیتشان با توجه به مباحث مطرح شده، روشن است، با این تأكید كه بیشترین كاربرد شناخت این مسأله، برای مدیران خبرگزاری هاست.

 


 

4) تشریح فرایند تاریخی موضوع

 

آن چه تا به حال در مورد مبحث انگیزش در زمینه ارتباطات مطرح شده بیشتر مربوط به مخاطبان وسایل ارتباط جمعی بوده است؛ و بررسی ابزارهایی كه می تواند باعث انگیزش خبرنگاران برای ارائه اخبار با كیفیت هرچه بیشتر شود، تا به حال مورد توجه قرار نگرفته است.

 

با توجه به آن چه در قسمت ضرورت و اهمیت موضوع بیان شد، به نظر می رسد بررسی و تأمین نیازهای انگیزشی خبرنگاران، برای ارتقاء كیفی اخبار و درنتیجه، بالا رفتن كیفیت اخبار به طور كلی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

) اهداف تحقیق

 

خبرنگاران، اصلی ترین اركان تهیه خبر هستند كه شناختن و تأمین ابزارهایی كه انگیزش آنها را در جهت ارتقاء كیفیت اخبار بیشتر كند، می تواند بر روند اطلاع رسانی كه یكی از پایه های توسعة هر كشوری است، تأثیر بسزایی داشته باشد.

 

هدف از این تحقیق، از سویی شناختن ابزارهایی است كه از نظر خود خبرنگاران برایشان انگیزه ایجاد می كند كه كیفیت كار و در واقع میفیت اخبارشان بالا رود، و از سوی دیگر آشنا كردن دست اندركاران، بخصوص مدیران خبرگزاری ها با عوامل و موانع پیشرفت خبرگزاری متبوعشان در امر اطلاع رسانی است.

 

از دیگر اهداف این تحقیق می توان به موارد زیر اشاره كرد:

 

-شناخت میزان رضایت خبرنگاران از حرفة خود.

 

-شناخت میزان رضایت خبرنگاران از محیط كاری، روش های مدیریتی، درآمد و امكانات رفاهی خود.

 

-میزان وجود ابزارهای انگیزشی در هركدام از خبرگزاری‌های مورد بررسی.

 

-مقایسه خبرگزاری ها از لحاظ دارا بودن بیشترین و كمترین ابزارهای انگیزشی برای خبرنگاران.

 

روش شناسی

 

-هدف كلی: هدف كلی این تحقیق، شناخت ابزارهای انگیزشی برای خبرنگاران، در ارتقاء كیفی اخبار از دیدگاه خبرنگاران خبرگزاری هاست.

 

-روش تحقیق: در این تحقیق از روش پیمایشی (survey) استفاده شده است.

 

-تكنیك تحقیق: در این تحقیق از دو ابزار مصاحبه و پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است.

 

-جامعه آماری: خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، ایلنا و فارس، جامعة آماری این تحقیق را تشكیل می دهند.

 

-روش نمونه گیری: روش نمونه گیری در این تحقیق، طبقه‌ای نسبی (به تناسب جمعیت موجود در هر مجموعه) است.

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

\"خرید\"

برچسب ها : تحقیق عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار , دانلود پژوهش عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار , تحقیق عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار , ارتقا کیفی اخبار , انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش


Google
About 194,000 results (0.83 seconds)

Showing results for تحقیق عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزاری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار
Search instead for تحقیق عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار
Search Results
چه ابزارها و عواملي باعث انگيزش خبرنگاران خبرگزاري ها براي فعاليت ...
iranmobile.test.com/prod-405640-پایان+نامه++چه+ابزارها+و+عواملي...
Translate this page
عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری , پایان نامه خبرنگاری , آموزش ... تر و دقیق تر و به یک معنا، ارتقاء کیفی اخبار می شود» مسأله اصلی این تحقیق است.
دانلود پایان نامه ابزارها و عوامل افزایش انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها ...
www.payanname.net/دانلود-پایان-نامه-ابزارها-و-عوامل-افزا/
Translate this page
Feb 1, 2015 - خبرگزاری ها مبنع تغذیه مطبوعات و در سال های اخیر، خود در حال ... تر و دقیق تر و به یک معنا، ارتقاء کیفی اخبار می شود» مسأله اصلی این تحقیق است. ... می رسد تامین ابزارها و عوامل انگیزشی برای آنها جهت ارائه ی اخباری با کیفیت بالا ...
بررسی ابزار و عوامل افزایش انگیزه خبرنگاران در خبرگزاری ها | شیک ...
sellfileporojhehayedaneshgahi.shiktarinha.xyz/page-6699.html
Translate this page
پاسخ به این سوال كه «چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای ... و دقیق تر و به یك معنا، ارتقاء كیفی اخبار می شود» مسأله اصلی این تحقیق است. ... می رسد تامین ابزارها و عوامل انگیزشی برای آنها جهت ارائه ی اخباری با كیفیت بالا ...
پایان نامه ابزار عوامل افزایش انگیزه خبرنگاران | شیک ترین ها
kamrang.shiktarinha.xyz/.../پایان+نامه+ابزار+عوامل+افزایش+انگیز...
Translate this page
فایل حاضر، به بررسی ابزار و عوامل افزايش انگيزه خبرنگاران در خبرگزاری ها ... به این سوال كه «چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت ... و دقیق تر و به یك معنا، ارتقاء كیفی اخبار می شود» مسأله اصلی این تحقیق است.
بررسی ابزارها و عوامل افزایش انگیزش خبرنگاران و ارتقاء کیفی اخبار
www.virtoue.com/.../بررسی-ابزارها-و-عوامل-افزایش-انگیزش-خبر...
Translate this page
بررسی ابزارها و عوامل افزایش انگیزش خبرنگاران و ارتقاء کیفی اخبار · بازگشت به صفحه قبل · تحقیق ها و مقالات آماده تایپ شده آماده در مایکروسافت ورد - word ... پاسخ به این سوال كه «چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای ...
چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت ...
maghale007.mihanblog.com/post/1627
Translate this page
چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود. ... 5) اهداف تحقیق 6. خبرگزاری 7. امتیازات یا ویژگیهای خبرگزاری 7. تاریخچه خبرگزاری در ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر - مقالات از منابع مختلف ...
find.highmark.ir/section/paper-58
Translate this page
Dec 18, 2015 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و ... و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی … عوامل ... تحقیق مدیریت منابع انسانی - Get Article: عوامل انگیزش خبرنگاران برای ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر-3140 - مقالات ... - مقاله
blog.geta.ir/.../عوامل-انگیزش-خبرنگاران-برای-فعالیت-بهتر-314...
Translate this page
Nov 15, 2015 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی ...
پایان نامه ابزارهای انگیزشی برای خبرنگاران و خبرگزاران
pasell.ir/prod-388013-پایان+نامه+ابزارهای+انگیزشی+برای+خبرن...
Translate this page
پایان نامه چه ابزارها و عواملي باعث انگيزش خبرنگاران خبرگزاري ها براي ... اين تحقيق قصد دارد علاوه بر شناسايي ابزارهاي انگيزشي خبرنگاران از ديدگاه خود آنها، ... شناختن و تأمين ابزارهايي كه انگيزش آنها را در جهت ارتقاء كيفيت اخبار بيشتر كند، مي ...
خبرنگاری - فروشگاه فایل ها 1
fileha1.cero.ir/cat-28-خبرنگاري.aspx
Translate this page
پژوهش عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار ... پایان نامه بررسی تطبیقی عکس های خبری چاپ شده در صفحه اول روزنامه های شرق ، صاحب قلم ...
خبرنگاری - طرفه گیل
torfegil.cero.ir/cat-28-خبرنگاري.aspx
Translate this page
پژوهش عوامل انگیزشی خبرنگاران خبرگزراری ها در جهت ارتقا کیفی اخبار ... پایان نامه بررسی تطبیقی عکس های خبری چاپ شده در صفحه اول روزنامه های شرق ، صاحب قلم ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر | مقالات مهم!
important.hort.ir/download/top/16821.html
Translate this page
May 13, 2015 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود. فهرست. 1) مقدمه 2 ... 5) اهداف تحقیق 6. خبرگزاری 7. امتیازات یا ویژگیهای ...
[DOC]فایل پایان نامه - دانشگاه صدا و سيما
iribu.ac.ir/sitepics/gallery/104802160413.docx
Translate this page
دلایل این موضوع می‌تواند بسیاری از موارد کمی و کیفی را شامل می‌شود. ... توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامهسازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن است. ... ها تلويزيون، سينما ،صنعت چاپ، خبرگزاري ها، شبكه هاي اينترنتي و ماهواره‌اي راديو ... براي پيشينه تحقيق، که به منظور دستيابي به مطالعات و تحقيقات انجام شده در ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر - ورد مقاله - admin
doc.wordarticle.ir › other
Translate this page
Nov 26, 2015 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی ...
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
علاوه‌بر این، تعامل در محل کار یکی از عوامل تعیین‌کننده در افزایش سطح تعهد و وفاداری است .... تاثیر قرار می‌دهد، یافته‌های تحقیق حاکی است وقتی این دو متغیر هم جهت هستند و خلاف جهت ... Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/991780 ..... 1-علیرغم اینکه در دیگر شرکتها شاهد به روز رسانی و ارتقائ سیستم ها و ارتقائ سطح ...
لیست کامل پایان نامه و روش تحقیق برای کلیه رشته ها - مقاله و پروژه ...
www.prozhe3.blogfa.com/.../لیست-کامل-پایان-نامه-و-روش-تحقیق...
Translate this page
Apr 23, 2013 - 107 پایان نامه چه ابزارها و عواملي باعث انگيزش خبرنگاران خبرگزاري ها براي ... صحيح تر و دقيق تر و به يك معنا، ارتقاء كيفي اخبار مي شود 125.
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر-4711 | دانلود و دریافت!
get.datart.ir/4712/article-4712.html
Translate this page
Aug 24, 2015 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود ... قیمت: 39000 ریال روش تحقیق - یادگیری بیان مسئله: آیا تا کنون از خود ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر | ISI 5
dl.isi5.ir/4712/عوامل-انگیزش-خبرنگاران-برای-فعالیت-به.html
Translate this page
Aug 24, 2015 - عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر ... قیمت: 99000 ریال; چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود ... 5) اهداف تحقیق 6; خبرگزاری 7; امتیازات یا ویژگیهای خبرگزاری 7; تاریخچه خبرگزاری در ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر | بین دانلود!
between.neword.ir/article/16821.html
Translate this page
May 13, 2015 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود. فهرست. 1) مقدمه 2 ... 5) اهداف تحقیق 6. خبرگزاری 7. امتیازات یا ویژگیهای ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر-4711 | Total-DL
main.totaldl.ir › دسته‌بندی نشده
Translate this page
Aug 24, 2015 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود ... تحقیق در رابطه یادگیری: قیمت: 39000 ریال روش تحقیق - یادگیری ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر - پروژه با رفرنس انگلیسی ...
text.artisi.ir › تحقیق
Translate this page
Jun 5, 2016 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود. فهرست. 1) مقدمه 2 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش سازمانی.
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر - مقالات نهایی
ultimate.e02.ir › ... › عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر
Translate this page
Dec 29, 2014 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود فهرست ... تحقیق بررسی تأثیر انگیزش بر فرآیند یادگیری و پیشرفت ...
پروژه های دانشجویی - پروژه های پاور پوینت
www.irankolbe.blogfa.com/post-14.aspx
Translate this page
پاور پوینت مقاله سیستمهای خبره (رده تحقیقات هوش مصنوعی) .... پاور پوینت مقاله پایان نامه چه ابزارها و عواملي باعث انگيزش خبرنگاران خبرگزاري ها براي فعاليت بهتر و درنتيجه، ارائه اخبار صحيح تر و دقيق تر و به يك معنا، ارتقاء كيفي اخبار مي شود .... پاور پوینت مقاله پایان نامه فرایند گزینش ماشین حفاری مناسب جهت تونل سازی.
عدم رعایت اصول ایمنی و فنی در کارگاه‌های بافتهای فرسوده تهران - ایسنا
www.isna.ir/news/.../عدم-رعایت-اصول-ایمنی-و-فنی-در-کارگاه-های-...
Translate this page
Aug 22, 2015 - تحقیقات صورت گرفته در راستای ارزیابی خدمات مهندسی پروژه های ... سرویس‌های خبری ... دسته‌بندی: علم و فناوری ایران; کد خبر: 94053117447; خبرنگار : 71006; چاپ ... نسبت به سایر بافتهای شهری و همچنین به دلیل عدم وجود عوامل انگیزشی ... جهت تداوم یک دوره سه ساله با هدف شناسایی عوامل موثر در تقلیل کیفیت ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر - مقالات جدید
new.e04.ir/post/motivation-journalists-operate-better
Translate this page
Nov 17, 2015 - قیمت: 99000 ریال. چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود. فهرست ... سؤال های تحقیق 38. مدیریت مشارکتی 40.
عناوین پایان نامه های مدیریت رسانه دانشگاه صداوسیما - وب سایت سیاوش ...
salavatian.ir/پایان-نامه-مدیریت-رسانه/
Translate this page
فهرست عناوین پایان نامه های رشته مدیریت رسانه در دانشگاه صداوسیما. ... ا با رسانه‌های جدید در راستای تحقیق افق رسانه با ارائه نمونه پیاده‌سازی شده آن در معاونت .... میزان اعتماد اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران و وب سایت‌های خبری و عوامل مؤثر بر آن: از ... پخش شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با انگیزش کارکنان در سال 1387.
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر - دریافت فایل! - خانه
super.bisman.ir/articleid/13741
Translate this page
Mar 14, 2016 - قیمت: 99000 ریال. چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود. فهرست ... 5) اهداف تحقیق 6. خبرگزاری 7. امتیازات یا ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر-4711 | مقالات پولی
letter.paidarticle.ir/4712/article-4712.html
Translate this page
Dec 4, 2015 - چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود ... در واقع، عملیات روانی که مفهوم اصلی این تحقیق است، از مفاهیمی است که ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر-4711 - دانلود راحت!
text.getitsimply.ir/2016/article-4711
Translate this page
Dec 15, 2015 - قیمت: 99000 ریال. چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود. فهرست ... 5) اهداف تحقیق 6. خبرگزاری 7. امتیازات یا ...
ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
www.iauctb.ac.ir/fa/thesis/
2, هزارویکشب و ساختار شبکه ای روایت ها برای سینما, حبیب اله فاضلی ... 5, طراحی مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگی و هنری ایران با الگوبرداری از عناصر سنتی ..... ای روابط عمومی ها از نگاه خبرنگاران (مطالعه موردی خبرنگاران سرویس اجتماعی خبرگزاری های ..... 228, تحلیل عوامل کیفی محیط زندگی مبتنی بر رویکرد زیست ÷ذیری شهری ...
چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت ...
cheap-article.rozblog.com/tag/خبرگزاری-آسوشیتدپرس - Translate this page
چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار…,خبرگزاری آسوشیتدپرس,دانلود مقالات و پروژه های دانشجویی ارزان. ... سؤال های تحقیق 38
دانلود پاورپوینت انگیزش-1727 – دانلود مقالات پژوهشی!
download.s04.ir/articles/1727
Translate this page
Jan 6, 2016 - 98000 ریال موضوع: تحقیق مدیریت منابع انسانی فرمت فایل: WORD (قابل ... 99000 ریال چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای ... ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود ...
,دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,
www.dociran.com/
Translate this page
بررسی انگیزش کاری و رفتار شغلی کارکنان جهاد دانشگاهی 139برگ ... بررسی تطبیقی تاکتیک های خبری روزنامه های آفتاب یزد و جمهوری اسلامی در نهمین دوره ... میر در نقاط روستایی و ارایه پیشنهادات به برنامه ریزان امور اجرایی جهت پیشبرد مقاصد خود 130برگ ... بررسی علل و عوامل جامعه شناختی و روان شناختی طلاق ، اثرات سوء و راه های ...
مقاله مبعث پيامبر اكرم (ص) مبارك باد - shopfile95 - فایلدونی تک دختر
shopfile95.takdokhtar.ir/page-3994.html
Translate this page
جهت خرید مقاله مبعث پيامبر اكرم (ص) مبارك باد از فروشگاه فایل فایل شاپ 95 روی عکس خرید انلاین کلیک ... اخبار و رسانه ... بین المللی می فایل · پایان نامه چه ابزارها و عواملي باعث انگيزش خبرنگاران خبرگزاري ها براي فعاليت بهتر ... پیش دیابتی شهر یزد و طراحی و اجرای برنامه مداخله جهت ارتقاء آن، براساس مدل فرانظریه ای buythesis.
جزییات نظام رتبه بندی معلمان در سال 94 | جزییات طرح نظام رتبه - قطره
www.ghatreh.com/news/.../جزییات-نظام-رتبه-بندی-معلمان-سال
Translate this page
Feb 2, 2016 - (منبع: خبرآنلاین) کدام معلم ها مشمول طرح رتبه بندی می شوند؟ ... جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید\" خبر 12 بهمن 94 : پیگیری اجرای طرح رتبه ... رتبه بندی (منبع : باشگاه خبرنگاران جوان) رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات .... ارتقای عوامل انگیزشی برای معلمان در نظام پرداخت بطحایی ضمن تاکید بر اینکه به ...
تحقیق مدیریت منابع انسانی-5062 - دانلود ترجمه
newspapers.blogsky.com/.../تحقیق-مدیریت-منابع-انسانی-5062
Translate this page
Nov 8, 2015 - توانایی ها و مهارتها تنها فرد را قادر می سازد، عملکرد نیروی انسانی به ... ریال چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود ...
آرشیو کامل پایان نامه های سایت | دانلود پروژه|پایان نامه|تحقیق
www.prozhe.org/آرشیو-کامل-پایان-نامه-های-سایت-2/
Translate this page
... بر طلاق در خانواده های شهرستان نیشابور ۷; کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا .... ۹۸ پایان نامه بررسی عوامل موثر بر دوست یابی های اینترنتی بین دانشجویان ۱۸-۳۰ ..... ۱۵۱ مطالعه و بررسی کنترل و کیفیت انواع تولیدات شرکت نما نور دکتر علی ..... انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه، ارائه اخبار ...
عوامل انگیزش خبرنگاران برای فعالیت بهتر - صفحه اصلی
prozhe.shikblog.ir/Post/766
Translate this page
چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر و درنتیجه ارایه اخبار صحیح تر و دقیق تر و به یک معنا ارتقا کیفی اخبار می شود. فهرست. 1) مقدمه 2. 2) طرح مسأله و ... 5) اهداف تحقيق 6. خبرگزاری 7. امتیازات یا ویژگیهای ...
چاپ - دانشگاه تهران
https://rtis2.ut.ac.ir/cv/arbatani/print/
Translate this page
طراحی مدل عوامل موثر بر استرس گویندگان خبر(مورد پژوهی: شبکه خبر سیمای جمهوری ... بین جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی خبرنگاران شاغل در خبرگزاری جمهوری ... ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان، علی ... شناسایی و اولویت بندی رسانه های تبلیغاتی جهت ارتباط موثر با مشتریان در ...
برنامه ریزی نیروی انسانی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/365272/برنامه-ریزی-نیروی-انسانی
Translate this page
سازمان های امروز تحت تاثیر عواملی از قبیل افزایش رقابت جهانی، دگرگونی های ... شرایط‌ محیطی‌ و سیستم‌های‌ انگیزشی‌ : ‌عامل‌ دیگری‌ است که‌ بر توانمندسازی‌ نیروی‌ انسانی‌ ..... اهمیت به ایمنی و سلامت کارکنان در محیط کار، ایجاد موقعیت های مناسب جهت ارتقای ..... برخی کارشناسان و صاحبنظران معتقدند، قدرت رقابتی سازمانها در گرو کیفیت ...
خبرگزاری تسنیم - حماسه اقتصادی در دولت یازدهم از فردا کلید می‌خورد ...
www.tasnimnews.com/.../news/.../حماسه-اقتصادی-در-دولت-یازدهم-از-...
Translate this page
Aug 16, 2013 - NEWS .com ... به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم علی طیب‌نیا برنامه‌های اقتصادی خود ..... o شناسایی و مواجهه با عوامل اصلی بازدارنده در بهبود محیط کسب و کار و ... با هدف ارائه خدمات سریع و کیفی به فعالان اقتصادی، اقدامات راهبردی زیر در ... بخش خصوصی در سرمایه گذاری جهت ارتقای زیرساخت¬های گمرکی؛
[XLS]Sheet1 - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر
www.malayeriau.ac.ir/rvp/2-download/library.xls
39, آزمون های حسابداری شامل ۹۴۷ تست حسابداری در زمینه اصول حسابداری حسابدارس ...... 542, روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی, گرین، جودیت ..... 769, انگیزش و هیجان, فرانکن، رابرت، ۱۹۳۹ - م, ترجمه حسن شمس اسفندآباد، ...... دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای وضعیت آموزش فرهنگی ،اقتصادی،سیاسی واجتماعی زنان ...
خرداد 95 - فایل و پروژه دانشجویی - دانلود فایل
dlxco.ir/Archive/%CE%D1%CF%C7%CF+95/?P=8
Translate this page
پس از چنین مکانهایی با توجه به مشخصات آنها جهت رهبری عموم مردم می توان استفاده نمود . ... پاسخ به این سوال که «چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها ... دقیق تر و به یک معنا، ارتقاء کیفی اخبار می شود» مسأله اصلی این تحقیق است.
عنوان پایان نامه جدید در همه رشته ها
www.bargozideha.com/.../uvfilsvv-عنوان-پایان-نامه-جدید-در-همه-رش...
Translate this page
پايان نامه گنجينه هاي فراموش شده - مرکز آفرينش هاي هنري پايان نامه كنترل نوار نقاله .... نامه چه ابزارها و عواملي باعث انگيزش خبرنگاران خبرگزاري ها براي فعاليت بهتر و ... و به يك معنا، ارتقاء كيفي اخبار مي شود پايان نامه - معرفي و بررسي انواع ياتاقان ها ... هاي آبرساني شهري ( جهت اخذ كارشناسي ارشد عمران ) پايان نامه پرورش تدريجي روان ...
روابط عمومي و رسانه ها؛دوحلقه از یک زنجیر - مدیریار....سایت جامع مدیریت
www.modiryar.com › ... › مدیریت روابط عمومی
Translate this page
Jan 29, 2014 - وسايل شگرفي هستند كه مظهر ارتقاي تكنولوژيك انسانند و پرتاب جوامع را به ... همه از جمله مهمترين عوامل و ضرورت هايي است كه موجبات رشد و گسترش رسانه ها را ... در اين عرصه روابط عمومي ها گوش خبرگير چشم خبرنگار و زبان خبر رسان سازمان هستند. ..... رسانه ها فاقد ارزش هاي خبري شناخته شده و كيفيت محتواي لازم هستند.
عوامل موثر بر افزایش بهرهوری نیروی انسانی در شهرداری اهواز | خبرگزاری ...
spna.ir/?p=2485
Translate this page
Aug 6, 2013 - یافته ها: از بین عوامل موثر برافزایش بهرهوری، چهار عامل به نامهای مدیریت ... اولین گام ارتقای بهره وری بهبود بهرهوری در سطح فردی است و بهسازی راهی است که ... استاف و گریفین (1991)، در یک تحقیق به کارکنان سازمان اجازه دادند تا کار ... برنامه ریزی برای بهبود بهرهوری شامل تغییر در روش های انگیزشی ..... اخبار استان ...
اولویت های پژوهشی دانشگاه پیام نور پژوهشکده آموزش باز و از دور-رایتمن
rightman.ir › پایان نامه
Translate this page
May 27, 2015 - شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی و انگیزش اساتید برای آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور ... بررسی شاخص های ارتقای کیفیت در آموزش های مجازی- نیمه وقت و تمام وقت و ... برای از دست ندادن اخبار مشابه، مشترک شوید .... نشانی از عبارات خبرنگار رایتمن، خبرگزاری رایتمن و یا به گزارش رایتمن!
قزوین امروز
www.qazvin.info/
Translate this page
قزوین امروز سایتی است خبری و مبتنی بر وب دو که بر اساس تولید محتوای همگانی ... واحدهای ارزانقیمت و خالی، بهترین موقعیت را برای ایجاد سکونت گاه های موقتِ ... دارند فرزند خود را در مدرسه‌ای ثبت‌نام کنند که به لحاظ کیفیت، برتر از مدرسه موجود در محدوده ..... درحاشیه نشست صمیمی خبر نگاران با مدیران روابط عمومی استان قزوین ؛ ای کاش ...
عدم رعایت اصول ایمنی و فنی در کارگاه‌های بافتهای فرسوده تهران
www.sedayemohandes.ir/.../Printable-News-عدم_رعایت_اصول_ایمن...
Translate this page
Aug 28, 2015 - تحقیقات صورت گرفته در راستای ارزیابی خدمات مهندسی پروژه های نوسازی ... با اعلام این مطلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار پژوهشی ایسنا اظهار داشت: ... شهری و همچنین به دلیل عدم وجود عوامل انگیزشی متناسب با سختی کار در این ... جهت تداوم یک دوره سه ساله با هدف شناسایی عوامل موثر در تقلیل کیفیت ... منبع خبر : ایسنا.
حساب تراز اختتامی - دانلود آهنگ جدید
fapc-sa.com/blogs/view/index.php?id=112351
Translate this page
پاسخ به تهمت ها در نماز جمعه+سخنرانی استاد رحیم پور(تشیّع انگلیسی) ... پایان نامه چه ابزارها و عواملي باعث انگيزش خبرنگاران خبرگزاري ها براي فعاليت بهتر و درنتيجه، ارائه اخبار صحيح تر و دقيق تر و به يك معنا، ارتقاء كيفي اخبار مي شود ... نگرشی بر آسیب شناسی ازدواج · تحقیق موتورهاي آزمايشي و حالات مختلف تست موتور ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 462
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 118,952
  • بازدید کلی : 1,973,886