loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 114 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟

ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ دسته: علوم تربیتی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 50 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 80

تعریف سازمان عبارت است از کوشش جمعی و عمدی عده ای از افراد بر اساس روابط منظم و منطقی برای رسیدن به هدف مشترکی که هر یک از افراد به تنهایی از رسیدن به آن عاجزند با یکدیگر همکاری و مساعدت می نمایند

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟

 

سازمانهای کامیاب امروز

سازمانهای یادگیرنده و دانش آفرین

تعریف سازمان عبارت است از کوشش جمعی و عمدی عده ای از افراد بر اساس روابط منظم و منطقی برای رسیدن به هدف مشترکی که هر یک از افراد به تنهایی از رسیدن به آن عاجزند با یکدیگر همکاری و مساعدت می نمایند.

سازمانهای یادگیرنده[1] سازمانهایی هستند که در آنها افراد به طور مستمر تواناییهای خود را افزون می سازند تا به نتایجی که مدنظر است دست یابند، جایی که الگوهای جدید تفکر رشد می یابند، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد چگونگی آموختن[2] را به اتفاق هم می آموزند.

سازمانهای یادگیرنده را به تعبیری دیگر می توان سازمانهای دانش آفرین نامید، سازمانهایی که در آنها خلق دانش و آگاهیهای جدید، ابداعات و ابتکارات یک کار تخصصی و اختصاصی نیست، بلکه نوعی رفتار همگانی و روشی است که همه اعضای سازمان بدان عمل می کنند. به عبارت دیگر سازمان دانش آفرین سازمانی است که هر فردی در آن انسانی خلاق و دانش آفرین است. در این سازمان تفکر، بحثهای جمعی، و کشف نظریات و افکار نو تشویق می شوند و نوآوران پرورش می یابند[3].

سازمانهایی با چنین ویژگیها و خصوصیات سازمانهایی آرمانی و خواستنی هستند، اما چگونه می توان به چنین سازمانهایی دست یافت و چطور می توان چنین سازمانهایی را طراحی و ایجاد نمود؟ چه برنامه ها و سیاستهایی باید اعمال شوند تا سازمانها به این وضعیت مطلوب انتقال یابند؟

آنچه در مورد این سازمانها ارائه شده بیشتر جنبه فلسفی و نگرشهای کلی داشته و کمتر به جنبه های عملی و کاربردی اشاره گردیده است. در مورد تعریف این گونه سازمانها بطور عملی و کاربردی تعریفی وجود ندارد، از نظر مدیریت رهنمود های روشن و صریحی بیان نشده و از نظر ابزار سنجش و ارزیابی این گونه سازمانها نیز وسیله ای در دست نیست. با توجه به ابهامات ونارساییهایی که موضوع سازمانهای یادگیرنده را احاطه کرده است، در این مقاله کوشش شده تا ضمن تشریح مفاهیم و موازین عملی و کاربردی آنها نیز حتی المقدور تبیین و ارائه گردد.

 

سازمانهای یادگیرنده

یادگیری را به گونه مختلف تعریف کرده اند، اما در تمامی این تعاریف تغییر رفتار به عنوان اساسی ترین رکن قلمداد گردیده است. یادگیری فرایندی است که در آن رفتارها و پندارهای افراد تغییر می یابد و به گونه های دیگر عمل می کنند. بدین ترتیب فرایند یادگیری هنگامی تحقق می یابد که تغییری در رفتارها و عملکرد افراد مشاهده شود.

گاهی مستقیما قابل مشاهده اند و گاهی به طور غیر مستقیم احساس می شوند از این رو تغییر در ادراکات، نحوه تفکر و به خاطر سپردن و تشخیص افراد هم در دایره آثار یادگیری قرار می گیرد[4].

سازمان یادگیرنده نیز در فراگیری از همین تعریف تبعیت می کند، بدین معنی که چنین سازمانی در طول زمان تغییر می کند و عملکرد هایش متحول می شوند. سازمان یادگیرنده سازمانی است که عملکردهایش پس از طریق آگاه کردن بهتر، بهبود می یابد و اصلاح می شود[5] و از طریق فرایند ارتباط دامنه رفتارهای بالقوه اش را تغییر می دهد و تأثیر می بخشد[6].  سازمان ها زمانی یادگیرنده و دانش آفرین شمرده می شوند که بتوانند استنباطاتی را از تاریخ و تجربیات خود را بخاطر بیاورند و آنها را به صورت کاربردی راهنمای رفتارهایشان قرار دهند[7]

یادگیری سازمانی فرایند یافتن خطاها و اشتباهات و رفع و اصلاح آنهاست[8] . یادگیری سازمانی از طریق مشترک[9] و همذهنی، الگوهای ذهنی و دانش، ایجاد می شود و بر تجربه و آگاهیهای گذشته و رویدادهای پیشین استوار است. همان گونه که از این تعاریف استنباط می شود یادگیری سازمانی فرایندی است که با کسب دانش و بهبود عملکرد در طرق مختلف رخ می دهد. به طور کلی می توان سازمان یادگیرنده را سازمانی دانست که در ایجاد، کسب، انتقال دانش مهارت داشته و تغییر و اصلاح رفتارهایش به کمک آگاهیهای جدید مکتسبه عمل کند. در این تعریف از سازمان یادگیرنده، ایجاد و خلق و نوآوری و خلاق بودن رکن اساسی را تشکیل می دهد. اما آفرینندگی و کسب دانش به تنهایی برای آنکه سازمانی یادگیرنده شود، کافی نیستَ، بلکه سازمان باید بتواند آن دانش را در رفتارها و عملکردهایش بکار گیرد و بهبود و اصلاح فعالیتهیای که به کمک آنها میسر سازد. به عنوان مثال امروزه در اغلب دانشکده های مدیریت مغرب زمین مدیریت کیفیت جامع[10] تدریس و روشهای مختلف آن به عنوان دانش و آگاهی در سازمان آنها موجود است، اما دانشکده هایی که از آن رد فعالیتهایشان نام می برند، معدود و انگشت شمارند. سازمانهای مشاوره ای روشهای مختلف مدیریت نوین و سازماندهی جدید را به خود عرضه می کنند و این بدان معناست که آنها از این شیوه ها آگاهند، ولی سازمانهای خود آنها عموما از تشکیلاتی قدیمی استفاده می کنند.

سازمانهای موفق و کامیاب امروز، سازمانهایی هستند که دانش جدید را خلق یا کسب کرده و آن را به طرق و شیوه های کاربردی برای بهبود فعالیتهایشان تبدیل نموده اند. آنها از شیوه های نو و خلاق برای اصلاح ساختار و عملکردشان بهره گرفته و از این رو می توانند برای ما سرمشق و الگو باشند.

ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده

شاید با توصیف ویژگیها و خصوصیات سازمانهای یادگیرنده بتوان شمای کاملتری از این نوع سازمانها بدست داد و آنها را بهتر شناخت. سازمان یادگیرنده سازمانی است که به عنوان یک کل و مجموعه هماهنگ یاد می گیرد و پیش می رود. او خود راه را می یابد و جلو می رود، از تجربه ها همچون انسانی خردمند پند می آموزد و مسیر خود را تصحیح می کند. کسی او را کنترل نمی کند و مهارش را به این سو و آن سو نمی کشاند، سازمان یادگیرنده خود کنترل و خود فراگیرنده است و مسیر خویش را می یابد و به سوی هدف پیش می رود.

سازمان یادگیرنده درد و عشق آموختن دارد - سازمان یادگیرنده نیاز به آموختن را احساس می کند و در پی یادگیری است. سازمان یادگیرنده همچون انسانی است که به علت نیاز شوق آموختن دارد. سازمان اگر احساس کند که برای بقا، برای ادامه حیات و برای رشد در یک محیط مشحون از رقابت و تلاش باید بیاموزد، مسلما به دنبال یادگیری روانه خواهد شد و اگر چنین نیازی را احساس نکند انگیزه ای برای آموختن نخواهد داشت. سازمانی که حیاتش وابسته به بودجه ای است که به طور ثابت دریافت می کند، سازمانی که رقابتی را احساس نمی کند، سازماین در قبال مسئولیتی که بر عهده دارد از نظر عملکردها مورد سوال قرار نمی گیرد، سازمانی که ارزیابی نمی شود و از حمایتی غیر منطقی برخوردار است نیازی به یاد گرفتن نخواهد داشت و در پی آموختن نخواهد رفت. بنابراین برای آنکه سازمانهایی یادگیرنده داشته باشیم باید آنها را در محیطی رقابت آمیز رشد دهیم و با دادن استقلال عمل به آنها محیطی فراهم آوریم تا موسسات خود را بیابند و خود اتکا شوند. سازمانها باید دائما تحت ارزیابی باشند و عملکردهایشان وارسی شود، در قبال مسئولیتی که بر عهده دارند مستمرا مورد پرسش قرار گیرند و هیچ سازمانی بیهوده حمایت نشود. در چنین فضایی سازمان درصدد یادگیری برخواهد آمد و برای حفظ خود می آموزد و آموخته هایش را بکار می گیرد، این سازمان در آموختن خودانگیز خواهد بود و عشق آموختن در آن درونی خواهد شد.

سازمان یادگیرنده با مشکلات مأنوس و خوگیر نمی شود - سازمان یادگیرنده حساس و هشیار است. به محض آنکه مشکلی را حس کرد در پی رفع آن بر می آید و برای هر مسئله ای راه چاره ای جستجو می کند. به دنبال راه حلهای نو تکاپو می کند و مشکلات را به عنوان تقدیر محتوم تلقی نمی کند و نمی پذیرد. برخی از سازمانها چنان با مشکل مأنوس و مألوف می شوند که بتدریج آن را طبیعی می پندارند و از احساس مشکلات قاصر و ناتوان می گردند. سازمانی با این خصوصیت هیچگاه یادگیرنده نخواهد شد و آرام آرام بدون آنکه احساس کند به سراشیبی سقوط و نزول خواهد افتاد. سازمان یادگیرنده باید ساز و کارهای هشداردهنده را در خود تقویت کند به طوری که قادر باشد مشکلایت را که به طور بطی و تدریجی به درون سازمان رخنه می کنند شناسایی کند و با آنها به مقابله برخیزد. سازمان یادگیرنده باید مشکلات را دریابد و بتواند آنها را ریشه یابی و تحلیل کند. نشانه های مشکل که مکانیسمهای هشداردهنده آنها را حس می کنند در حکم عوارض و رویه های مشکل می باشند در حالی که سازمان برای حل آنها نیاز به شناخت ریشه ها و اصل مشکلات دارد. از این رو سازمان یادگیرنده باید بتوانند احساس و سپس ادراک نماید، بدین معنی که عوارض را دریابد و ریشه ها و علت العلل آنها را شناسایی کند. گاهی وقتها احساس مشکلات لازم است مدیران خود را به جای مشتریانشان قرار دهند یا از دریچه چشم کارکنانشان به سازمان نگاه کنند باید سازمان را از نزدیک تجربه کنند و ضعفها و قوتهای آن را واقع بینانه دریابند.

 


[1] . learning  Organizations                                                 

[2] . Learning How to Learn

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

[10]

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

برچسب ها : ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ , ارتباط , مدیریت آموزش , یادگیری , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود پژوهش


Google
About 533,000 results (0.97 seconds)
Search Results
ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - فایل طلا
filetala.ir/?p=123978
Translate this page
Jun 12, 2016 - چکیده : تعریف سازمان عبارت است از کوشش جمعی و عمدی عده ای از افراد بر اساس روابط منظم و منطقی برای رسیدن به هدف مشترکی که هر یک از افراد به ...
ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - بازگشت به صفحه اصلی ...
proje202020.rozblog.com/.../ارتباط-بین-مدیریت-آموزش-و-یادگیر...
Translate this page
ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ دسته: علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 50 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 80 تعریف سازمان ...
پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ » دانلود تحقیق ...
mihandocs.com/2915-پایان-نامه-ارتباط-بین-مدیریت-آموزش-و-یاد...
Translate this page
عنوان مقاله : پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ قالب بندی : docx. قیمت : 6500. جوامع امروزی به انسان هایی بالنده که بتوانند با بینش مناسب ...
تحقیق در مورد ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ | فایلدونی ...
takrom.ir/?p=18807
Translate this page
تحقیق در مورد ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ توسط : adminدر: می 24, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ...
پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ | کوثر
kousar.xyz/?p=7860
Translate this page
Jun 19, 2016 - فرمت:word(قابل ويرايش). تعداد صفحات:90. مقدمه: جوامع امروزی به انسان هایی بالنده که بتوانند با بینش مناسب مجموعه ای از مهارت های مختلف را در مشاغل ...
پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش یادگیری چیست؟ با فرمت ورد ...
takdokhtar.ir/.../پایان+نامه+ارتباط+بین+مدیریت+آموزش+و+یادگیر...
Translate this page
پايان نامه ارتباط بين مديريت آموزش و يادگيري چيست؟ مطالب این پست پايان نامه ارتباط بين مديريت آموزش و يادگيري چيست؟ با فرمت ورد (دانلود متن کامل پايان نامه)
پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ | مهندسی کامپیوتر
cmpeng.ir/?p=53533
Translate this page
Jun 8, 2016 - فرمت:word(قابل ويرايش). تعداد صفحات:90. مقدمه: جوامع امروزی به انسان هایی بالنده که بتوانند با بینش مناسب مجموعه ای از مهارت های مختلف را در مشاغل ...
تحقیق در مورد ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - فایل فوری
filefori.ir/تحقیق-در-مورد-ارتباط-بین-مدیریت-آموزش-و/
Translate this page
لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه۸۸ فهرست مطالب سازمانهای کامیاب امروز سازمانهای یادگیرنده و دانش ...
تحقیق در مورد ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - مهتاب فایل
mahtabfile.ir/?p=83627
Translate this page
تحقیق در مورد ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ توسط : adminدر: می 30, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ...
دانلود مقاله ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - مهتاب فایل
mahtabfile.ir/?p=137804
Translate this page
Jun 1, 2016 - فرمت فايل : word(قابل ويرايش). تعداد صفحات:88. فهرست مطالب: سازمانهای کامیاب امروز سازمانهای یادگیرنده و دانش آفرین سازمانهای یادگیرنده
پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ – طب بیرجند
birjandteb.ir/?p=106906
Translate this page
Jun 26, 2016 - پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ ارسال توسط: mohsenjoseph تاریخ ارسال: ژوئن 26, 2016 در: دسته‌بندی نشده | دیدگاه : 0 ...
تفاوت بین آموزش و یادگیری چیست؟ - تفاوت ها
tafavotha.com/education/.../difference-between-training-and-learni...
Translate this page
تفاوت بین آموزش و یادگیری چیست؟ آموزش و یادگیری مفاهیمی هستند که به طور نزدیک با یکدیگر در ارتباط می باشند. این دو مفهوم گاهی از اوقات با هم اشتباه گرفته می ...
ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ | فایل های گناپا
gonapa.xyz/?p=43566
Translate this page
Jun 21, 2016 - ... بیشتر با پروتکل SSL. GMT+2 06:02. صفحه اصلی ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ ... آموزش 10 نرم افزار کاربردی به زبان فارسی ...
پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - فایل یاب
file-yab.ir › مطالب سایت
Translate this page
Jun 12, 2016 - پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ فرمت:word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:۹۰ مقدمه: جوامع امروزی به انسان هایی بالنده که بتوانند ...
ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست - قیمت 3,000 تومان - Selz.ir
https://selz.ir/.../9999431-ارتباط-بین-مدیریت-آموزش-و-یادگیری-چ...
Translate this page
ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست محدوده قیمت از 3000 تومان از فروشگاه فاطمه زینب.
دانلود پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - قیمت ...
https://selz.ir/.../2248419-دانلود-پایان-نامه-ارتباط-بین-مدیریت-آم - Translate this page
دانلود پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه آل گول بانک تخصصی پروژه و مقالات دانشجویی.
پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ 90 ص.doc - نوین ...
novindoc.tizfile.com/f/195392
Translate this page
نام فایل : پایان نامه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چ ... نوع فایل : doc; حجم فایل: 236 کیلوبایت; مبلغ فایل : 7,000 تومان; تعداد فروش : 0 بار; گزارش تخلف !
تحقیق در مورد ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ بازار دانلود ...
filechess.gigfa.com/.../تحقیق-در-مورد-ارتباط-بین-مدیریت-آموزش-...
Translate this page
May 7, 2016 - تحقیق در مورد ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
دانلود مقاله ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - NikoFile
www.nikofile.ir/prod-362747-دانلود+مقاله+ارتباط+بین+مدیریت+آ...
Translate this page
ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ مقاله ای مفید و کامل. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه:87.
دانلود پروژه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - مقالات دانشگاهی
article.university › پروژه › روانشناسی و اجتماعی
Translate this page
دانلود پروژه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ فهرست مطالب. سازمانهای کامیاب امروز سازمانهای یادگیرنده و دانش آفرین سازمانهای یادگیرنده ویژگیهای ...
دوره MBA چیست؟ سرفصل‌های رشته MBA چیست؟ | متمم
motamem.org/?page_id=2878
Translate this page
عملاً همه‌ی آنچه در درس‌های پیشرفته‌ی مدیریتی دوره MBA آنلاین متمم آموزش داده می‌شود، در نهایت ... ارتباط بین بخش‌های مختلف یک سیستم را درک کنیم و بکوشیم بر روی آنها، تاثیر ... بعضی از ما در مهارت یادگیری بهتر از دیگران هستیم و بعضی ضعیف‌تر.
240 مقاله در زمینه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت - تحقیقات آموزشی ...
commite2.blogfa.com/post-788.aspx
Translate this page
مدیریت مدرسه محور یا تصمیم گیری مشارکتی از ویژگی های بارز نظام های آموزشی در دهه اخیر به شمار می رود. ... مدیریت سیستمهای اطلاعاتی (MIS) چیست؟ ... روی خط آموزش تحول آموزش و پرورش در قرن بیست و یكم با تأكید بر یادگیری الكترونیكی ... به عنوان مثال: اگر می گوییم «بهار آمد» منظور این است كه ارتباط بین درخت خشكیده و زمین و ...
[DOC]فایل پایان نامه - دانشگاه صدا و سيما
iribu.ac.ir/sitepics/gallery/104802160413.docx
Translate this page
نظر تهیه کنندگان رادیو درباره ویژگی‌ها و مؤلفه‌های برنامه سازی خلاق چیست؟ ... اين نوع ارتباط بين هزاران و ميليون‌ها نفر افراد ناآشنايي كه در شهرها و كشورهاي .... زيرا ارتباط جمعي جزئي از يك مجموعه است كه در آن عناصر مختلفي نظير نظام آموزشي، سطح و شكل ...... در واقع مدیران درک درستی از مفهوم خلاقیت و عوامل مؤثر بر آن نداشته و بیشتر ...
رابطه بین تدریس و یادگیری
fwawwga.saharstore.ir/page-26717.html
Translate this page
کارشناس ارشدان مدیریت آموزشی - روابط بين تدريس و يادگيري به همراه ... روش تدريس در مكاتب ... تفاوت بین آموزش و یادگیری چیست؟ آموزش و یادگیری واژگانی هستند ...
مدیریت دانش/ روش نوین آموزش و یادگیری +مدل سازی - صاحب نیوز
sahebnews.ir/.../مدیریت-دانش-روش-نوین-آموزش-و-یادگیری-م.htm
Translate this page
Dec 1, 2015 - مدیریت دانش/ روش نوین آموزش و یادگیری +مدل سازی .... تحقیقات زیادی را طی سال های ۱۹۷۱ کمک بزرگی را در جهت درک و فهم اینکه مدیریت دانش چیست؟ .... توسعه‌ این قابلیت، تجربه تسهیم دانش، ایجاد ارتباط بین ایده‌ها و ساختن ارتباط‌های ...
گزارش تخصصی معلمان بررسی نقش ارتباطات انسانی بین معلم و دانش ...
mobofile.ir/?p=8755
Translate this page
2 days ago - اموری همچون رابطه بین فردی دانش آموزان، رابطه میان آنها و معلمان و مدیران، وضعیت .... دانلود مقاله ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ ژوئن 27 ...
حسابداری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/حسابداری
Translate this pagePersian Wikipedia
این اشخاص شامل مدیران، صاحبان سرمایه، اعتبار دهندگان، سازمان‌های مالی و اقتصادی دولت و ..... الف- ترغیب ایجاد تعهد در میان حسابدار ان حرفه‌ای به یادگیری تمام عمر ... استاندارد بین المللی آموزش حسابداری شماره ۸(شایستگی لازم برای حسابرسان حرفه ای) ... یا به عبارت دیگر ترازنامه یک گزارش یا صورت مالی است که در آن ارتباط داراییها و ...
ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ - نــــاب فایــــــل ...
www.nabfile.larktoon.ir/.../ارتباط-بین-مدیریت-آموزش-و-یادگیری-...
Translate this page
20 hours ago - ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ , ارتباط , مدیریت آموزش , یادگیری , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق ...
انواع روشهای تدریس،مقایسه تدریس در مدارس ایران،آمریکا،ژاپن،آلمان برای ...
www.zibaweb.com/tadris1.htm
Translate this page
الگوي تدريس چيست؟ ... مهمترين حسن اين روش، به کارگيري اشياي حقيقي و واقعي در آموزش است و بيشتر براي .... 5- تقويت قدرت مديريت و رهبري فراگيران ... در اين الگو، معلم با فرد فرد دانش آموزان يا با کل آنها ارتباط پيدا مي کند ولي اين ارتباط يک طرفه است .... در اين روش يک نوع يادگيري و رابطه ذهني بين معلم و شاگرد ايجاد مي شود.
آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن؛ چالش¬ها و راهبردهای مواجهه با آن
ssgj.iranjournals.ir/article_631_42.html
Translate this page
by صبوری خسروشاهی - ‎2011
جهانی‌شدن موجب شده تا در بسیاری از موارد مرزهای سنتی آموزش و فناوری‌ها از بین رفته و ... خانه و مدرسه، بین آموزش و کار، بین دنیای کار و مؤسسات یادگیری، بین آموزش رسمی و غیررسمی، .... رسانههای گروهی و ارتباطات جمعی نیز به مسائل آموزش و پرورش پرداختند و بهتدریج ... آنها برای اثبات این سوء مدیریت دلایل متعددی را برمیشمارند از جمله:.
تکالیف خلاقانه و فعالیت مکمل آموزشی - صفحه اصلی
rezap502.epage.ir/fa/module.content_Page.92.html
Translate this page
فعالیت فوق برنامه و مکمل چیست؟ ... مدیران و معلمان به طور موثر در برنامه یادگیری و رضایت دانش آموزان و فعالیت های بهبود و ارتقای مستمر کیفیت نقش دارند. ... دانش آموزان ، دیکته شدن محتوای آموزشی در قالب کتاب های درسی و عدم ارتباط عمیق بین خانه و ...
میگنا - راهكارهايي براي افزايش مهارت هاي اجتماعي در كودكان
www.migna.ir/vdcjvtev.uqeyizsffu.html
Translate this page
روانشناسی بحران/ روح مدیریت بحران خسته است · ماده مخدر تسبیح چیست؟ ... آموزش مهارت اجتماعی بر پایه این اصل قرار دارد که مشکلات کودکان در مهارت های ... 2) عوامل موقر در يادگيري رشد پيدا مي كنند و علاوه بر شخصيت فرد تجارب گذشته و تعامل بين فردي ... اين مرحله سوم از ارتباط، مستلزم مهارت هاي فرستندگي رفتارهاي واقعي درگير در ...
[DOC]خلاصه رفتار سازمانی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور
www.iau-neyshabur.ac.ir/.../raf...
Translate this pageIslamic Azad University of Nishapur
1- می توان بین رضایت شغلی فرد و تولید یا بهره وری یک رابطه مستقیم مشاهده کرد . ... روان شناسان به موضوعاتی چون پنداشت ، ادراک ، شخصیت ، یادگیری ، آموزش ، رهبری موثر ، نیازها و نیروهای انگیزشی ... مدیریت کیفیت جامع TQM چیست ؟ ... همچنین می کوشد تا ارتباطات بهتری با آنها برقرار کرده و تیم های اثر بخش تر به وجود آورد .
تفاوت بین یادگیری و عملکرد - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/content/13420/تفاوت-بین-یادگیری-و-عملکرد/
Translate this page
تفاوت بین یادگیری و عملکرد ... شايد احساس نياز و گرايش به يادگيرى اولين و مهم‌ترين شرط يادگيرى در جريان آموزش و پرورش باشد و از اين .... بغداد را محکوم کرد / خبرگزاری مهر · 13:31 -حداکثر دریافتی ماهانه مدیران ارشد تعیین شد / نامه نیوز ... 13:30 -وزیر ارتباطات: دستور بررسی پیامک‌های فاقد امضا به خبرنگاران را داده‌ام / عصرایران ...
[XLS]ليست پايان نامه هاي ارشد مديريت - دانشگاه اصفهان
ui.ac.ir/Dorsapax/.../arshademodiryat.xls
Translate this pageUniversity of Isfahan
1, 1, بررسی ارتباط بین ریسک و بازده در بورس اوراق بهادار تهران, مجتبی پیرصالحی, دکتر ... 24, 24, بررسی تاثیر مدیریت ثمربخش بر عملکرد کارکنان «آموزش و پرورش ..... 183, 183, ارزیابی کارکردهای یادگیری سازمانی درشرکت گاز استان چهار محال ...
دانلود پروژه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟
1doc.ir/دانلود-پروژه-ارتباط-بین-مدیریت-آموزش-و/
Translate this page
دانلود پروژه ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ فهرست مطالب. سازمانهای کامیاب امروز سازمانهای یادگیرنده و دانش آفرین سازمانهای یادگیرنده ویژگیهای ...
مدیریت و رهبری آموزشی در هزاره سوم
www.adavoudi.blogfa.com/
Translate this page
مدیریت و رهبری آموزشی در هزاره سوم - مقــالات علمـــی رشته مدیریت آموزشـــی، برنامه ... به منظور بررسی رابطه بين ميزان استفاده از فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات با عملکرد ... اطلاعات و ارتباطات با عملکرد آنها در فرآیند یاددهی و یادگیری رابطه معناداری وجود دارد و .... آغاز ایجاد شود که شاه کلید بهره وری یا مدخل اصلی به سمت بهره وری زمان چیست؟
خلاصه کتاب اصول مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان - پاپیروس
www.papyrus.ir/.../خلاصه-کتاب-اصول-مدیریت-تألیف-دکتر-علی-...
Translate this page
به طور کلی اصول مدیریت شامل: 1- برنامه ریزی 2- سازماندهی 3- بسیج منابع و ... فراگیری مدیریت: اساساً دو روش برای یادگیری دانش مدیریت وجود دارد، اول از طریق آموزش و دوم ..... ی نظارت بحثهایی را مطرح کرده اند، ولی آنچه که در دنیای واقعی رخ می دهد چیست؟ ..... 1- بهبود ارتباطات بین سرپرست و کارمند در زمینه ی محتوای کار و اهمیت نسبی ...
مقالات مدیریتی [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/f-499.html
Translate this page
آموزش تله فروش چیست و چگونه باید با آن مقابله نمود ؟ ... مقاله ارتباط روانشناسي و مديريت اداري ... administration; مقاله عوامل تاثيرگذار بر رفتار اخلاقي .... مقاله مدیریت استرس از طریق مربیگری محل کار:تاثیرتجربیات یادگیری; مقاله سرمایه .... و مدیریت; مطالب خواندنی نمایش آرمانگرایانه ی رابطه ی بین شیوه های رفتاری والدین و اثرات ...
مدیریت دانش چیست - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر
parsmodir.com/db/theory/km.php
Translate this page
مفهوم مدیریت دانش:سازمان‌ها به منظور استفاده از دانش باید به سرعت در فعالیت‌های ... نمی‌شود بلکه‌ مدیریت دانش ضمنی باید پویایی تعاملات اجتماعی بین افراد را مورد حمایت قرار دهد. ... اجرای هطر طرح جامعی در سازمان،احتیاج به جلب نظر مدیران و نیز آموزش مفاهیم و .... فقدان یادگیری سازمانی،به دلیل ارتباطات ضعیف میان کارکنان(02%)عدم‌ ...
روش تدریس معلّم و راه کارهایی برای تقویت آن در آموزش مؤثّر
razmandsufi.persianblog.ir/
Translate this page
Aug 2, 2009 - این فعالیت چنان چه منتج به یادگیری شود برای شاگرد موثر و مفید خواهد بود. ... برای فرزندان خود معلمی مهربان و دلسوز بوده و به معلمان و مدیران در مدارس نیز در جهت پیشبرد .... 2- قضاوت در زمینه ی میزان ارتباط بین اطلاعات و نتیجه گیری.
آموزش مجازي چيست؟ - Study1000.com <<<صفحه اصلي سايت >>>
www.study1000.com/104159/sec_41/p_10.aspx?lang=Fa
Translate this page
برخي از روشهاي آموزش و يادگيري از راه دور، که در واقع نظامهاي نوين يادگيري و ياددهي ... آموزش، ارزيابي و سنجش در اين سيستم پيش بيني شده و مديريت آموزشي از طريق ... و انتشارات اطلاع مي‌دهد و نيز امکان ارتباط بين دانشجويان و محققان را فراهم مي سازد.
خلاصه کتاب رفتار سازمانی رابینز - [در متن با حاشیه]
mediamanager.persianblog.ir/post/19/
Translate this page
بر طرح ریزی شغل ،شیوه تصمیم گیری ،ایجاد ارتباط ،تعیین سیسم پاداش و .... شکل دادن:یادگیری از طریق آموزش ،تحصیل و آزمون و خطا شکل دهی می شود. .... رابطه بین مدیریت مبتنی بر هدف و نظریه تعیین هدف: ... تعدیل رفتار در رفتار سازمانی چیست؟
شیوه های مدیریت کلاس و مهارتهای ارتباط با دانش آموزان - مرکز اختلالات ...
lordegan-ld.blogfa.com/post/73
Translate this page
مرکز اختلالات یادگیری لردگان - شیوه های مدیریت کلاس و مهارتهای ارتباط با دانش ... ب ) عوامل و موانع برقراری ارتباط با دانش آموز در مدیریت های آموزشی کلاس کدام است ؟ ج ) کارکردهای اساسی ” شیوه های مدیریت کلاس ” در زمینه ارتباط با دانش آموز چیست ؟ ..... معلمان به عنوان مدیر کلاس جهت ایجاد تعادل بین قبول واقعیت های موجود در مدارس و ...
خلاصه کتاب روش ها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی - زندگی زیبا
zendegiziba1364.persianblog.ir/post/2/
Translate this page
May 16, 2013 - عباس فلامرزی. دربارهء من: کارشناس ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ... ارزشیابی و عملکرد بندرت یادگیری شاگردان را به تمامی منعکس می کند.با چنین محدودیتی تنها راه ..... تقویت کننده چیست و چه فرقی با محرکهای شرطی دارد ؟ تقویت کننده ..... در فرآیند آموزشی ارتباط به معنای برقراری رابطه بین ...
یادگیری مغز محور چیست؟ - آی هوش
www.ihoosh.ir/Articles/Article.aspx?id=61602
Translate this page
هوش و تعاریف مرتبط, مغز انسان, یادگیری مغز محور چیست؟ ... توجه به عواطف، شخصیت انسان و مباحثی در ارتباط با یادگیری و آموزش. آزمایشات مختلف نشان می دهدکه دو ...
دسترسی به کلیه مقالات دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین در پایگاه ...
www.callforpapers.ir › انتشارات علمی
Translate this page
بررسي رابطه بين سبك تفكر مديران با مديريت دانش در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران · ارائه الگويي براي .... دانش چيست ؟ آيا مي توان آن را .... بررسي ارتباط مديريت دانش با يادگيري و عملكرد سازماني(مطالعه موردي: سازمان تامين اجنماعي استان اردبيل)
کاربرد سیستم‌های‌ اطلاعات‌ در سازمان‌ - سیستم مدیریت اطلاعات
hodabanihashem.persianblog.ir/.../کاربرد_سیستم‌های‌_اطلاعات‌_در_...
Translate this page
چرا که مدیریت آموزش و یادگیری روز به روز دست خوش تغییر می گردد. ... سیستم چیست: ... این فرآیندآموزشی وپرورشی ممکن است شامل برنامه‌ریزی درسی و آموزشی و مدیریت اداری ، حسابداری،ارتباط بین خانه و مدرسه و توسعه یک سیستم نرم افزاری جدید یا ...
مديريت دانش چيست؟ - سایت فکرنو
fekreno.org/articlefekreno/arfek575.htm
Translate this page
در اين سازمان‌ها، مديريت دانش براي بهينه‌سازي ارتباطات ميان كارمندان و بين رده‌هاي بالاي ... تمركز بر اشاعه گزيده كه آگاهي رساني‌هاي اطلاعات و اخبار و يادگيري سازماني ناميده ... كونيگ، در مقاله خود با عنوان «آموزش مديريت دانش» 4 عنصر اساسي مؤثر در برنامه ...
جستجو در پایان نامه های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
thesis.um.ac.ir/index-l-kwd-ب.html
15 - بررسی رابطه بین هوش سازمانی و اثر بخشی دبیران مرد تربیت بدنی مقطع متوسطه مشهد ... 46 - ((موازنه بار در سطح منابع گرید با روش مدیریت منابع مبتنی بر عامل)) .... فراشناختی و ارتباط آن با اشتیاق به خواندن به زبان‌انگلیسی در بین دانشجویان ... 146 - آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در مؤسسات زبان در ایران در پرتو تئوری ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 414
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 809
  • بازدید سال : 109,061
  • بازدید کلی : 1,963,995