loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 430 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

روشها و فنون تدریس

روشها و فنون تدریس دسته: علوم تربیتی
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 66 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 64

مربی شخصی است كه اطلاعات علمی پراكنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم كرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درك برای كارآموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می دهد

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

روشها و فنون تدریس


بسمه تعالی

 


 

تعریف فرستنده یا مربی

 

مربی شخصی است كه اطلاعات علمی پراكنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم كرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درك برای كارآموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می دهد.

 

حال با توجه به تعریف مربی می توان فرق بین مربی با كتاب را مقایسه و درك نمود. یعنی اینكه كتاب آنچه را كه در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اینكه كارآموزی كه آنرا مطالعه می كند می فهمد یا نه مطالب را انتقال می دهد، ولی مربی اطلاعات كتاب را درك و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فیلتری به كنار گذاشته و جایگزین آن مطالب ساده تر و قابل درك و فهم كارآموز به كار می برد.

 


 

شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس

 

1-   داشتن علاقه به رشته آموزشی خود

 

2-   داشتن صبر و حوصله در جهت انتقال اطلاعات

 

3-   تسلط كامل به علوم فنی مورد نیاز

 

4-   توانایی ایجاد نظم و انضباط در محیط آموزشی

 

5-   داشتن فن بیان مناسب

 

6-   توانایی ایجاد روابط خود و صمیمی با كارآموزان

 

در چه شرایطی مربی می تواند اطلاعات علمی خود را به كار آموز موثرتر انتقال دهد؟

 

1-   كارآموز به او اطمینان و اعتبار را در نظر داشته باشد.

 

2-   داشتن نظم و انضباط در كلاس آموزش.

 

3-   داشتن فن باین تن صدای مربی بسیار تاثیر گذار است.

 

4-   توجه كردن مربی به افراد كم توجه و یا بی توجه.

 

5-   توجه به سطح اطلاعاتی كارآموزان و میزان استعداد و توانایی آنها.

 

6-   پرهیز از ایجاد سدهای ارتباطی.

 

7-   از نظر (مادی- معنوی- امنیت شغلی و ایمنی) تامین باشد.

 

كارآموز در چه شرایطی مفاهیم آموزشی را بهتر درك می نماید؟

 

1-   داشتن علاقه و انگیزه و شناخت و درك علت فراگیری رشته آموزشی.

 

2-  فراهم بودن عوامل رفاهی (نور- گرما- سرما- صدا- زاویه دید كارآموز نسبت به مربی و كلاس به صورتی قرار گیرد كه همه شاگردان قادر به دیدن و شنیدن حرفهای او باشند)

 

3-   نیاز بازار كار به حرفه آنها.

 

4-   آمادگی روحی و جسم و داشتن استعداد اولیه

 

5-   برخورد مناسب استاد.

 

6-   توضیح كامل و توجیه در مورد برنامه یا رشته آموزشی

 

در نظام فنون تدریس به دو عامل مهم آموزش تئوری و هم عملی توجه بیشتری شده است و تاكید همیشه در تلفیق انها بوده است، چرا كه باعث می شود خواسته های بیان نشده را در تئوری بتوان در علم بیان نمود و مسائل را با دیدی بازتر و ملموس تر به مشاهده كارآموزان گذارد.

 

وظایف عمومی مربیان از دیدگاه سازمانی

 

1-   تقویت و پرورش قوه تفكر در كارآموزان:

 

برداشتی كه اكثر ما از تفكر داریم و كم و بیش در جامعه ما رواج دارد یك برداشت صد درصد صحیح و بدون اشكال نبوده. لذا باید ابتدا معنای صحیح آن روشن شود تا درباره تقویت و قدرت بخشیدن آن در افراد به طور صحیح گام برداریم.

 

اصولا زمانی بانسان بهتفكر می پردازد كه با مشكل و مسئله مهمی برخورد كند. و یا مطالبی را به خاطر آورده باشد. با این تعریف مشخص می شود كه انسان به تفكر نمی پردازد و نمی اندیشد مگر در هنگامی كه دچار مشكلی گردد و احتیاح به كار و تلاش یكی از عوامل مهم در امر تفكر و رسیدن به هدف است.

 

2-ایجاد تفكر عملی:

 

معمولا اینگونه تفكر در مسائل روزمره و عادی جریان دارد و بیشتر برای تنظیم كار و وظایفی كه در قبال آن مسئولیت دارد معطوف می شود.

 

4- ایجاد تفكر خلاق:

 

در اینگونه تفكر بیشتر به مسائل و مشكلاتی كه حل آن مشكل بوده و نیاز به تلاش فكری بسیار نیاز دارد پرداخته می شود و در این راستا برای حل مسائل مشكل راه حل های جدید كشف می گردد و معمولا در اینگونه اندیشه و تفكر است كه به اختراعات بسیار مهم می انجامد. آنچه مد نظر است دقت نظر به تعاریف یاد شده تفكر خلاق است كه باید مورد توجه قرار گیرد و همه مربیان و مسئولین در این رابطه تلاش كنند.

 

اما آنچه ما در مراكز آموزش و پرورش و تمام مراكز آموزشی شاهد و ناظر آن هستیم غیر از آن چیزی است كه باید مورد توجه قرار گیرد. و با یك بررسی بسیار سطحی متوجه خواهیم شد كه مراكز آموزشی ما با اتخاذ روش های خشك و بی روح و طبق یك عادت دیرینه مشغول به كار هستند و از هرگونه راه حل جدید كه از ناحیه دانشجو بخواهد ارائه شود مخالفت می ورزند و با ایجاد یك محیط انضباطی سخت موجب ركود هرگونه تفكر تازه می شوند و این تفكر در همه مراكز آموزشی سایه نیفكنده. اما باید توجه داشت كه اینگونه روش ها هیچگونه پیشرفت و ترقی را به همراه ندارد.

 

حتی ساكت كردن دانشجویان درمحیط آموزش، مجبور كردن آنها به پذیرفتن مطالبی كه ازناحیه استاد بیان می شود یك نوع ارزش و نشانه اداره خوب كلاس شمرده می شود. باید به این نكته توجه داشت كه انتقال فراوان مفاهیم علمی و تمرین های تكراری هرگونه فرصت اندیشیدن را از دانشجو سلب می كند و آنچه سبب پیشرفت و تعالی هر انسانی می گردد همان ایجاد فرصت هایی برای اندیشیدن است. در اینجا باید شرایط اندیشیدن را برای دانشجویان فراهم مناید و دانشجویان باید با اندیشیدن به شناخت صحیح دست یابند و این شناخت علمی صحیح آنان را به باور تثبیت شده برسانند. در اثر ایجاد باور تثبیت شده است كه گرایش به سوی عمل تحقق می یابد و در نهایت به انجام عمل منجر خواهد شد.

 

4- ایجاد یگانگی و حس همكاری:

 

ایجاد حس همكاری و تعاون در كاراموزان را می توان یكی از محرك های اصلی پیشرفت در تمام ابعاد كارآموز دانست. به وسیله تعاون وهمكاری می توان فرصت هایی را برای ارتباط متقابل اجتماعی و روانی و نهایتاً تكامل افراد ایجاد كرد. با ایجاد حس همكاری است كه خواسته های افراد آشكار شده و قابلیت های آنان بعنوان عضوی از جامعه نمودار می گردد. اب ایجاد حس همكاری می توان پیشرفت و تكامل كارآموز را سرعت بخشید. در این رابطه با بررسی هائی كه انجام گرفته است عوامل موثر در ایجاد یگانگی و انسجام در سه مورد خلاصه كرد.

 

الف- مربی:

 

اساسی ترین نقش را در انسجام و یگانگی ایفا می كند، با تماس مداوم با دانشجویان فرصت بسیار زیادی برای ایفای نقش خوددارد او می تواند با ایجاد محیطی مناسب و فراهم آوردن امكانات و لوازم مورد نیاز موجبات انسجام و یگانگی را در بین دانشجویان فراهم آورد.

 

ب- ایجاد روابط اولیه همراه با عواطف:

 

   درستی بین یك گروه از دانشجویان بهص ورتی كه در راه اهداف آن منافع مصالح شخصی نادیده گرفته شود از نوع روابط نخستین است و می توان گفت كه این بهترین نوع رابطه است. هیچ عاملی جز دوستی های بی شائبه و بر كنار ماندن از هدف های مادری و شخص نمی تواند همكلاسان را در یك موسسه آموزشی به یكدیگر ارتباط  دهد. به همین دلیل است كه درستی هایی كه از دوران تحصیل نشأت گرفته است عمیق و ریشه دار و مستمر است. و هرچه روابط نیكوتر و صمیمانه تر باشد استوارتر و از یگانگی بالاتری برخوردار است.

 

ج- پرورش گفتاری در كارآموزان:

 

 از آنجائی كه تمام حالات و كردار مربی در دانشجویان تاثیر می گذارد لذا گفتار و طرز بان مربی نیز از این مقوله خارج نیست و مربی باید توجه داشته باشد كه در هنگام بیان مطالب به گونه ای عمل نماید كه همزمان دانشجویان به طریقه سخن گفتن و بیان مطالب را نیز فرا بگیرند و سعی كند كه بسیار روان و سلیس مطالب را باین نماید و كلمات قابل فهم و زیبا باشد تا دانشجویان با الهام از مربی در گفتار از وی پیروی نماید.

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان

صفحه

فصل اول: تعاریف و مفاهیم


مفهوم فنون تدریس و تعاریف آن


شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس


وظایف عمومی مربیان از دیدگاه سازمانی


تعریف مطالعه و روش های آن


فصل دوم: آیین كلاس داری


هدف از بررسی آیین كلاس داری


نقش انگیزه


نقش انضباط و كنترل


بحث انضباط شخصی و تاثیر آن در كلاس داری


فصل سومن: روش های كلی تدریس در نظام آموزشی


روش های فعال و غیر فعال و قوانین اثر و نتیجه


هدف های آموزشی


مهایت های فرایند تدریس


الف) مهارت های پیش از تدریس- تعریف استاندارد- آشنایی با طرح درست و فواید آن و فرم


ب) مهارت های بپمن تدریس: 1- تنظیم صدا و حركات فیزیكی مربی 2- حفظ شخصیت و احترام مربی 3- فروتنی و ادب 4- بیان كافی مطالب درسی 5- اجتناب از ارائه مطالب غیر درسی 6- اجتناب از اختلاط موضوعات 7- كیفیت بیان مطالب


بررسی فنون عرضه شده به كارآموز و بیان مطالب


ارجاع اطلاعات كافی برای كارآموز


انتظاراتی كه كارآموز از مراكز فنی و حرفه ای دارد:


تقاضا و نیازهای عمومی و كلی در پداگوژی و نحوه برخورد با دیگران


طریق شناخت افكار و استعدادهای افراد


مهارت های پس از تدریس


فصل چهارم: كلیات روش های تدریس


1- روش های تدریس غیر فعال- شیوه مكتبی- شیوه توضیحی- شیوه سخنرانی


2- روش های تدریس فعال- شیوه پرسش و پاشخ- شیوه بحث- شیوه اكتشافی


3- شیوه یا روش اكتشافی و روش حل مسائل


4- شیوه یا روش اكتشافی و روش حل مسائل


بحث پایانی


منابع و مأخذ مورد استفاده


 


قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : روشها و فنون تدریس , روشها , فنون تدریس , پروژه , پژوهش , مقاله , تحقیق , جزوه , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود جزوه


Google
About 361,000 results (0.71 seconds)
Search Results
کلیات فنون و روش های تدریس
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/5426/5453/51293/
Translate this page
فنی آن در بهینه سازی امر تدریس بسیار ضرورت دارد. معلم، آن گاه که مجموعه ای از مهارت ها و دانش ها را می یابد و به کار می گیرد، به فرایند یادگیری سرعت خواهد بخشید.
روشها و فنون تدريس - آفتاب
www.aftabir.com › علم و آموزش › آموزش
Translate this page
روشها و فنون تدريس ،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیها.
دانلود word , pdf روش ها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی
2refigh.rozblog.com/post/82
Translate this page
برای دانلود نمونه سوال روش ها و فنون تدریس همراه با پاسخنامه در فرمت word,pdf حسن شعبانی اینجارا کلیک کنید. برای دانلود پاورپوینت فصل 3 ارتباط و نقش آن در ...
خلاصه کتاب روش ها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی - زندگی زیبا
zendegiziba1364.persianblog.ir/post/2/
Translate this page
May 16, 2013 - به نام خدا. دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی. استاد مربوطه:آقای دکتر رضا زارعی.
[PDF]ﻫﺎ و ﻓﻨﻮن ﺗــﺪرﯾﺲ روش
borkhar.mui.ac.ir/sites/borkhar.mui.ac.ir/files/fan.pdf
Translate this page
روش. ﮔﻔﺘــﻪ ﻣــﯽ ﺷــﻮد ﮐــﻪ ﻧﻬﺎﯾﺘــﺎ ﺑــﻪ ﯾــﺎدﮔﯿﺮي در ﻓﺮاﮔﯿــﺮان ﻣﻨﺠــﺮ ﻣــﯽ ﺷــﻮد . ﻫــﺮ روش آﻣﻮزﺷــﯽ و ﺗــﺪرﯾﺲ. داراي ﻣﻌﯿﺎرﻫــﺎ و ﺷــﺮاﯾﻂ ﺧﺎﺻــﯽ اﺳــﺖ. ﮐــﻪ در زﯾــﺮ ﺑــﻪ ﺑﺮﺧــﯽ از اﯾــﻦ ﻣﻌﯿﺎرﻫــﺎ اﺷــﺎره ﻣــﯽ ...
فنون و روش های نوین تدریس | سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
oerp.ir/article/1612
Translate this page
Aug 30, 2015 - روش های نوین تدریس. تعریف روش: « روش در مقابل واژه ی لاتینی «متد » به کار می رود ، وواژه ی متد در فرهنگ فارسی « معین » و فرهنگ انگلیسی به ...
معرفی و شرح مختصر کلیه روشهای تدریس برای معلمان،شیوه های نوین ...
www.zibaweb.com/tadris3.htm
Translate this page
برخی روشهای تدریس ارائه شده در این صفحه :روش كنفـــــرانس ( گــــرد هم آيي ) ..... و ماهر در فنون بحث ميان فردي باشد و بيشتر اقدامات كنترل, ولي با دانش آموزان سهيم است.
روش‌ها و فنون تدریس
fononetadris.blogfa.com/
Translate this page
روش‌ها و فنون تدریس - دانشجویان کارشناسی رشته آموزش دبستان و پیش دبستان ورودی 89 دانشگاه شیراز.
روشها و فنون تدریس - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/content/13413/روشها-و-فنون-تدریس/
Translate this page
شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ / Saturday, 2 July, 2016. مجله الکترونیکی · علم و آموزش/; آموزش/; روشها و فنون تدریس. روشها و فنون تدریس. ارتباط و اثر آن در فرآیند تدریس ...
لینک های معلمان ( موضوع روشها و فنون تدریس ) - جزیره اسرار آمیز دانش
www.gorooh.parsiblog.com/1322576.htm
Translate this page
لینک های معلمان ( موضوع روشها و فنون تدریس ) - جزیره اسرار آمیز دانش ... روشها و فنون مهارت طرح سوال 2 · روشها و ... نقش روش های تدریس فعال و کاربردی در فرایند آموزش.
[PDF]کلیات روش تدریس - دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
nm.bpums.ac.ir/.../کل_جلسات_درس_روشهاو_فنون_تدریس__6131...
Translate this page
ﺻﻔﻮي،ا . ﮐﻠﯿﺎت روش ﻫﺎ و ﻓﻨﻮن ﺗﺪرﯾﺲ، اﻧﺘﺸﺎرات ﻣﻌﺎﺻﺮ، ﭼﺎپ. ﺳﯿﺰدﻫﻢ،. 1386 . -2. ﻋﺒﺪاﻟﻌﻠﯿﺎن، م . روﺷﻬﺎي ﺗﺪرﯾﺲ و ﯾﺎدﮔﯿﺮي در آﻣﻮزش ﭘﺮﺳﺘﺎري و. ﻣﺎﻣﺎﯾﯽ، اﻧﺘﺸﺎرات داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺑﺎﺑﻞ، ﭼﺎپ اول، ﺑﺎﺑﻞ،.
جزوه رایگان روش ها و فنون تدریس شعبانی - مدیرکده
www.modirkade.ir/.../جزوه+رایگان+روش+ها+و+فنون+تدریس+شعبا...
Translate this page
جامع ترین جزوه روش و فنون تدریس حسن شعبانی. جامع ترین جزوه روش و فنون تدریس حسن شعبانی|Modirkade.IR. در این پست از وبسایت مدیرکده با دانلود جزوه رایگان ...
جامع ترین جزوه روش و فنون تدریس حسن شعبانی - مدیرکده
www.modirkade.ir/.../jametarin-jozve-ravesh-va-fonon-tadris-hasa...
Translate this page
جامع ترین جزوه روش و فنون تدریس حسن شعبانی,مدیرکده | دانلود نمونه سوال و جزوه.
جزوه درس روشها و فنون تدریس (نظریه های یادگیری و الگوهای تدریس) ویژه ...
www.modir.ir/Articles/5191.aspx
Translate this page
جزوه درس روشها و فنون تدریس (نظریه های یادگیری و الگوهای تدریس) ویژه کنکور دکتری دانشگاه آزاد و سراسری رشته مدیریت آموزشی در 272 صفحه به صورت فایل Pdf ...
دانلود خلاصه دروس روشها و فنون تدریس - 124011
www.pnueb.com/courses/ls/293/498/روشها-و-فنون-تدریس
Translate this page
دانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس روشها و فنون تدریس :شامل 1 جزوه- کارشناسى ارشد-علوم تربیتی و روانشناسی-آموزش محیط زیست- خلاصه دروس -روشها و فنون ...
[PDF]ﻫﺎ و ﻓﻨﻮن ﺗﺪرﯾﺲ روش
up.riazitehran.ir/up/riazitehran/Pictures/raveshetadris2.pdf
Translate this page
ب. ﮐﺘﺎ. ﺳﺮي. ﯽ ارﺷﺪ. ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳ. ﯽ. ﮏ آﻣﻮزﺷ. ﮐﻤ. ﻫﺎي. روش. ﻫﺎ و ﻓﻨﻮن ﺗﺪرﯾﺲ. ﻣﺆﻟﻒ. : ﺳﯿﺪﺟﻤﺎل ﺑﺎرﺧﺪا. -. ﻋﺒﺪاﷲ رﺣﯿﻤﯽ. ﺑﻪ. روز رﺳﺎﻧﯽ ﺷﺪه. (ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ. ﻣﻌﻠﻢ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ) www. Mahanportal.ir ...
فومن علوم - دانلود کتاب کلیات روشها و فنون تدریس
foumanoloom.blogfa.com/post/437
Translate this page
فومن علوم - دانلود کتاب کلیات روشها و فنون تدریس - آموزش موضوعات علمی و سوالات امتحانی درس علوم راهنمایی و افزایش دانش دبیران علوم تجربی - فومن علوم.
اطلاعات کتاب : کلیات روشها و فنون تدریس: متن کامل
vista.ir/book/539130/کلیات-روشها-و-فنون-تدریس-متن-کامل
Translate this page
پدیدآورندگان : نویسنده: امان‌الله صفوی موضوع : تدریس ناشر : معاصر محل نشر : تهران قطع : وزیری نوع کتاب : تالیف و ترجمه زبان اصلی : فارسی قیمت : 12000 نوع جلد ...
آدینه بوک: کلیات روش ها و فنون تدریس (متن کامل) ~امان الله صفوی ...
www.adinehbook.com/gp/product/9649005137
Translate this page
کلیات روش ها و فنون تدریس (متن کامل) ~امان الله صفوی - 978-964-90051-3-3 - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
آموزشیاران املش - نمونه سوال روش ها و فنون تدريس همراه با جواب
laasak.blogfa.com/post-263.aspx
Translate this page
3 – كدام تجربه عيني تر است؟ 1. استفاده از نقشه 2. تماشاي فيلم 3. ديدن باغ وحش 4. ساختن چيزي 4 – در روش تدريس آموزش مفاهيم معلم پس از ارائه مقدمات : 1. صفات مفهوم ...
دوره آموزشی روش ها و فنون تدریس | آموزش مجازی | مدرک معتبر
iranelearn.com/دوره-آموزشی-روش-فنون-تدریس.html
Translate this page
Rating: 5 - ‎Review by 10 کاربر تایید شده است
آموزش روش ها و فنون تدریس : از بدو پیدایش انسان تاکنون, روشها و فنون در تعلیم و تربیت و یادگیری به عنوان امری مستمر و دائمی معمول و متغیر بوده است و در اعصار ...
کلیات و روش های فنون تدریس - مقایسه ی روشها
abtalkh.blogfa.com/post-2.aspx
Translate this page
روش حفظ وتکرار: الف:مراحل تدریس :معلم مطالب را به صورت شفاهی و کتبی ارائه میدهد وفراگیر آن را حفظ و تکرار میکند. ب:کنش و واکنش معلم:معلم بر محتوا مسلط است و ...
کتاب کلیات روشها و فنون تدریس (متن کوتاه) همراه با الگوهای جدید تدریس
ketab.ir/modules.php?name=News&op=pirbook&bcode...
Translate this page
کتاب کلیات روشها و فنون تدریس (متن کوتاه) همراه با الگوهای جدید تدریس انتشارات معاصرنويسنده: وزيري شومیز تاریخ چاپ94/08/27 نوبت چاپ16.
فرهنگیان بوشهر - روش ها و فنون تدریس
farhangeian.blogfa.com/category/7
Translate this page
فرهنگیان بوشهر - روش ها و فنون تدریس - دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر.
آدینه بوک: مهارتهای آموزشی و پرورشی: (روشها و فنون تدریس) ~حسن ...
www.adinehbook.com/gp/product/9644594363
Translate this page
مهارتهای آموزشی و پرورشی: (روشها و فنون تدریس) ~حسن شعبانی - 978-964-459-436-6 - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی :: گنجینه
teacher8.blog.ir/.../روشها%20و%20فنون%20تدریس%20دکتر%20...
Translate this page
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی» ثبت شده است - مهم بودن خوب است ولی ، خوب بودن مهمتر است.
برگزاری کارگاه آموزشی « آشنایی با روش ها و فنون تدریس» توسط مرکز ...
www.sku.ac.ir/University_AnnouncementDe...
Translate this pageShahrekord University
Feb 23, 2016 - برگزاری کارگاه آموزشی « آشنایی با روش ها و فنون تدریس» توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه دانلود فایل. نظر شما. نام: ادرس پست الکترونيکی:.
سرفصل درس کلیات روش ها و فنون تدریس 1 - دانشگاه فرهنگیان پردیس ...
a-tab.cfu.ac.ir/fa/25834
Translate this page
Feb 19, 2015 - سرفصل درس کلیات روش ها و فنون تدریس 1 را می توانید از فایل ضمیمه یا از اینجا دریافت کنید.
روش‌ها و فنون تدريس | فروشگاه آنلاین مؤسسه آموزش عالی آزاد مدرسان شریف
shopping.modaresanesharif.ac.ir/روش...فنون-تدريس/کتابهای-آموز...
Translate this page
در کتاب حاضر سعی براین شده است که مطالب به زبان ساده و ارزشمند در قالب مباحث اصلی، مثال‌های تستی، نکات کنکوری، تست های تالیفی و طبقه‌بندی شده در هر فصل ...
[DOC]روشها و فنون تدریس
portal.arakmu.ac.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=7c3eb940...
Translate this page
نام واحد: روشها و فنون تدریس تعداد واحد:1 واحد نظری+ 5/0 واحد عملی تعداد جلسه: 4 محل ... اهداف آموزشي: شناختي، عاطفي، روان حركتي), روش یاددهی, وسایل آموزشی, محل تدريس ...
همه چیز را همگان دانند - روش ها و فنون تدریس
amozeshmojtami.blogfa.com/category/60/روش-ها-و-فنون-تدریس
Translate this page
همه چیز را همگان دانند - روش ها و فنون تدریس - و همگان هنوز از مادر نزاده اند - همه چیز را همگان دانند.
روش‌ها و فنون تدريس(3) - معارف
mmag.movashah.ir/article.asp?Art=216
Translate this page
در اين شماره نيز روش‌هاي اكتشافي و مباحثه برگرفته از كتاب كليات روش‌ها و فنون تدريس ترجمه و تأليف امان‌الله صفوي تقديم خوانندگان گرامي مي‌گردد. معارف اميدوار ...
دانلود نمونه سوال درس روشها و فنون تدریس پیام نور
www.20file.org/bcat/plp/1361
Translate this page
دانلود نمونه سوال درس روشها و فنون تدریس پیام نور. 103 رای. 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8. نیمسال اول 91-90. دانلود فایل 1 نمایش فایل 1. پاسخنامه نیمسال دوم 91-90. دانلود فایل 1 ...
کلیات روش ها و فنون تدریس - سیستم برگزاری آزمون آنلاین تست اموز
www.testamooz.ir/.../کلیات%20روش%20ها%20و%20فنون%20تدر...
Translate this page
در این بخش لیست آزمون های مربوط به درس کلیات روش ها و فنون تدریس موجود می باشد.
اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان بوشهر - روشها و فنون تدریس ...
bu-edugroup.ir › ... › زنگ تفریح سایت › مطالب آموزشی
Translate this page
روشها و فنون تدریس و کلاسداری. ارسال موضوع ... به اولین ارسال خوانده نشده به تدریس خود نمره بدهید ... 80 نكته مهم در تدريس موفق معلمان و مربیان مدارس · امیر زنگنه نژاد.
کلیات فنون و روش های تدریس - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان
cdms.ir/post/کلیات-فنون-و-روش-های-تدریس/
Translate this page
2 days ago - مجلات کلیات فنون و روش های تدریس و دانلود رایگان خلاصه درس. فنی آن در بهینه سازی امر تدریس بسیار ضرورت دارد معلم آن گاه که مجموعه ای از مهارت ها و ...
روش ها و فنون تدريس و تمرين تدريس: تقویم: رویدادهای نزدیک - خانه
lms.mums.ac.ir/.../view.ph...
Translate this pageMashhad University of Medical Sciences
June 2016. ش, ی, د, س, چ, پ, ج. 1, 2, 3. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17. 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24. 25, 26, 27, 28, 29, 30. July 2016. ش, ی, د, س, چ, پ, ج.
بانک سوالات امتحانی روشها و فنون تدریس
opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic/1960857
Translate this page
سرشناسه, : ش‍ع‍ب‍ان‍ی‌، م‍ح‍م‍درض‍ا، ۱۳۵۴ -. عنوان و نام پديدآور, : بانک سوالات امتحانی روشها و فنون تدریس / تالیف محمد‌رضا شعبانی. مشخصات نشر, : همدان: فراگیر هگمتانه ، ...
مقاله روش‌ها و فنون تدریس - هوای کوهسار
havaiesharji.8n8.ir/post/779
Translate this page
با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله روش‌ها و فنون تدریس}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله روش‌ها و فنون ...
دوره آموزشی روش و فنون تدریس - آموزش مجازی
elearnpars.org/دوره-آموزشی-روش-و-فنون-تدریس.html
Translate this page
روش و فنون تدریس,آموزش روش و فنون تدریس و مدرک روش و فنون تدریس رادر آموزش مجازی پارس بامدرک ملی وبین المللی مشاهده.دوره روش و فنون تدریس با گواهینامه معتبر.
[PDF]ک‍ل‍ی‍ات‌ روش‌ه‍ا و ف‍ن‍ون‌ ت‍دری‍س‌ (م‍ت‍ن‌ ک‍ام‍ل‌)
sbmu.ac.ir/.../...
Translate this pageShahid Beheshti University of Medical Sciences and...
ﮎﻝﯼﺍﺕ ﺭﻭﺵﻩﺍ ﻭ ﻑﻥﻭﻥ ﺕﺩﺭﯼﺱ :Title. ((ﻡﺕﻥ ﮎﺍﻡﻝ. - ﺹﻑﻭﯼ، ﺍﻡﺍﻥﺍﻝﻝﻩ، Author: ۱۳۱۹. Location: ﻡﻉﺍﺹﺭ :Nasher. Year: Shomareh Rahnama: Keywords:
روشها و فنون تدریس - دانشگاه پیام نور - کتاب فروشی فردا - خانه
www.fardabook.com/روشها-و-فنون-تدریس-دانشگاه-پیام-نور.html
Translate this page
کتاب روشها و فنون تدریس به نویسندگی منوچهر وکیلیان توسط انتشارات دانشگاه پیام نور منتشر شده است.
ایبنا - «نگاهی دوباره به روش‌‌ها و فنون تدریس» به چاپ هشتم رسيد
www.ibna.ir/fa/.../نگاهی-دوباره-روش-ها-فنون-تدریس-چاپ-هشتم-رس...
Translate this page
کتاب «نگاهی دوباره به روش‌‌ها و فنون تدریس» اثر حسین خنیفر به چاپ هشتم رسید. نویسنده در این کتاب کوشیده نگاهی متفاوت و جامع به روش‌ها و فنون تدریس داشته ...
روشها و فنون تدریس | وب سایت موسسه آموزشی تتا
tetaedu.net/node/67
Translate this page
شما اینجا هستید. صفحه اصلی » مقالات آموزشی » روشها و فنون تدریس. روشها و فنون تدریس. دانلود فایل: PDF icon روشها و فنون تدریس.pdf ...
روش ها و فنون تدریس - صفحه اصلي سایت - دانشگاه تبریز
publication.tabrizu.ac.ir/fa/contents/2/.../روش.ها.و.فنون.تدریس.html
Translate this page
نام کتاب: روش ها و فنون تدریس تالیف: دکتر اسکندر فتحی آذر تاریخ چاپ: 1382 تاریخ و نوبت چاپ: 1391 سوم قیمت: 150000 ریال لیتوگرافی و چاپ: انتشارات ...
پرتال جامع علوم انسانی - روشها و فنون تدریس
www.ensani.ir/fa/5910/default.aspx
Translate this page
روشها و فنون تدریس. پیش دبستانی · دبستان · تطبیقی · پیشرفته. اخبار سرویس. پیوندهای سرویس. © کلیه حقوق این سایت متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی می باشد ...
روشها و فنون تدریس | استاد زانیس، دانلود نمونه سوال
bank.eostad.ir/102550/روشها-و-فنون-تدریس/
Translate this page
Nov 20, 2012 - استاد زانیس، دانلود نمونه سوال روشها و فنون تدریس. دانشکده علوم انسانی, علوم ... روش ها و فنون تدریس نیمسال دوم 90-91. دانلود فایل جزئیات بستن.
روش‌ها و فنون تدريس هنر - کتاب
www.en-madreseh.ir/معلم-و.../روش‌ها-و-فنون-تدريس-هنر.html
Translate this page
توضیحات : در اين كتاب روش و فنون تدريس هنر در مدارس راهنمايي، منطبق با استانداردهاي آموزشي، آموزش داده مي‌شود. قیمت: 100,000 ریال. تعداد: نظرات. برای این محصول یک ...
[PDF]روش و فنون تدريس-بند9.pdf
www.jde.ir/upload/file/روش%20و%20فنون%20تدريس-بند9.pdf
Translate this page
روش. و. فنون تدریس. گرد آورنده. وتدوین. کننده. : اکرم سادات قربی. مرداد ماه. 4931 ... ن از فواید تکنولوژي آموزشی و روشهاي نوین تدریس می تواند تا حدودي مارا در رفع.
خلاصه کتاب روش و فنون تدریس حسن شعبانی - سایت آموزشی سرنا
www.serna.ir/.../خلاصه+کتاب+روش+و+فنون+تدریس+حسن+شعبان... - Translate this page
گزیده مطالب کتاب روش ها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی. یسم الله الرحمن الرحیم. دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی بابل. نویسنده کتاب : دکتر حسن شعبانی.
Searches related to روشها و فنون تدریس

کلیات روش ها وفنون تدریس امان الله صفوی

روش ها وفنون تدریس حسن شعبانی

دانلود کتاب روش ها و فنون تدریس حسن شعبانی

روشها و فنون تدریس امان الله صفوی

دانلود کتاب کلیات روشها و فنون تدریس امان الله صفوی

دانلود کتاب روشها و فنون تدریس

مفهوم تدریس و روش تدریس

دانلود کتاب کلیات روشها وفنون تدریس امان الله صفوی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 290
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,224
  • بازدید ماه : 4,749
  • بازدید سال : 96,504
  • بازدید کلی : 1,951,438