loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 143 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك

تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك دسته: برق
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 29 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 41

قبلا مشاهده كردیم كه چگونه تكنولوژیهای تجارت الكترونیك، اساس اقتصادی برخی تجارتها را تغییر می‌دهد در این فصل جزئیات بیشتری را در مورد اینكه چگونه این پیچیدگیهای صنعتی، ساختارهای اقتصادی صنعت را تغییر می‌دهد بیان خواهیم كرد

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك


مقدمه:

 

قبلا مشاهده كردیم كه چگونه تكنولوژیهای تجارت الكترونیك، اساس اقتصادی برخی تجارتها را تغییر می‌دهد. در این فصل جزئیات بیشتری را در مورد اینكه چگونه این پیچیدگیهای صنعتی، ساختارهای اقتصادی صنعت را تغییر می‌دهد بیان خواهیم كرد.

 

در ابتدا، دو اثری را كه گهگاهی با تكنولوژیهای اطلاعاتی قبلی مورد ملاحضه قرار گرفته، بررسی می‌كنیم: تغییر توازن قدرت در یك صنعت و هماهنگی بهتر فعالیتها، درون و مابین شركتها. سپس، سه اثر دیگری كه مستقیماً روی حلقه‌های ارزش (value chins) صنعت كه برتری زیادی به عنوان نتیجة تغییرات مهم در علم اقتصادِ تجارتی كه بوسیلة اینترنت آورده شده است، دارد را بررسی می‌كنیم.

 

این سه اثر عبارتند از: عدم مداخله، عدم یكپارچگی و تقارب دیجیتال حلقه‌های ارزش. گرچه این اثرات قبلاً مشاهده شد، اما آنها به عنوان نتیجة فوائد ویژه‌ای كه بوسیلة شبكة جهانی به ارمغان آورده شده، پر اهمیت‌تر شده‌اند.

 


 

تغییر قدرت صنعت

 

یكی از بهترین چهارچوب‌های شناخته شده برای تجزیه تحلیل صنعت، 5 مدل مؤثر porter می‌باشد. پورتر 5 ابزار كلیدی كه قابلیت سودآوری در یك صنعت را تعیین می‌كند، مشخص نمود. (شكل 1-6)

 

تهدید وارد شوندگان جدید در عرضة بازار

 

تهدید محصول یا خدمت جانشین

 

قدرت معامله خریداران

 

قدرت معامله عرضه كنندگان

 

مسابقة رقابتی مابین شركتهای موجود در صنعت.

 

 
   

 


 


 


 


 

       
 

قدرت معامله عرضه کنندگان                                         

 

قدرت معامله خریداران                                         

 


 


 


 

(شكل 1-6)

 


 

تهدید داوطلبان ورود جدید:

 

تهدید داوطلبان ورود جدید شرح می‌دهد كه چگونه یك شركت جدید یا یك شركت با صنعتی متفاوت می‌تواند به سادگی در یك صنعت خاص وارد وارد شود. موانع ورود به یك بازار خاص عبارتند از: احتیاج به سرمایه، دانش و مهارت. برای مثال در صنعت خودروسازی، موانع ورود عبارتند از: لزوم طراحی و بهبود مدل جدید، ساختن كارخانه مونتاژ خودرو، بستن تعداد زیادی قرارداد با تأمین كنندگان قطعات و ایجاد شبكة فروش. صنعت ورود به صنعت نرم افزار بر خلاف صنعت قبلی كه بدان اشاره گردید سهولت آن است، هم چنانكه این احتیاج  كمتری به سرمایه‌گذاری در جهت توسعه محصول یا تجهیزات تولیدی در مقیاس بالا دارد.

 

سیستمهای IT هم چنین می‌توانند مانعی برای ورود ایجاد كنند.

 

برای مثال، برخی از خطوط هوائی در گذشته با سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی كه در سیستمهای رِزِرو كامپیوتری انجام دادند، موانع مهمی در ورود به سرمایه‌گذاری، برای واردشوندگان جدید می‌تواند بسیار مشكل باشد. با این وجود یكی از خصوصیات اینترنت آن است كه به داوطلبان جدید برای ورود به بازارهای موجود اجازة ورود می‌دهد، بدون آنكه احتیاج باشد با سرمایه‌گذاری عظیم سازمانی افراد حاضر در آنجا برابری یا رقابت كنند. بنابراین احتمالاً رقابت تازه واردین جدید در بسیاری صنایع افزایش می‌یابد. برای مثال اینترنت به فروشندگان اینترنتی كتاب نظیر Amazon.com اجازه می‌دهد كه با كتابفروشیهای سنتی رقابت كند، بدن آنكه احتیاج به سرمایه‌گذاری در یك سری كتابفروشی در خیابانهای بزرگ باشد.

 


 

تهدید جانشینی:

 

در برخی قسمتها، تجارت الكترونیك ماهیت مرغوبیت محصول را تغییر داده كه این به عنوان یك محصول جانشین طبقه‌بندی می‌شود. جانشینی در جائی به عنوان تهدید برای افراد حاضر در آن بازار مطرح می‌شود كه محصول جدیدی به بازار عرضه می‌شود. با خصوصیاتی عیناً همانند سرویس یا محصول موجود. مثال كلاسیك این مورد می‌تواند، جانشین كالسكه‌های اسبی با ماشینهای موتوردار یا جای‌گزینی قسمتهای مكانیكی ماشینها با كامپیوتر باشد. برای رهائی از این مشكل، دست‌اندركاران موجود می‌بایست محصولات تولیدی خود را به روز نگه داشته یا اینكه خود دست‌اندركار اصلی در تأمین محصولات جای‌گزین شوند.

 

همان طوری كه در فصل قبل ملاحضه گردید، بسیاری از محصولات یا خدمات جدید به وجود آمده‌اند تا بتوانند تا قسمتی، اگر نه به طور كامل، جایگزین چیزهای موجود شوند، برای مثال موسیقی آن‌لاین یا پست الكترونیك.

 


 

قدرت معاملة خریداران:

 

سومین عامل مهم كه احتیاج به توجه دارد، قدرت خریداران می‌باشد. جائی كه مقدار عرضه، نسبت به تقاضا زیادتر است یا جائی كه خریداران نسبت به عرضه كنندگان كمترند، خریداران ممكن است در موقعیت معاملة قویتری نسبت به فروشندگان باشند. قدرت معامله خریداران، همچنان كه اینترنت انتخاب عرضه كنندگان بالقوه را افزایش می‌دهد و اطلاعات بیشتری را در اختیار آنها قرار می‌دهد، ممكن است افزایش یابد. به بیان دیگر، اینترنت هم چنین می‌تواند به شركتهای صنعتی اجازه دهد خریدارن با پتانسیل بیشتر را شناسائی كرده و به موجب آن، قدرت خریداران را كاهش دهد. نتیجه به اینكه كدام عامل قویتر است بستگی خواهد داشت.

 


 

معاملة قدرت عرضه كنندگان:    

 

عرضه كنندگان، در صنعت در همان موقعیتی نسبت به كارخانجات هستند كه كارخانجات نسبت به خریدارانشان دارند. بنابراین اینترنت می‌تواند تأثیرات مشابهی همانند آنچه در بالا شرح داده شد داشته باشد با وجود این افزایش یا كاهش قدرت ایشان، به چگونگی بكارگیری از تكنولوژی بستگی دارد.

 


 

 

 

مسابقة رقابتی مابین دست‌اندركاران موجود:

 

آخرین نیرو یا عامل، رقابت مابین دست‌اندركاران موجود در بازار می‌باشد. این عامل احتمالاً رو به افزایش است همچنان كه تجارت الكترونیك به طور عموم، كارائی خود را در صنعت زیاد، تولید را كم، هزینه‌معامله را كاهش داده و كارائی و زنجیرة عرضه را افزایش می‌دهد.

 


 

افزایش قدرت مشتریان:

 

انگلیسی‌ها معمولاً تمایلی كه از خدمات نامطلوب شكایت كنند، اما این ممكن است بوسیلة پایگاههای اینترنتی جدیدی كه به مردم این امكان را می‌دهد. در مورد سرویسهائی كه از شركتها یا دیگر سازمانها دریافت نموده‌اند شكایت كنند، تغییر كند. برای مثال یك شركت آلمانی به نام  Dooyoo.deیك نسخة UK از پایگاههای آنها (شركتها و سازمانها) تهیه كرد، كه به افراد اجازه می‌دهد در خانة خود، امتیازِ خدمات و محصولات آنها را مورد بازبینی قرار داده و برای این مشاركت خود جایزه بگیرند. منتقدین در Dooyoo.uk بازای نوشتن هر عقیده‌ای 250 dooyoo miles می‌گیرند، در صورتی كه شخص دیگری نظر شما را بخواند 50  mile  و 10 mile زمانی كه شما نظرات دیگران را مورد ارزیابی قرار دهید به شما تعلق قرار خواهد گرفت. هر 1000 dooyoo mile ارزشی به اندازة 1 پوند دارد كه قابلیت تبدیل به پول نقد یا اسناد یا اهدا كردن به یك مؤسسه‌ی خیریه را دارد. منتقدین تراز اول با قرار داده شدن در یك Hall of Fame  (مكانی كه شهرت شخص افزایش می‌یابد) مورد تشویق قرار می گیرند.

 


 

تجزیه تحلیل سیستم ارزش:

 

دومین مدل از مدلهای پورتر  كه به طور گسترده برای تجزیه تحلیل صنایع استفاده می‌شود، زنجیرة ارزش است. مدل پورتر، ماهیتاً با كاهش هزینه و افزودن ارزش افزودة فعالیتهای درونی شركتها سر و كار دارد. تجارت الكترونیك می‌تواند در این هدف، در تمام فعالیتهای زنجیرة ارزش كمك رسان باشد.

 


 

سه فعالیت اصلی یك فرایند تولید عبارتند از:

 

تداركات درونی: دریافت اقلام، انبار كردن و در اختیار قرار دادن آنها برای فرایند عملیات به مقدار مورد نیاز.

 

اقدام عملی: فرایند تولید

 

تداركات بیرونی: تحویل محصولات نهائی كارخانه، انبار كردن و توزیع آنها بین مشتریان

 

پورتر به این فعالیتهای پایة اصلی، دو فعالیت اصلی دیگر را نیز اضافه كرده است:

 

بازاریابی و فروش: پیدا كردن احتیاجاتِ مشتریان بالقوه و آگاه كردن آنها از محصولات و خدماتی كه می‌توان به آنها ارائه داد.

 

سرویس (یا خدمات بهد از فروش): هر گونه نیازی برای نصب یا توصیه‌های قبل از تحویل محصول و خدمات پس از فروش، و خدمات بعد از آن كه معامله صورت گرفت.

 

برای پشتیبانی این عوامل اصلی، می‌بایست شركتی پایه گذاری كرد كه تعدادی از فعالیتهای پشتیبانی را انجام دهد. پورتر این فعالیتها را به قرار زیر طبقه‌بندی كرده است:

 


 

تداركات:  اقدام جهت یافتن عرضه كنندگان مواد مورد نیاز عملیاتی كه وارد سازمان می‌شوند. تداركات در مواردی مانند گفتگو در مورد كیفیت كالاهای عرضه شده با قیمتی قابل قبول و هم چنین تحویل با اطمینان كالا، مسؤل می‌باشد.

 


 

توسعة تكنولوژی:  سازمان نیازمند آن است كه فرایندهای تولیدی خود را ارتقاء دهد، كارمندان را آموزش داده و با مدیریت نوآوریها این اطمینان را بدست آورد كه محصولاتش و رتبة كل كالاها و خدماتش، قابل رقابت باقی می‌مانند.

 


 

مدیریت منابع انسانی: استخدام، آموزش و مدیریت پرسنلی افرادی كه برای سازمان كار می‌كنن.

 


 

زیربنای شركت:  مدیریت كلی شركت، شامل طرح ریزی و حسابداری.

 

همان طوری كه در فصل قبل مشاهده شد، تجارت الكترونیك می‌تواند كارائی تمام مراحل زنجیرة ارزش را بهبود بخشد. برای مثال در تداركات، لُجستیك، عملیات و غیره. بنابراین این حتی می‌تواند تأثیرات مهم خارجی بیشتری روی زنجیرة ارزش داشته باشد. زنجیرة ارزش در یك شركت، در یك ًسیستم ارزشً  می‌تواند زنجیره‌های ارزش شركتهای دیگر را نیز بسط دهد. مزیت كلی رقابت یك سازمان، تنها به كارائی سازمان و كیفیت محصولاتش بستگی ندارد بلكه به تأمین كنندگان و شركایش، فروشندگان عمده و خریداران نیز وابسته است. تجارت الكترونیك می‌تواند روی ارتباطاتی كه ممكن است شركت با این سازمانها داشته باشد نظیر پیوستن به شبكة اطلاعات به اشتراك گذاشته شده، تأثیر بگذارد و هم چنین تأثیری مستقیم روی زنجیره‌های ارزش این سازمانها دارد.

 

 

 


 

مدل 3D:

 

تجارت الكترونیك، سه اثر مهم روی سیستم ارزش می‌گذارد كه برای راحتی می‌توان آنها را به نام 3D به خاطر سپرد.

 

اولاً، همان گونه كه از فصل 3 نشان داده شد، در بسیاری بازارها، واسطه‌ها یا دلالان حذف شدند یا به اصطلاح واسطه‌زدائی شد. دوم آنكه شركتها در بسیاری صنایع به دنبال ادغام در یكدیگرند، یا اساساً تجمع زدائی صورت گیرد.

 


 

و آخر اینكه، همان گونه كه در فصل 1 مطرح شد، تقارب یا نزدیكی دیجیتال، موانع بین بسیاری از صنایعی را كه در حال پایه ریزی تجارت الكترونیك بودند. شكست، از آن جمله می‌توان به ارتباطات تلفنی، كامپیوتری و الكترونیكی اشاره كرد.


 

واسطه زدائی / واسطه‌ گری مجدد:

 

اولین اثر روی سیستم ارزش، از تغییرات در اقتصاد زنجیرة عرضه ناشی می‌شود. در بسیاری از صنایع، این مسئله بسیار عادی است كه تولیدكنندگان و عرضه‌كنندگان كالاهای خود را بین واسطه‌ها یا دلالان توزیع كنند. دلایل بسیاری برای گرایش به سمت دلالان وجود دارد ولی معمولی‌ترین دلایل عبارتند از:

 

كمبود منابع مالی برای در دست گرفتن مستقیم بازار.

 

فروش ناكافی كه باعث می‌شود فروشنده به سمت راههای مفیدتر سوق داده شود.

 

اطلاعات و تماسهائی كه دلالان ایجاد می‌كنند.

 

تجاربی كه دلالان دارند.

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

برچسب ها : تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك , تجزیه تحلیل , پیچیدگیها , صنعتِ تجارت الكترونیك , پروژه , تحقیق , مقاله , پژوهش , پایان نامه , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه


Google
About 98,700 results (0.85 seconds)
Search Results
برترین فایل مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
8mv7dq.kiadanlodce.ir/
Translate this page
برترین فایل مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك.
فروش فایل مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك ...
www.zigmawb.online/?p=23505
Translate this page
Aug 27, 2016 - به صفحه ی دانلود _مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای ...
دانلود-مقاله-تجزیه-تحلیل،-پیچیدگی-های-صنعت-تجارت-الكترونیك
powerpoint.filenab.com/tag-دانلود-مقاله-تجزیه-تحلی...
Translate this page
محصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-مقاله-تجزیه-تحلیل،-پیچیدگی-های-صنعت-تجارت-الكترونیك' هستند. تجزیه تحلیل، پیچیدگی های صنعت تجارت الكترونیك.
کاملترین فایل مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
3i61yy.abtindls.ir/
Translate this page
کاملترین فایل مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك.
برترین پکیج مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
baluttree.meeblog.ir/post/747
Translate this page
Aug 28, 2016 - لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك وارد این صفحه شده اید ...
مقاله-تجزیه-تحلیل،-پیچیدگیهای-صنعتِ-تجارت-الكترونیك
filenab.test.com/tag-مقاله-تجزیه-تحلیل،-پیچیدگیهای... - Translate this page
مرجع فایل,دانلود پکیج های درمانی روانشناسی , گزارش کار آزمایشگاه,,شیپ فایل روستاهای استان تهران ( نقشه GIS ) ,لایه های اطلاعاتی GIS همه شهرستان ها.
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
kaalaonline.pishroblog.ir/Post/3444
Translate this page
به صفحه دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك خوش آمدید . برای مشاهده توضیحات کامل و دانلود این فایل با شناسه 84174 روی دکمه زیر ...
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك -کامل و ...
begin.pishroblog.ir/Post/4284
Translate this page
Sep 23, 2016 - نام محصول دانلودی: مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای ...
تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک 41 ص - دانلود ...
filez.blogsky.com/1395/06/30/post-25797/
Translate this page
Sep 20, 2016 - فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات41 مقدمه:در فصل قبل مشاهده کردیم که چگونه تکنولوژیهای تجارت الکترونیک، اساس اقتصادی برخی ...
دانلود رایگان پروژه تجزیه تحلیل پیچیدگی های صنعت تجارت - پروژه ها
www.prozheha.ir/.../دانلود-رایگان-پروژه-تجزیه-تحل...
Translate this page
قبلا مشاهده كرديم كه چگونه تكنولوژيهاي تجارت الكترونيك، اساس اقتصادي برخي تجارتها را تغيير مي‌دهد. در اين فصل جزئيات بيشتري را در مورد اينكه چگونه اين.
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک pdf ...
ipaper.parsiblog.com/.../دانلود+مقاله+تجزيه+تحليل،+...
Translate this page
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک pdf دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.
تجزیه تحلیل پیچیدگی های صنعت تجارت الکترونیک… - پارسی مقاله!
parsiarticle.ir/articles/6157
Translate this page
Apr 29, 2016 - توضیح مختصر: پروژه تجزیه تحلیل پیچیدگی های صنعت تجارت الکترونیک – مهندسی صنایع عنوان کامل: تجزیه تحلیل پیچیدگی های صنعت ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک در word ...
www.pdf-docx.ir/مقاله-تجزیه-تحلیل،-پیچیدگیهای-...
Translate this page
Aug 26, 2016 - مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک در word دارای 41 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - هایپر روشن
hyperoshan.madblog.ir/post/1107 - Translate this page
با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك || روی دکمه ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعت تجارت الکترونیک - قیمت ...
https://selzir.com/.../14648364-مقاله-تجزیه-تحلیل-پ...
Translate this page
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعت تجارت الکترونیک محدوده قیمت از 6000 تومان از فروشگاه گزارش کارآموزی/ پاورپوینت / دانلود مقالات گزارش ...
برترین پکیج مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
9p4sck.nikandlc.ir/
Translate this page
برترین پکیج مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - دانلود فایل.
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - رهپوی وصال
rahpoyevsal.8n8.ir/post/2228 - Translate this page
به صفحه دانلود فایل(مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - گلچین روزگار
golchineruzgar.ruzblog.com/post1580.php - Translate this page
سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك || روی دکمه ادامه ...
تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيک | pon.ir
pon.ir/.../تجزيه-تحليل،-پيچيدگيهاي-صنعتِ-تجار...
Translate this page
فایل ورد شامل 41 صفحه مقدمه: در فصل قبل مشاهده كرديم كه چگونه تكنولوژيهاي تجارت الكترونيك، اساس اقتصادي برخي تجارتها را تغيير مي‌دهد. در.
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
signaldanesh.boldfa.com/post/3309 - Translate this page
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد دوست گرامی ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگی های صنعت تجارت الكترونیك - شیکنا
shikna.rozblog.com/.../مقاله-تجزیه-تحلیل-پیچیدگی...
Translate this page
1 day ago - تجزیه تحلیل، پیچیدگی های صنعت تجارت الكترونیك دسته: کامپیوتر بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 34 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - بروزفا
beruzfa.webilion.ir/.../مقاله-تجزیه-تحلیل،-پیچیدگی...
Translate this page
May 4, 2016 - به صفحه دانلود فایل(مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك : شکوفه سیب
shekufesibc.mizbanblog.com/post/2035 - Translate this page
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك. ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله تجزیه ...
تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك | فروشگاه استوار
ostovar.xyz/?p=17
Translate this page
Sep 2, 2016 - صفحه اصلی تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك ... دانلود مقاله ارائه مبنايي براي تهيه طرحي به منظور ارزيابي ساختار. سپتامبر ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - نوین رسام
navinrasam.nedablog.ir/post/583
Translate this page
May 23, 2016 - برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید
دانلود رایگان مقاله تجزیه تحلیل پیچیدگی های صنعت تجارت الکترونیک
rayafile.ir/.../دانلود-رایگان-مقاله-تجزیه-تحلیل-پیچی...
Translate this page
قبلا مشاهده كرديم كه چگونه تكنولوژيهاي تجارت الكترونيك، اساس اقتصادي برخي تجارتها را تغيير مي‌دهد. در اين فصل جزئيات بيشتري را در مورد اينكه چگونه اين ...
کامل ترین بسته پروژه های تجارت الکترونیکی ۱۵ پروژه - MASTERIT
www.masterit.ir/?p=4595
Translate this page
پروژه تجارت الکترونیکی با موضوع برسی نقش عامل سوم در ایجاد اعتماد در تراکنش ... پروژه تجارت الکترونیکی با موضوع تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت ...
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک
paperdoc.ir/.../دانلود-مقاله-تجزیه-تحلیل-پیچیدگیها... - Translate this page
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک مقدمه:در فصل قبل مشاهده کردیم که چگونه تکنولوژیهای تجارت الکترونیک، اساس اقتصادی برخی ...
دانلود رایگان مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک
www.jozveha.com › مقالات › مقاله رشته کامپیوتر
Translate this page
Aug 15, 2016 - مقدمه: در فصل قبل مشاهده کردیم که چگونه تکنولوژیهای تجارت الکترونیک، اساس اقتصادی برخی تجارتها را تغییر می‌دهد. در این فصل جزئیات ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - نوین کلود
novinclood.aslblog.ir/post/550 - Translate this page
May 25, 2016 - به صفحه دانلود فایل(مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ...
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک فایل ...
www.nashreilia.com/?p=50689
Translate this page
Sep 7, 2016 - دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک فایل ورد (word) دارای 41 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می ...
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعت تجارت الكترونیك - قیمت ...
https://selz.ir/.../2225170-دانلود-مقاله-تجزیه-تحلیل-...
Translate this page
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعت تجارت الكترونیك محدوده قیمت از 4000 تومان از فروشگاه آل گول – بانک تخصصی پروژه و مقالات دانشجویی آل گول بانک ...
تحقیق در مورد تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك ...
takrom.ir/?p=355966
Translate this page
1 day ago - تحقیق در مورد تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك ... در فصل قبل مشاهده كرديم كه چگونه تكنولوژيهاي تجارت الكترونيك، اساس ...
دانلود مقاله تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك
papersky.ir/.../دانلود-مقاله-تجزيه-تحليل،-پيچيدگيها...
Translate this page
دانلود مقاله تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك تحقیق صنعت تجارت الکترونیک صنعت و تجارت الکترونیک دانشگاه علم و صنعت تجارت ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک در word | ره ...
rahpuyan.ir › IT
Translate this page
Sep 19, 2016 - مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک در word دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعت تجارت الكترونیك
paper.sellu.ir/product-62321-مقاله-تجزيه-تحليل-پي...
Translate this page
*مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك*. مقدمه: در فصل قبل مشاهده كردیم كه چگونه تكنولوژیهای تجارت الكترونیك، اساس اقتصادی برخی تجارتها را ...
پروژه پایانی تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك ...
takdokhtar.ir/.../پروژه+پایانی++تجزیه+تحلیل،+پیچ...
Translate this page
مقاله در مورد تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك کمیاب. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*<span style="c جهت خرید مقاله در مورد تجزيه تحليل، ...
فروش دانلودی مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
3ag8sm.mabnafci.ir/
Translate this page
فروش دانلودی مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك.
برترین فایل تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
7ffhbl.radikaldl.ir/
Translate this page
برترین فایل تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك. ... 2 . کاملترین فایل مقاله برنامه‌ریزی پویا برای زمان‌بندی سیستم اتوبوس‌رانی. 3 . خرید فایل( ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك | فروشگاه ...
filedownload1.avablog.ir/.../مقاله+تجزیه+تحلیل،+پ...
Translate this page
Sep 17, 2016 - برای دانلود این فایل و مشاهده توضیحات کامل و فهرست مطالب مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك به ادامه مطلب رجوع کنید .
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - 2016-05-03
tninelm.blogroom.ir/post/523
Translate this page
با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك
tekanebeta.ruzfa.ir/post/393 - Translate this page
با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان اینک شما با جستجوی ((مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله تجزیه ...
خرید و دانلود تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك ...
www.odanlod.site/خرید-و-دانلود-تجزیه-تحلیل،-پیچ...
Translate this page
Sep 17, 2016 - خرید و دانلود تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك ... دریافت فایل مقاله بررسی کاربرد چوب در ساختمان ها و پلها - پرداخت و دانلود آنی.
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - چرخ نیلوفری
nilucharkh.denablog.com/post/1024
Translate this page
به صفحه دانلود فایل(مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله ...
دانلود (تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك)
g0d3c.prodownload.site/
Translate this page
دانلود (تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك) ... دانلود (تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك) · دانلود فایل و مقالات ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - رویای بهاران
royabahrani.yarblog.ir/post/3811 - Translate this page
سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك || روی دکمه ادامه ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - نگین دانش
neginknowlg.ramzblog.ir/post/807
Translate this page
Apr 28, 2016 - برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك - ققنوس
gognuos.twoblog.ir/post/698
Translate this page
Jun 2, 2016 - به صفحه دانلود فایل(مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ...
مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعت تجارت الكترونیك
www.bestofday.ir/shop/text/201609122301041991
Translate this page
Sep 13, 2016 - مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الكترونیك* مقدمه: در فصل قبل مشاهده كردیم كه.
دانلود مقاله تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك - مهیا ...
cookmagazine.ir › علوم انسانی
Translate this page
دانلود مقاله تجزیه تحلیل، پیچیدگیهای صنعتِ تجارت الکترونیک. توسط : cookmagazineدر تاریخ : شهریور ۲۴, ۱۳۹۵ در: علوم انسانیبدون نظر. چاپ پست الکترونیکی.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 282
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 5,552
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,276
  • بازدید ماه : 7,276
  • بازدید سال : 125,766
  • بازدید کلی : 1,980,700