loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 156 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

سنسورهای مگنتورزیستیو

سنسورهای مگنتورزیستیو دسته: برق
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 140 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 22

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 22صفحه تهیه شده استاین سنسور ها برای پیدا كردن اشیاء مغناطیسی در هواپیماها، قطار واتومبیل ها كه میدان مغناطیسی زمین را به هم می زنند به كار می روند

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

سنسورهای مگنتورزیستیو 

 

Magnetoresistive sensors

كـــــاربـــرد ها  

 

این سنسور ها برای پیدا كردن اشیاء مغناطیسی در هواپیماها، قطار واتومبیل ها كه میدان مغناطیسی زمین را به هم می زنند به كار می روند. 

 

از كاربردهای دیگر آنها در قطب نمای مغناطیسی، سنسورهای زوایه ای و چرخشی موقعیت، ردیابی و هدایت مته در زیر زمین می تواند یادكرد

 

 برخلاف دیگر سنسورهای AMR سنسور موقعیت AMR باید توسط میدان خارجی به حالت اشباع در آید یعنی با افزایش بزرگی میدان تغییری در مقدار مقاومت AMR پدید نیاید و تنها عاملی از موقعیت میدان بر مبنای زاویه حاصل بین بردارمغناطیس كنندگی و جریان باشد. بنابراین این سنسورهای موقعیت سنجی درناحیه اشباع عمل می كنند.

رخلاف سنسورهای اثرهال كه نیاز به میدان مغناطیسی درحد كیلوگارس نیاز دارند، AMR به این شدت میدان مغناطیسی نیازی ندارد. با استفاده از چند سنسور خاصیت براحتی افزایش می یابد.

 

 برای توضیح كاربرد ها ، از دو سنسور صنعتی شركت Honeywell با نامهای HMC1501 و HMC1512 می كنیم . 

 

سنسورهای HMC1501 و HMC1512  به ترتیب دارای مقاومت 5 و 2.1 كیلواهم در مدار پل می باشند. ضریب حساسیت آنها بین   می باشد. ( در ناحیه خطی عملكرد) ولتاژ خروجی تقریباً 120mv  می باشد. پهنای باند درحدود 5MHZ می باشد.

 

HMC1501  دسته ازموقعیت سنجهای AMR هستند كه دارای یك پل وتستون برای موقعیت سنجی   می باشند خروجی مدار پل به شرح زیر است:

HMC1512 دسته ای دیگر از موقعیت سنجهای AMR است كه دارای دو پل وتستون برای رنج   می باشد. كه خروجی هر یك از مدارهای پل بصورت  و  می باشد.

 رزولوشن و رنج كاری هریك در Data sheet آمده است. 

كاربردهای خطی 

دیاگرام زیر 2 دوره متناوب از خروجی مدار پل را نشان می دهد، ناحیه خطی در بازه ای  در اطراف زوایای 180-،90-،0،90،180 درجه قرار دارد. در نقاط 0 و  شیب مثبت و در بقیه شیب منفی است.

خروجی سنسورهای موقعیت AMR نیازمند مدار بهسازی است. چنانچه تغییرات دمایی زیاد باشد باید از جبرانساز دمایی نیز استفاده نماییم.  همینطور اگر از چند مدار پل استفاده نماییم، خطای دیگری كه باید آنرا بطریقی جبران نماییم تلورانس بخش به بخش در مواد است.

شكل زیر یكی از كاربردهای موقعیت سنجی خطی را نشان میدهد.

IC بكار گرفته شده HMC1501  است كه دارای یك مدار پل می باشد و می تواند  را در رنج تغییرات خطی  تعیین كند. با فرض منبع تغذیه 5 ولت این سنسور دربازه    میلی ولت تغییرات ولتاژ خواهد داشت. شكل موج خروجی بر حسب زوایه  در زیر‌آمده است.

شكل زیر یك تقویت كننده ابزار دقیق را نشان می دهد. یك تقویت كننده تفاضلی وانتگرالی. گین ولتاژ این تقویت كننده تقریباً 25 ولت است. بنابراین مقدار پیك - پیك خروجی را از 120 میلی ولت به 3 ولت تغییر می ده

 ضریب ولتاژ آفست مدار پل    و با منبع تغذیه 5 ولت آفست مدار پل 35mV خواهد بود كه در نهایت با وجود تقویت كننده به 850mv خواهدرسید. بنابراین باید بگونه ای آفست مدار را تضعیف نمود. یك روش برای مقابله با آفست مدار تغییر زمین مدار با استفاده از یك پتانسیومتر می باشد

روش دیگری برای حذف خطای آفست وجود دارد و آن این است تا بوسیله آزمایش كالیبراسیون مقدار خطا را بدست آورده و از مقدار نهایی كم كنیم. این عمل با كاهش متعلقات مدار بهسازی از افزایش حجم، قیمت و تاثیر نویز جلوگیری می كند. ولی از آن جهت كه طراح را مجبور می كند تا بهره تقویت كننده را جهت تعادل در آفست و ضریب حساسیت كاهش دهد چندان جالب نمی باشد.

 

 

 جهت افزایش رنج موقعیت سنجی از  به  از 2 سنسور HMC1501   و یا یك سنسور HMC1512 (با 2 مدار پل)  استفاده می كنیم.

برای افزایش رنج اندازه گیری موقعیت خطی معمولاً از چند سنسور استفاده می كنیم. جهت افزایش ویژگی خطی سیستم معمولاً رنج خطی هر سنسور را كمتر از حد نامی در نظر می گیرند. به خاطر داریم كه برای موقعیت سنج خطی می بایست AMR در ناحیه اشباع قرار گیرد. بنابراین فاصله آهنربای متحرك از مقابل سنسورها بازای میدان یك كیلو گاوسی حداكثر 25/0 اینج خواهد بود كه با افزایش فاصله به 5/0 اینج میدان می بایست به حدود 3 كیلوگاوس افزایش یابد. همانطور كه در شكل زیر 

 

 مشخص است با عبور آهنربا از مقابل سنسورها بازای 4 سنسور 4 موج بوجود خواهد آمد. بازای یك موقعیت سنج 2 اینچی نمودار تغییرات ولتاژ خروجی برحسب موقعیت برای یك سنسور و 4 سنسور رسم شده است. 

رزولوشن برای این سنسور در حدود 002/0 اینچ است و دقت در حدود %0.1 می باشد.

در  حاصل از هر مدار پل سنسور، باید بدانیم كه هر سنسور جهت حذف خطای آفست واندازه گیری ولتاژ پیك-پیك خروجی كالیبره شده است تا خروجی نهایی در یك رنج مشابه تنظیم گردد. پس از كالیبراسیون ولتاژ خود را تشكیل می دهد و عمل مقایسه ما بین ولتاژهای خروجی تصحیح شده انجام می شود و شیب هایی را در میان سنسورهای مجاور هم تولید می كند. درنهایت تنها از شیب های مثبت استفاده می شود (رنج خطی هر سنسور) و مقدار كوچك  برشیب یا شیب های مثبت قرار داده می شود. با فرض اینكه هر سنسور به یك میكروكنترلر 8 بیتی متصل باشد، می تواند 256 نقطه را برای رنج خطی خود در نظر بگیرد. بنابراین برای كل رنج 1024 نقطه خواهیم داشت.

 

برای افزایش رنج موقعیت سنجی خطی روش دیگری مطرح است. شكل زیر كاربرد خطی را نمایش می دهد.

  دو آهنربا را نشان می دهد كه نسبت به هم در وضعیت ناموازی قرار گرفته اند و در فاصله میان آنها سنسور در طول دوآهنربا حركت می كند. در موقعیت های نزدیك زوایه شار روبه پایین است و در فاصله های دور زاویه شار رو به بالا قرار دارد. بنابراین با یك سنسور AMR می توان موقعیت سنجی نمود. در این حالت هم آهنربا،  هم سنسور می توانند نسبت به هم حركت كنند.

كاربرد های زاویه ای

شكل زیر یك آهنربای متصل به انتهای شفت را نشان می دهد كه در برابر یك سنسور HMC1512   قرار گرفته است. زمانی كه شفت می چرخد دو ولتاژ سینوسی وكیسنوسی در خروجیهای سنسور قرار می گیرد

پس از حذف ولتاژ آفست با تقسیم خروجیها برهم توسط میكروكنترلر خواهیم داشت:

باتوجه به ویژگی  كه تابعی از معكوس تانژانت است حالت زیر رخ می دهد:

شكل زیر مدار ارتباطی با میكروكنترلر را نشان می دهد. توجه داریم كه چنانچه زوایه چرخش بیشتر از 90  باشد با ز هم خروجی برمبنای ورودی محدود خود تعیین می شود یعنی خروجی هیچگاه از بازه 90  خارج نمی شود.

 

چنانچه انتهای شفت قابل استفاده یا در دسترس نباشد از یك آهنربای حلقه ای با قطب هایی كه بصورت قطاع قرار گرفته اند. شكل زیر از یك آهنربا و دو سنسور HMC1501  تشكیل شده است. 

 

 این روش نمی  تواند تمام محیط شفت را در برگیرد ( ) و در عین حال باید محافظتی از میدان مغناطیسی موتور نیز در نظرگرفته شود. نكته دیگری كه باید در نظر گرفت این است كه تداخلی در موقعیت دو سنسور وجود دارد تا اینكه یك یا هر دو به اشباع برسند.

 

برای ایجاد حسگر چرخشی 360 درجه از یك سنسور HMC1512 به همراه سنسور هال استفاده می كنیم. سنسورهای هال برای موقعیت سنجی دقیق و حساس پیشنهاد نمی گردند. در این روش از آنها جهت تعیین پلا ریته كه كدام نیمه  از سنسور AMR در مقابل آهنربا می باشد، استفاده می شود. 

 

وقتی كه آهنربای متصل به شفت بدور سنسورهای هال و AMR می چرخند، پلاریته ولتاژ سنسور اثرهال تغییر می كند. با به بكاربردن یك مدار مقایسه گر درخروجی سنسوراثرهال، موقعیت، تبدیل به 2 حالت 180 درجه می شود كه با موقعیت سنجی  از سنسور AMR یك موقعیت سنجی  خواهیم داشت.

برای حالت زوایه ای شكل زیر 2 آهنربای حلقه ای كه به یك شفت قرار گرفته اند را نشان می دهد.

 آهنربا ها بصورت غیر هم مركز با شفت قرار گرفته اند.  هر آهنربا با دیگری 180 فاصله از مركز دارد. 2 موقعیت سنج به گونه ای قرار گرفته اند.تا 360 درجه چرخش را پوشش دهد.

میدان مغناطیسی زمین در یك سطح وسیع (چند كیلومتر مربع) یكنواخت است. مطابق شكل زیر

 

   یك شی مغناطیسی آشفتگی موضعی در میدان زمین ایجاد می كند. سنسورهای AMR تغییرات و آشفتگی میدان زمین را احساس می كند

یك سنسور یك محوره AMR می تواند حضور یا عدم حضور اتومبیل را تا فاصله 15متری، وابسته به جنس، درك كند. از این ویژگی در پاركینگ ها جهت در اختیار قراردادن راننده از فضاهای كافی استفاده می شود. كاربرد دیگری در كنترل ترافیك، وجود دارد كه معمولاً 3 سنسور AMR  را در یك مسیر باریك قرار می دهند. ا ین سنسورها زمانی كه وسیله نقلیه ای از بالای آنها عبور كند سیگنال هایی را ایجاد می كند.

قطب نمای الكتریكی با استفاده از AMR

 میدان مغناطیسی زمین در حدود 0.5 تا 0.6 گوس می باشد و تقریباً موازی سطح زمین است و همیشه درجهت قطب جنوب می باشد. اینها اساس قطب نماها می باشند. AMR گزینه مناسبی برای قطب نماست، چون رنج حساسیت آن در بزرگی میدان زمین متمركز است.

 

word: نوع فایل

سایز:140 KB 

تعداد صفحه:22

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

برچسب ها : سنسورهای مگنتورزیستیو , دانلود تحقیق سنسورهای مگنتورزیستیو , تحقیق سنسورهای مگنتورزیستیو , دانلود سنسورهای مگنتورزیستیو , سنسور , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه


Google
About 1,990 results (0.49 seconds)
Search Results
سنسورهای مگنتورزیستیو
www.tebyan.net/weblog/cpumaster/post.aspx?PostID...
Translate this page
سنسورهای مگنتورزیستیو - ... برخلاف ديگر سنسورهاي AMR سنسور موقعيت AMR بايد توسط ميدان خارجي به حالت اشباع در آيد يعني با افزايش بزرگي ميدان ...
سنسورهای مگنتورزیستیو - سایت علمی آموزشی نواندیشان
www.noandishaan.com › ... › سنسورها و ابزار دقیق
Translate this page
Nov 18, 2010 - 6 posts
3 کاربرد عملي براي افزايش حساسيت سنسور هاي مگنتورزيستيو وجود دارد. 1- سنسور و ميدان مغناطيسي بايد در يك ميدان مغناطيسي باشند. 2- فاصله ...
تحقیق درباره سنسورهای مگنتورزیستیو - فاکس فایل
filefox.blogsky.com/.../تحقیق-درباره-سنسورهای-مگن...
Translate this page
Aug 3, 2016 - لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:13 فهرست و توضیحات: مقدمه. سنسورهای ...
سنسورهای مگنتورزیستیو - فروشگاه آرین - فایل ناب
aryan.filenab.com/product-67338-bargh.aspx
Translate this page
سنسورهای مگنتورزیستیو. Magnetoresistive sensors. كـــــاربـــرد ها. این سنسور ها برای پیدا كردن اشیاء مغناطیسی در هواپیماها، قطار واتومبیل ها كه میدان مغناطیسی ...
سنسورهای مگنتورزیستیو - فایل ناب
radyab.filenab.com/product-67532-bargh.aspx
Translate this page
سنسورهای مگنتورزیستیو. كـــــاربـــرد ها. این سنسور ها برای پیدا كردن اشیاء مغناطیسی در هواپیماها، قطار واتومبیل ها كه میدان مغناطیسی زمین را به هم می زنند به كار می ...
تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو, دانلودتحقیق در مورد سنسورهای ...
razifile.ir/?tag=تحقیق...سنسورهای-مگنتورزیستیو...
Translate this page
خانه / بایگانی برچسب: تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو, دانلودتحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو, سنسورهای مگنتورزیستیو , فنی و مهندسی , تحقیق ...
سنسورهای مگنتورزیستیو | مرجع دانلود پایان نامه با فرمت ورد - متن کامل ...
www.payanname.net/سنسورهاي-مگنتورزيستيو/
Translate this page
سنسورهای مگنتورزیستیو. ارسال شده در. خانه » » سنسورهای مگنتورزیستیو. سنسورهای مگنتورزیستیو · 5. مطلب خود را وارد کنید. آرشیو پایان نامه. لینک دوستان :.
Images for ‫سنسورهای مگنتورزیستیو‬‎Report images
Image result for ‫سنسورهای مگنتورزیستیو‬‎
18 hours ago
Image result for ‫سنسورهای مگنتورزیستیو‬‎
Image result for ‫سنسورهای مگنتورزیستیو‬‎
Image result for ‫سنسورهای مگنتورزیستیو‬‎
More images for سنسورهای مگنتورزیستیو
دانلود مقاله سنسورهای مگنتورزیستیو
paperdoc.ir/.../دانلود-مقاله-سنسورهای-مگنتورزیستی...
Translate this page
دانلود مقاله سنسورهای مگنتورزیستیو کاربرد ها این سنسور ها برای پیدا کردن اشیاء مغناطیسی در هواپیماها، قطار واتومبیل ها که میدان مغناطیسی زمین را به هم می زنند به ...
تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو, دانلودتحقیق در مورد سنسورهای ...
shahrfile.ir/?tag...در...سنسورهای-مگنتورزیستیو-د
Translate this page
لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه13 برخلاف ديگر سنسورهاي AMR سنسور موقعيت AMR بايد توسط ...
دانلود تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستو
magnetorez-t.lel.ir/
Translate this page
Sep 18, 2016 - &nتحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو – دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-سنسورهای-مگنتورزیستیو.htm این سنسور ها برای پیدا ...
دانلود تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو در فایل ورد (word ...
fer2si.ir/تحقیق-در-مورد-سنسورهای-مگنتورزیستیو/
Translate this page
Aug 13, 2016 - دانلود تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو در فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا ...
تحقیق سنسورهای مگنتورزیستیو | معرفی و دانلود کتاب
moarefi-ketab.ir/.../تحقیق-سنسورهای-مگنتورزیست...
Translate this page
Jan 1, 1970 - نام این فایل : تحقیق درباره سنسورهاي مگنتورزيستيو. موضوع فایل: فنی و مهندسی. موضوعات دیگر پیشنهادی برای فایل: سنسورهای مگنتورزیستیو ...
دانلود پروژه مقاله سنسورهاي مگنتورزيستيو word
moz-zard.rozblog.com/.../دانلود-پروژه-مقاله-سنسورها...
Translate this page
دانلود پروژه مقاله سنسورهاي مگنتورزيستيو word 1 . دانلود مقاله سنسورهاي مگنتورزيستيو 2 ساعت قبل ... فایل ورد دانلود تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو ...
تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو - رویال فایل
royal-file.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
Aug 3, 2016 - تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه۱۳.
سنسورهای مگنتورزیستیو - electronics
electrons.parsiblog.com/.../سنسورهاي+مگنتورزيستي... - Translate this page
زیور حکمت، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]. electronics. لیست کل یادداشت های این وبلاگ. زندگینامه دکتر چمران · ابررسانا. درباره وبلاگ. electronics. د ...
مقاله در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو - خانه
www.filerasan.ir › فنی و مهندسی
Translate this page
Oct 6, 2016 - مقاله در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه۲۳ این ...
فایل شماره 575397 با موضوعات تحقیق در مورد سنسورهای ...
word-amade.ir/.../فایل-شماره-575397-با-موضوعات-تح...
Translate this page
Jul 23, 2008 - برای دانلود مستقیم فایل شماره 575397 با نام تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو با موضوعات تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو, ...
سنسورهای مگنتورزیستیو بایگانی - 7y7
7y7.ir/tag/سنسورهای-مگنتورزیستیو
Translate this page
Apr 27, 2016 - Hall Effect Sensors Bipolar Slide –By mode (ring magnet) اساس عملكرد فصل دوم: ):Magneto resistive sensors) سنسورهاي مگنتورزيستيو
مقاله در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو | بانک فایلهای تخصصی
phdtez.ir/مقاله-در-مورد-سنسورهاي-مگنتورزيستيو/
Translate this page
Oct 6, 2016 - لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه23 اين سنسور ها براي پيدا كردن اشياء مغناطيسي در ...
تحقیق در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو – گوگل شاپ
google-shop.ir/تحقیق-در-مورد-سنسورهای-مگنتورزی...
Translate this page
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه۱۳ از کاربردهای دیگر آنها در قطب نمای مغناطیسی، سنسورهای زوایه ای و ...
دانلود تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو (موضوع فنی و مهندسی ...
ehsan99.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-سنسورهاي-مگنتورز/
Translate this page
Sep 28, 2016 - فایل تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو با موضوع فنی و مهندسی برای دانلود مستقیم شما قرار گرفته است. از جمله موضوعاتی که در فایل ...
مقاله و گزارش کارآموزی - مطالب ابر گزارش کارآموزی اصول کار سنسورهای ...
fileseller.mihanblog.com/.../گزارش%20کارآموزی%20ا...
Translate this page
گزارش کارآموزی اصول کار سنسور قیمت:50000ریال. موضوع : گزارش کارآموزی اصول کار سنسورهای اثر هال ( مگنتواستریکتیو و مگنتورزیستیو ). فرمت فایل: WORD ...
دانلود مقاله سنسورهای مگنتورزیستیو فایل ورد (word) | ایران دانلود - خانه
www.nashreilia.com › مخابرات
Translate this page
Sep 19, 2016 - دانلود مقاله سنسورهای مگنتورزیستیو فایل ورد (word) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.
مقاله در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو
jishop.avablog.ir/.../مقاله+در+مورد+سنسورهای+مگنتور...
Translate this page
Oct 8, 2016 - مقاله در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو - مقاله در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو ، دانلودمقاله در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو ، سنسورهای ...
سنسورهای مگنتورزیستیو - بازرگانی تجهیزات اندازه گیری ابزار دقیق ...
btmco.ir/NewsDetail.aspx?itemid=360
Translate this page
Dec 4, 2012 - در این مقاله با سنسورهای مگنتورزیستیو و کاربرد های آن بیشتر آشنا می شوید. همان طور که از نامش پیداست، با تغییر میدان مغناطیسی مقاومت ...
دانلود سنسورهای مگنتورزیستیو بایگانی - 300020
300020.ir/tag/دانلود-سنسورهای-مگنتورزیستیو
Translate this page
Jul 18, 2016 - مقدمه. سنسورهاي مگنتورزيستيو. اين سنسور ها براي پيدا كردن اشياء مغناطيسي در هواپيماها، قطار واتومبيل ها كه ميدان مغناطيسي زمين را به هم مي زنند به ...
مقاله سنسورهای موقعیت‌یاب
bankmaghale.ir/مقاله-سنسورهای-موقعیت‌یاب/
Translate this page
بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله سنسورهای موقعیت‌یاب نمایش داده می شود، علاوه بر آن ... سنسورهای مگنتورزیستیو (Magnetoresistive sensors) ۲۶
گزارش کارآموزی اصول کار سنسورهای اثر هال و مگنتواستریکتیو و ...
maghale20.blog.ir/.../گزارش-کارآموزی-اصول-کار-سن...
Translate this page
Dec 21, 2015 - این گزارش با فرمت WORD و آماده پرینت میباشد گزارش کارآموزی اصول کار سنسورهای اثر هال و مگنتواستریکتیو و مگنتورزیستیو فهرست مقدمه 2 ...
مقاله در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو – یاهو شاپ
yahoo-shop.ir › فنی و مهندسی
Translate this page
Oct 6, 2016 - این محصول” مقاله در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو “را از یاهو شاپ دانلود نمایید. ... از کاربردهای دیگر آنها در قطب نمای مغناطیسی، سنسورهای زوایه ای و ...
اصول کار مگنتواستریکتیو|کارآموزی اصول کار سنسورهای: اثرهال ...
ali14313.filekar.ir/.../+اصول+کار+مگنتواستریکتیو...
Translate this page
کارآموزی اصول کار سنسورهای: اثرهال، مگنتواستریکتیو، مگنتورزیستیو : بطور كلي موقعيت سنجي از روش هاي مختلف زير قابل حصول است : خازني، جريان يورشي، ...
همکاری در فروش فایل | گزارش کارآموزی اصول کار سنسورهای اثر هال و ...
bfiles.ir/.../گزارش-کارآموزی-اصول-کار-سنسورهای-اثر-...
Translate this page
بزرگترين فروشگاه اينترنتي,گزارش کارآموزی اصول کار سنسورهای اثر هال و مگنتواستریکتیو و مگنتورزیستیو.
میکروسکوپ نیروی مغناطیسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../میکروس...
Translate this pagePersian Wikipedia
مثال‌های آن عبارتند از: پروب‌های میکروساخت هال ، سنسورهای مگنتورزیستیو (آشکارسازهای مقاومت مغناطیسی) و ابزارهای تداخل کوانتم ابر رسانا (SQUIDS)(ابزارهای تداخل ...
[PDF]www.powerengineering.blogfa.com
www.takbook.com/doc/download-article.../plc.pdf
Translate this page
57. ﺳﻨﺴﻮرﻫﺎ. 74. ﮏﯾ. ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﻨﺴﻮر ﻣﻮﻗﻌ. زاوﺖﯿ. اﻪﯾ. ي. ﻣﻄﻠﻖ. 94. ﻧﻘﺶ. PLC. د. ر اﺗﻮﻣﺎﺳﯿﻮن ﺻﻨﻌﺘﯽ ...... اﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ اﺳﺖ ﺑﺎ اﻓﺰاﯾﺶ ﺷﺪت ﻣﯿﺪان ﻣﻐﻨﺎﻃﯿﺴﯽ ﻣﻘﺎوﻣﺖ اﻓﺰاﯾﺶ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ . ﺑﻪ اﯾﻦ ﭘﺪﯾﺪه. ﻣﮕﻨﺘﻮرزﯾﺴﺘﯿﻮ.
تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو - داک لینک
doclink.ir/تحقیق-در-مورد-سنسورهاي-مگنتورزيستيو/
Translate this page
لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه۱۳ از كاربردهاي ديگر آنها در قطب نماي مغناطيسي، سنسورهاي زوايه اي و ...
fdghfhgf - بررسي ساختار و كاربرد سنسورهاي مغناطيسي ،سنسور هاي ...
payampayampayam.blogfa.com/.../بررسي-ساختار-و-...
Translate this page
سنسور موقعیت پیستون. برخي از نمونه ها. سنسورھاي مگنتواستریكتیو. معرفی. تئوری. مشخصات کلی و مقایسه. کاربرد و انواع. سنسورھاي مگنتورزیستیو. معرفي و ...
BR202 اصول كار سنسورهای اثر هال مگنتواستریكتیو – مگنتورزیستیو ...
https://selzir.com/.../6477105-br202-اصول-کار-سنسو...
Translate this page
BR202 اصول كار سنسورهای اثر هال مگنتواستریكتیو – مگنتورزیستیو محدوده قیمت از 10000 تومان از فروشگاه پارس پروژه (پرتال پروژه های دانشگاهی)
موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورها - دانلود آهنگ جدید
showmusic-rzb.blogsreader.tk/page-467748.html
Translate this page
آشکار ساز حرکت توسط سنسور PIR · آشکار ساز ... عملکرد سیستم سنسور · عملکرد سیستم سنسور. قیمت: 5,400 تومان. توضیحات دانلود · سنسورهای مگنتورزیستیو.
مقاله در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو | طراحی محیطی
envidesign.ir › فنی و مهندسی
Translate this page
6 days ago - صفحه نخست فنی و مهندسی مقاله در مورد سنسورهای مگنتورزیستیو. مقاله در مورد ... بنابراین این سنسورهای موقعیت سنجی درناحیه اشباع عمل می کنند.
اصول كار سنسورهای اثر هال مگنتواستریكتیو مگنتورزیستیو - قیمت ...
https://selz.ir/.../6144263-اصول-کار-سنسورهای-اثر-هال...
Translate this page
اصول كار سنسورهای اثر هال مگنتواستریكتیو مگنتورزیستیو محدوده قیمت از 8000 تومان از فروشگاه فروشگاه دانشجویی تحقیق سرا پروژه پایان نامه طرح توجیهی ...
مقاله سنسورهای موقعیت‌یاب در word | ره پویان - Rahpuyan.ir
rahpuyan.ir › الکترونيک
Translate this page
Sep 19, 2016 - مقاله سنسورهای موقعیت‌یاب در word دارای 79 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل ... سنسورهای مگنتورزیستیو (Magnetoresistive sensors)
تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو – یاهو مارکت
yahoo-market.ir › فنی و مهندسی
Translate this page
Aug 3, 2016 - این محصول” تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو “را از yahoo-market دانلود نمایید. تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو. لينک پرداخت و ...
میکروسکوپ نیروی مغناطیسی - ایران مواد-مرجع مهندسی مواد و متالورژی
iran-mavad.com/میکروسکوپ-نیروی-مغناطیسی.html
Sep 5, 2015 - مثال‌های آن عبارتند از: پروب‌های میکروساخت هال ، سنسورهای مگنتورزیستیو (آشکارسازهای مقاومت مغناطیسی) و ابزارهای تداخل کوانتم ابر رسانا ...
Sensors - سنسورهای رطوبت و نم
sensors.blogfa.com/post-76.aspx
Translate this page
Feb 6, 2010 - در حالتی که تغییرات مقاومتی سنسور مد نظر باشد لایه متخلخل روی ... پیزوالکتریک، مگنتورزیستیو، ترموالکتریک، و پیروالکتریک و ... برروی ...
تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو : جیگوفایل
jigofile.najiblog.com/vote/19625-6
Translate this page
تحقیق در مورد سنسورهاي مگنتورزيستيو. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب*. فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت). تعداد صفحه13. برخلاف ديگر سنسورهاي ...
تحقیق درباره سنسورهاي مگنتورزيستيو : ارجینال فایل
originfile.najiblog.com/post/64438
Translate this page
Sep 7, 2016 - تحقیق درباره سنسورهاي مگنتورزيستيو. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه:13
سيالات - بهترین و سریعترین مرجع دانلود کارآموزی و پروژه و پایان نامه
ketabpich.rahatblog.ir/tag/سيالات
Translate this page
سنسورهای مگنتورزیستیو کاربردهای خطی کاربردهای زاویه ای واژنامه انگلیسی – فارسی منابع و ماخذ پیوست ها. فهرست اشکال و جداول: مبدل پتانسیمتری سنسور فشار، ...
تحقیق سنسـور هـا – 0f0.in
https://0f0.in/2016/10/09/تحقیق-سنسـور-هـا/
Translate this page
Oct 9, 2016 - تحقیق سنسـور هـا ... magnet)اساس عملكرد فصل دوم:):Magneto resistive sensors) سنسورهاي مگنتورزيستيو كاربرد هاي زاويه اي: مقدمه:امروزه سنسورهاي ...
کوتاه کننده لینک جدیدترین سایت - کوتاه کننده لينک
dl.jadidtarinsite.com/dc
Translate this page
آشکار ساز حرکت توسط سنسور PIR · آشکار ساز ... عملكرد سیستم سنسور · عملكرد سیستم سنسور. قیمت: 5,400 تومان. توضیحات دانلود · سنسورهای مگنتورزیستیو.
دانلود پروژه آماده
filenab.7paper.ir/
Translate this page
آشکار ساز حرکت توسط سنسور PIR · آشکار ساز ... عملكرد سیستم سنسور · عملكرد سیستم سنسور. قیمت: 5,400 تومان. توضیحات دانلود · سنسورهای مگنتورزیستیو.
    1   
2
   
3
   
4
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 1,951
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,675
  • بازدید ماه : 3,675
  • بازدید سال : 122,165
  • بازدید کلی : 1,977,099