loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 191 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی

بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 521 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 135

پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی در 135 صفحه ورد قابل ویرایش

قیمت فایل فقط 19,000 تومان

خرید

 بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی


فصل اول :

مدیریت – فرایند اساسی مدیریت



مدیریت به عنوان رشته ای مجزا و متفاوت، پس از انقلاب صنعتی به وجود آمد. دامنه نقش و تئوری های اساسی آن در طی سالیان تغییر کرده. اما مقصود آن – حصول اطمینان از دستیابی به هدفهای موسسه یا سازمان و به حداکثر رساندن بهره وری و کارایی همچنان باقی مانده است .

مدیریت

 عبارت است از کارکردن با و از طریق دیگران برای رسیدن به هدفهای سازمان و هدف های کارکنان.

مدیریت هنر انجام امور به وسیله دیگران، جهت نیل به اهداف یک سازمان می باشد.



تاکید این تعریف :

در این تعریف به سه نکته تاکید شده است.

    ·   تاکید بر انسان ها در سازمان
    ·   توجه به هدفها و نتیجه ها
    ·   ادغام هدف های فردی اعضاأ با هدفهای سازمان
    ·   مدیریت کار کردن  با منابع مالی و منابع فیزیکی است جهت دستیابی به اهداف سازمان توسط برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل عملیات .



    ·   مدیریت : هنر انجام امور به وسیله دیگران ، جهت نیل به اهداف یک سازمان می باشد.

مدیریت ورزشی :  

تمام جنبه های مدیریتی در ورزشهای سازمان یافته و تجارت ورزشی را در بر می گیرد . متخصصان در این قلمرو با مدیریت تسهیلات بودجه بندی – برنامه ریزی، سازماندهی و کارکنان سرو کار دارند.





فرآیند مدریریت :

فرآیند برنامه ریزی، سازمان دهی، رهبری و اعمال کنترل بر تلاش ها و کارهای اعضای سازمان و نیز مورد استفاده قرار دادن منابع سازمان برای دستیابی به هدف های اعلام شده از سوی سازمان می باشد.

1 – Management

2 – Sport Management

3 – American Management Association



آیا مدیریت علم [1] است یا هنر [2]  ؟

علم رشته ای از حقایق، دانشها که تحت نظم و قاعده معینی در آمده و قابل اثبات است – علم چیزی است که مشاهده می شود. دارای نظام بوده و تعمیم پذیر است.



هنر :

هنر عبارت است از مهارت در انجام کاری که بوسیله تجربه، تکرار و مشاهده بدست آمده باشد، آیا مدیریت یک پدیده اکتسابی است و یا با انسان زاده می شود ؟

مدیریت را آمیزه ای از زمینه های ذاتی و توانائیهای اکتسابی می دانند. در زمینه های ذاتی مدیران به مدد استعدادها ی نهفته در وجودشان سازمان را اداره، کارکنان را ارشاد و راهنمایی و اهداف را به مرحله نهایی می رسانند. در زمینه های اکتسابی با فراگیری فنون و یافته های روز، تفکر علمی و منطقی را چراغ راه خود قرار می دهند. در پدیده مدیریت هم می توان از غریزه های ذاتی و با انسان زاده شده بهره گرفت و هم در اثر فراگیری تکنیک های خاص تخصصی روز مهارت مدیریت را بصورت اکتسابی بدست آورد.



مقصود مدیریت :

حصول اطمینان از دستیابی به هدف های سازمان و به حداکثر رساندن بهره وری و کارایی.



سازمان و نیاز به مدیریت

بیشتر مردم عضو یک سازمان هستند، مثل دانشکده، تیم ورزشی، یک گروه موسیقی ، برخی از این سازمانها به صورت رسمی سازمان یافته اند – شرکتهای بزرگ اقتصادی، سازمانهای آموزشی ( دانشکده ها ) و بعضی ها ساختار غیر رسمی دارند، مثل یک تیم فوتبال محلی، حال سازمانها چه رسمی باشند چه غیر رسمی ، از افرادی تشکیل می شوند که گرد هم می آیند و گروه تشکیل می دهند. زیرا آنها منافع خود را در این
می بینند که همکاری کنند و در جهت تامین یک هدف مشترک به پیش بروند . . .  بنابراین هدف [3] یا مقصود یکی از ارکان رسمی هر سازمانی است . هدف ها متفاوتند – مثل پیروزی در یک مسابقه، سرگرم کردن مردم، فروش یک کالا. و هر سازمانی برای تامین هدف دارای یک روش است که آن را برنامه [4] می گویند. برنامه به صورت چگونگی آماده  سازی یک تیم، تبلیغ یک محصول. پس بدون برنامه نمی توان کاری کرد.



حرفه مدیریت بطور کلی به سوالات زیر پاسخ می دهد :

چه می خواهیم انجام دهیم ؟

( تشخیص و تعیین هدف  )

با چه برنامه ای می خواهیم انجام دهیم ؟

( برنامه ریزی برای نیل به هدف )

با چه نظم و تشکیلاتی انجام می دهیم .

 ( سازماندهی، ساختاری مناسب )

    ·   مدیریت در سازمانهای ورزشی به تشخیص فعالیت های لازم ، گروه بندی فعالیت ها با توجه به منابع انسانی و مادی موجود ، دادن اختیار و عمل و ارتباط واحدهای گروه بندی شده با یکدیگر می پردازد.



حرکت افراد و گردش کار سازمانها از :

وضعیت موجود به وضعیت مناسب و مطلوب بی تردید در راستای :

1 – تشخیص و تعیین هدف = هدف گذاری

2 – برنامه ریزی برای نیل به هدف = برنامه ریزی سنجیده

3 – سازماندهی هوشمندانه = ساختار سازمانی متناسب

4 – پیگیری ، نظارت و کنترل صورت می گیرد.

مهارت های مدیران

مدیران برای انجام نقش های خود بایستی دارای مهارت ها و توانمندیهای ویژه ای باشند :

1 – مهارت فنی [5]  : توانایی در کاربرد دانش تخصصی یا تخصصی های ویژه ، فنون و ابزاری که لازمه انجام وظایف خاصی است. بهره گیری از فنون و به ثمر رساندن اهداف.

2 – مهارت های ادراکی و تصمیم گیری [6]  : توانایی فهمیدن پیچیدگی های سازمان، تجزیه و تحلیل معضلات، درک و آگاهی از واقعیتها درک عقاید متعدد و انتخاب بهترین.

3 – مهارت طراحی و حل مساله [7] : مدیریت باید توان حل مساله را به طریقی که به نفع سازمان تمام شود، داشته باشد. یافتن راه حلهای عملی برای مسایل سازمان.

4 – مهارت انسانی و ارتباطی [8] : توانایی کار و برقراری ارتباط با مردم ، درک موقعیت و ایجاد و انگیزه کاری در افراد که حیاتی ترین مهارت لازم برای هر مدیری است. همین که فردی از سطح پایین به سطوح بالاتر سازمانی ترفیع می یابد. برای  اینکه مثمرثمر باشد، به مهارت فنی کمتر و مهارت ادراکی ( مفهومی ) بیشتری نیاز دارد.

5 – مهارت هوش عاطفی [9] : ظرفیت یا استعداد فرد برای شناختن احساسات خود و دیگران ، بر انگیختن خود و پیش بردن عواطف خوب و سالم در در روابط با دیگران . هوش عاطفی جنبه های غیرشناختی هوش را در بر می گیرد با توانائیهای اجتماعی و احساسی – عاطفی فرد سر و کار دارد – یک مدیر خوب باید توانایی فهم احساسات، حالات روحی و هیجانات خود را داشته باشد، نقاط قوت و ضعف خود را بداند ( خود آگاهی ) بر تکانه های عصبی ، احساسات و عواطف خود کنترل داشته باشد ( مدیریت خود – کنترل عواطف )، نسبت به احساسات و عواطف دیگران آگاه باشد ( همدلی ) ، هنر مراوده و ارتباط با مردم را بداند(مهارت اجتماعی – مدیریت روابط ) در خود ایجاد انگیزش برای حرکت به سوی اهداف نماید ( خود انگیزی ) .

شرح وظیفه کمیته اسکان و امور خوابگاهها

1. تعیین مکان کلیه کاروانهای ورزشی شرکت کننده و دست اندرکاران قبل از شروع بازیها .

2. تنظیم قرارداد با هتل یا خوابگاه محل اسکان شرکت کنندگان برابر تعداد نفرات شرکت کننده .

3. تعیین مناسب محل اسکان تیمهای خارجی با درنظر گرفتن امور فرهنگی و سیاسی .

4. تعیین مسئول مربوط به هر یک از هتلها و یا خوابگاهها و توجیه آنان .

5. آماده سازی وسایل مورد نیاز هر یک از اطاقهای خوابگاه اعم از : مهر و جانماز ، علائم جهت نمای قبله ، میز ، صندلی ، کمد ، تخت ، تشک ، بالش ، ملحفه ، پرده ، جارو ، دمپایی ، وسایل بهداشتی مانند : صابون و شامپو

6. نظارت بر نحوه ارائه خدمات بهداشتی از سوی مسئولین در هتلها و خوابگاهها .

7. استخراج آمار روزانه ساکنین در هتل ، واگذاری هر یک از اطاقها بلافاصله پس از تخلیه و تأیید صورتحساب مربوط .

8. هماهنگی با مسئولین هتل در خصوص استفاده از تأسیسات و امکانات جنبی ( رستوران، سالن ، استخر و ... )

9. بررسی مسائل و مشکلات روزانه ساکنین مستقر در هتلها و خوابگاهها .

10. پیش بینی محل مخصوص ملاقات مسئولین و مقامات داخلی و خارجی با شرکت کنندگان در محلهای اسکان .



شرح وظیفه کمیته تغذیه و امور سلف سرویس .

1. تهیه برنامه غذایی طول مدت برگزاری بازیها

2. پیش بینی اقلام مورد نیاز مواد غذایی و هماهنگی با کمیته تدارکات جهت تهیه اقلام مورد نیاز .

3. نظارت بر نحوه تهیه ، طبخ و توزیع غذا و سرویس دهی به کلیه شرکت کنندگان در مسابقات .

4. تهیه آمار روزانه با توجه به کاهش یا افزایش شرکت کنندگان و اعلام آن به مسئولین تهیه غذا

5. نظارت بر امور بهداشتی ، تهیه ، طبخ و توزیع و محل آشپزخانه و غذاخوری .

6. تنظیم برنامه اوقات صرف غذا و اعلام به مسئولین تیمها و کلیه ورزشکاران .

7. تشکیل گروههای انتقال غذا ، جهت توزیع احتمالی غذای داوران و عوامل فنی و اجرایی در سالنهای ورزشی برابر آمار روزانه .

. تنظیم برنامه توزیع تغذیه بین روز ورزشکاران ، و عوامل فنی و اجرایی و تشکیل گروههای پذیرایی .

9. تهیه فیش غذایی و توزیع آن در حین پذیرش تیمها



سازماندهی موفقیت آمیز عملیات افزایش اعتبار ( بودجه )

امروزه مربیان و مدیران روشنفکر و دور اندیش معتقدند که افزایش بودجه و اعتبارات موجود, یکی از مهمترین مسائل سازمانهای ورزشی معاصر است . محظورات و تنگناهای مالی و بودجه می تواند تأثیرات جدی بر میزان پشتوانه مالی دولت و بودجه های فرهنگی محلی داشته باشد . هنگامی که به این مشکلات هزینه های روز افزون کالاها و خدمات ورزشی نیز افزوده شود , آنگاه شما با یک بحران جدی مواجه خواهید شد . آیا شما بودجه و اعتبارات سازمان خود را صرفاً در سطح ثابتی نگاه می دارید , و یا تلاش می کنید تا با شیوه های ابتکاری و خلاقانه به افزایش هر چه بیشتر آن بپردازید ؟ با افزایش خیال انگیز ورزشهای نوین امروزی , اگر به فکر افزایش بودجه و اعتبارات جاری خود نباشید , سازمان ورزشی شما دچار تزلزل خواهد شد. به این دلیل ضروری است که شما با شیوه های مفید و موفقیت آمیز افزایش بودجه آگاهی پیدا کند. افزایش بودجه و اعتبارات به دو مقوله اصلی تقسیم می شود. اول جلب حمایت مستقیم و دوم جلب حمایت غیر مستقیم . جلب حمایت مستقیم اینگونه است که از مردم درخواست می شود که در موارد خاص , مبالغی را برای حمایت از یک تیم ورزشی اهداء نمایند .

اکثر اهداء کنندگان مایلند حتی با پرداخت مبلغ اندکی , خود را در این امر با ارزش شریک بدانند. جلب حمایت غیر مستقیم , بدین معنی است که اهداء کنندگان به جای پرداخت وجه , مواردی از قبیل تأمین غذا , تدارک پذیرائی , انجام داد و ستد و خدمات دیگر را عهده دار می شوند. اگر چه برخی از سازمانهای بزرگ ورزشی و حتی تیم ها به دلیل وجهه خوب و برنامه های ارتباطی که با مردم دارند . ( مثل تیم المپیک آمریکا ) می توانند از طریق جلب حمایت مستقیم بر بودجه و اعتبارات خود بیفزایند. اما برای بسیاری از تیم ها به دلیل عدم وجود چنین شرایط و عواملی , این موضوع مصداق عینی ندارد . به همین دلیل این فصل کتاب درصدد این است که آگاهی شما را در مورد طرز کاربرد شیوه جلب مشارکت غیر مستقیم برای تأمین بودجه و اعتبارات برنامه شما ارتقاء دهد.

قیمت فایل فقط 19,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی , پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی , مقاله بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی , پروژه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی , تحقیق بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی , دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی , مدیریت , سازمان , ورزش , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش


Google
About 1,440,000 results (0.42 seconds)
Search Results
بررسی مدیریت سازمان‌های ورزشی - ایران مقاله
irmagale.farahamkar.ir/product-100196-Management-...
Translate this page
بررسی مدیریت سازمان‌های ورزشی دسته: پاورپوینت و ورد بازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 530 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 135. دانلود تحقیق در مورد بررسی ...
بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - مسترفایل
master.pishroblog.ir/Post/489
Translate this page
Sep 17, 2016 - پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی در 135 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی. پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ...
بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - دانش
26sh95.pishroblog.ir/Post/4364
Translate this page
Sep 17, 2016 - به صفحه دانلود بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی خوش آمدید . برای مشاهده توضیحات کامل و دانلود این فایل با شناسه 268756 روی دکمه زیر کلیک کنید :
مقاله مدیریت سازمان های ورزشی
bankmaghaleh.ir/مقاله-مديريت-سازمان-های-ورزشی/
Translate this page
مقاله حاضر به بررسی مدیریت سازمان های ورزشی می پردازد. این مقاله شامل چهار فصل می باشد که فصل اول به موضوع مدیریت – فرایند اساسی مدیریت می پردازد که تعریف ...
بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی
4kjpfz.nikandlc.ir/
Translate this page
امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی || روی ...
magiran.com: نشريه مديريت ورزشي، شماره 20
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=5990...20
Translate this page
Jun 26, 2014 - عوامل موثر بر كيفيت خدمات گردشگري ورزشي از ديدگاه گردشگران حاضر ... بررسي رابطه زيرسيستم هاي مديريت دانش در سازمان يادگيرنده و بهره وري ...
مدیریت ورزشی - مقالات حوزه مدیریت راهبردی در سازمان های ورزش
www.sports-management.blogfa.com/post/108
Translate this page
مدیریت ورزشی - مقالات حوزه مدیریت راهبردی در سازمان های ورزش - اساسی ترین وظیفه مدیریت، ... بررسی رابطة بین نوآوری و کارآفرینی در فدراسیون های موفق و ناموفق.
کاملترین فایل بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - پیچک وب
pichakwbb.meeblog.ir/post/1716
Translate this page
Sep 19, 2016 - هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ...
اطلاعات کتاب : مدیریت سازمان‌های ورزشی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/book/851445/مدیریت-سازمان‌های-ورزشی
Translate this page
به عقیده نگارندگان، دانشجویان رشته مدیریت سازمان‌های ورزشی باید با این چهار وظیفه ... در سازمان‌های ورزشی، و كاربرد مدیریت زمان توسط مدیران ورزشی را بررسی كرده‌اند.
بررسی میزان تعهد مدیران در اجرای استراتژی سازمان های ورزشی
profdoc.um.ac.ir/paper-abstract-1038965.html
Translate this page
by سعید امیرنژاد - ‎2013
هدف از تحقیق حاضر بررسی میزان تعهد مدیران و عوامل تاثیرگذار بر آن در اجرای استراتژی ه ا در سازمانهای ورزشی می باشد. روش انجام تحقیق از نوع توصیفی و پیمایشی ...
SID.ir | سازوکار توانمندسازي نيروي انساني در مديريت سازمان هاي ورزشي
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=194962
Translate this page
by پورافكاري نصراله
سازوکار توانمندسازي نيروي انساني در مديريت سازمانهاي ورزشي کدامند؟ مساله اي است که در اين نوشته بايستي مورد بررسي وتبيين قرار گيرد. ابتدا از مولفه هاي ...
بررسی-مدیریت-سازمانهای-ورزشی - فروشگاه فایل اهورا
ahorafile.ir/tag-بررسی-مدیریت-سازمانهای-ورزشی.aspx
Translate this page
محصولاتی که دارای عبارت 'بررسی-مدیریت-سازمانهای-ورزشی' هستند. بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی · بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی. قیمت: 19,000 تومان.
نظارت و ارزشیابی در سازمانهای ورزشی - مدیریت ورزشی
www.robattakapoo.blogfa.com/.../نظارت-و-ارزشیابی-...
Translate this page
ارزشیابی برای همه ساز مان ها ضروری است , خواه این ارزیابی به معنی باز تاب - ارزیابی غیر رسمی - یا بررسی - ارزیابی رسمی تر - باشد. ایجاد یک فرایند ارزشیابی , به ...
برترین فایل بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی
6gws5y.kiadanlodce.ir/
Translate this page
مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی برایتان آماده شده است تا ...
فروش فایل بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی – حریر دانلود
harirdlc.ir/article/1844
Translate this page
Oct 9, 2016 - کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید به صفحه دانلود فایل(بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
دریافت فایل بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - پرداخت و دانلود آنی
5q8kb0.nikansefile.ir/
Translate this page
دریافت فایل بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - پرداخت و دانلود آنی.
فروش دانلودی بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - پیچک وب - ساخت وبلاگ
pichakweb20.aslblog.ir/post/260
Translate this page
Sep 16, 2016 - فروش دانلودی بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی. کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه ...
دانلود (پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی) - گل شمعدونی
shamdunifl.aslblog.ir/post/256
Translate this page
Sep 15, 2016 - به صفحه ی دانلود _پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی ببرید
فروش فایل بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - شبنم گل
tutisun.nedablog.ir/post/116
Translate this page
Sep 24, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ...
دانلود فایل ( بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی) | سیگما دانلود
sigmadlweb.ir/?p=4284
Translate this page
Sep 20, 2016 - هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ...
بررسی مدیریت دانش و کارآفرینی در سازمان های ورزشی استان مازندران
ganj.irandoc.ac.ir/articles/667966
Translate this page
در دنیایی که شکل تغییرات آن از مقیاس زمانی قرن به ثانیه تبدیل شده است، تولید دانش و ایده جدید هماهنگ با این تغییرات و ایجاد تحولات نو می تواندایجاد مزیت رقابتی ...
مقایسه نقش و حضور زنان در پست های مدیریتی سازمان های ورزشی و ...
ntsmj.issma.ir/article-1-206-fa.html
Translate this page
هدف پژوهش حاضر، بررسی و مقایسۀ نقش و حضور زنان در پست های مدیریتی سازمان های ورزشی و غیرورزشی استان خراسان رضوی بود. روش پژوهش، توصیفی و از نوع مقایسه ...
مدیریت و توسعه ورزش
jsmd.guilan.ac.ir/
Translate this page
نشریۀ مدیریت و توسعۀ ورزش نیز در جهت انعکاس بخشی از تلاش های پژوهشی درصدد است به ارتقای ... بررسی هوش اخلاقی مدیران و اثربخشی سازمان‌های داوطلبی در ورزش.
مدیریت سازمانهای ورزشی - مدیریار....سایت جامع مدیریت
www.modiryar.com › ... › مدیریت تربیت بدنی
Translate this page
Dec 1, 2012 - مدیر سازمان ورزشی باید به طور دقیق اهداف سازمان خود رابشناسد .... گام ششم:هماهنگی را بررسی کنید) مدیریت باید با توجه به منابع، هماهنگی بین ...
دانلود بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - خرید آنلاین و دریافت
bntpz.mabnafci.ir/
Translate this page
دانلود بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - خرید آنلاین و دریافت.
برترین پکیج بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - دانلود فایل - صفحه اول
shabnmplusie.ramzblog.ir/post/970
Translate this page
Sep 9, 2016 - برترین پکیج بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - دانلود فایل. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را ...
اثیـــر ... سایت جامع مدیریت - مدیریت سازمانهای ورزشی
athir.blogfa.com/post-4462.aspx
Translate this page
مدیر سازمان ورزشی باید به طور دقیق اهداف سازمان خود رابشناسد .... گام ششم:هماهنگی را بررسی کنید) مدیریت باید با توجه به منابع، هماهنگی بین بخشهای مختلف سازمان ...
پرتال جامع علوم انسانی - مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی
www.ensani.ir/fa/768/default.aspx
Translate this page
حوزه (های) تخصصی: مدیریت ورزشی • مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی ... عنوان مقاله: بررسی زیرساخت های شهر تهران برای میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی مردان.
تربیت بدنی و علوم ورزشی، مدیریت ورزشی
sport-msu90.blogfa.com/
Translate this page
مقالات حوزه مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی. عنوان مقاله: ... عنوان مقاله: بررسی رابطة بین نوآوری و کارآفرینی در فدراسیون های موفق و ناموفق. عنوان مقاله:.
دریافت فایل پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی – پرداخت و دانلود ...
www.farazwb.download/?p=29799
Translate this page
Oct 4, 2016 - به صفحه ی دانلود _پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی ببرید.
دانلود فایل ( پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی)
8j1k7m.abtindls.ir/
Translate this page
دانلود فایل ( پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی)
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی
cafehamkar2015.rzb.atesbr.ir/post546740.html
Translate this page
منبع: http://cafehamkar2015.rozblog.com/post/412; کلمات کلیدی: مدیریت ,نامه ,پایان نامه ,سازمانهای ورزشی ,مدیریت سازمانهای ,نامه بررسی ,دانلود پایان ,مدیریت ...
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - بلاگ خوان
google85.rzb.atesbr.ir/view546740.html
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی ... کلمات کلیدی: مدیریت ,نامه ,پایان نامه ,سازمانهای ورزشی ,مدیریت سازمانهای ,نامه بررسی ,دانلود پایان ,مدیریت سازمانهای ...
پردیس مجازی ورزش ایران » کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژيك ...
pmvi.ir/کتاب-مدیریت-و-برنامه-ریزی-استراتژيك-سا/
Translate this page
کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک سازمانهای ورزشی منتشر شد ... قصد دارد با جواب دادن به سوالاتی همچون: وضعیت موجود سازمان های ورزشی را چگونه بررسی کنیم؟
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی | بیسترینها
98patoghi.bistarinha.xyz/page-56786.html
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی ... مدیریت عبارت است از کارکردن با و از طریق دیگرا دانلود فایل. پایان نامه,پروژه,مقاله,تحقیق · دانلود پایان نامه ...
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - آخرین وبلاگ ها
cafehamkar2015-rzb.bgreader.xyz/post719484.html
Translate this page
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی · دانلود-پایان-نامه-بررسی-مدیریت-سازمانهای-ورزشی مدیریت به عنوان رشته ای مجزا و متفاوت، پس از انقلاب صنعتی به ...
برترین پکیج پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - دانلود فایل
5f7npq.barfindl.ir/
Translate this page
برترین پکیج پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی - دانلود فایل.
پاورپوینت مديريت : ppt – بانک پاورپوینت ایران
www.pptfa.com/?cat=11
Translate this page
Jan 21, 2015 - پاورپوینت های زیر را نیز بررسی کنید ... بررسی رابطه میزان سرمایه اجتماعی با عملکرد منابع انسانی سازمانهای رفاهی ... مدیریت سازمان های ورزشی.
[PDF]ﻋﻨﺎوﻳﻦ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ورزﺷﻲ در رﺳﺎﻟﻪ ﻫﺎ، ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ، ﺗﺤﻘﻴ
www.hghasemi.com/www/pdf/title[3].pdf
Translate this page
ﻴﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ و ﺳﺒﻚ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎ رﺿﺎﻳﺖ ﺷﻐﻠﻲ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﺪﻧﻲ. ﺷﺎﻏﻞ در ﺗﻬﺮان . .9. رﻫﺎوي ﻋﺰآﺑﺎدي، رزا ..... ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻴﺎزﻫﺎي آﻣﻮزﺷﻲ ﻣﺪﻳﺮان ﻣﻴﺎﻧﻲ در ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ورزﺷﻲ . ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در ﭼﻬﺎرﻣﻴﻦ.
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی | الو بلاگ,
cafehamkar2015.aloblog.ir/page-36099.html
Translate this page
Oct 12, 2016 - برچسب ها : مدیریت ,نامه ,پایان نامه ,سازمانهای ورزشی ,مدیریت سازمانهای ,نامه بررسی ,دانلود پایان ,مدیریت سازمانهای ورزشی ,بررسی مدیریت سازمانهای ...
مقاله بررسی مدیریت استراتژیک و اهمیت آن در سازمان های ورزشی
www.civilica.com/Paper-EDHRCONF01-EDHRCONF...
Translate this page
مقاله بررسی مدیریت استراتژیک و اهمیت آن در سازمان های ورزشی, در کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی (National Conference on Education and Development ...
mousavi - خلاصه كتاب مديريت سازمان‌هاي ورزشي - چهارشنبه 23 مرداد 92
mitramousavi.blogfa.com/post/22
Translate this page
Aug 14, 2013 - مديريت ورزشي علمي است كه همه افراد و فعاليت‌ها، سازمان‌ها و كسب و كارهاي ..... ü روش‌هاي سازماني: بررسي هم‌سو بودن مشوق‌ها و انگيزش كاركنان با عوامل كلي ...
مدیریت سازمان های ورزشی - آموزش مجازی
elearnpars.org/مدیریت-سازمان-های-ورزشی.html
Translate this page
این مقاله با عنوان مدیریت سازمان های ورزشی توسط مرکز آموزش مجازی پارس جمع آوری و منتشر ... براي تدوين هر برنامه بايد به بررسي عملكرد گذشته ، تبيين وضع موجود ...
بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی
farzad-web.nasrblog.com/post/5364/
Translate this page
وبلاگ شخصی فرزاد هاشمی,بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی ,فرزاد وب.
سعید اميرنژاد - دانشگاه شمال
www.shomal.ac.ir/amirnezhad/
Translate this page
مقطع کارشناسی: مديريت سازمانهاي ورزشي، مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی، مديريت تاسيسات و ... بررسي ميزان تعهد مديران در اجراي استراتژي‌ سازمان‌هاي ورزشي.
اخبار ورزش کرج - "روابط عمومي ورزشي - مديريت ارتباطات سازماني ...
karajvarzesh.blogfa.com/post-86.aspx
Translate this page
به گزارش ایسنا، روابط عمومي از مهمترين حوزه‌ها در سازمان‌هاي ورزشي است. ... فصل پنجم اداره و مديريت روابط سازمان ورزش با رسانه‌ها را بررسي مي‌كند. فصل ششم به تشريح ...
تبیین مدل ارتباطی هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران سازمان ورزش شهرداری ...
fmss.journals.pnu.ac.ir/article_1174_177.html
Translate this page
by کشاورز - ‎2014
جامعه آماری پژوهش 49 نفر از مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران بود که همه آنها به صورت کل ... «بررسی رابطة بین سبک رهبری و هوش هیجانی مربیان تیمهای ورزشی گروهی ...
چاپ - دانشگاه تهران
https://rtis2.ut.ac.ir/cv/jalali/print/
Translate this page
بررسی وضعیت مدیریت استعداد در بین مدیران، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشکده ... بررسی وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارکنان سازمان ورزش شهرداری ...
مدیریت منابع انسانی در ورزش
shm.shahroodut.ac.ir/
Translate this page
برای مدیریت خردمندانه و موثر در سازمان های ورزشی به روش های پژوهشی نو و بدیع نیاز ... بررسی نشریات علمی کشور- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت شده است.
دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی | کمپ ایران
campiran.ir/prod-631-دانلود-پایان-نامه-بررسی-مدیری... - Translate this page
صفحه اصلی اخبار دانلود پایان نامه بررسی مدیریت سازمانهای ورزشی ... در میان سازمانهای رسمی که بر اساس ساختار تصویب شده سازمانی وجود دارند. گروه های غیر رسمی که ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 8,792
  • بازدید سال : 100,547
  • بازدید کلی : 1,955,481