loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 121 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)

سوئیس به زبان عربی (سویسرا)

سوئیس به زبان عربی (سویسرا) دسته: جغرافیا
بازدید: 8 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 55 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 8

این تحقیق در مورد کشور سوئیس است که به زبان عربی نوشته شده با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، در 8 صفحه تهیه شده است تقع سویسرا فی وسط اوروبا تحدها ألمانیا من الشمال، فرنسا من الغرب، ایطالیا من الجنوب، النمسا و لیختنشتاین من الشرق تتبع سویسرا سیاسة خارجیة محایدة یعود تاریخها إلى عام 1515 تُعد أحد أغنى دول العالم

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

سوئیس به زبان عربی (سویسرا)

 

این تحقیق در مورد کشور سوئیس است که به زبان عربی نوشته شده است. 

الاتحاد السویسری

خارطة سویسرا

تقع سویسرا فی وسط اوروبا. تحدها ألمانیا من الشمال، فرنسا من الغرب، ایطالیا من الجنوب، النمسا و لیختنشتاین من الشرق. تتبع سویسرا سیاسة خارجیة محایدة یعود تاریخها إلى عام 1515. تُعد أحد أغنى دول العالم.

الموقع

توجد فی جنوبی أوروبا الوسطی ، تحدها ألمانیا من الشمال ، وایطالیا من الجنوب ، والنمسا من الشرق ، وتشغل أرضها قسماً من جبال الألب ، وجبال جورا ، ولموقعها إهمیتة فی وسط قارة أوروبا ، حیث ممرات جبال الألب التی تربط بین العدید من الدول الأوروبیة .

الأرض

أرض سویسرا جبلیة فی جملتها ، فحوالی 60% من مساحتها من المرتفعات الألبیة ، وهذا القطاع یضم 20% من السكان وتنحدر بمقدمات نحو الهضبة السویسریة ، وتضم هذه المقدمات عدة بحیرات ، وتنقسم جبال الألب إلى عدة سلاسل ، وأعلى قمة فی الألب السویسریة (مونتی روزا ) وتشغل سویسرا قسماً من جبال جورا حیث یتبعها القسم الجنوبی الشرقی من هذه الجبال ، وتحتوی العدید من الأودیة والحافات ، وتخترقها بعض الممرات ، وتمتد الهضبة السویسریة على شكل دهلیز بین جبال الألب وجبال جورا ، ویختلف ارتفاع الهضبة من مكان إاى آخر ، وقد اعطتها طبیعتها الجبلیة الغنیة بالغابات قیمة سیاحیة عظیمة .وتنحصر الجبال بین العدید من الثلاجات مثل (الینش ) و(جورنرفیزتش) ، وهذه الثلاجات مصدر سیاحی هام ، وتنتشر بسویسرا البحیرات العذبة .

المناخ

ینتمی مناخ سویسرا إلى طراز وسط أوروبا (المناخ الألبی ) والناخ بارد بصفة عامة حیث تغطی الثلوج معظم أرضها فی الشتاء وتتحول إلى ثلاجات استغلها السویسریون فی السیاحة لمزاولة الانزلاق على الجلید ، وتهب من الجبال (الفهن ) إلى الأودیة ، فتؤثر قی مناخ المناطق المنخفضة ، والتساقط غزیر ، ویسودها صیف دافیء فب المناطق الهضبیة وعلى الأودیة المنخفضة .

السكان

یعیش معظم سكان سویسرا فی مناطق الهضاب وفی المدن الرئیسیة ، مثل زیورخ ،وبازل ، وجنیف ، ولوزان ، ویقل الكثافة السكانیة على المرتفعات ، وینتمی السكان إلى الجماعات الألمانیة ، ویشكلون أغلب سكان سویسرا ، ویتحدث 75% من السكان الألمانیة ،ومن بین السكان عناصر قرنسیة فحوالی 20% من جملة السكان یتحدثون الفرنسیة ، كما س توجد عناصر إیطالیة وحوالی 4% من السكان یتحدثون الإیطالیة ، ویوجد بین السویسریین عدد كبیر من الأجانب یقارب ملیون نسمة .

 

نوع فایل: word

سایز:55.4 KB 

تعداد صفحه:8 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : سوئیس به زبان عربی (سویسرا) , دانلود سوئیس به زبان عربی (سویسرا) , سوئیس به زبان عربی (سویسرا) , سوئیس , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

Screen-reader users, click here to turn off Google Instant.

 
 

Google

 
About 518 results (0.58 seconds) 
Translate this page
این تحقیق در مورد کشور سوئیس است که به زبان عربی نوشته شده با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، در 8 صفحه تهیه شده است تقع سویسرا فی وسط اوروبا تحدها ألمانیا من ...

سوئیس به زبان عربی (سویسرا)

filefarid.rozblog.com/post/10/سوئیس-به-زبان-عربی-سویسرا.html
Translate this page
5 days ago - این تحقیق در مورد کشور سوئیس است که به زبان عربی نوشته شده با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، در 8 صفحه تهیه شده است تقع سویسرا فی وسط اوروبا ...

سوئیس به زبان عربی (سویسرا) - وب سایت ایرانی

www.websiteirani.ir/post/750661/سوئیس-به-زبان-عربی-(سویسرا)
Translate this page
سوئیس به زبان عربی (سویسرا) دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 55 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8 این تحقیق در مورد کشور سوئیس است که ...

سوئیس به زبان عربی (سویسرا) - فروشگاه پروژه برتر

project20.ir/product-70786-geography.aspx
Translate this page
Jan 15, 2017 - این تحقیق در مورد کشور سوئیس است که به زبان عربی نوشته شده با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، در 8 صفحه تهیه شده است تقع سویسرا فی وسط اوروبا ...

Images for ‫سوئیس به زبان عربی (سویسرا)‬‎

Image result for ‫سوئیس به زبان عربی (سویسرا)‬‎
Image result for ‫سوئیس به زبان عربی (سویسرا)‬‎
Image result for ‫سوئیس به زبان عربی (سویسرا)‬‎
Image result for ‫سوئیس به زبان عربی (سویسرا)‬‎
Image result for ‫سوئیس به زبان عربی (سویسرا)‬‎
More images for سوئیس به زبان عربی (سویسرا)Report images

برچسب دانلود سوئیس به زبان عربی 8ص - فروش فایل

file1download.blogsky.com/tag/دانلود-سوئیس-به-زبان-عربی-8ص
Translate this page
Oct 15, 2016 - سوئیس به زبان عربی 8ص. 8 ص تقع سویسرا فی وسط اوروبا. تحدها ألمانیا خود الشمال، فرنسا من الغرب، ایطالیا خود الجنوب، النمسا و لیختنشتاین من ...

سوئیس به زبان عربی 8ص - هش تگ

hastag.blogsky.com/1395/06/20/post.../سوئیس-به-زبان-عربی-8...
Translate this page
Sep 10, 2016 - سوئیس به زبان عربی 8ص. 8 ص. تقع سویسرا فی وسط اوروبا. تحدها ألمانیا من الشمال، فرنسا من الغرب، ایطالیا من الجنوب، النمسا و لیختنشتاین من ...

تحقیق در مورد سوئیس به زبان عربی - فایل 20

file20.blogsky.com/1395/06/29/post-32391/ - Translate this page
Sep 19, 2016 - تعداد صفحه8. الأرض. أرض سویسرا جبلیة فی جملتها ، فحوالی ... تحقیق در مورد سوئیس به زبان عربی - حامی فایل hamifile.blogsky.com/1395/.

سوئیس به زبان عربی 8ص – تهران سپار

tehransepar.ir/?p=36419
Translate this page
Nov 14, 2016 - سوئیس به زبان عربی ۸ص. سوئیس به زبان عربی 8ص. ۸ ص. تقع سویسرا فی وسط اوروبا. تحدها ألمانیا من الشمال، فرنسا من الغرب، ایطالیا من الجنوب، ...

سوئیس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/سوئیس
Razavi Khorasan Province - From your Internet address - Use precise location
 - Learn more   
Help Send feedback Privacy Terms
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 278
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 4,767
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,491
  • بازدید ماه : 6,491
  • بازدید سال : 124,981
  • بازدید کلی : 1,979,915