loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 91 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد

کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد دسته: مدیریت
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 43 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 66

طی سه دهه گذشته جهان شاهد شکل گیری تدریجی یک سیستم اقتصادی یکپارچه جهانی بوده است دنیای تولید نیز در ادامه این وضع شاهد افزایش سطح رقابت و ظهور رقبای مستعد دراقصی نقاط جهان بود

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد


مقدمه:
طی سه دهه گذشته جهان شاهد شکل گیری تدریجی یک سیستم اقتصادی یکپارچه جهانی بوده است. دنیای تولید نیز در ادامه این وضع شاهد افزایش سطح رقابت و ظهور رقبای مستعد دراقصی نقاط جهان بود.
جهانی شدن بازار تولید شرکتهای تولید کننده رابه ارزیابی مجدد نگرشهایشان را رقابتهای بین المللی وا داشته و دولتها را نیز به تغییر سیاستهای ملی خود وادار نموده است. مطمئناً شرکتهایی که به بازار به صورت ملی و نه جهانی ، و به محصولات نیز در حد کافی و خوب، و نه در سطح جهانی توجه می نمایند از صحنه رقابتهای تولیدی این منظر جهانی خارج خواهند شد.
مصرف کنندگان در بازار امروزی نقشی قاطع نسبت به گذشته ایفا می کنند، چرخه های کوتاه تر تولید و تدارک پاسخ سریع تر به تغییرات سلیقه مصرف کنندگان بسیار ضروری است.
سیستم های نوین تولیدی باید قادر به تولید محصولاتی با کیفیتی بالاتر، هزینه کمتر ، زمان انتظار ، طراحی سریعتر محصولات موجود و نهایتاً انعطاف پذیرتر باشند. رعایت استانداردهایی که در طول سالیان متمادی تدوین گردیده است، یکی از ابزارهای مهم در راستای ارتقاء کیفیت محصولات بوده ، به طوریکه کشورهای پیشرفته صنعتی در راستای جهانی سازی ، مرزهایی را برای کشورهای درحال توسعه و توسعه نیافته بوجود آورده اند که این کشورها برای ورود به عرصة جهانی و عبور از این مرزها بایستی استانداردهای بین المللی و قواعد بازارهای جهانی را رعایت نمایند.
از آنجا که هیچ کس محصولات بد کیفیت ، خطرناک و غیر قابل اعتماد . ناهماهنگ و تجهیزاتی که قبلاً خریداری نموده را نمی خواهد ، مشتریان انتظاراتی راجع به طراحی ، اجرا ، امنیت و قابلیت اعتماد به محصولات و خدماتی که خریداری می کنند را دارا هستند.استانداردهای بین المللی به افزایش سطح کیفی ، ایمنی ، کارآمدی ، اعتماد وقابلیت تغییر پذیری کمک می کنند و زمینه افزایش منافع اقتصادی را فراهم می آورد.
وقتی محصولات و خدمات هر روز نیازهای مصرف کنندگان را بر طرف می نمایند، اعتماد مشتری به آنها افزایش می یابد و در نتیجه یک موقعیت مشترک المنافعی ، هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده وسرویس دهنده به مجود می آید این موقعیت زمانی به وجود می آید که نمایندگان مصرف کننده نقشی مهم در بهبود استانداردهایی که نهایاً در خدمات و کالا ها تاثیر ویژه می گذارند ، داشته باشند.
این بحث فایده وسودی که به مصرف کننده از استاندارد سازی و همچنین فایده وسودی که از توسعه استانداردهای بین الملی به مشتری می رسد را شرح میدهد و بیان می کند که ایزو چطور نیازهای مصرف کننده رابه اومی شناساند و چگونه از این نیازها در کارش استفاده می کند و چطور جوابگوی مصرف کنند گان می باشد.
به همین منظور مثالهایی آورده شده که در برخی زمینه های کاری و همچنین دستاوردهای اخیر ایزو در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.
سرانجام این مطلب شرح می دهد که چطور مصرف کننده می تواند در کارهای ایزو مشارکت نماید.
استانداردها جه هستند؟
وقتی کلمه استاندارد به زبان می آید نظم و انظباط درذهن تداعی می شود.
استاندارد یاد آورد نظم و تنظیم است، استاندارد به معنای بهبود کیفیت است. وقتی سخن از استاندارد به میان می آید در واقع ازبهبود کیفیت سخن می گوییم، هر جا از فقدان کیفیت شکایت می کنیم در واقع از نبود استاندارد شکایت می شود. می توان به جرات گفت که دنیای امروز اگر از سه ، چهار قرن پیش ، پیشرفت در علم و صنعت و اقتصاد را آغاز نموده ، قطعاً یکی از ابزارهای تحول آن استاندارد بوده است. برای مثال مفهوم متر را درنطر می گیریم ، متر به عنوان یک نتیجه جهانی برای اندازه گیری طول و مسافت می باشد و چه اندازه احتیاجات بین کشورها وموسسات و افراد را آسان نموده است. حال برگردید به دنیایی که هر کشوری برای خود یک واحد اندازه گیری طول و مسافت داشت ، خواهیم که چقدر مفاهمه و ارتباط دشوار می شد. چنین قدمهایی برای استاندارد شدن برداشته شده که در جایگاه خود ارزش خاصی دارند.
توسعه بدون استاندارد ممکن نیست ، پیشرفت بدون استاندارد میسر نیست،هر چه در استاندارد پیشرفته باشیم و دقیق تر عمل کنیم ، شایستگی داریم که به عنوان عضوی ازخانواده جهانی باشیم . استاندارد به معنای حضور قانونمند و قانون پذیری در عرصه صنعت و خدمات است و به بیانب دیگر ، اعمال قانونمندی وآیین مندی در عرصه صنعت و خدمات.
استانداردها چه هستند؟
استانداردها موافقت نامه هایی هستند ، شامل ویژگیهای فنی و یا معیار دقیق که به عنوان قوانین ، دستورالعمل ها ویا تعاریف و ویژگیها مورد استفاده قرار می گیرند، و مواد ، محصولات ، فرایندها و خدمات مناسب با اهداف را تضمین می نمایند.
چنین موافقت نامه هایی اگر بین المللی باشند آنها را استانداردهای بین المللی می نامند.
برای مثال:طرح کارت های العتباری ،کارت ها یتلفن و... کد متداول هستند به این علت است که از سازندگان در سراسر دنیا از استانداردهایی مشابه استفاده می کنند بنابراین از این کارتها در هر جایی می توان استفاده کرد.
استانداردها به ساده زیستی کمک می نماید و کارایی کالاها و خدمات مورد مصرف را افزایش می دهند.
تعریف سازمان بیت المللی ISO /ایزو از استاندارد
سازمان بین المللی ایزو ، استاندارد را چنین تعریف میس نمایند:«استاندارد مدرکی است دربرکیرندخ قواعد ، راهنماییها یا ویژگیهایی برای فعالیتها یا نتایج آنها ، به منظور استفاده عمومی و مکرر که ازطریق همراهی آمده و بوسیلة سازمان شناخته شده ای تصویب شده باشد و هدف از آن دست یابی به میزان مطلوبی ازنظم در یک زمینه خاص است.»
سطوح استانداردها
استاندارد باید مبنی بر نتایج استوار علوم، فنون، تجربیات و در راه ارتقاء منافع مطلوب جامعه باشد. در اینجا برای آشنایی با سطوح استانداردها اشاره ای به آن می کنیم:
الف- سطح بین المللی: در این سطح استانداردهایی چون استانداردهای سازمان بین المللی استاندارد (ISO) واستانداردهای سازمان بین المللی الکترونیک (IEC)در اثر همکاری و موافقت میان تعداد زیادی ازملتهای مستقل ذی نفع و علاقه مند برای استفاده مردم سراسر جهان تهیه می شود.
ب- سطح منطقه ای: در این سطح استانداردها بوسیله گروهی محدود ازملتهای مستقل یا بوسیله یک سازمان استاندارد منطقه ای برای استفاده متقابل میان خودشان تهیه می گردد، مانند استانداردهای کمیته اروپایی هماهنگی استانداردها (CEN) و کمیته اروپایی هماهنگی استانداردهای فنون برقی (CENEL) و...
ج- سطح ملّی: دراین سطح استانداردها پس از جلب نظر و موافقت تمام صاحبان علاقه و منفعت در یک کشور بوسیله یک موسسه استاندارد ملی که به عنوان مقامی ذی سلاح برای اینکار شناخته شده است، تهیه می گردد.
د-سطح کارخانه ای : دراین سطح معمولاً استاندارد را یک شرکت (یا در برخی موارد چند شرکت به طور دسته جمعی) بعد از موافقت میان قسمتهای مختلف آن شرکتها و یا شرکتها تهیه می کند تا در خرید ، تولید، فروش وسایر کارهای مربوط به عنوان راهنما بکار برده شود.
بر خلاف استانداردهای ملّی ومنطقه ای متفاوت که می توانند به عنوان موانع فنی تجارت عمل کرده و سبب بر حاشیه راندن محصولات صادر کنندگان کشورهای در حال توسعه شوند ، استانداردهای بیتن المللی موجبات یک رقابت مطلوب را برای همه فراهم آورده از طریق هماهنگ سازی ویژگیهایی را که محصولات باید در بازارهای مختلف دارا باشد، شفاف می سازند. به علاوه استانداردهای بینالمللی گنجینه ای از دانستنیهای فناوری و ویژگی محصولات ، اجرا ، کیفیت ، ایمنی ، محیط زیست را که نتیجه توافق کشورهای درحال توسعه می توانند با توجه به کمبود منافعشان از این مجموعه دانش به عنوان راهنما جهت انتخاب استفاده نمایند. در این راستا استانداردهای بین المللی به بهبودوضعیت اقتصادی کشورهای در حال توسعه کمک می کنند.
استاندارد سازی یک اجبار است و شرط لازم برای موثر بودن درخشش و بهینه سازی فعالیتهای تولیدی ماست و همچنین شرطی لازم برای اینکه با شرکای تجاری تا زمانی که هماهنگسازی به ما کمک کند به یک زبان تجاری صحبت کنیم ، رقابت کردن دراقتصاد جهانی بر استانداردهای بین المللی هماهنگ نیاز دارد. عدم حضور استانداردها منجر به رقابت نا متعادل می گردد و تجارت آزاد را مختل می سازد و همچنین استاندارد سازی مقیاس ها برای اندازه گیری و سنجش سیستمهای مدیریت و سیستمهایممیزس کلیدی برای توسعه اقتصاد جهانی می باشد. ایزو یک یاری دهنده برای کمک به نظم بخشی می باشد و به ایفای نقش سرنوشت ساز خود برای مجوز دادن به مردم شرکتها جهت تکلم به یک زبان ادامه خواهد داد.
نقش هماهنگ کننده استاندارد
در جهان آینده استاندارد نقشی هماهنگ کننده استاندارد
درجهان آینده استاندارد نقشی هماهنگ کننده ویکپارچه سازنده بین مجموعه های سازمان یافته ابر رایانه ای خواهد داشت ، تا از یک مفهوم یا کمیت در این گوشه از جهان همان فهمیده شود که در گوشه دیگر جهان و دیگر جهانو دیگر اینکه در امور نسبی یا قرار دادی وجود مرجعی برای مقایسه حتمی و ضروری است که این مرجع در استاندارد نمود می یابد.

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

برچسب ها : کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد , استاندارد , سطوح استاندارد , مفهوم استاندارد , تعریف استاندارد , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

پژوهش , مقاله , تحقیق , پروژه

 

دانلود پاورپوینت و پروژه

 

صفحه اصلی تازه ترین ها


azam
Google
About 87,500 results (0.61 seconds)
Search Results
کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد - دانلود پایان نامه و پروژه - رز بلاگ ...
maghale2020.rozblog.com/.../-کلیاتی-در-مورد-مفهوم-استاندارد-.ht...
Translate this page
21 hours ago - کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 43 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 66 طی سه دهه گذشته جهان شاهد ...
کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد - دانلود پروژه و تحقیق - رز بلاگ - متفاوت ...
proje2020.rozblog.com/post/.../کلیاتی-در-مورد-مفهوم-استاندارد.ht...
Translate this page
کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد . . . . . دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 43 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 66 طی سه دهه گذشته جهان…,کلیاتی در ...
کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد - بهترین خرید اینترنتی از فروشگاه i ...
mi-worship-youi.saharstore.ir/page-29357.html
Translate this page
ﺗﺪرﯾﺲ ﺗﺠﺪﯾﺪ ﻧﻈﺮ ﺷﺪه و از ﺳﻮاﻻت ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ و اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﺑﺮاي ارزﺷﯿﺎﺑﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزان اﺳﺘﻔﺎده ﺷﻮد . از ﻃﺮف دﯾﮕﺮ ﺳﻮاﻻت ... ﺑﺮﺧﻼف آزﻣﻮﻧﻬﺎي ﻋﯿﻨﯽ در آزﻣﻮﻧﻬﺎي ﺗﺸﺮﯾﺤﯽ ﺑﺨﺶ اﻋﻈﻢ اﻧﺪازه ﮔﯿﺮي ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻣﻮرد ﺳﻨﺠﺶ ﺑﻪ
تعریف استاندارد و استانداردهای جهانی معتبر - پارس اتیلن کیش
fa.parsethylene-kish.com/spparsekish/default.aspx?page...
Translate this page
در دنیای امروزی تقریباً تمامی کشورها برای خود یک استاندارد ملی دارند. استاندارد ایزو استاندارد باعث مي شود كه ما با خيال راحت، كالا و خدمات مورد نياز خود را انتخاب کنیم ...
همه چیز درباره استاندارد Iso - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/f501/t14935.html
Translate this page
Jun 1, 2007 - چه ارتباطی میان دریافت گواهینامه استاندارد و پیاده سازی سیستم موفق ... تعريف استاندارد فوق درمورد الزام و يا خواسته، كه يك تعريف جديد است، چنين ...
استاندارد ها و جستجوی آنها | وبلاگ - تراپیپر
www.terapaper.com/blog/2013/02/standards
Translate this page
به طور کلی استاندارد به معنی روشی مورد توافق برای اجرای یک کار است. ... در مقایسه با این مفهوم کلی، استاندارد فنی یک نرم یا الزام در مورد یک سیستم فنی است. .... وارد کردن هرگونه اطلاعاتی در این کادرها اقدام به جستجو نمایید تمامی استانداردهای منتشر ...
مقاله تحقیقی جامع برای مدرسه درباره استاندارد - تک فارس
www.takfars.ir/مقاله-تحقیقی-جامع-برای-مدرسه-درباره-اس/
Translate this page
Oct 15, 2013 - استاندارد باعث می شود كه ما با خیال راحت، كالا و خدمات مورد نیاز خود را انتخاب ... شایان ذکر است که استاندارد TÜV قابلیت انطباق با انواع ایزوها را دارد.
استاندارد چیست ؟ - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اقتصاد و بازرگانی › صنایع
Translate this page
Dec 13, 2006 - استاندارد چیست ؟ ... دانلود مقاله افزودن به علاقمندیها ... عکس; اطلاعات کامل درمورد هتل‌ ها و انواع آنها; کاریکاتور/ راز کشته شدن رهبر طالبان!
حسابداری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/حسابداری
Translate this pagePersian Wikipedia
از منظری دیگر از حسابداری با نام سیستم اطلاعاتی حسابداری Accounting ... گاهی اوقات به اشتباه از مفهوم دفترداری برای تعریف حسابداری استفاده می‌شود. ..... استانداردها به‌عنوان قواعد پایدار مورد پذیرش همگان قرار می‌گیرند، اما در عمل به‌طور دائم در ...
تحقیق درباره استاندارد - سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات دبیران
www.asemankafinet.ir/post/2093/تحقیق-درباره-استاندارد-.aspx
Translate this page
Feb 9, 2015 - انواع استاندارد. استاندارد اروپا. این استاندارد که با عبارت مخفف CE نشان داده می‌شود، به منظور استانداردسازی اجباری در بسیاری از محصولات تجاری و ...
[PDF]دانلود : مقدمه ای بر استاندارسازی و نقش آن در بهبود فضاهای بیمارستانی
prd.behdasht.gov.ir/uploads/341_1571_hospital%20standard.pdf
Translate this page
کلیاتی در باره استانداردواستانداردسازي ... تعريف. استاندارد. سازي. استاندارد سازي. ا‌جاد ظقگراتی. اس رگاي استتااد عاتوظه. ظكگر رتا ... نكاتي در مورد مفهوم استاندارد.
همه چيز در مورد استاندارد و مدارك استاندارد صنعتي - پی سی فروم ...
forum.p30download.com › سرگرمی و تفریحات › گفتگوی آزاد
Translate this page
موضوع: همه چيز در مورد استاندارد و مدارك استاندارد صنعتي .... استـاندارد چيست ؟ كميته سياست*گذاري استانداردهاي ملي آمريكا استاندارد را اينگونه تعريف كرده است :
تبادل الکترونیکی داده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../تبادل_الکترونیکی_...
Translate this pagePersian Wikipedia
خدمت ارائه شده از استاندارد X۱۲ تعریف شده توسط موسسه ملی استاندارد آمریکا موسوم به ANSI برای تعریف داده‌ها استفاده می‌کرد که هنوز مورد استفاده در آمریکای شمالی و ...
حسابداري : كليات، تعريف، انواع، تاريخچه و اهميت :: مقاله در راهكار مديريت
www.mgtsolution.com/olib/478428412.aspx
Translate this page
در اين مفاله مختصري در مورد تعاريف حسابداري و تاريخچه و انواع مختلف ... اطلاعات مالي با استفاده از استانداردهاي حسابداري براي استفاده كنندگان بيشتر مشخص گردد.
مديريت پروژه: تعريف، تاريخچه، كاركرد، استاندارد و حوزه ها :: مقاله در راهكار ...
www.mgtsolution.com/olib/923204696.aspx
Translate this page
ابتدا پروژه تعريف مي شود. سپس مديريت پروژه و اجزاي آن شرح داده مي شوند. در ادامه كاركرد و نقش مديريت پروژه مورد بررسي قرار مي گيرد و پس از آن استانداردهاي مطرح ...
مبانی استاندارد و استانداردسازی در آموزش و پرورش
vista.ir/article/.../مبانی-استاندارد-و-استانداردسازی-در-آموزش-و-پرور...
Translate this page
از آنجا كه دیدگاههای گوناگونی در مورد بهره گیری از استانداردها وجود دارد لذا انواع آنها نیز در ..... ۴-رضا شافعی،استانداردسازی در آموزش و پرورش،مقاله ارائه شده به دفتر بهبود ...
كلياتي در مورد اپتيك دوربینهای شكاري
www.irandeserts.com › ... › تجهیزات سفر و کمپینگ
Translate this page
درگاه کویرنکات فنی و آموزشیتجهیزات سفر و کمپینگكلياتي در مورد اپتيك دوربینهای ... البته برخي انواع بزرگنمايي دوگانه دارند و امكان تغيير بزرگنمايي در دو حالت را دارند. .... بديهي است قيمت اين لنزها نسبت به لنزهاي استاندارد گرانتر است.
اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته - بیتوته
www.beytoote.com/scientific/.../information2-full2-cameras.html
Translate this page
انواع دوربین مداربسته کاربردهای دوربین مداربسته دوربین مداربسته,دوربین های آنالوگ ... اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها ...
استاندارد جدید: PRINCE2 Agile - نادر خرمی راد
www.khorramirad.com/index.php?id=1038
Translate this page
Jun 18, 2015 - این روزها استاندارد جدیدی از خانواده اکسلس منتشر شده: پرینس۲ چابک. ... منابع: اگه علاقه‌مندین که در مورد مفهوم چابکی بیشتر بدونین می‌تونین از دوره ... بخش اول کلیاتی در مورد چابکی می‌گه و بخش آخر بعضی از تکنیک‌ها، روش‌ها یا ...
[PPT]روش تحقیق - دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
sbmu.ac.ir/.../...
Translate this pageShahid Beheshti University of Medical Sciences and...
تعريف با مفاهيمي جز مفهوم مورد اشاره؛. 2. .... حاصل آن واحد باشد و يك گونه از آنها استنباط شود و طبيعي است به شرطي اين هدف قابل وصول است كه سيالات استاندارد باشد.
تحقیق در مورد استاندارد و استاندارد كردن - دانلود مقاله
mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-استاندارد-و-استاندارد-كر.htm
Translate this page
در انگلستان در زمان ((جان)) پادشاه انگليسي استانداردهاي در رابطه با اوزان و مقياسها كه در امر تجارت تعريف شده است. همينطور در زمان ادوارد اول پادشاه انگليسي تعريفي ...
[DOC]چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟
www.scu.ac.ir/_.../proposal1....
Translate this pageShahid Chamran University of Ahvaz
مثال: در مورد مطالعه نرخ تکفل كه در هدف كلي مطرح شد، تعدادي از اهداف جزئي ..... هم چنین توجه بفرمایید فونت استاندارد برای پروپوزالTimes and New Romans با سایز ...
تحقیق درباره حسابرسی - مقاله و تحقیق
theorize.persianblog.ir/tag/تحقیق_درباره_حسابرسی
Translate this page
مقاله+پروژه+پایان نامه http://foroshi.net/m_box.aspx?p_group=24 ...... 1- استفاده مدیریت از استانداردها یا اهداف برای قضاوت در مورد اجرا ، بهره وری ، کارایی یا استفاده ...
مفاهیـم استانـدارد - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/833896/
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
Oct 12, 2014 - تاکنون در مورد استاندارد و استاندارد کردن تعاریف متفاوتی بیان شده که در واقع هر ... به طور کلی واژه استاندارد به دو مفهوم عمده به کار برده می‌شود. .... نکته مهم دیگر این است که استاندارد می‌توانند به عنوان منابع اطلاعاتی بسیار مفید و ...
[PDF]برای مشاهده فایل pdf کلیک کنید. - DOURAN Portal
www.douran.com/_DouranPortal/documents/erp.pdf
Translate this page
امـروزه دسـتیابی بـه یـک تعریـف اسـتاندارد قابـل قبـول از ERP، بـه یکـی از مهمتریـن دغدغه هـای نهادهـا و ... یکپارچگــی پیــام هــا )Unified Messaging(: مدیریــت یکپارچــه انــواع ... جامعیــت : در اختیــار داشــتن تمامــی سیســتمهای اصلــی مــورد نیــاز.
استاندارد TIA 942 - فکر سبز
datacenterdoc.ir/?p=897
Translate this page
Nov 28, 2015 - مباحث مربوط به استانداردها همیشه مورد توجه کارشناسان اهل فن بوده و در تمامی ... این فصل بازه استاندارد به همراه کلیاتی در مورد استاندارد و همچنین مراجع اصلی ... کابل کشی ، تفکیک انواع کابل و روش های اجرای الزامات جداسازی کابل برق ...
ایران فاینانس - کلياتي در خصوص پول و عرضه و تقاضای آن
irfinance.blogfa.com/post-31.aspx
Translate this page
انواع پول , تقاضای پول, عرضه پول و نظریه های اقتصادی راجه به پول از مباحثی می ... یا برای بازپرداخت بدهیها مورد قبول واقع شود" طبق این تعریف پول چیزی فراتر از ... به جای تعدد کالاها, کالاهای خاصی که دارای استاندارد بوده و دارای عمر بیشتری بوده و .
نحوۀ نوشتن مقاله ISI - دانلود مقاله
www.downloadpaper.ir › منابع علمی › موسسه اطلاعات علمی ISI
Translate this page
عنوان، مفهوم اصلي مقاله را نشان مي دهد و بايد به طور خلاصه، مضمون اصلي پژوهش را ..... دو كتاب استاندارد در مورد نحوه نگارش مقاله خوب و علمي را مورد توجه قرار مي‌دهند: اجزاي ...
معناي علايم استاندارد - راسخون
rasekhoon.net › ... › دانستنيهاي پزشكي › معناي علايم استاندارد
Translate this page
Jan 11, 2011 - این مقاله مشارکت بخش بانکداری در فعالیت های اقتصادی کل را برای یک نمونه ی ... جالب‌تر اينكه برخي از اين علايم هيچ اطلاعاتي در مورد خود محصول به شما نمي‌دهند و ... نام ايزو برگرفته از حروف اختصاري لغات انگليسي به مفهوم «سازمان ...
همه چیز درباره POE
www.sepitam.com/design/.../91/POE-چیست---همه-چیز-درباره-POE
Translate this page
Nov 11, 2011 - اما هنگامی که مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) استاندارد 802.3af را در ... تاکنون گروه مطالعه POE plus در مورد مفهوم "بیشینه توان الکتریکی ...
[DOC]استاندارد حسابداري شماره 11
www.iacpa.ir/portals/0/PDF/standard/Standard-Hesabdari/17.doc
Translate this page
پيوست شماره 1 : کاربرد استاندارد حسابداري در مورد برخي اقلام غيرپولي نامشهود ..... داراييهاي نامشهود با تكيه بر ماهيت غيرعيني و غيرپولي آن تعريف مي شود.
YAHoO - تحقیق درباره استانداردهای حسابداری مالی (accountancy)
gamenetyahoo.blogfa.com/post-1390.aspx
Translate this page
استانداردهای حسابداری مالی (accountancy). چرا هيأت استانداردهای حسابداری مالی دارای چارچوب مفهومی است؟ اهداف گزارشگری مالی واحدهای تجاری. accountancy. مقدمه‌.
پروژه - دانلود پروژه و پایان نامه - فایل ناب
payanname20.filenab.com/tag-پروژه.aspx
Translate this page
1 day ago - دانلود انواع پروژه , پایان نامه , مقاله , تحقیق , پژوهش , گزارش کارآموزی , طرح توجیهی و ... ... کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد · کلیاتی در مورد مفهوم ...
استاندارد
www.isiri.org/...
Translate this pageInstitute of Standards and Industrial Research of Iran
در كنار اين مهم نكات ديگري نيز مورد توجه بوده كه براي تأمين همه آنها مجموعه اي از چند ... نماد : نماد به دو مفهوم و در برابر واژه هاي (Symbol)و به(character) كاربرده شده است .
آنچه از استاندارد باید بدانیم - آکا - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/maghalat-persia/maghalat.../111008035608.html
Translate this page
Oct 8, 2011 - بهبود کیفیت به عنوان یکی از اهداف استاندارد یک درخواست مستمر است و ... به بیانی لازم بود کالای مورد مبادله دارای استاندارد معینی باشد. .... برای اینکه شما عزیزان با این رشته دندانپزشکی آشنا شوید در این مقاله از سایت دانش ...
آشنايي با اصول استاندار هاي جوش و متريال - كلياتي در مورد wps و PQR و ...
kmyousef.blogfa.com/post-34.aspx
Translate this page
آشنايي با اصول استاندار هاي جوش و متريال - كلياتي در مورد wps و PQR و آزمايش هاي مورد نياز جهت ... الف: WPS جهت هدايت كردن مسير جوشكاري به سمت الزامات ذكر شده در استاندارد تهيه مي شود. ... و در ARTICL IV به عنوان داده هاي جوشكاري تعريف خواهند شد.
SID.ir | مفهوم شكنجه: استاندارد واحد يا متفاوت (از ديدگاه حقوق بين الملل)
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=50599
Translate this page
by نيك نفس مهدي
دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی مفهوم شكنجه: استاندارد واحد يا متفاوت (از ... با بررسي اسناد و رويه قضايي بين‌المللي اين فرضيه مورد آزمون قرار مي‌گيرد كه ...
علامت استاندارد، معني و مفهوم استاندارد،مقالات، پورتال رسمي فرش و گليم ...
baharestancarpet.com/main/fa/page,280591
Translate this page
اما جایگاه استاندارد و ضرورت آن در صنعت : کیفیت مطلوب کالا و انجام صحیح خدمت از زمان آشنایی انسان با کمیت و خواص اشیاء مورد اهمیت بوده است. تا زمانی که تولید، ...
همه چیز در مورد تصفیه خانه های آب - سایت بهداشت محیط ایران
www.environmentalhealth.ir/همه-چیز-در-مورد-تصفیه-خانه-های-آب
Translate this page
همه چیز در مورد تصفیه خانه های آب - سایت بهداشت محیط ایران - بهداشت محیط،آب وفاضلاب، مواد ... بیشتر آبهای سطحی دارای کدورتی بیش از مقدار تعیین شده توسط استانداردهای آب .... در بسیاری از انواع روشهای دبی سنجی در کانالهای باز نیازی به استفاده از ...
I S O - همه چیز در مورد استاندارد و نرم افزار IHS
iso.blogfa.com/post-1.aspx
Translate this page
استاندارد سازي نقش مهمي در زندگي ما بازي مي‌‌كند , با اين وجود اغلب افراد در مورد چگونگي تهيه و تدوين استانداردهايي كه هر روزه با آنها سروكار دارند از اطلاعات كمي برخوردار ...
خبرگزاری میراث فرهنگی
chn.ir/NSite/FullStory/Print/?Id=69276
Translate this page
Jan 24, 2011 - ... ضمن ارائه کلیاتی درباره مفهوم استاندارد، گفت: وقتی از ارائه محصولات ... و ایجاد محیط استاندارد، محورهایی هستند که باید در استانداردسازی چاپ مورد ...
معرفی استاندارد ایزو ISO - مرجع علوم مدیریت ایران
www.e-modiran.com › مطالب مدیریتی خواندنی
Translate this page
معرفی استاندارد ایزو ISO | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله، پرسشنامه ... Organization for Standardization به مفهوم سازمان بین المللی استاندارد سازی که ..... ISO/TS 16949:2002 می تواند در سازمان هایی با مشخصات ذیل مورد استفاده قرار گیرد:
IFRS چیست؟ | شرکت همکاران سیستم
https://www.systemgroup.net/articles/3322
Translate this page
Dec 8, 2014 - استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS)، به مجموعه‌ای از ... عنوان دارایی و بدهی شناسایی شده‌اند ولی در انواع متفاوت با IFRS این طبقه‌بندی انجام شده است . در برخی شرایط IFRS به صورت گذشته‌نگر مورد استفاده قرار می‌گیرد ... ضمن تشکر از شرکت همکاران برای پاسخ به نیازهای جدید اطلاعاتی مشتریان ,2سوال دارم :.
[PPT]5s تعريف
www.mut.ac.ir/5s.ppt
Translate this page
محيط کار ساماندهي نشده و پر ازاقلام غير ضروري است; حمل ونقل اقلام مورد نياز به .... استاندارد سازي در نظام 5 سين استفاده از همه چيز هايي است که آدمي را از احساس ...
همه چیز در مورد سازه های(ساختمان های) فولادی - عمران سرویس،سیویل سرویس ...
www.civilservice.ir/همه-چیز-در-مورد-سازه-هایساختمان-های-فو/
Translate this page
فصل ۲ : سازه های فولادی مفهوم سازه تاریخچه سازه های فولادی انواع سازه های فولادی سازه های قابی. سازه های ... روش های ساخت ستون با مقاطع استاندارد مرکب روش ساخت ستون ...
روز جهانی استاندارد - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3282/.../روز-جهانی-استاندارد
Translate this page
استاندارد، یکی از راه هایی است که می تواند کیفیت محصولات را بیمه کند و نیازها و انتظارها را برآورده سازد. ... کنندگان توجه دارد، ولی استواری نظام صنعت و فن آوری نیز از اهداف استاندارد به شمار می آید. ... در جهان صنعتی امروز، همه چیز در حال تحول است.
همه چیز در باره شبکه
allaboutnetwork.persianblog.ir/
Translate this page
این پروتکل استاندارد اینترنتی برای ارسال پست الکترونیکی در میان پروتکل‌های شبکه‌هاست. این تعریف جز تعاریف اولیه SMTP در علم شبکه بود و آخرین تعریف و ...
حسابداري بين المللي - خرداد ۱۳۹۲ - blogfa.com
amirireza.blogfa.com/post/9
Translate this page
در برگيرنده انواع گوناگون اصول ،روشها و استانداردهاي حسابداري همه کشورها ... بايد تفاوتهاي ملي با کشورهاي مختلف را مورد تحقيق قرار داد و آنها را درک نمود اين مفهوم شامل ...
نقشی برد فیلیپس مدل اچ کیو 6990
fa-nematia.adnashop.ir/.../نقشی+برد+فیلیپس+مدل+اچ+کیو+699...
Translate this page
اصول و حسابداری اختیار خرید سهام | ارزان اپاین مقاله به بررسی نقشي که استعاره در درک تفسیر ... کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد دسته بندی : علوم انسانی » مدیریت ...
سازمان بين المللي استاندارد (ISO) چيست؟ - ایزو
www.behsaniso.com/articles/view/id:214/a:whatsiso
Translate this page
سازمان بين المللي استاندارد (ISO) تدوين استانداردهاي فني و اختياري را بر عهده دارد. ... كالاها, فرآيندها و خدمات با اهداف مورد نظر مي باشد وجود استانداردهاي ناهماهنگ براي ...

Searches related to کلیاتی در مورد مفهوم استاندارد

علامت استاندارد چیست

تعریف استاندارد

انواع استاندارد

استاندارد din آلمان

استاندارد اروپا

تحقیق درباره ی استاندارد ایران

علامت استاندارد ایران

تعریف استاندارد سازی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 885
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 885
  • بازدید ماه : 885
  • بازدید سال : 119,375
  • بازدید کلی : 1,974,309