loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 332 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

نظارت در آموزش و پرورش

نظارت در آموزش و پرورش دسته: مدیریت
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 193 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 96

نظارت یكی ازحلقه های مفقودهء نظام آموزشی است ولزوم آن درهرزمان ودرهر رده آموزشی احساس میشودوبه منزله یك فراینددائمی بایددرمدرسه نقشی ایفاكندتاكارگزاران مدرسه از امكانات موجودبه نحومطلوب استفاده كنندو

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

نظارت در آموزش و پرورش

 

نظارت یكی ازحلقه های مفقودهء نظام آموزشی است ولزوم آن درهرزمان ودرهر رده آموزشی احساس میشودوبه منزله یك فراینددائمی بایددرمدرسه نقشی ایفاكندتاكارگزاران مدرسه از امكانات موجودبه نحومطلوب استفاده كنندوبهبودكیفیت راسرلوحه كارخودقراردهند. نظارت بهبودواصلاح شیوه های كلاس داری وتدریس معلم وكلیه اعمالی است كه دریك آموزشگاه انجام میشود.نظارت در امرتعلیم وتربیت چیزی نیست كه دریك مرحله اززمان انجام شودوسپس به آن توجهی نشود،بلكه فرایندی است كه دائمابه آن نیازاست ودرهرزمان باالهام ازتجارب گذشته نیاز به آن بیشتراحساس میشود.

نظارت و راهنمایی آموزشی اززمان پیدایی نظامهای آموزشی به سبك جدید جزء وظایف مهم مدیران مدارس بوده است تقریبا در نظامهای آموزشی به دلیل اهمیت مساله آموزش و یادگیری و تاثیر مطلوب آن در آموزش و پرورش جوانان نظارت در تعلیم و تربیت جز لا ینفك نقشهای سازمانی محسوب میشود.درنظامهای آموزشی اغلب كشورهاهدف ازقراردادن نقش نظارت به طوررسمی،حل وفصل مسائل و مشكلات آموزشی معلمان اصلاح فرایند تدریس و یادگیری و ارتقای كیفیت عملكرد معلمان و درنتیجه دانش آموزان است.

طرح نظریه ها واندیشه های نو و روشهاو الگوهای جدید تدریس آموزشی در آموزش و پرورش از طرف صاحبنظران و متخصصان و معلمان با هدف ارتقای كیفیت عملكرد معلمان و مدیران و دانش آموزان ، كاهش افت آموزشی ، جلوگیری از اتلاف وقت و از دست دادن فرصتها و ارتقاء و حفظ نتایج مطلوب آموزشی و كاهش هزینه هاو جذب مشاركتهای مالی و ارتباط با اولیاء و متخصصان آموزشی ، ضرورت نظارت آموزشی را بر مسؤلان و مدیران آموزش وپرورش بیش از پیش آشكار ساخته است .

در مدارس ما متاسفانه با اینكه نظارت آموزشی از وظایف كلاسیك مدیران آموزشی تلقی می شود وبا این حال آنان به علل گوناگون برای اجرای این وظیفه تلاش نكرده و نمی كنند . در نتیجه مسائل و مشكلات آموزشی معلمان همچنان لاینحل باقی مانده است مدیران مدارس در چهارچوبهای فعلی و با روشهای كنونی توانایی پاسخگویی به مسائل ومشكلات معلمان و رفع نیازهای آنان را ندارند .از یك طرف مدیران مدارس به ایفای نقش نظارت علاقه ای نشان نمی دهند واز طرف دیگر اكثرمعلمان نظارت بوسیله مدیرانشان را نوعی مداخله یا ایجاد مزاحمت در كار خود تلقی می كنند و اصولا از این كار بیمناكند یا تصور می كنند كه نیازی به اصلاح كارخود ندارند .در نتیجه هیچگاه مدیران و معلمان تصور مثبتی از نقش یكدیگر در ذهن نداشته اند تا بتوانند با هدف رفع مسائل و مشكلات آموزشی معلمان ارتباط و همكاری نزدیكی با هم داشته باشند عدم توجه به اهمیت نقش نظارت و طرح اندیشه ها و روشهای نو در مدارس بتدریج موجب شده است كه الگوهای سنتی و غیر مؤثر آموزشی همچنان سبك وسیاق جاری و مسلط در مدارسمان باشد و سرانجام اینكه برای كسب نتایج مطلوبتر آموزشی، نو اندیشی، نو گرایی و نو آوری مورد آزمایش و تجربه قرارنگیرد .

بیان مساله :

امروزه ، آموزش و پرورش در تمام كشور ها از اهمیت و ارزش قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و نقش آن در رشد وتوسعه اقتصادی اجتماعی ، فرهنگی وسیاسی غیر قابل انكارمی باشد . بدین جهت صاحب نظران تعلیم وتربیت اعتقاددارندكه كاركنان آموزشی منجمله مدیران و معلمان بایستی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده از شایستگیها و آمادگیهای خاصی برخوردار باشند. از طرف دیگر به سبب رشد بی رویه جمعیت ،هجوم سیل آسای دانش آموزان به محیطهای آموزشی وبه تبع آن اجباردر به كارگیری معلمان فاقد تجربه و یا آمادگیهای لازم در زمینه تدریس و اداره كلاس و عدم توجه به لزوم استفاده از امكانات تجهیزات آموزشی در آموزشگاه و هم چنین عدم اجرای مناسب برنامه های آموزشی و ارزشیابی منظم عملكرد معلمان و كاركنان آموزشگاه و عدم ارائه باز خورد صحیح به آنها ، امكان تحقق كامل هدفهای آموزشی را مورد تردید قرارداده است

از این رو به منظوررفع مشكل مزبور، در كنار عوامل متعددی كه مطرح هستند نظارت در آموزش و پرورش از جایگاه ویژه ای برخوردارمی باشد و با توجه به اینكه می دانیم امر نظارت در آموزش و پرورش از وظایف بسیار مهم مدیران می باشد واز به انحراف كشیده شدن مسیر آموزش جلوگیری می كند . اگر نظارت دقیق ومنطقی باشد در حین آموزش اصلاحات مورد نظر را در هر آموزشگاه بوجود می آورد با این وجود امر نظارت جهت بهبود بخشیدن به كار آموزش بسیار مفید می باشد .

اهداف تحقیق :

1ـ شناخت دیدگاه مدیران مدارس در خصوص نحوه نظارت آموزشی .

2ـ شناخت وضعیت نظارت مدارس از سوی كارشناسان ادارات آموزش و پرورش و تعیین نقاط ضعف و قوت آن .

3ـ بررسی میزان استقبال كادر آموزشی مدارس از نظارت كارشناسان .

4ـ بررسی میزان تاثیر نظارت بر رشد كمی و كیفی آموزش .

5ـ ارائه پیشنهاداتی جهت بهبود امرنظارت بر اساس یافته های پژوهشی .

6ـ بررسی میزان تاثیر اعمال نظارتی مدیران مدارس بر افزایش كار آیی .

7ـ آشنایی مدیران مدارس با انجام فعالیتهای نظارتی .

8ـ آشنایی با كیفیت اجرایی برنامه های آموزشی .

9ـ ارائه بازخورد بوسیله مدیر به دبیران در مورد نتایج امتحانات دانش آموزان .

10ـ اشنایی مدیران با چگونگی تخصیص منابع مالی آموزشگاه .

11ـ دستیابی به اطلاعات مورد نیاز در خصوص نظارت بر كار آموزشگاه .

سوالات تحقیق :

1ـ آیا بین نظارت مدیر بر اجرای برنامه های آموزشی مصوب و ارائه شده از طرف وزارت آموزش و پرورش بر عملكرد آموزشی مدارس رابطه وجود دارد ؟

2ـ آیا بین ارزیابی و بررسی نتایج امتجانات دانش آموزان و ارائه بازخوردبه دبیران و معلمان برعملكرد آموزشی مدرسه رابطه وجوددارد؟

3ـ آیا بین نظارت مدیر بر چگونگی تخصیص منابع مالی و امكانات فیزیكی مدرسه بر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مدرسه را بطه وجود دارد ؟

4ـ آیا بین ارزشیابی منظم عملكرد معلمان و ارائه بازخورد به آنها بر عملكرد آموزشی مدرسه رابطه وجود دارد ؟

متغیرهای تحقیق:

متغیرعبارت است از ماهیتی كه ارزش های مختلف راقبول كند .به عبارت دیگرمتغیرچیزی است كه تغییر می یابد .

در یك تعریف كلی ترودقیق تر متغیر عاملی است كه ارزش های مختلفی را به آن نسبت می دهند . مثلاً متغیر«قد» یا «سن»هركدام عاملی است كه ارزش های عددی را بدان منسوب می كنیم . با توجه به مثال بالا متوجه می شویم كه متغیرها دارای انواعی هستند و می توان این انواع مختلف را از طریق دو گروه مورد مطالعه قراردهیم . كه عبارتند از : 1- متغیر مستقل    2- متغیر وابسته  . كه در این پژوهش متغیر مستقل و وابسته را تعریف می كنیم و سپس متغیرهارا دراین پژوهش مشخص می كنیم .

1- متغیر مستقل : به متغیری گفته می شود كه ازطریق آن متغیر وابسته تبیین یا پیش بینی می شود به این متغیر،متغیرمحرك یا درون دادگفته می شودومتغیری است كه توسط پژوهشگراندازه گیری ،دست كاری یاانتخاب می شود تا تأثیریارابطه آن بامتغیردیگری اندازه گیری شود متغیرمستقل ،متغیرپیش فرض است به این معنی كه این متغیر مقدمه ومتغیروابسته نتیجه آن است .

در این پژوهش متغیر مستقل عبارت است از : میزان فعالیتهای نظارتی مدیران مثل كنترل ، نظارت ،بررسی ،تجزیه و تحلیل ، مدیریت و ... .

2- متغیر وابسته : متغیر پاسخ ،برون دادیا ملاك است وعبارت است ازوجهی یا جنبه ای از رفتاریك ارگانیزم كه تحریك شده است .متغیر وابسته متغیری است كه مشاهده یا اندازه گیری می شود تا تأثیر متغیر مستقل بر آن معلوم و مشخص شود .

كه در این پژوهش متغیر وابسته عبارت است از: عملكردآموزشی مثل :نتایج امتحانات میزان درصدقبولی دانش آموزان نرخ گذر،پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و... .

3- متغیرهای مداخله گر: متغیری است كه به صورت فرضی ،برپدیده مشاهده شده تأثیر می گذارد ولی قابل مشاهده واندازه گیری و دستكاری نیست و تأثیرآن باید از طریق تأثیرمتغیرهای مستقل و تعدیل كننده بر رویدادهای قابل مشاهده مشخص شود .

ودراین پژوهش متغیر مداخله گر عبارت است: از قوانین و مقررات كه فعالیتهای نظارتی مدیررا محدودمی كند .

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : نظارت در آموزش و پرورش , نظارت , آموزش و پرورش , نظارت آموزشی , مدیران مدارس , نظارت مدارس , آموزش , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

پژوهش , مقاله , تحقیق , پروژه

 

دانلود پاورپوینت و پروژه

 

صفحه اصلی تازه ترین ها


azam
Google
About 606,000 results (0.57 seconds)
Search Results
باران - مقاله نظارت و راهنمایی تعلیماتی
skholghifard.blogfa.com/post/1
Translate this page
ضرورت نظارت و راهنمایی آموزشی در سیستمهای آموزش و پرورش (مدارس). چکیده. نظارت و راهنمایی فرایندی آموزشی است که در آن کسی که دارای علم و مهارت بیشتری است ...
مقاله مدل توسعه ای نظارت در آموزش و پرورش - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-SMMSMTM01-SMMSMTM01_017=مدل-...
Translate this page
مقاله مدل توسعه ای نظارت در آموزش و پرورش, در همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم (Seminar on Modern Methods of Schools Management in the Third ...
مقاله نظارت و راهنمایی تعلیماتی :: دانشجویان ارشد مدیریت آموزشی
l-kheyri.blog.ir/.../مقاله%20نظارت%20و%20راهنمایی%20تعلیماتی
Translate this page
Nov 7, 2015 - ضرورت نظارت و راهنمایی آموزشی در سیستمهای آموزش و پرورش (مدارس) چکیده نظارت و راهنمایی فرایندی آموزشی است که در آن کسی که دارای علم و مهارت ...
مقاله های مدیریت آموزشی - مفاهیم عمده نظارت آموزشی
ojaghishirmard.blogfa.com/post-4.aspx
Translate this page
مفهوم نظارت در معنای عام ، وسعت و شمول گسترده ای دارد و تمام سازمانها برای دستیابی به اهداف خود به نظارت و راهنمایی در امر مدیریت نیاز دارند ولی آموزش و پرورش به عنوان ...
نظارت و کنترل در مدیریت آموزشی - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › علمی و آموزشی › آموزش و پرورش
Translate this page
Jan 17, 2010 - نظارت و کنترل از جمله وظایف مهم مدیران آموزشی است که میزان پیشرفت در جهت هدف ... در این مقاله سعی شده است که فراگرد کنترل و نظارت ، نظارت معلم محور (بالینی ) .... توسطقانون ، هیأت آموزشی در محل یا وزارت آموزش و پرورش انجام می گیرد.
مقاله در مورد نظارت و راهنمایی آموزشی - دانلود مقاله
mag-iran.com/مقاله-در-مورد-نظارت-و-راهنمایی-آموزشی.htm
Translate this page
در اواخر دهه ۱۹۲۰ اعتراض به تعيين برنامه درسي و روش تدريس به وسيله مديران رده بالاي آموزش و پرورش و تحميل آن به معلمان بيشتر شد. نويسندگان هدف از نظارت را ...
بررسي علل ناموفق بودن برنامه نظارت و راهنمايي آموزشي در مدارس ابتدايي ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=93837
Translate this page
by عزيزي نعمت اله
دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسي علل ناموفق بودن برنامه نظارت و ... و 15 نفر از كارشناسان آموزش ابتدايي سازمان و ادارات تابعه آموزش و پرورش مي باشد.
PDF مقاله نظارت و کنترل در مديريت آموزشي - نیازمرکزی | NiazeMarkazi
www.niazemarkazi.com/papers/10005716.html
Translate this page
نظارت و کنترل در مديريت آموزشي,نظارت و کنترل,مدیریت آموزشی,تعریف ... معلم محور,مقاله PDF, شرح:نظارت و کنترل از جمله وظايف مهم مديران آموزشي است که ميزان ... اين نوع ارزشيابي توسطقانون، هيأت آموزشي در محل يا وزارت آموزش و پرورش انجام ميگيرد.
پروژه تحقیق مقاله فارسی - دانلود رایگان تحقیق نظارت و راهنمایی آموزشی
www.oloomsara.com/...مقالات.../آموزشی...مقاله.../18143.aspx
Translate this page
May 7, 2013 - نظارت و راهنمایی آموزشی بسیاری از اندیشمندان، مشکلات راهنمایان ... طراحی آموزشی آشنا بوده و در فرایند آموزش و پرورش مدرسه و نحوه رهبری آموزشی خود، ...
نظارت و راهنمایی در سیستم های آموزشی ایران » موسسه فرهنگی آموزشی رشد ...
roshdafarin.com › مقالات
Translate this page
Dec 24, 2013 - رشد آفرین » مقالات » نظارت و راهنمایی در سیستم های آموزشی ایران .... با وجود تکنیک های نوین و علوم جدید در آموزش و پرورش مدلهای نظارت و راهنمای ...
[PDF]ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ راﻫﻨﻤﺎﻳﺎن آﻣﻮزﺷﻲ از دﻳﺪﮔﺎه ﻣﺪﻳﺮان و 1
mri.modares.ac.ir/pdf_2324_07e9bedd30f26b9efd08e6d6bac4b2b...
Translate this page
by بهارستان - ‎2010
ﻫﺎي ﻣـﺪﻳﺮﻳﺖ ﺻـﻨﻌﺘﻲ ﺑـﻪ آﻣـﻮزش و ﭘـﺮورش، .... ﻣﻘﺎﻟﻪ. ﻣﺬﻛﻮر. ﻳﻦ ا. اﺳﺖ ﻛﻪ راﻫﻨﻤﺎﻳﺎن آﻣﻮزﺷﻲ ﺑﺎﻳ. . ﺪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮد را ﺑﺮ. ـﻣﺒﻨ. ﺎي ﮔﺎم ﺑﻪ ﮔﺎم .... ﺷﻮرا ﻧﻈﺎرت و راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ اﻣﻮر آﻣﻮزﺷﻲ وزارت آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﺑﻮد.
دانلود نظارت در آموزش و پرورش - دانلود تحقیق و مقاله - رز بلاگ - متفاوت ...
20maghale20.rozblog.com/post/6/-نظارت-در-آموزش-و-پرورش-.html
Translate this page
2 days ago - نظارت در آموزش و پرورش دسته: مدیریت بازدید: 4 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 193 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 96 نظارت یكی ازحلقه های مفقودهء ...
نظارت در آموزش و پرورش - فایل ناب
proje20.filenab.com/product-55614-aa.aspx
Translate this page
نظارت آموزش و پرورش نظارت آموزشی مدیران مدارس نظارت مدارس آموزش مقاله پژوهش تحقیق پروژه دانلود مقاله دانلود پژوهش دانلود تحقیق دانلود پروژه.
بانک مقالات و تحقیقات آموزشی - فرهنگی - نظارت و راهنمايي آموزشي
mh1342.blogfa.com/post-501.aspx
Translate this page
Apr 23, 2010 - نظارت و راهنمايي آموزشي. مقدمه : از آغاز پيدايش آموزش و پرورش رسمي درجوامع تا به امروز تغييرات و تحولات بسياري در نظام هاي آموزشي روي داده است ...
[PDF]نيل به سرآمدی در نظارت و راهنمايی آموزشی با ابزار مديريت دانش
www.ensani.ir/storage/Files/20120326122433-1163-165.pdf
Translate this page
بنابراين در اين مقاله ضمن تشريح مفاهيم بنيادين مديريت دانش جهت بهينه نمودن فرآيند نظارت و راهنمايی آموزشی نحوه ... واژه های كليدی: نظارت و راهنمايی آموزشی، مديريت دانش، تبادل دانش، انتقال دانش، .... و پرورش به عنوان لکوموتيو تحوالت با مکانيس م.
نظارت و راهنمايي آموزشي ( با رويكردي كاربردي ) - مجتمع آموزشی شارجه
www.sirs.ir/cms5/editorial.asp?id=-1415195705
Translate this page
نویسنده: احد پورافشاری, سطح مقاله: متوسطه, دفعات بازدید: 4676, تاریخ ارسال: ... نظارت و راهنمایی بخشی از فرآیند نقش های مختلف نظام آموزش و پرورش و جزء جدایی ...
::: پژوهشسرای دانش آموزی پویش هشترود ::: - نقش نظارت و راهنمایی مستمر در ...
www.pooyesh8rood.blogfa.com/post-14.aspx
Translate this page
این مقاله در تاریخ ۱۳/۴/۸۹ در فصلنامه پویش (فصلنامه تخصصی وابسته به مرکز پژوهشی .... ( فواید تحقیق ) 1-از هدر رفتن منابع مالی آموزش و پرورش بدلیل عدم نظارت ...
نقش نظارت و راهنمایی آموزشی در بهبود آموزش و پرورش - آســـــــــــــمان ...
asoltan50.blogfa.com/post-48.aspx
Translate this page
نقش نظارت و راهنمايي‌ آموزشي در بهبود فعاليتهاي آموزش و پرورش‌. مقدمه. از آغاز پيدايش آموزش و پرورش رسمي در جوامع تا به امروز، تغيير و تحولات بسياري در نظام‌هاي ...
نظارت و راهنمایی آموزشی - خرید و دانلود مقاله و تحقیق آموزشی
www.iran24h.com/.../More.aspx?...مقاله%20و%20تحقیق%20آموز...
Translate this page
نظارت و راهنمایی آموزشی; مقایسه نظارت و راهنمایی آموزشی سنتی و جدید از سال 1900 میلادی تا حال; نقش نظارت و راهنمایی‌ آموزشی در بهبود فعالیتهای آموزش و پرورش; مقدمه ...
کاربرد نظريه مديريت علمی در نظارت و راهنمايی آموزشی يا تعليماتی
daneshpazho.blogfa.com/post-45.aspx
Translate this page
... علمی در نظارت و راهنمايی آموزشی يا تعليماتی - برای دیدن متن کامل مقالات بر روی ادامه ... تاثیرات ناشی از مدیریت علمی فردریک تیلور در آموزش و پرورش موجب پیدایی ... 3- ایجاد انگیزه کاری: نتیجه بارز نظارت و راهنمایی علمی در آموزش و پرورش ایجاد ...
پایگاه کشوری نظارت بالینی
nezaratbalini.blogfa.com/
Translate this page
پایگاه کشوری نظارت بالینی - طرح نظارت وراهنمای بالینی. ... وزارت آموزش وپرورش. اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین .... عنوان مقاله : نظارت بالینی و آموزشی. کسی که ...
دانلود مقاله نظارت مدارس | فایلدونی تکرام
takrom.ir/?p=19788
Translate this page
5 days ago - از اين رو به منظوررفع مشكل مزبور، در كنار عوامل متعددي كه مطرح هستند نظارت در آموزش و پرورش از جايگاه ويژه اي برخوردارمي باشد و با توجه به اينكه مي ...
جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ...
fedu.um.ac.ir/index.php/education/article/view/47771
Translate this page
by بذرافشان مقدم - ‎2015
جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش. ... بر اساس عنوان · مرور بر اساس بیشترین مشاهده (محبوب ترین مقاله ها) · جستجوی پیشرفته.
برچسب نظارت‌ و کنترل‌ در مدیریت‌ آموزش - مقاله
asrehjadid.blogsky.com/tag/نظارت‌-و-کنترل‌-در-مدیریت‌-آموزش
Translate this page
نظارت‌ و کنترل‌ از جمله‌ وظایف‌ مهم‌ مدیران‌ آموزشی‌ است‌ که‌ میزان‌ پیشرفت‌ در .... این‌ نوع‌ ارزشیابی‌ توسطقانون‌، هیأت‌ آموزشی‌ در محل‌ یا وزارت‌ آموزش‌ و پرورش‌ انجام‌ می‌گیرد.
[PDF]اصل مقاله (202 K)
criticalstudy.ihcs.ac.ir/article_1843_16dbfe765d2641b20560b9de6...
Translate this page
by عبداللهی - ‎2015
ﻃﺮاﺣﻲ و اﺟﺮاي ﻧﻈﺎم ﻫﺎي ﻧﻈﺎرت آﻣﻮزﺷﻲ و ارزﺷـﻴﺎﺑﻲ ﻣﻌﻠـﻢ در آﻣـﻮزش و ﭘـﺮورش. دارﻧﺪ . دﻛﺘﺮ ﻧﻮﻻن ... رﻳﺰي درﺳﻲ ﻧﻮﻳﺴﻨﺪه ﻣﻘﺎﻻت ﻣﺘﻌﺪد در زﻣﻴﻨﻪ ﻧﻈﺎرت آﻣﻮزﺷﻲ، رﺷﺪ ﺣﺮﻓﻪ اي ﻣﻌﻠﻤﺎن و. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻼس درس در ...
نظارت و ارزشیابی آموزشی و اهمیت آن در سازمان - پایگاه مجلات تخصصی نور
www.noormags.ir/view/fa/.../110639/نظارت-و-ارزشیابی-آموزشی-و-اهمیت-آن-در-سازمان
فهرست مقالات. نظارت و ارزشیابی آموزشی و اهمیت آن در سازمان. نویسنده: ذیگلری،فاطمه؛. بهمن و اسفند 1384 - شماره 105 و 106 (6 صفحه - از 62 تا 67). چکیده مقالات مرتبط
دانلود مقاله مدل توسعه ای نظارت در آموزش و پرورش - دانلود مقاله , دانلود مقاله ...
www.getpaper.ir/مدل-توسعه-ای-نظارت-در-آموزش-و-پرورش.htm - Translate this page
دانلود مقاله مدل توسعه ای نظارت در آموزش و پرورش. سال انتشار: ۱۳۸۸. محل انتشار: همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم. تعداد صفحات: ۲۱. نویسنده(ها):.
چشم انداز تاریخی نظارت و راهنمایی آموزشی - مدیریت آموزشی - blogfa.com
www.admotamed.blogfa.com/post-2.aspx
Translate this page
معلمان را همان مردم استخدام می کردند و ساختمانها به منظور آموزش و پرورش ایجاد می شد. با آمدن شاگردان بیشتر و ضرورت خدمات چندگانه معلمان، به وجود «سر معلم» برای نظارت ...
مقاله نظارت و راهنمایی آموزشی - یکی یه دونه
yeki1done.ir/مقاله+نظارت+و+راهنمایی+آموزشی.html
Translate this page
مقاله مدل توسعه ای نظارت در آموزش و پرورش. نظارت و راهنمایی آموزشی از وظایف مهمی است که برای اداره یک نظام آموزشی کارآمد ضرورت دارد هدف اصلی از نظارت و راهنمایی ...
مقاله : نظارت کامل شورای عالی آموزش و پرورش بر اجرای ۶.۳.۳ : تبیان زنجان
tebyan-zn.ir/...papers/.../نظارت...آموزش+و+پرورش.../default.html
Translate this page
دبیر شورای عالی آموزش و پرورش از نظارت این شورا بر حسن اجرای مصوبات از سوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این شورا نظارت کاملی بر نحوه اجرای ۶.۳.۳ در طول ...
دانلود کامل پایان نامه مقطع کارشناسی با موضوع نظارت مدارس | مرجع دانلود ...
www.payanname.net › علوم انسانی › روانشناسی و علوم تربیتی
Translate this page
Jul 8, 2015 - در مدارس ما متاسفانه با اینکه نظارت آموزشی از وظایف کلاسیک مدیران آموزشی تلقی ... 2ـ شناخت وضعیت نظارت مدارس از سوی کارشناسان ادارات آموزش و پرورش و .... سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه ، تحقیق ، پروژه و مقالات دانشگاهی در ...
وبلاگ علیرضا جلیلی - تاریخچه نظارت و راهنمایی آموزشی
alirezajalili.blogfa.com/post-7.aspx
Translate this page
مجموعه عکس های دیدنی، مقالات و خاطرات ... به دنبال تغييرات و تحولات مستمر در آموزش و پرورش نظارت و راهنمايي تعليماتي نيز از ويژگي هاي جامع تر و ... در ميان تمامي تغييرات، وقتي كه اولويت هاي آموزش و پرورش دستخوش تغيير و تحول گردد؛ نظارت و ...
مدیریت آموزشی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_آموزشی
Translate this pagePersian Wikipedia
آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دارای مفهوم و کاربرد گسترده و پیچیده، و در نتیجه ... او در این تئوری، رابطه ضعیف نظارت بورورکراتیک با فعالیت‌های آموزشی .... کتاب و مقالات نظری و پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم سازمان و مدیریت، باقی‌مانده است ...
شرح وظایف نظارت و ارزشیابی - پورتال وزارت آموزش و پرورش
old.medu.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=9129f051...
Translate this page
12- برنامه ریزی و ساماندهی امور ارزشیابی و نظارت برمصوبات شورای عالی آموزش وپرورش ... 15- مطالعه ، تحقیق و بررسی شیوه ها و روش های مختلف ارزشیابی و نظارت ...
سایت معلم ، موفیت معلمان ،نوشته های معلم ، مطالب مفید برای مدیران مدارس ...
www.zibaweb.com/amoozesh.htm
Translate this page
_تفاوت ها و توانایی های مدیریت و رهبری آموزشی،نکات کلیدی در برقراری ارتباط موثر با دیگران ، مدیریت تغيير در نظارت و ارزشيابي منابع انساني آموزش و پرورش.
[PDF]ﻧﻈﺎرت و راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ
mahan.ac.ir/images/ProductFile/fasle%2011392-04-02-11-1-23.pdf
Translate this page
دﻟﻴﻞ اﻫﻤﻴﺖ ﻣﺴﺄﻟﻪ آﻣﻮزش و ﻳﺎدﮔﻴﺮي و ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻣﻄﻠﻮب آن در آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﺟﻮاﻧﺎن، ﻧﻈﺎرت و راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ آﻣﻮزﺷـﻲ ﺟـﺰء ... ﺷﻮد. در ﻓﺼﻮل اﻳﻦ ﻛﺘﺎب ﺳﻌﻲ ﺷﺪه اﺳﺖ ﺑﻪ ﻧﻜﺎت ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﻧﻈﺎرت و راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ آﻣﻮزﺷﻲ اﺷﺎره ﺷﻮد.
آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن؛ چالش¬ها و راهبردهای مواجهه با آن
ssgj.iranjournals.ir/article_631_42.html
Translate this page
by صبوری خسروشاهی - ‎2011
در این مقاله تلاش شده است تا نحوة تأثیرگذاری «جهانی شدن» بر آموزش و پرورش ایران ...... و سپس آموزش روشهای نوین تدریس، درگیر نمودن معلمان در محیطهای واقعی و نظارت ...
نظارت‌ و کنترل‌ در مدیریت‌ آموزشی‌ - پروژه
hnardini.persianblog.ir/page/146
Translate this page
در این‌ مقاله‌، طی‌ مقدمه‌ی‌ کوتاهی‌ به‌اهمیت‌ کنترل‌ در مدیریت‌ و ضرورت‌ آشنایی‌مدیران‌ با ... واحدهای‌ آموزشی‌ محل‌ پرورش‌ استعدادهای‌ بالقوه‌ دانش‌آموزان‌ و شکوفاشدن‌ این‌موهبت‌های‌ ...
خودارزیابی عمل‌کرد نظارتی سرگروه¬های آموزشی شهر شیراز در مقایسه با ...
jcr.shirazu.ac.ir/article_1943_411.html
Translate this page
by ترک‌زاده - ‎2012
2) معلمان، عمل‌کرد نظارتی کلی سرگروه‌های آموزشی و نیز عمل‌کرد نظارتی آنان در تمام ... نوع مقاله: مقاله پژوهشی ... شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان.
240 مقاله در زمینه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت - تحقیقات آموزشی ...
commite2.blogfa.com/post-788.aspx
Translate this page
تحقیقات آموزشی EDUCATIONAL RESEARCH - 240 مقاله در زمینه آموزش و پرورش تعلیم ... در نظام آموزش و پرورش پیشرو، متخصصان تعلیم و تربیت و روان شناسان ..... و پرورش" kharazmi"یادگیری ""دانش آموز" معلم "روش تدریس"مدیریت آموزشی "نظارت و ...
مقاله: تعيين مولفه هاي نظارت حمايتي و ارايه مدل ادراکي مناسب آن در ...
moallemgoft.ir/thread-668.html
Translate this page
Sep 5, 2012 - مقاله: تعيين مولفه هاي نظارت حمايتي و ارايه مدل ادراکي مناسب آن در نظام آموزش و ... و مسؤولان آموزشي مناطق و نواحي آموزش و پرورش كل كشور تشكيل مي دهد.
مقاله فارسی . دانلود مقاله نظارت مدارس
7maghale.test.com/prod-444365-دانلود+مقاله+نظارت+مدارس.html
Translate this page
از اين رو به منظوررفع مشكل مزبور، در كنار عوامل متعددي كه مطرح هستند نظارت در آموزش و پرورش از جايگاه ويژه اي برخوردارمي باشد و با توجه به اينكه مي دانيم امر نظارت در ...
[PDF]ﻧﻈﺎم آﻣﻮزﺷﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان
www.bmsu.ac.ir/UserFiles/iran(1).pdf
ﺗﻤﺮﮐﺰ زداﯾﯽ آﻣﻮزﺷﯽ در ادرات اﻧﺴﺎﻧﯽ آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﺑﻪ ﻣﻮرد اﺟﺮا ﮔﺬارده ﻣﯽ ﺷﻮد . ﮔﻔﺘﻨﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻃﯽ ﻃﺮح ..... ﺭﺳﻴﺪﮔﻲ ﻭ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﻛﻮﺩﻛﺴﺘﺎﻥ ﻫﺎ ﺗﺤﺖ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺎﺳﻴﺲ ﮔﺮﺩﻳﺪ . ﺩﺭ ﺳـﺎﻝ. ١٣٤٠.
نظارت در آموزش و پرورش | دانلود با لینک مستقیم - مجله اینترنتی ایرانی ها
nice.iranoo.ir/2016/05/27/نظارت-در-آموزش-و-پرورش/
Translate this page
جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵; دیدگاه‌ها برای نظارت در آموزش و پرورش بسته هستند ... در مدارس ما متاسفانه با اینكه نظارت آموزشی از وظایف كلاسیك مدیران آموزشی تلقی می شود وبا این حال آنان به علل گوناگون برای اجرای این وظیفه تلاش نكرده و نمی .... دانلود مقاله و پروژه ...
نظارت آموزشی - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/dashboard?q=نظارت+آموزشی&topic_4=81974
Translate this page
در این مقاله سعی شده است با تحلیل نظام آموزش عالی بالاخص علوم پزشکی و نقش ویژه‌ای که مدرسین در ... نظارت و راهنمایی تعلیماتی و جایگاه آن در آموزش و پرورش ...
مدیریت آموزشی مقاله PDF - PDF مقاله نظارت و کنترل در مديريت ...
www.findwebsite.ir/zcmqtmqsnrnmctdqnxadnfvctdmndrctdqfm.html - Translate this page
مقاله. مروري. بررسي شيوه هاي مديريت و رهبري آموزشي.نظارت و کنترل در مديريت آموزشي. ... فرهنگ مدیریت تغییر و بهبود کیفیت در آموزش و پرورش - hmizan.irنظارت و ...
دانلود روش تحقیق بررسي نحوه نظارت آموزش وپرورش درمدارس ازديدگاه ...
campiran.ir/project-34984-دانلود-روش-تحقیق-بررسي-نحوه-نظارت-آ/
Translate this page
Apr 28, 2016 - دانلود روش تحقیق بررسي نحوه نظارت آموزش وپرورش درمدارس ازديدگاه مديران دبيرستان با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات ۹۶. مقدمه: به نام آنكه ...
[PDF]شماره 118 بهمن ماه 1388 - پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش
rie.ir/uploads/Pajoheshnameh118.pdf
Translate this page
گزارش همایش استانی تحقیق و پژوهش سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان. معرفی کتاب ..... مي کن د که از نزدی ک و به طور دائم ب ه نظارت بر. آموزش بپردازن د و به ... شماره 118. 9. مقاله. به جرأت مي توان از سه فقر. آشكار در زندگي، و نيز در دنياي.
[PDF]ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻰ ﺁﻣﻮﺯﺷﻰ ﺩﺭ ﻣﺪﺭﺳﻪ - سمت
www.samt.ac.ir/uploads/276_2128.pdf
ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻰ ﺁﻣﻮﺯﺷﻰ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻫﺎﻯ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎﻯ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﻭ ﻳﺎﺩﮔﻴﺮﻯ. ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﻧﺎﭘﺬﻳــﺮ ﺍﺳــﺖ. ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺎﺯ، ﺑﻪ ﻭﻳﮋﻩ ﺯﻣﺎﻧــﻰ ﻛﻪ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺩﺳــﺘﺨﻮﺵ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﻭ. ﺗﺤﻮﻻﺕ ﺑﻨﻴﺎﺩﻯ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺩ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ...
خلاصه فصل اول کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی(دکتر مصطفی نیک نامی)
khateri94.blogfa.com/post/5
Translate this page
بازرسي به منظور نظارت بر كار معلم و اجراي قوانين و مقررات مدرسه بود و بر اجراي مقررات انضباطي و حفظ موازين و معيارهاي حاكم بر آموزش و پرورش بيشتر تاكيد مي شد ...

Searches related to مقاله نظارت در آموزش و پرورش

نظارت و راهنمایی تعلیماتی محمدرضا بهرنگی

نظارت و راهنمایی آموزشی دکتر مصطفی نیکنامی

مقاله در مورد نظارت و راهنمایی آموزشی

نظارت و راهنمایی آموزشی ppt

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی

مقاله نظارت و راهنمایی تعلیماتی

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی ترجمه محمد رضا بهرنگی

نظارت و راهنمایی آموزشی در مدارس امروز
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 542
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,659
  • بازدید ماه : 15,994
  • بازدید سال : 107,749
  • بازدید کلی : 1,962,683