loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 206 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران

اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 80 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 105

دادرسی با تقدیم دادخواست آغاز می شود و تا زمان اجرای رای ادامه خواهد داشت، این پروسه مجموعه ای از اصول و تشریفات را به همراه خواهد داشت؛ اصول دادرسی آن چه که بنیان و پایه رسیدگی را تشکیل می دهند و تشریفات دادرسی مجموعه مقرراتی که برای رسیدگی بهتر به یک دعوا به کار می روند، در تمامی نظام های حقوقی مدرن این عقیده پذیرفته شده است که اصول حاکم بر دادر

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران


این پایانامه دارای   105 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی

چکیده:

دادرسی با تقدیم دادخواست آغاز می شود و تا زمان اجرای رای ادامه خواهد داشت، این پروسه مجموعه ای از اصول و تشریفات را به همراه خواهد داشت؛ اصول دادرسی آن چه که بنیان و پایه رسیدگی را تشکیل می دهند و تشریفات دادرسی مجموعه مقرراتی که برای رسیدگی بهتر به یک دعوا به کار می روند، در تمامی نظام های حقوقی مدرن این عقیده پذیرفته شده است که اصول حاکم بر دادرسی عادلانه باید مورد توجه و عمل دادرسان و سایر کسانی که به هر نحو در این امر خطیر مداخله دارند قرار گیرد؛ یکی از مهم ترین این اصول، اصل تغییر ناپذیری دعوا می باشد، بر پایه رعایت حقوق دفاعی طرفین، جلوگیری از اختلاط دعاوی و سردرگمی قاضی و اصحاب دعوا، ضرورت حل وفصل سریع دعاوی، برقراری نظم در دادرسی، و در نهایت حاکمیت اصحاب دعوا بر دادرسی مدنی، دعوایی که از ابتدا اقامه می شود باید تا انتهای دارسی ثبات داشته باشد، بر همین اساس  نباید هر لحظه بر قلمروء و محتوای دعوا اضافه گردد؛ اصحاب دعوا نمی توانند به هر بهانه بر حوزه دعوا افزوده و از این طریق طرف مقابل را در مضیقه دفاع قرار دهند؛ یکتایی و وحدت دادرسی، عدالت قضایی را به همراه خواهد داشت. البته در این میان یک سری استثنائات نیز وجود دارد که خود نیز تأمین کننده عدالت و پویایی در دادرسی می باشند؛ بر همین اساس دعاوی ناشی از مداخله ثالث، دعاوی اضافی، دعوی تقابل و دعاوی مرتبط را می توان به عنوان مهم ترین این استثنائات بر شمرد و احکام آن را بیان کرد.

 

واژگان کلیدی: اصل تغییر ناپذیری دعوا، ثبات دادرسی، سرعت در دادرسی، عدالت قضایی.

 

مقدمه:

الف) بیان مسأله

اصول حقوقی توجیه کننده قواعد حقوقی موجود و تفسیر کننده آن ها و حتی الهام بخش مرجع وضع قانون در ایجاد مقررات موضوعه می باشند. (جوادی، 1388، ص19). در هر دادرسی اصولی وجود دارد كه باید از مواردی مثل تشریفات دادرسی و هر آن چه كه مربوط به پایه و اساس دادرسی نیست متمایز شود. اصول جمع واژه اصل است و اصل در لغت به معنای «بیخ، بن، بن هرچیز، پی، ریشه، نهاد و نژاد آمده است». (عمید، 1374، ص110).در ماده یك قانون آیین دادرسی مدنی به اصول دادرسی اشاره شده است. «اصول آیین دادرسی را می توان بنیان ها و نهادهای اساسی دانست كه در هر نظام حقوقی بر مقررات حاكمیت داشته و مواد قانونی از آن منبعث هستند.». (مهاجری، 1388، ص38).

باید بدانیم كه اصول دادرسی با تشریفات دادرسی متفاوت هستند و بنابراین نباید بین آن ها خلط كرد. در هر مورد كه به هر دلیل اعم از عدم آگاهی، غرض ورزی، و...، اصول دادرسی با تشریفات دادرسی یكسان دانسته شوند. موجب تجاوز به حقوق بنیادین اصحاب دعوا می باشد. برای اصول دادرسی ویژگی هایی همچون كلی بودن، دایمی بودن، انتزاعی، و ارزشی بودن قائل شده اند. (محسنی، 1385، ص111). برای تمایز اصول دادرسی از تشریفات دادرسی معیارهای متعددی ارائه شده است (همان، 114). به عنوان یك معیار كلی آن چه را كه می توان به عنوان معیار نهایی تفكیك اصول دارسی از تشریفات دادرسی دانست؛ این است كه تشریفات همان طور كه از نامش پیداست یك سلسله قواعد و مقررات برای ایجاد نظم وانضباط در روال اداری دستگاه قضائی و بیان گر نحوه و چگونگی مراجعه به دادگاه ها و یك سری مقررات شكلی رسیدگی است.كه اگرچه مقدمه دادخواهی و احقاق حق محسوب می شوند ولی به اندازه اصول دادرسی دارای اهمیت نیستند. اصول دادرسی در آن درجه از اهمیت قرار دارند كه عدم رعایت آن ها موجب بی اعتباری رأی صاره از دادگاه خواهد شد. بند 3 ماده 371 ق آ.د.م مقرر می دارد. « عدم رعایت اصول دادرسی و حقوق اصحاب دعوا در صورتی كه به درجه ای از اهمیت باشد كه رأی را از اعتبار قانونی بیندازد.» و این حكایت از  اهمیت و درجه والای این اصول در جریان دادرسی دارد. یکی از این اصول، اصل تغییر ناپذیری دعوا می باشد. بر پایه اصل تغییر ناپذیری دعوا که به اصل دور از دسترس بودن دعوا  نیز شناخته می شود ضرورت عدالت در دادرسی، حل و فصل سریع اختلافات و احترام به حق دفاع ایجاب می کند هر لحظه بر محتوا و قلمروء دعوا افزوده نشود و موضوع دعوا آزادنه از ثبات برخوردار باشد؛ بر همین اساس  اصولا  طرفین و دادرسان نمی توانند خودسرانه موضوع دعوا را تغییر داده و یا چارچوب آن را کاهش یا افزایش دهند. در واقع، این قاعده که با اصل تسلط طرفین بر قلمروء موضوعی دعوا ارتباط دارد و در رویارویی با این اصل بهتر شناخته می شود. طرفین بر دعوا  و موضوعات آن تسلط دارند ولی هنگامی  که دعوا ساختار خود را یافت و تثبیت شد این ساختار تا انتهای دادرسی باید حفظ شود. ( غمامی و محسنی، 1386،ص 154)

ب) سوالات تحقیق

1ـ سوال اصلی

آیا روش و شرایط پیش بینی شده در مقررات دادرسی مدنی ایران برای تغییر در دعوا با اصل رعایت حقوق متداعیین تناسب و انطباق دارد؟

2ـ سوالات فرعی

الف) در چه مواردی در قانون آیین دادرسی مدنی ایران از این اصل عدول شده  و  تغییراتی در دعوای ابتدایی اعمال شده است؟

ب) قانون آیین دادرسی فعلی، از حیث جایگاه و رعایت این اصل چه نقایص و ضعف هایی دارد؟

ج) چه راهکارها و تدابیری را می توان برای هر چه بهتر رعایت شدن این اصل بکار بست؟

د) با توجه به مواد مقرر در قانون آیین دادرسی مدنی ایران در مورد تغییر در دعوا، چه زمان و شرایطی برای تغییر در دعوا در نظر گرفته شده است؟

ج) اهداف تحقیق

1ـ هدف اصلی

تبیین جایگاه و محدوده اصل تغییر ناپذیری دعوا در حقوق ایران

2ـ اهداف فرعی

الف) تبیین و تشریح دلایل و مصلحت هایی که موجب شده است در بعضی موارد قانونگذار از این اصل عدول کرده و احکام جداگانه ای مقرر نماید.

ب) تببین نقایص و ضعف های قانون آیین دادرسی فعلی در خصوص اصل تغییر ناپذیر ی دعوا

ج) تبیین راهکارها و تدابیر جدید برای برطرف کردن نقایص و اجرای هر چه بهتر اصل تغییر ناپذیری دعوا در حقوق ایران

د) فرضیه های تحقیق

1ـ به نظر می رسد  قانون آیین دادرسی مدنی 1379 از حیث توجه و احترام اصل تغییر ناپذیری دعوا دارای نقایص و ضعف های عمده ای می باشد.

2ـ به نظر می رسد ماده 98 قانون آیین دادرسی مدنی ایران مبین اصل تغییر ناپذیری دعوا می باشد.

3ـ به نظر می رسد اصل تغییر ناپذیری دعوا در قانون آیین دادرسی مدنی ایران را باید در قالب اصول دادرسی جستجو کرد نه تشریفات دادرسی

 

د) پیشینه تحقیق

در خصوص موضوع مورد بحث باید گفت که در ارتباط با اصول دادرسی و نقش  و جایگاه آن در آیین دادرسی و عدالت قضایی که بخش مهم احقاق حق را تشکیل می دهند، مقالات و کتبی نگاشته شده و پایان نامه و رساله نیز به رشته تألیف در آمده است. اما اول آن که به طور اعم به این اصول توجه شایسته ای نشده است و نظریه پردازان حقوق آنگونه که باید در این خصوص قلم نزده اند و دوم آن که به طور اخص در مورد موضوع تحقیق ما یعنی اصل تغییر ناپذیری دعوا، موضوع بیشتر مورد اهمال واقع شده و تنها در بعضی از کتب و مقالات به طور پراکنده و مختصر مطالبی نگاشته شده است و حق مطلب ادا نشده است. ( محسنی، 1388)

ه) روش تحقیق

در این تحقیق از روش توصیفی ، اسنادی با تحلیل محتوا استفاده خواهد شد .

 

فهرست مطالب

چکیده ...........................................................................................................................................................1

مقدمه

الف) بیان مسأله

ب) سوالات تحقیق

ج) اهداف تحقیق

د) فرضیه های تحقیق

د) پیشینه تحقیق

ه) روش تحقیق

فصل اول) کلیات

مبحث اول) اصول مربوط به ویژگی های دادرسی مدنی

گفتار اول) اصل تشریفاتی بودن دادرسی

گفتار دوم) شفاهی و کتبی بودن دادرسی مدنی

گفتار سوم) بی طرف بودن قواعد دادرسی

مبحث دوم) اصول تضمین کننده عملکرد دموکراتیک

گفتار اول) اصول مربوط به دادرسی عادلانه

بند اول) حق محکمه مستقل

بند دوم) علنی بودن دادرسی

گفتار دوم) اصول ضامن حق دفاع

بند اول) اصل آزادی دفاع در دادرسی مدنی

بند دوم) اصل تغییر ناپذیری دعوا

گفتار سوم) بی طرف بودن قواعد دادرسی

مبحث دوم) اصول تضمین کننده عملکرد دموکراتیک

گفتار اول) اصول مربوط به دادرسی عادلانه

بند اول) حق محکمه مستقل

بند دوم) علنی بودن دادرسی

گفتار دوم) اصول ضامن حق دفاع

بند اول) اصل آزادی دفاع در دادرسی مدنی

بند دوم) اصل تغییر ناپذیری دعوا

فصل دوم) مبانی اصل تغییر ناپذیری دعوا

مبحث اول) نظم و سرعت و صرفه جویی در هزینه های دادرسی

گفتار اول) نظم دادرسی

گفتار دوم) سرعت جریان دادرسی

گفتار سوم) صرفه جویی در هزینه های دادرسی

مبحث دوم) تضمین ثبات دادرسی

گفتاراول) جلوگیری از اختلاط دعاوی

بند اول) دعاوی مرتبط

بند دوم) دعاوی طاری

الف) دعوای اضافی

ب) دعوای تقابل

گفتار سوم) جلوگیری از سردرگمی قاضی و اصحاب دعوا

مبحث سوم) محدودیت دادرس به چارچوب خواسته

گفتار اول) اصل حاکمیت اصحاب دعوای مدنی

گفتار دوم) صدور حکم در چارچوب خواسته دعوا

بند سوم) تغییر توصیف دعوا از سوی دادرس

فصل سوم) استثنائات اصل تغییر ناپذیری دعوا

مبحث اول) ورود ثالث

گفتار اول) ورود ثالث در مرحله بدوی

گفتار دوم) ورود ثالث در مرحله تجدیدنظر

مبحث دوم) جلب ثالث

گفتار اول) جلب ثالث در مرحله بدوی

گفتار دوم) جلب ثالث در مرحله تجدیدنظر

مبحث سوم) اعتراض ثالث

گفتار اول) اعتراض ثالث در مرحله بدوی

گفتار دوم) اعتراض ثالث در مرحله تجدیدنظر

مبحث چهارم)  دعاوی موضوع ماده 362 قانون آیین دادرسی مدنی

مبحث پنجم) سایر دعاوی

نتیجه گیری)

فهرست منابع)

 

 

عنوان: اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران

فرمت:word

تعداد صفحات:105 صفحه

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران , اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران , پایانامه اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران , دانلود پایانامه ارشد رشته حقوق , پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی , اصل تغییر ناپذیری دعوا , ثبات دادرسی , سرعت در دادرسی , عدالت قضایی


Google
About 8,880 results (0.93 seconds)

Did you mean: اصل تغییر ناپذیری دعوا در حقوق ایران
Search Results
اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران - دانلود مقاله و پروژه - فایل ناب
maghale2020.filenab.com/product-57164-payanameh.aspx
Translate this page
اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران. این پایانامه دارای 105 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم.
اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران 1
20maghale20.rozblog.com/.../-اصل-تغییرناپذیری-دعوا-در-حقوق-ا...
Translate this page
5 days ago - اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 80 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 105 ...
اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران
maghale2020.rozblog.com/.../-اصل-تغییرناپذیری-دعوا-در-حقوق-ا...
Translate this page
6 days ago - اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 80 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 105 ...
اصل تغييرناپذيري دعوا در حقوق ايران 1
mojin.rozblog.com/post/259
Translate this page
اصل تغييرناپذيري دعوا در حقوق ايران 1 1 . ماهیت و احکام دعوای اضافی در حقوق ایران - دانلود…, اصل تغييرناپذيري دعوا در حقوق ايران 1,موجین.
دانلود پایان نامه اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران - دانلود پروژه و مقاله
nabfile-rzb.nepton.top/page-487849.html
Translate this page
5 days ago - اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 7 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 80 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 105.
اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران - فروشگاه آنلاین آرانوز
filenab.aranoz.ir/product-57164-payanameh.aspx
Translate this page
اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران. این پایانامه دارای 105 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم.
اصل-تغییرناپذیری-دعوا-در-حقوق-ایران - فروشگاه آنلاین آرانوز
filenab.aranoz.ir/tag-اصل-تغییرناپذیری-دعوا-در-حقوق-ایران.aspx
Translate this page
فروشگاه آنلاین اینترنتی آرانوز فروش فایل و کاهلا و همکاری در فروش.
پایان نامه اصل تغییر ناپذیری دعوا در حقوق ایران - فایلدونی تکرام
takrom.ir/?p=131480
Translate this page
May 30, 2016 - ج) تبیین راهکارها و تدابیر جدید برای برطرف کردن نقایص و اجرای هر چه بهتر اصل تغییر ناپذیری دعوا در حقوق ایران. د) فرضیه های تحقیق. 1ـ به نظر ...
دانلود پایان نامه اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران
clashroyalenews.ir/page-530288.html
Translate this page
... بررسی جرم پولشویی در اسناد بین المللی و حقوق ایران 3 · دانلود پاورپوینت پردازش ... فروش اینترنتی ماشین اصلاح صورت |فروش ایترنتی ماشین ریش تراش اصل ...
تغییر عناصر دعوی: شرحی بر ماده 98قانون آیین دادرسی مدنی - پژوهش حقوق ...
jplr.atu.ac.ir/article_2236_511.html
Translate this page
by هرمزی - ‎2013
تغییرناپذیری عناصر دعوی میباشد. در ادبیات حقوق و قوانین ... مفهوم دعوی در قوانین موضوعهی ایران دعوی تعریف نشده است. اصل سـی و چهـارم قـانون اساسی، دادخواهی را حق ...
دانلود پایان نامه رشته حقوق خصوصی اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران
filepark.ir/62410-دانلود-پایان-نامه-رشته-حقوق-خصوصی-اصل-ت
Translate this page
دانلود پایان نامه رشته حقوق خصوصی اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران. فرمت فايل: word (قابل ويرايش). تعداد صفحات: 100. فهرست مطالب: چکیده. مقدمه. الف) بیان ...
دانلود پایان نامه رشته حقوق اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران ...
filepark.ir/tag/دانلود-پایان-نامه-رشته-حقوق-اصل-تغییرن
Translate this page
Apr 21, 2016 - فرمت فايل: word (قابل ويرايش). تعداد صفحات: 100. فهرست مطالب: چکیده. مقدمه. الف) بیان مسأله. ب) سوالات تحقیق. ج) اهداف تحقیق. د) فرضیه های ...
پایان نامه اصل تغییر ناپذیری دعوا در حقوق ایران - فروشگاه پایان نامه و ...
hoopadrayaneh.ir/prod-476144-پایان+نامه+اصل+تغییر+ناپذیری...
Translate this page
مرکز دانلود پروژه, پایان نامه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها.
بانک مقالات فقهی حقوقی - اصل تسلط طرفین دعوا بر جهات و موضوعات دعوا
feqhmagz.blogfa.com/.../اصل-تسلط-طرفین-دعوا-بر-جهات-و-موضو...
Translate this page
Nov 18, 2012 - بانک مقالات فقهی حقوقی - اصل تسلط طرفین دعوا بر جهات و موضوعات دعوا - ... به دعوای خود به موجب اصل تغییرناپذیری دعوا هستند ولی قاضی دعوا را در چهارچوب .... دادگاه در حقوق ایران ممکن نیست و موضوعات تحت تسلط طرفین قرار دارند.
پروپوزال رشته حقوق (اصول و تشریفات دادرسی در داوری) - خرید پستی با ...
fpt-eltiama.adnashop.ir/page-44082.html
Translate this page
بانک موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته حقوق در گرایش های مختلف ... دانلود پایان نامه اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران. maghalefile.rozblog.com/.
کلینیک حقوقی ایران - تغییر عناصر دعوی: شرحی بر ماده 98قانون آیین ...
https://iranlawclinic.com/doc/1e2a8d21313
Translate this page
علم حقوق علم موجودات اعتباری بوده و تفاوت وجود اعتباری و وجود طبیعی در این ... اصـل در آیـین دادرسـی مـدنی پذیرفتـه شـده، اصـل تغییرناپذیری عناصر دعوی می باشد.
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/articles/807053
Translate this page
مانند: اصل استقلال دادگاه، اصل بی طرفی دادرس، اصل مستدل و مستند بودن آراء قضایی، ... دعوای مدنی، اصل تناظر و رعایت حقوق دفاعی و اصل تغییر ناپذیری موضوع دعوا.
مصونیت قضایی دادرسان و وکلای دادگستری در نظام حقوقی ایران
f-h-shirvan90.blogfa.com/post/74
Translate this page
در حقوق ایران با توجه به اصل تفکیک قوا و اصل 156ق.ا. ... در حقوق این کشور، وکیل مدافع که وظیفه طرح دعوا و پاسخگویی به آن را در دادگاه به عهده دارد، طبق ..... رعایت اصل تغییرناپذیری دادرسان، شرط استقلال قوه قضاییه است و تنها همین اصل است که ...
[DOC]دانلود
pg.maybodiau.ac.ir/uploads/s261293ensani.doc
Translate this page
7- پروپوزال دانشجو محبوبه سادات شجاعي تحت عنوان احكام و آثار تغيير دعوا در آيين ... صديقي تحت عنوان "بررسي اصل تغيير ناپذيري دعوا در حقوق ايران" به راهنمائي ...
پروپوزال رشته حقوق (اصول و تشریفات دادرسی در داوری) - فروشگاه ...
falnaz1a.saharstore.ir/page-41027.html
Translate this page
بانک موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته حقوق در گرایش های مختلف. انتخاب موضوع پایان نامه ... دانلود پایان نامه اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران. 4 روز پیش .
پروژه و پایان نامه
prg.pishroblog.ir/?pa=16
Translate this page
پایان نامه اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران. چکیده: دادرسی با تقدیم دادخواست آغاز می شود و تا زمان اجرای رای ادامه خواهد داشت، این پروسه مجموعه ای از اصول و ...
حقوق اصحاب دعوا
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=192636
Translate this page
Dec 29, 2011 - در قانون ایران برای دو طرف دعوا اعم از خوانده و خواهان حقوقی در نظر گرفته شده ... استثنا بر اصل تغییر ناپذیری حکم توسط دادگاه صادرکننده، مواردی ...
مجله تفریحی سوژه
soojhe.ir/page-567803.html
Translate this page
آثار قرارداد ارفاقی در حقوق ایران با مطالعه تطبیقی3 · آثار قرارداد ارفاقی در حقوق ... اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران 3 · گزارش کاراموزی حسابداری در شرکت ...
مصونیت قضایی دادرسان و وکلای دادگستری‌ در نظام حقوقی ایران
www.vekalatonline.ir/print.php?ToDo=ShowArticles&AID...
Translate this page
در حقوق ایران با توجه به اصل تفکیک قوا و اصل 156 ق.ا. ... در حقوق این کشور،وکیل مدافع (Barrister) که وظیفه طرح دعوا و پاسخگویی به آن را در دادگاه به عهده ..... رعایت اصل تغییرناپذیری دادرسان،شرط استقلال قوهء قضاییه است و تنها همین اصل است که ...
مقاله چاپ سربی - ساخت وبلاگ رایگان
prj.avablog.ir/post/164/+مقاله+چاپ+سربی+
Translate this page
3 days ago - پایان نامه اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران ... در آغاز ورود فن چاپ به ایران، چاپ سربی را، به اعتبار واژه لاتینی آن، تیپوگرافی می‌نامیدند.
اصل تناظر | مجله آنلاین حقوق
lawpdf.ir/?p=9794
Translate this page
Jun 29, 2013 - بر اساس این اصل هر یک از اصحاب دعوا باید،علاوه بر این که فرصت و امکان .... بنابر اصل مزبور،که اصل تناظر خوانده شد،قاضی،در حقوق ایران، حکم خود را ... به عنوان اصلی(«بنیادین»، «تغییرناپذیر»)۹و«تشکیل دهنده تضمین لازم برای ...
afshin_69i |
www.tumfa.com/view/post:4314
Translate this page
Jun 3, 2016 - دانلود پایان نامه بررسی آثار مثلی یا قیمی بودن اموال در حقوق ایران ... پایان نامه ارشد حقوق - بررسی اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران.
استانداردهای دادرسی در اسناد بین‌المللی و نظام قضایی ایران
edalat-va-ghezavat.blogfa.com/post-17.aspx
Translate this page
در پایان نیز استانداردهای دادرسی پذیرفته‌شده در نظام حقوقی ایران مرور خواهد شد. .... در واقع، اصولی مانند اصل برابری اصحاب دعوا، اصل رعایت حقوق دفاعی و اصل تناظر، ..... اصحاب دعوا تعیین می‌شود و اصل تغییر‌ناپذیری محدوده دعوا که در مورد اصحاب دعوا با ...
اطلاعات پژوهشگر:
www.virascience.com/thesis/author/125172/
Translate this page
پایان نامه : بررسی گزارش اصلاحی در حقوق ایران ..... اصل تغییرناپذیری دعوای مدنی به عنوان یکی از اصول دادرسی مدنی حاکم بر دادرسی‌ها خواهد بود و با مبانی سرعت در ...
valoracin حقوق تکه معدن - ciros
pranabkanyasangha.co.in/10348/valoracin-حقوق-تکه-معدن/
Translate this page
پس از نزاع بر سر درخواست حقوق، اتحادیه . ... ماده یازدهم- استخراج کننده معدن حقوق مالک زمین را . ... اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران در ادامه مطلب می توانید تکه .
المیزان - مصونیت قضایی دادرسان و وکلای دادگستری‌ در نظام حقوقی ایران
www.khsaeed.blogfa.com/.../مصونیت-قضایی-دادرسان-و-وکلای-داد...
Translate this page
در حقوق ایران با توجه به اصل تفکیک قوا و اصل ۱۵۶ ق. ... در حقوق این کشور، وکیل مدافع (Barrister) که وظیفه طرح دعوا و پاسخگویی به آن را در دادگاه به عهده ..... رعایت اصل تغییرناپذیری دادرسان، شرط استقلال قوهء قضاییه است و تنها همین اصل است که ...
همکاری در فروش فایل دانشجویی
stufile.lineblog.ir/post/59
Translate this page
Mar 1, 2016 - پایان نامه ارشد رشته حقوق - تهاتر در حقوق ایران و انگلیس ... با فرمت قابل ویرایش word - اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران دانلود فایل ...
دعوی اضافی - وکالت و مشاوره حقوقی منصوره روستایی
mansourehroostaei.blogfa.com/post/25
Translate this page
پس در اینکه حقوق ایران نیز چنین اختیاراتی را برای خواهان پیش بنی نموده، تردیدی وجود ندارد. ... به علاوه، وقتی که ماده 17 قانون آیین دادرسی مدنی در تعریف دعوای طاری می ..... که موضوع دعوای اولیه خواهان حتی المقدور ثابت باقی مانده، و تغییرناپذیری دعوی 1 ... است که در حقوق کشورهای مختلف و از جمله ایران، قانون گذار از این اصل عدول کرده و ...
پایان نامه: اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران
www.qoget.com/.../پایان-نامه--اصل-تغییرناپذیری-دعوا-در-حقوق-ا...
Translate this page
... انسانی · پرسشنامه تحقیقاتی علوم پزشکی · فصل دوم پایان نامه( ادبیات تحقیق) علوم پزشکی · پایان نامه حقوق · پروپزال های علوم انسانی · پروپزال علوم پزشکی ...
احکام دعوی جلب ثالث در دیوان عدالت اداری
clk.journals.pnu.ac.ir/article_285_50.html
Translate this page
در حقوق ما، دعاوی طاری[1] به عنوان یکی از استثنائات اصل تغییرناپذیری ..... همانطور که دیدیم در حقوق ایران، جلب ثالث فقط بوسیلۀ یکی از طرفین دعوای اصلی امکان ...
فراخوان ارسال مقاله اولین همایش ملی وکالت،اخلاق،فقه و حقوق
www.symposia.ir/MAYBODLAW01=اولین-همایش-ملی-وکالت،اخلاق...
Translate this page
Jul 26, 2014 - استقلال وکلا از منظر استانداردهای حقوق بشر و قوانین داخلی ایران ..... بررسی اصل تغییر ناپذیری دعوا در حقوق ایران; وکالت زوجه در طلاق از دیدگاه ...
حقوق - فروشگاه برادران
shopping.cero.ir/cat-19-حقوق.aspx
Translate this page
پایان نامه بررسی عیب وآثار حقوقی آن درعقد اجاره درحقوق ایران ومصر · پایان نامه بررسی عیب وآثار ... توضيحات دانلود · پایان نامه اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران.
کسب درآمد ثابت ماهیانه از اینترنت : همکاری در فروش فایل دانشجویی
afshin_69i.mizbanblog.com/post/226
Translate this page
Jun 3, 2016 - دانلود پایان نامه بررسی آثار مثلی یا قیمی بودن اموال در حقوق ایران ... پایان نامه ارشد حقوق - بررسی اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران.
اعتراض ثالث مورد دادرسی قابل دعوا اعتراض ثالث مورد اعتراض قانون ... - 1
weblog24.link/.../اعتراض-ثالث-مورد-دادرسی-قابل-دعوا-اعتراض-ثال...
Translate this page
استثنا بر اصل تغییرناپذیری حکم توسط دادگاه صادرکننده، از مواردی است که ... دکتر محمود آخوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ...
حقوق ملت در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - دیپلمات
nasserhazynya.blogfa.com/post/35
Translate this page
دیپلمات - حقوق ملت در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - - دیپلمات. ... در آخرین اصل از اصول قانون اساسی درباره این محتوای اصولی و تغییرناپذیری آن آمده است: ...... اثبات ادعای خود و نیز در صورت طرح دعوا بر ضد او، برای دفاع از خود وکیل انتخاب کند.
جدیدترین پایان نامه سایت ارشدها دات آی آر- قسمت چهارم | مرجع دانلود پایان ...
www.payanname.net/جدیدترین-پایان-نامه-سایت-ارشدها-دات-آی/
Translate this page
Feb 8, 2016 - پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی: جرم سیاسی پایان ... نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق: اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران ...
درک متقابل 0 - بهترین های روز
www.bestofday.ir/reader/text/201605122122337115
Translate this page
May 12, 2016 - پایان نامه ارشد حقوق - اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران با فرمت قابل ویرایش word - اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران پایان نامه ارشد ...
اثر: ژان بولانژه-ترجمه - وبلاگ تخصصي حقوق ايران
dad-law.blogfa.com/post/3837
Translate this page
بايد بين قاعده حقوقي و اصل تفكيك قايل شد0 نه تنها بين اين دو از جهت اهميت ، عدم .... كرد، مثل ، اصل تغيير ناپذيري قراردادهاي مربوط به امور مالي ناشي از ازدواج ، اصل غير ... ممكن نيست (عليه كسي كه امكان اقامه دعوي نيست مرور زمان جاري نمي شود) و همين طور ...
پایان نامه ارشد رشته حقوق اصل سرعت در رسیدگی به دعاوی - bazar
bazar.ccfun.ir/پایان-نامه-ارشد-رشته-حقوق-اصل-سرعت-در-رسیدگی...
Translate this page
4 days ago - اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران ... ارشد رشته حقوق پایان ... اصل است و اصل در لغت به ... رشته حقوق , پایان نامه .
فروشگاه ساز رایگان فروش و بازاریابی فایل :: همکاری در فروش فایل ...
stufile.blog.ir/1394/12/11/frgfg
Translate this page
Mar 1, 2016 - پایان نامه ارشد رشته حقوق - تهاتر در حقوق ایران و انگلیس ... با فرمت قابل ویرایش word - اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران دانلود فایل ...
کسب درآمد از طریق فروش فایل - استخدام دانشجویان بیکار سراسر کشور ...
stufile.blog.ir/1395/03/14/zssgsg
Translate this page
Jun 3, 2016 - دانلود پایان نامه بررسی آثار مثلی یا قیمی بودن اموال در حقوق ایران ... پایان نامه ارشد حقوق - بررسی اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران.
اصول راهبردي حاكم بر دادرسي - درخت
thesaurus.islamicdoc.org/thesaurus/thesaurus1.php?term_code1...
Translate this page
بند نخست- اصول تضمين کننده ي دادرسي منصفانه با رعايت برابري اصحاب دعوا ... حقّ مراجعه به دادگاهي مستقل و بي طرف- مادّه 10 اعلاميه ي جهاني حقوق بشر 1948 که ايران نيز آن ... چنين حقّي در اصل سي و چهارم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران نيز، زير عنوان .... در عين حال، تغيير ناپذيري محدوده ي دعوا اگر چه نسبت به اصحاب دعوا، در مواردي، ...
ازدواج موقت دایم تصالات زن ازا ایران| موتور جستجوی یوز
next.yooz.ir/.../search/?...ازدواج%20موقت%20دایم%20تصالات%20ز...
Translate this page
اختصاصی از نیک فایل دانلود پایان نامه اصل تغییر ناپذیری دعوا در حقوق ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . اصل تغییرناپذیری دعوا در حقوق ایران لینک ...
پرسش‌های حقوقی درباره توقیف اموال ایران - دیپلماسی ایرانی
www.irdiplomacy.ir/.../پرسش‌های+حقوقی+درباره+توقیف+اموال+ایر...
Translate this page
دیپلماسی ایرانی: نظام حقوقی - قضایی ایالات متحده آمریکا مصونیت دولت ایران و بانک ... از سال 1984 تاکنون دعوای متعددی توسط اتباع آمریکایی در دادگاه های این کشور علیه ... و قوه مجریه نیز در پاسخ اعلام کرد مصوبه 2012 خلاف اصل تفکیک قوا نیست. .... تغییرناپذیر است · کاسبی چینی‌ها با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا+تصاویر ...
[PDF]216 K - پژوهشنامه حقوق کیفری
jol.guilan.ac.ir/pdf_579_e5cfc7b4f6d03ff2cc9e1884314fefac.html
Translate this page
by رجبی - ‎2010
ﺗﻮان ﺑﻪ اﺳﺘﻘﻼل ﻗﺎﺿﻲ ﭘﺮداﺧﺖ؛ ﭼﺮا ﻛﻪ ﺷﻨﻴﺪن دﻋﻮاي ﻫﺮ اﻧﺴﺎﻧﻲ و ﺗﺼﻤﻴﻢ. ﮔﻴﺮي. در ... ﻫﺎي ﺣﻘﻮﻗﻲ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﻧﻈﺎم ﺣﻘﻮﻗﻲ اﻳﺮان ﺑﭙﺮدازﻳﻢ . اﻟﻒ . اﺳﻼم. در. ﻳﺗﺎر ..... ﻣﻤﻜﻦ اﺳﺖ ﻋﻤﻞ ﺑﻪ اﺻﻞ اﺳﺘﻘﻼل ﻗﻀﺎﻳﻲ ﻳﺎ واﻗﻌﻴﺖ ﺣﻘﻮﻗﻲ ﻳﻚ ﻛﺸﻮر در اﻟﺘﺰام ﺑﻪ اﻳـﻦ اﺻـﻞ،. ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺗﻔﺴﻴﺮ ..... ﺗﻐﻴﻴﺮﻧﺎﭘﺬﻳﺮ داﻧﺴﺖ؛ ﺑﻠﻜﻪ ﺑﺎﻳﺪ وﻳﮋﮔﻲ دادﮔﺎه. ﻫﺎي ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن را ...
    1   
2
   
3
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 869
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 869
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 119,359
  • بازدید کلی : 1,974,293