loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 77 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt

پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و  ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt دسته: معماری
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 3499 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

این فایل در مورد ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها می باشد که در 100 اسلاید آمده است

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و  ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt







مزایای یک خانه ی هوشمند چیست؟















و اما فایده ی ارتباط وسایل خانه با یکدیگر چیست؟ در یک کلام و به طور خلاصه جواب این است: راحت بودن! داشتن یک خانه ی هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با زحمت کمتری انجام دهید. کارهایی مانند تنظیم تهویه، خاموش کردن لامپ ها، روشن مایکروفر برای گرم کردن غذا و غیره.















شما می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی نیز تعیین کنید، بنابراین یکسری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. حتی برخی از این وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، در نتیجه با فعالیت بسیار کمتری می توانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.































































افزون بر راحتی، خانه های هوشمند بهره وری از انرژی را نیز افزایش می دهند. برای مثال می توان به ترموستات هوشمند شرکت Nest اشاره نمود. این ترموستات از شما یاد می گیرد که خانه تان باید چقدر گرم یا سرد باشد و دما را به طور خودکار تنظیم می کند، بنابراین شما نگران صرفه جویی در مصرف انرژی نخواهید بود. همچنین وقتی در خانه نباشید این ترموستات به حالت «راه دور» رفته و با تنظیم دمای خانه، مبلغ قبض های استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی شما کمتر خواهد شد!سیستم خانه ی خودکار Webee نیز از فعالیت ها و کارهای شما می آموزد و توصیه هایی برای افزایش بهره وری در استفاده از لوازم و دستگاه های هوشمند، به شما خواهد نمود.















در حال حاضر چه محصولاتی برای خانه های هوشمند وجود دارند؟















هم اکنون وسایل زیادی برای هوشمند سازی خانه ها در بازار موجود است، و با گذر زمان تعداد بیشتری در حال ورود به بازار هستند. در مورد لامپ های هوشمند یکی از بهترین گزینه های موجود را Philips Hue ارائه می دهد، اما برخی دیگر نیز مانندHoli Smart Mood Lamp نیز که تازه شروع به کار کرده، محصولی قابل احترام را ساخته است.















کار یک لامپ هوشمند چیست؟ به طور خلاصه این لامپ ها به شما اجازه می دهند برای روشن و خاموش شدنشان زمان بندی خاصی تعریف کنید و یا به حرکات شما عکس العمل نشان می دهند، یا بدون نیاز به دست زدن به کلید لامپ، می توانید آن را توسط گوشی هوشمند خود خاموش کنید.















یکی از وسایل هوشمندی که ممکن است شما بیشتر با آن آشنا باشید تلویزیون ها هوشمند است، این تلویزیون ها به اینترنت متصل شده و می توان با آن ها محتواهای گوناگون را مشاهده کرد. شما می توانید براحتی به Netflix و Hulu لاگین نموده و فیلم دانلود کنید، بازی انجام دهید یا چیزی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. امروزه شرکت ها زیادی تلویزیون های هوشمند می سازند اما می توان از میان آنها به Vizio و برخی مدل های ساموسونگ اشاره نمود.































































البته وسایل هوشمند دیگری نیز وجود دارند مانند، یخچال فریزرها، اچاق گازها، تشخیص دهنده های دود و احتمالا نام آشنا ترین آنها یعنی ترموستات ها. قفل های هوشمندی نیز وجود دارند که می توان از طریق اپلیکیشن و با تلفن هوشمند آنها را کنترل نمود و مثلا دری که چنین قفلی بر روی آن سوار شده را بست یا باز نمود. استفاده ی همزمان از همه ی این وسایل هوشمند به شما کمک خواهد کرد تا به آسانی خانه ی خود را کنترل کنید و بهترین بهره وری ممکن را در مصرف انرژی داشته باشید. درست است که در حال حاضر خرید وسایل هوشمند برای داشتن خانه ای هوشمند بسیار پر هزینه خواهد بود، اما می توانید متناسب با بودجه ی خود وسایلی ارزان تر را تهیه نمایید.







































برای داشتن خانه های هوشمند حتما نیازی به صرف هزاران دلار پول نیست. می توانید خودتان هم اینکار را انجام دهید! مثلا با یک رایانه ی کوچک Raspberry Piو یا Arduino برخی کارهای خانه ی خود را می توانید خودکار کنید. البته برای اینکار لازم است کمی هم برنامه نویسی بدانید.

آیا شما هم دوست دارید خانه ی خود را هوشمند کنید؟ آیا برای هوشمند کردن خانه ی خود تا کنون کاری انجام داده اید؟ پیشنهاد شما برای ایجاد خانه های هوشمند چیست؟ چه وسایلی اولویت دارند؟ نظرتتان را با سایر کاربران دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

 مدل‌سازی اطلاعات ساختمان

امروزه مدل سازی اطلاعات ساختمان کاربرد گسترده‌ای از طراحی و ساخت تا بهره‌برداری و حتی مرحله تخریب ساختمان‌ها پیدا کرده است. این فناوری با نمایش دیجیتال خصوصیات ساختمان مدیرپروژه و ذینفعان را در هرمرحله برای تصمیم گیری درست یاری می‌کند.[۱] مدل‌سازی اطلاعات ساختمان کلیه فعالیتهای مدیریت ساخت، بر اساس اسناد قرارداد، به دو مقوله نقشه‌ها و مشخصات وابسته هستند، به این صورت که به کمک نقشه‌ها کمیت کار و براساس مشخصات فنی، کیفیت آن تعریف می‌گردد.

در واقع معیارهای ارزیابی عملکرد پیمانکاران بر اساس این دو مقوله، تعیین می‌گردند. ما از قبل می‌دانیم که در روش مرسوم مدیریت ساخت، از یک سو نقشه‌ها و مشخصات به صورت جداگانه ارائه می‌گردند و از سوی دیگر نقشه‌های اجرایی گروه‌های مختلف طراحی، به صورت جداگانه ولی هماهنگ با یکدیگر تهیه می‌شوند. مشکلات این روش بر همگان آشکار بوده و شاید برخی از بدترین آنها عدم هماهنگی‌ها، اشتباهات و دوباره کاری‌ها باشد که نهایتاً علاوه بر بالا بردن هزینه ساخت، منجر به پایین آمدن کیفیت کار می‌گردد. یکی از هیجان انگیزترین پیشرفت‌های اخیر در زمینه مدیریت ساخت، معرفی تکنولوژی «مدل سازی اطلاعات ساختمان» یا به اختصار BIM می‌باشد. این مقاله بدون اینکه قصد وارد شدن به مسائل فنی BIM را داشته باشد، سعی می‌کند تا یک نمای کلی از این تکنولوژی برای علاقه‌مندان ارائه دهد.

به طور کلی،BIM به نقشه‌های دو بعدی و مشخصات مربوطه، اجزاء مدل سازی سه بعدی، با ویژگی خاص، اضافه می‌نماید. آن ویژگی این است که هر عضو طراحی نشان داده شده در BIM علاوه بر دارا بودن ماهیت فیزیکی سه بعدی آن، آرایه‌ای از اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها و وظایف مختلف مدیریت ساخت را به همراه خود دارد. این اطلاعات، مربوط به کل چرخه حیات پروژه، از مرحله مطالعات توجیهی تا طراحی مفهومی، مطالعات مرحله اول و دوم، تدارکات، ساخت و نصب، راه‌اندازی، دوره بهره‌برداری و حتی پایان آن می‌باشد؛ بنابراین اگر بخواهیم BIM را در یک جمله کوتاه خلاصه کنیم، عبارت خواهد بود از فرایند تولید و مدیریت اطلاعات ساختمان در طی چرخه حیات آن. به بیان دیگر، یک مدل BIM، نمایش سه بعدی دیجیتال از ویژگیهای فیزیکی و عملکردی یک ساختمان می‌باشد.
تفاوت عمده مدل BIM با یک مدل سه بعدی متعارف CAD، ذخیره اطلاعات مهم کل فرایند ساخت با تمام اجزاء آن می‌باشد. این اطلاعات شامل مواردی از قبیل مشخصات مصالح (وزن، رنگ، اندازه، میزان مقاومت در برابر حریق و...)، راهنمای نصب و مونتاژ، خدمات گارانتی محصولات، الزامات نگهداری و تعمیرات، اطلاعات قیمت اجزاء و... خواهد بود. BIM به عبارت فنی یک مدل CAD است که به یک پایگاه داده(Data Base) متصل می‌باشد، به نحوی که هر گونه اطلاعات مربوط به پروژه را می‌توان در آن ذخیره کرد؛ بنابراین BIM به عنوان یک منبع مشترک اطلاعات، بین کل تیم طراحی و اجرای ساختمان، عمل می‌کند. نتیجه این یکپارچه سازی اطلاعات، افزایش هماهنگی، کاهش خطاها و ضایعات و نهایتاً افزایش کیفیت کار می‌باشد. خانه هوشمند یا Smart Home, واژه ای است که این روزها تبدیل به هدف بسیاری از کمپانی های مطرح حوزه فناوری شده و هر روز خبری در مورد عرضه فناوری های جدید در این عرصه به گوش می رسد.

 اما به واقع خانه هوشمند به چه خانه ای گفته می شود و خصوصیات یک خانه هوشمند چیست؟


در ادامه با دوربین دات اینفو همراه باشید..

خانه هوشمند، خانه ای است که علاوه بر ارتباط بی سیم از راه دور با صاحبان خود، امکان تامین انرژی مورد نیاز را از منابع انرژی پاک (مانند خورشید و باد) داشته باشد و تمامی اجزاء الکترونیکی آن برای بدست آمدن بیشترین میزان بازدهی، با یکدیگر در تعامل باشند.


به بیان ساده تر در یک خانه هوشمند واقعی، خبری از سوخت های فسیلی و منابع آلوده کننده محیط زیست، هدر رفت آب، روشن ماندن بی دلیل و هدر رفت انرژی توسط چراغ ها، اجاق گاز و منابع سرمایش و گرمایش، ورود افراد غیرمجاز و … نخواهد بود!





 اجزای اصلی یک خانه هوشمند، مانند زنگ درب (آیفون تصویری)، قفل درب ها، ورودی پارکینگ، قفل یا کرکره پنجره ها، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، همه به اینترنت متصل هستند (اینترنت اشیاء) و امکان کنترل آنها از راه دور برای صاحب خانه فراهم است.



 این ارتباط به روش های گوناگون صورت می گیرد و فناوری هایی مانند Z-Wave Zigbee ،KNX و Control4 بر اساس آن ابداع شده اند.

 این فناوری های ارتباطی مخصوص اینترنت اشیاء یا Internet Of Things توسعه داده شده اند.



 در چنین خانه ای وقتی که شما حضور نداشته باشید، با به صدا درآمدن زنگ درب، گوشی شما زنگ خواهد خورد یا به شیوه های دیگر مثل ایمیل، از حضور مراجع به درب منزل مطلع خواهید شد.


می توانید با مراجعین صحبت کنید و حتی تصویر آنها را ببینید.

 مطلب مرتبط : آیفون تصویری هوشمند Ring مخصوص خانه هوشمند شما



سیستم اعلام سرقت و حریق هر ۲ هوشمند بوده و به محض تشخیص شرایط غیر عادی، به شما اطلاع رسانی خواهند نمود.


دمای خانه را از راه دور کنترل نمایید، مثلا سیستم گرمایشی را ۱۰ دقیقه قبل از رسیدن به منزل راه اندازی کنید که به محض رسیدن شما خانه گرم باشد!



 ستوده بیدختی، امیرحسین، 1393،مقدمه ای بر استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM در مدیریت بهره برداری و نگهداری ساختمان ها، اولین کنفرانس ملی شهرسازی، مدیریت شهری و توسعه پایدار، تهران، موسسه ایرانیان، انجمن معماری ایران



    ستوده بیدختی، امیرحسین،معینی پور،صالح، 1393، مقدمه ای بر سیستم های تعمیر و نگهداری ساختمان و چالش های آن، دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در عمران، معماری و مدیریت شهری، تهران، دانشگاه جامع علمی کاربردی
    قیابکلو، زهرا. "مبانی فیزیک ساختمان ۲ (تنظیم شرایط محیطی)". تهران: نشر، ۱۳۹۰.



    لامپ هوشمند، هوشمند سازی خانه، سیستم مدیریت ساختمان BMS، ساختمان هوشمند، سیستم اتوماتیک سازی ساختمان، Smart Home، برگزیده، خانه هوشمند، کنترل نور خانه

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt , هوشمند سازی خانه، سیستم مدیریت ساختمان BMS، ساختمان هوشمند، سیستم اتوماتیک سازی ساختمان، Smart Home، برگزیده، خانه هوشمند، کنترل نور خانه، طراحی خانه هوشمند , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش


Google
About 7,730 results (0.89 seconds)
Search Results
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home ...
fileina.filenab.com/product-57151-Smart-Home.aspx
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt مزایای یک خانه ی هوشمند چیست؟ و اما فایده ی ارتباط وسایل خانه ...
دانلود پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart ...
20maghale20.rozblog.com/.../-پاورپوینت-ساختمانهای-هوشمند-اصو...
Translate this page
2 days ago - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt دسته: معماری بازدید: 3 بارفرمت فایل: pptx ...
دانلود پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ...
20maghale20.rozblog.com/.../-پاورپوینت-ساختمانهای-هوشمند-و-وی...
Translate this page
2 days ago - پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 ..... هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt
baran پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart ...
starstore.test.com/prod-499457-پاورپوینت-ساختمانهای%20هوشمند...
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt. پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- ...
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home ...
news.darogiyahi.ir/پاورپوینت-ساختمانهای-هوشمند-اصول-طرا/
Translate this page
6 days ago - این فایل در مورد ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و  ویژگیهای آنها می باشد ... و  ویژگیهای آنها- Smart Home- در ۱۰۰ اسلاید-powerpoin-ppt ...
فرم خرید پاورپوینت ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها ...
https://selz.ir/.../15936240-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%AE...
Translate this page
فرم خرید پاورپوینت ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها Smart Home در 100 اسلاید powerpoin ppt محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه پروژه یاب دانلود ...
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home
bazariranwich.mihanblog.com/post/380
Translate this page
6 days ago - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt.
آي بلاگ ها: پول فروش ساختمان ایران در منهتن میان جاسوسان آمریکایی ...
hassamaldin.iblogha.com/page-89398.html
Translate this page
ایران ساختمانی در منطقه منهتن آمریکا داشت که قیمت آن حدود هزار میلیون دلار است که ... هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
آي بلاگ ها: خانه عشق
hekayatedel-bsky.iblogha.com/page-169684.html
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · » پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- ...
مدیریت - فروشگاه آنلاین آرانوز
filenab.aranoz.ir/tag-مدیریت.aspx
Translate this page
2 days ago - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ...
متربّص - داستان دختر نمرود - سید عباس
www.motarabbes.blogfa.com/tag/داستان-دختر-نمرود
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt · خرید و دریافت ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
آي بلاگ ها: فصل چهارم – طراحی واسط کاربری (UI) - F2 - Iblogha.Com
irf2-bsky.iblogha.com/page-69728.html
Translate this page
در این قسمت با چگونگی طراحی واسط کاربری (User Interface Design) آشنا ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · » پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
آي بلاگ ها: یوهاهاها
randomevents.iblogha.com/page-105452.html
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
نوحه امسال - دین و فرهنگ (جانعلی) D
ganali.persianblog.ir/tag/نوحه_امسال
Translate this page
Jan 4, 2016 - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · » پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای ...
ارتباط باما - می فایل
mefile.ir/ارتباط-با-ما.shtm
Translate this page
... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-po ...
ثبت نام كارت ملي هوشمند - مرجع خدمات کد ملی و کدپستی ایران
mabaham.ir/cat/13
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- .... موضوع: خدمات مربوط به كارت ملي و كارت ملي هوشمند,تاريخ واريز يارانه,.
همکار فایل
hamkarfile.ir/
Translate this page
با توجه به خسارات و تلفات ناشی از زلزله در کشورهاي زلزله خیز، لزوم طراحی سازه هاي مقاوم ... کتاب اصول اجرای سيستم های سازه ای ساختمانهای بلند ... 100 اسلاید ... پاورپوینت ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
در 280 اسلاید-powerpoint - Vernacular Architecture- در 31 اسلاید ...
starstor.forushgahfile.com/پاورپوینت-ماهیت%20و%20چگونگی%2...
Translate this page
پاورپوینت-ماهیت و چگونگی مديريت منابع انساني - در 280 اسلاید-powerpoint ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ...
BigBanner.ir
bigbanner.ir/
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt · خرید و دریافت ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
فروشگاه اینترنتی سرو
sarvmarket.ir/
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
عشق یکطرفه | amandasan
www.amandasan.ir/عشق-یکطرفه/
Translate this page
May 19, 2016 - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
:: بهترین برنامه ساز اندروید گرافیکی بدون دانش برنامه نویسی ساده و ...
khoda1.vcp.ir/.../1518442-%25252525252525C2%252525252525...
Translate this page
دانلود پروژه روش تحقیق با موضوع طراحیدانلود پروژه کامل متره و براورد (ساختمان 3 طبقه)دانلود پروژه .... دانلود مقاله معمار معروف سانتیاگو کالاتراوا به صورت پاورپوینت ... هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt
دوره آموزشی پاورپوینت حرفه ای با رویکرد ارائه های علمی - Mohandes360
mohandes360.ir/post/202
Translate this page
Apr 7, 2016 - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · خرید و دریافت (5000 تومان).
فن آور - ای هم نفسان تا اجل آمد بسر من
fanavar.blogfa.com/post-170.aspx
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
کاشی ارم ۵۰*۵۰ - بازرگانی کاشی و سرامیک پالیز
palizceram.ir › گالری محصولات › کاشی ارم › 50*50
Translate this page
Oct 30, 2015 - RAD 100 ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart ... هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
document.write(' '); document.write(' فایل بکاپ nvram برای ترمیم ...
www.zepo.ir/index2.php?action=fullpost&user...
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
دانلود و انجام پروژه های دانشجویی کشور - دانلود مقاله
sharifproject.blogfa.com/tag/دانلود-مقاله
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه های ... فرمت فایل, pdf. حجم فایل, 72 .... مرحله مطالعه و طراحی و اجرای شبکه ها تا بهره برداری و تعمیرات آنها توجهات ویژه ای بعمل آید تا
چرایی تعویق سفر وزیر امور خارجه به آمریکای جنوبی | مجله خبری و ...
takbrooz.ir/2016/05/.../چرایی-تعویق-سفر-وزیر-امور-خارجه-به-آمر...
Translate this page
May 6, 2016 - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · » پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای ...
ایشارژ سایت | فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال، خرید اینترنتی ...
www.esharjsite.ir/extrapage/investment
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
آبان ٩٢ - باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد اراک - پرشین بلاگ
futsal-etehad.persianblog.ir/1392/8/
Translate this page
Nov 11, 2013 - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · خرید و دریافت (5000 تومان). مهندسی زمان
دانلود فیلم Space Cop 2016 - پاورفان
www.powerfun.ir/post/1763
Translate this page
آنها با هم ماموریتی را شروع می کنند تا بیگانگانی که نقشه های شوم در سر دارند را نابود کنند… .... هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
دانلود رایگان اسلاید احیای مقدماتی بزرگسالان از سری دوره های آموزشی ...
extreme.blog.ir/.../دانلود-رایگان-اسلاید-احیای-مقدماتی-بزرگسالان-...
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
روتوش صورت - دنیای هنر
honarestanbahar.loxchat.com/cat/4/0/روتوش%20صورت.htm
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
روانشناسی - چی باد
www.chibad.com/subcat387.aspx
Translate this page
نویسنده: دیل کارنگی موضوع: روانشناسی تعداد صفحات: ۴۷ فرمت: کتاب PDF .... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · » پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin- ...
اسفند 1392 - فایلستان - loxblog.Com
filestan.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=12&pyear...
Translate this page
Feb 22, 2014 - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · » مهندسی زمان · » پاورپوینت-ساختمانهای ...
بلاگ پارس - گلچین مجازی - - مطالب ابر دانلود برنامه Dork searcher
parsi20.ir/post/tag/دانلود%20برنامه%20Dork%20searcher
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
دانلود فایل های دانشجویی
filedawnload118.royalfa.com/
Translate this page
برچسب ها : اصول اجرای سيستم های سازه ای ساختمانهای بلند , ... شده است، بر روي ستون‌هاي مياني كه تقريباً با راندمان 100% بطور ثقلي عمل مي‌كنند، قرار گرفته است و تيرهايي كه اين ستون‌ها ... پاورپوینت ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home-.
کتاب الکترونیکی موفقیت - مقالات و پروژه های دانشجویی پاسارگاد
7131.parsiblog.com/Posts/7211/کتاب+الکترونيکي+موفقيت/
Translate this page
2 days ago - در قالب pdf و در 21 صفحه، شامل: ... از youtube یا Vimeo در پوسته ، وجود اسلایدر با تنظیمات مختلف، طراحی کاملا واکنش گرا و دارای تنظیمات فراوان در ...
خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان احمدی + تست - مقالات و ...
7131.parsiblog.com/Posts/7207/خلاصه+کتاب+تاريخ+فرهنگ+و+/
Translate this page
2 days ago - نقشه های اتوکد ساختمان مسکونی طبقاتی ... Vimeo در پوسته ، وجود اسلایدر با تنظیمات مختلف، طراحی کاملا واکنش گرا ... و تصويري تعمير انواع لامپ هاي کم مصرف به صورت PDF و با کيفيت ... سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-pptپروژه و تحقیق- اصول اجرای سازه ... دفترچه راهنمای تصویری ثبت نام کارت ملی هوشمند
دانلود پاورپوینت درباره خانه های هوشمند bms
powerpoint-bms.haniablog.com/
Translate this page
May 25, 2016 - دانلود پاورپوینت خانه های هوشمند - BMS تعداد 173 اسلاید - سورنا فایل ... تگ ها : smart home پاورپویت خانه هوشمند پاورپوینت bms پاورپوینت ... [PPT]PowerPoint Presentation - سازمان بهره وری انرژی ایران ... شرکت هوشمند سازان، طراح و مجری سیستم های هوشمند ساختمان در اواسط سال .... یک خانه هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟
آمانداسان - عکسهای دیدنی - صفحه اول
amanda.samenblog.com/category/عکسهای-دیدنی/
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt · خرید و دریافت ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
بيز شاپ - ادکلن ۳۰ میل زنانه MISTYROSE
ashop1.bizna.ir/product-84541.html
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
بيز شاپ - ادكلن فرش آروماتيك آبى 30mi
ashop1.bizna.ir/product-84536.html
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
فایلستان
filestan.glxblog.com/.../%20عکسهای%20جالبی‌%20از%20تفریح%...
Translate this page
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt · » نقشه و طرح ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
مقالات و پروژه های دانشجویی پاسارگاد
7131.filefarsi.com/
Translate this page
طراحی گرافیک ... آشنایی با انواع نوشیدنی و خواص آنها ... ترجمه درس انفرادی 2 (The house guest) یا مهمان خانه رشته مترجمی زبان پیام نور .... در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-pptپروژه و تحقیق- اصول اجرای سازه های بلند ... دانلود پاورپوینت کاربردهای منطق فازی در هوش مصنوعی - 48 اسلاید ... دانلود پاورپوینت عاملهاي هوشمند - 22 اسلاید
مشاوره ژنتیک*Genetic Counselling - صفحه 50
miladgc.avablog.ir/page/50
Translate this page
Mar 1, 2016 - مشاوره ژنتیک*Genetic Counselling - صفحه 50 - منابع مطالب: اصول ژنتیک پزشکی امری ، مبانی طب کودکان نلسون، مراکز ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
پروژه شبکه هوشمند برق یا Smart Grid - 30570
www.30570.ir › file
Translate this page
Homefileپروژه شبکه هوشمند برق یا Smart Grid ... در این مقاله به بررسی سیستم های هوشمند برق و كاربری های آن پرداخته می شود. ... های برق هوشمند ارائه شده و مشخصه های اصلی شبكه های هوشمند بر اساس قابلیت آنها توضیح داده می شود. ... 1-15-ويژگي شبكه‌هاي هوشمند ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ...
لیست فایل های پر فروش - کسب درآمد 100% تضمینی از اینترنت و ...
www.bistfile.ir/post/78
Translate this page
تبادل لینک هوشمند ... پاورپوینت بررسی انتقال حرارت و جرم در مبدل های حرارتی غیر همسو ( ESP، Cyclone ) ... نوشته فارسی ( فایل ورد و پاورپوینت )</a></b><p>پروژه ی مقایسه ویژگی های مبتنی .... alt="دانلود پاورپوینت کاربرد لیکا در ساختمان" /></a></div> ..... پمپهای هیدرولیکی و نحوه طراحی و ساخت آنها- در 25 اسلاید-powerpoin-ppt
درباره سیستم مدیریت هوشمند ساختمان پاورپوینت
rthaitorz.alalestore.ir/.../درباره+سیستم+مدیریت+هوشمند+ساختمان+...
Translate this page
طراحی و ساخت سيستم مديريت انرژی ساختمان BEMS - پژوهشگاه نیروسيستم ... هوشمند ساختمان ؛ BMS - پروژه های پاورپوينتppt90.ir/powerpoint-projects/. .... پاورپوينت ساختمان داده‌ها و الگوریتم 389 اسلاید – 3096 . ... هوشمندی (تلویزیون های ال جی سری 2014) | گجت نیوز Rating: 100% - 3 votes12 ا ..... چگونه میشود با آنها مقابله کرد؟
وبلاگ علمی آموزشی کاروفناوری کلاله - جواب کار غیر کلاسی صفحه 56 ...
suherfe.blogfa.com/post/2935
Translate this page
Nov 20, 2015 - بررسی مشاغل، در زمینهٔ کسب وکار؛ شناسایی ویژگی های خود برای کارآفرینی. ... نرم افزار پاورپوینت برای ارائهٔ نمایشی اطلاعات؛توانایی ایجاد اسلایدهای .... پروژه طراحي و ساخت ماكت ساختمان ... برخی از شایستگی هایی که در این پودمان به دست می آورید:مسئولیت پذیری، رعایت اصول اخلاق حرفه ای ..... تعداد صفحه 100.
    1   
2
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 362
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 118,920
  • بازدید کلی : 1,973,854