loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 181 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی در درس دینی و عربی

بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی در درس دینی و عربی دسته: علوم تربیتی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 122 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 25

بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی در درس دینی و عربی

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی در درس دینی و عربی

مقدمه

 

 

 

آمار عنوان دانش‌آموزان با توجه به استعدادها، علایق، توان و تفاوت‌های فردی در راستای پیشرفت تحصیلی از اهداف اصلی نظام تعلیم و تربیت هر كشوری می‌باشد در صورتی كه این مهم اتفاق بیافتد قطعاً مردان و زنان آینده این جامعه با علاقه و جدیت در عملكرد خود موفق‌تر بوده و جامعه‌ای ایده‌آل را می‌سازند. لذا تمامی دست‌اندركاران تعلیم و تربیت و محقق جامعه باید سعی داشته باشند به شناسایی عوامل عدم موفقیت و موفقیت دانش‌آموزان را در جهت پیشرفت تحصیلی سوق دهند تا اهداف مورد نظر نظام تعلیم و تربیت محقق شود. به عبارت دیگر با اینكه چرخ تكامل علم بشریت چنان با سرعت پیش می‌رود كه تشخیص مقصد نهایی این حركت شتابدار، كاری بس دشوار است ولی بازهم جوامع بشری حین پیشرفت به سوی تكامل علمی مواجه به مشكلات لاینحل و صعب‌العبوری است كه وظیفة مسئولان نظام تعلیم و تربیت و محققان را سنگین‌تر می‌كند. از همه مهمتر آفت‌های نظام آموزشی كشور ما افت تحصیلی است كه همه ساله به صورت گوناگون مقدار بسیار زیادی از استعدادهای بالقوه انسان و منابع اقتصادی جامعه را هدر داده و نابسامانی‌های فردی، اجتماعی را به جای می‌گذارد همه ساله این پدیده در ایران به صورت جنبه‌های مختلف شكست تحصیلی چون غیبت مطلق از مدرسه، ترك تحصیل قبل از موعد مقرر، تكرار پایه تحصیلی، غیبت میان سؤالات تحصیلی دانش‌آموزان كیفیت عزل تحصیلات دانش‌آموزان در مقایسه با آن چه باید باشد. كسب محفوظات به جای معلومات جلوه می‌نماید كه آثار اجتماعی روانی، اخلاقی، عاطفی و اقتصادی زیاد مترتب است. بنابراین باید شرایطی پیش‌بینی كرد كه پیشرفت تحصیلی مطلوب حاصل و افت تحصیلی به حداقل ممكن بر سر یكی از راه‌های كه می‌توان در جهت افزایش پیشرفت تحصیلی كمك گرفت شناخت. مسائل و مشكلاتی است كه مانع رسیدن دانش‌آموزان بر پیشرفت تحصیلی و برطرف عنوان این موانع است. بر همین اساس این‌جانب تحقیق خود را به بررسی پیشرفت تحصیلی و موفقیت كنونی آن درروند تعلیم و تربیت و نقش سواد والدین اختصاص داده و حاصل كاوش‌های خود را در این مقاله گرد آورده‌ام.

 

اساس هر جامعه خانواده های آن جامعه است، به عبارت دیگر خانواده است که تا حد زیاد چگونگی گذشته، حال و آینده هر فرد و جامعه را پی ریزی کند. چگونگی ارتباط والدین و اعضای خانواده بی تأثیر از سطوح معلومات و اطلاعات والدین نیست. والدین به منظور آگاهی بیشتر از مسائل تربیتی به یادگیری و آموزش هایی نیاز دارند، نقش پدر و مادر در تربیت و پیشرفت تحصیلی فرزندان برکسی پوشیده نیست و نقش آنان مهم و تعیین کننده است، زیرا والدین شکل دهندگان و معماران شخصیت فرزند خود هستند. در جامعه امروزی ممکن است هر پدر و مادری در یک یا چند رشته اطلاعات تخصصی داشته باشند و در زمینه چگونگی برقراری روابط خانوادگی آگاهی ها و تجربیات در خانه پدری خود کسب کرده باشند. اما آنچه مسلم است شیوه زندگی امروز مانند شیوة زندگی قبل نیست، زیرا نیازهای جامعه امروزی با نیازهای جامعه نسل گذشته همانندی ندارد. تحصیلات والدین و داشتن اطلاعات به روز آنان موجب می گردد که والدین و داشتن اطلاعات به روز آنان موجب می گردد که والدین محیط مناسبتری برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه فرزندان خود فراهم آورند و فرزندان کمتر دچار مشکلات عاطفی و اجتماعی می گردند، ولی در خانواده هایی که اولیاء فاقد حقی سواد خواندن و نوشتن هستند، قادر به برقراری ارتباط صحیح با فرزندان خود نبوده و حتی در امر آموزش و تحصیلات، اکثراً فرزندانشان دارای مشکل هستند، ولی این امر در خانواده های کم سواد تا حدودی فرق می کند، زیرا آنان گرچه اطلاعات به روز ندارند ولی قادر به خواندن و نوشتن و حساب کردن در حد ابتدایی می باشند و می توانند تا حدودی در امر تحصیل فرزندانشان را کنترل نمایند. 

هدف ما در این تحقیق روشن ساختن این مسئله است که آیا فقط تحصیلات والدین در پیشرفت فرزندان کفایت می کند یا علل و عوامل دیگری در این امر دخیل است؟

 

فهرست مطالب

 

 

مقدمه. 7

 

بیان مساله. 9

 

ضرورت و اهمیت تحقیق. 11

 

اهداف تحقیق. 12

 

فرضیه و فرضیات تحقیق. 13

 

تعریف نظری موضوع. 13

 

تعریف خانواده 13

 

تعریف پیشرفت.. 14

 

تعریف نظری پیشرفت.. 14

 

پیشینه ی تحقیق. 16

 

اهمیت خانواده 18

 

خانواده به عنوان سیستم. 19

 

خانواده به عنوان معلم و الگو. 20

 

خانواده به عنوان كانون محبت و امنیت.. 21

 

نقش اقتصاد در خانواده 22

 

موقعیت اجتماعی _ اقتصادی و یادگیری.. 24

 

وضعیت اجتماعی و اقتصادی والدین.. 26

 

تربیت فرزندان وباروری ثمربخش... 26

 

شبکه خانوادگی.. 27

 

والدین درمسئولیت شریک هستند. 28

 

تفاوت محیط زندگی دانش آموزان زرنگ یا پیشرفته با ضعیف... 30

 

تحصیلات والدین.. 32

 

بی سوادی والدین.. 33

 

مباحث نظری تحقیق. 34

 

طرح پژوهش... 37

 

جامعه آماری.. 37

 

روش نمونه گیری و حجم نمونه. 37

 

روش تجزیه و تحلیل داده ها 38

 

بخش اول آمار توصیفی.. 40

 

بحث ونتیجه گیری.. 46

 

محدودیت های پژوهش... 47

 

پیشنهادات.. 48

 

منابع. 50

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی در درس دینی و عربی , بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی در درس دینی و عربی , تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان , پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه , تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس دینی و عربی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دا


Google
About 244,000 results (0.83 seconds)
Search Results
مشاهده مطلب پایان نامه کارشناسی بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت ...
www.adonisdoc.com/ShowProductDetail.aspx?Id...
Translate this page
نام محصول : پایان نامه کارشناسی بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی طاهره و سمیه در درس دینی و عربی سال 90-91.
بررسی میزان تاثیر سطح سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ...
maghalenab.rozblog.com/.../بررسی-میزان-تاثیر-سط...
Translate this page
بررسي ميزان تاثير سطح سواد والدين بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر مقطع ... والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی شهرستان بجنورد. .... بررسي رابطه بين سطح عزت نفس و ميزان آمادگي جسماني دانش آموزان دبيرستان هاي . ... 35 - بررسی آثار پنهان مؤلفه‌های برنامه درسی برعواطف دانش آموزان مقطع ابتدایی .
موضوع تحقیق : تاثیر مادران بر موفقیت تحصیلی(دوره راهنمایی)
www.alishafieei2.blogfa.com/post-96.aspx
Translate this page
برنامه های غیردرسی نيز در پیشرفت تحصیلی تاثيردارد دانش آموزان در كنار درس ... والدين بخاطر بي سوادي؛ اطلاع از چگونگي برخورد مناسب با فرزندان نداشته باشند ... عمده ترين هدف پژوهش حاضر بررسي تاثير اشتغال مادر بر پيشرفت تحصيلي ... بين پيشرفت تحصيلي فرزندان مادران شاغل و خانه دار هيچ گونه تفاوت معنا داري وجود ندارد ...
قسمت سوم پایان نامه های دانلودی رشته روانشناسی 208 پایان نامه یکجا ...
www.payanname.net/دانلود-پایان-نامه-روانشناسی/
Translate this page
بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان مقطع ... بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان و نسبت تقلب آنها در مدرسه 25صفحه ... بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش آموزان مقطع راهنمایی 60صفحه ... حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان 114صفحه.
روانشناسی , علوم تربیتی و اجتماعی - پرتال پروژه های دانشگاهی
parsproje.com/pn/88-ol-sa.html
Translate this page
SA7- بررسی تأثیر اعتیاد والدین بر سطح سلامت روانی فرزندان 8-12ساله ... OL908- بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ... OL923- روش تحقیق: بررسی میزان اشتغال زنان به ویژه درمشاغل دولتی ... OL933- بررسی تأثیر رسانه های نوین آموزشی را بر یادگیری دانش آموزان دختر راهنمایی از دیدگاه معلمان.
موضوع:ارتباط تحصیلات اولیا در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
sosanflowersohastar.blogfa.com/post/127
Translate this page
احادیث دینی ... بی سوادی در تمام ابعاد زندگی انسان می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد، ... درصد مردودی و ضعف تحصیلی در بین کودکانی که بدون صبحانه، به مدرسه می روند، ... با عنوان « بررسی علل مردودی دانش آموزان سال سوم راهنمایی در کرج » به این نتایج ... بین میزان تحصیلات والدین با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه مستقیمی ...
,دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,
www.dociran.com/
Translate this page
بررسی رابطه بین تیپ های شخصیتی ( درون گرا و برون گرا ) و میزان بهره وری 90برگ ... تاثیر الگوهای تدریس بر یادگیری دانش آموزان (درس روش ها و فنون تدریس) 40برگ ... های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی 130برگ ... بررسی تاثیر هوش هیجانی در موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 60برگ.
گروه عربی متوسطه (دوره)اول - علل بی انگیزه گی دانش آموزان در درس عربی ...
pakdashtgsdepgarabic.blogfa.com/post-49.aspx
Translate this page
معلم پژوهنده : وحید سیر – محل اقدام مدرسه راهنمایی شهید اسلامی شهرستان پاکدشت ... درس عربي یکی از دروسی است که زیاد مورد علاقه و توجه اکثر دانش آموزان نيست و معمولاً نسبت به ... نداشتن سواد کافی والدین در امرکمک به یاددهی و یادگیری دانش آموزان. - نداشتن انگیزه بین دبیران و بی تفاوتی در امر تدریس در سنوات تحصیلی قبل.
دانلود رایگان پروژه و پایان نامه و مقالات - پایان نامه های روانشناسی و علوم ...
www.pdfiran.com/tabid/451/View/.../id/.../Default.asp...
Translate this page
Nov 11, 2013 - بررسی میزان تاثیر سطح سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ... چهارم ابتدایی با اهداف درس علوم و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ... رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی ... بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه از سه بعد دینی ، خانوادگی و ملی.
اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد
www.asemankafinet.ir/.../اقدام+پژوهی+کامل+و+آماده+ب...
Translate this page
شماره 5 : اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم. ... شماره 12 : اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب فاطمه را در کلاس از بین ببرم؟ ... شماره 23 : اقدام پژوهی چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه را افزایش ... شماره 25 : اقدام پژوهی بررسي نقش مشاركتي دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طريق ...
بررسی تاثیر سطح سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
jalalazad.blogfa.com/post-24.aspx
Translate this page
بررسي تاثير سطح سواد والدين بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان .... جامعه ي آماري من در اين پژوهش شامل مدارس ابتدايي و راهنمايي و دبيرستان الموت .... 2ـ نگرش والدين به مدرسه و همكاري آنان با مدرسه در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان موثر است. ... 4ـ بين تشويق والدين به فرزندان جهت درس خواندن و پيشرفت تحصيلي آنها رابطه وجود دارد.
فهرست طرح ها و پايان نامه هاي موجود در مركز(4) - چکیده پایان نامه های مرکز ...
mtfq2.blogfa.com/post-11.aspx
Translate this page
بررسي تاثير آزمون هاي تكويني بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان كلاس سوم ... بررسي رابطه بين فعاليت هاي پرورشي مدارس راهنمايي و متوسطه پسرانه شهر يزد ... و رابطه دو متغير اخير با وضعيت اجتماعي اقتصادي والدين در دانش آموزان دختر مراكز ... بررسي عوامل درون مدرسه اي موثر بر خلاقيت دانش آموزان كلاس پنجم ابتدايي ... زهرا عرب زاده.
فهرست طرح ها و پايان نامه هاي موجود در مركز(2) - چکیده پایان نامه های مرکز ...
mtfq2.blogfa.com/post-9.aspx
Translate this page
بررسي عوامل موثر در ارتقاء كيفيت دبيرستان هاي دولتي شهر يزد ... پيشرفت تحصيلي در دروس رياضي، علوم ديني، تاريخ، جغرافيا و اجتماعي دانش آموزان سال دوم ... بررسي آموخته هاي رياضي دوره ابتدايي و راهنمايي تحصيلي دانش آموزان در طبقات مختلف ... بررسي تاثير سطح سواد والدين بر ميزان مطالعه غير درسي دانش آموزان مقطع متوسطه ...
[XLS]لیست پایان نامه های علوم تربیتی - دانشگاه شهید بهشتی
www.sbu.ac.ir/cols/.../پایان%20نامه%20ها.xlsx
Shahid Beheshti University
13, 12, برسی رابطه بین رضایت شغلی معلمان و نگرش آنان نسبت به مشارکت در تصمیم ... 17, 16, بررسی مقایسه ای اشتغال به تحصیل دانش آموزان در شاخه های فنی حرفه ای کار دانش و ... 25, 24, بررسی عوامل موثر در کارایی مدیریت مدرسه از نظر مدیران و دبیران .... والدین دانش آموزان پسر مدارس نظام جدید آموزش متوسطه در مورد تاثیر راهنمایی و ...
وبلاگ شرکت آدونیس , دانلود پایان نامه - پایان نامه روانشناسی و علوم ...
adonisdoc.blogfa.com/post/7
Translate this page
Oct 1, 2015 - پایان نامه کارشناسی بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی طاهره و سمیه در درس دینی و عربی سال 90- ...
[PDF]پژوهشنامه آموزشي ، شماره 120 دي ماه 1389 - پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و ...
rie.ir/uploads/pajoheshnameh120.pdf
درس پژوهي : راهبرد برتر معلمان براي تحول در مدرسه و كالس هاي درس- دكتر رضا ساكي. 37 ... رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي – دكترمحي الدين بهرام محمديان .... جامعه آموزش و پرورش از مهمترين عوامل موثر در پيشرفت همه جانبه است. .... انتخاب شش دانش آموز )از دوره تحصيلي متوسطه، راهنمايي( از سوي معاونت محترم متوسطه ... ديني و عربي.
چرادانش آموزان علاقه زیادی به درس ندارند - هم کلاسی
esmaiil.persianblog.ir/post/2/
Translate this page
May 3, 2012 - چرا برخی از دانش آموزان علاقه زیادی به درس، مدرسه و تحصیل دارند و ... در این تحقیق سعی شده است در حد توان به بررسی چند روش ایجاد انگیزه و دلایل و ریشه های آن پرداخته شود. ... مثلاً کسی که طی سه ماه نمرات در حد 15 داشته اما در دو هفته اخیر در تمامی یا ... مثلا وابستگی ای که در دوران ابتدایی بین والدین و فرزندان شکل می ...
دانلود رایگان تحقیق و پروژه و پایان نامه های dociran.com - page 2
dociran.samenblog.com/page2
Translate this page
Nov 7, 2013 - طرح درس و اقدام پژوهی(1) .... بررسي روند پيشرفت تحصيلي دانش‌ آموزان با استفاده از مدل زوجي .... بررسی رابطه بین تیپ های شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان از دیدگاه ذی ... بررسی تطبیقی جو سازمانی در موسسات آموزشی عالی دولتی و غیر .... سطح سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی.
آموزش در هزاره سوم - موضوعات پروپوزال و پایان نامه های رشته علوم تربیتی
ebrahimibonab.blogfa.com/post/23
Translate this page
17) پایان نامه بررسی تأثیر نگرشهای صمیمانه والدین بر تائید و عزت نفس فرزندان مقطع ... 48) پایان نامه بررسی رابطه بین فشار روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر و .... 182) پایان نامه عوامل موثر بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی دخترانه ... سال چهارم ابتدایی با اهداف درس علوم و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان.
خانواده و مدرسه(1)
www.hawzah.net/fa/Article/View/88711
Translate this page
هرچند تفاوت هایی میان خانه و مدرسه وجود دارد، ولی هر دو در یک مسأله رایج، یعنی اطمینان ... در عین حال این اهتمام به این معنی نیست که در تأمین نیازهای دانش آموزان سازگاری با ... تحولات اجتماعی که بر ساختار و روابط خانواده تأثیر می گذارد، تحولاتی از قبیل ..... در بررسی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، اختلاف نگرش های والدین 28% بوده که ...
دانلود پایان نامه تحقیق و مقاله همه رشته ها
tahghigh20.ir/
Translate this page
پایان نامه بررسی رابطه ی بین خودکارآمدی پیشرفت تحصیلی دانشجویان .... تمامی دانش‌آموزان پسر مدارس راهنمایی منطقه ۱۶ آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی .... ها تعداد معدودی در راستای تأثیر این سبک ها بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ..... اندازه گیری بهره وری در سطح ملی در دو بعد تحلیل بیرونی و درونی صورت می‌گیرد.
دلایل افت تحصیلی در درس عربی - نسخه‌ی قابل چاپ - انجمن زبان عربی ایران
www.arabicforum.ir/printthread.php?tid=857
Translate this page
Nov 10, 2014 - علل افت تحصیلی دانش آموزان در درس عربی و راهکارهایی برای رفع آن ... راهکارها و پیشنهادات شاهد پیشرفت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان باشیم . ... 2 – جدی نگرفتن دبیران و دانش آموزان دوره راهنمایی نسبت به درس عربی طوریکه دانش آموزان با نمرات بالا .... مثلا وابستگی ای که در دوران ابتدایی بین والدین و فرزندان شکل می ...
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
www.iauctb.ac.ir/fa/thesis/
Oct 22, 2014 - 23, بررسی حقوق اسرای جنگی در حقوق بین الملل, عزیز پشمی, دانشکده حقوق, حقوق ... 42, اصول و ساختارهای حکومت در اندیشه‌های دینی اسلام با تاکید بر فقه امامیه .... 86, تاثیر دو کنش سیاسی اشغال سفارت آمریکا و جنگ ایران و عراق در ..... 191, مقایسه بهداشت روانی و پرخاشگری کودکان بر اساس سطح تحصیلات والدین ...
دانلود تحقیق آماده در مورد بررسی تاثیر ارتباط مستمر اولیا و مربیان در ...
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId....
Translate this page
Dec 28, 2015 - ارتباط مستمر با مدرسه و شرکت منظم در جلسات انجمن اولیاء و مربیان و شرکت در . ... 2 آیا استفاده از طرح درس در میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان موثر است ؟ ..... نمونه آماری ... راههای تقویت همکاری والدین با مدرسه،روشهای ابتکاری انجمن اولیا و مربیان . ... 1- بررسی رابطه بین میزان سواد و پیشرفت تحصیلی فرزندان .
دانلود مقاله بررسی دلایل افت تحصیلی در درس عربی سوم راهنمایی
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
مقاله علل افت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی - صفحه اصلی ... مناسب برای دبیر دینی و عربی. ... افت تحصیلی کاهش عملکرد دانش آموز از رضایت بخش به نامطلوب است، اگر بین استعداد . .... شماره 23 : اقدام پژوهی چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه را .... بررسی تاثیر سطح سواد والدین بر پیشرفت - طرح درس روزانه
عوامل موثر در ترک تحصیل دانش‌آموزان - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../عوامل-موثر-در-ترک-تحصیل-دانش‌آموز...
Translate this page
در این نوشتار، سه مورد اول را بررسی می‌کنیم؛ ... یکی از عوامل مهم در پیشرفت یا ترک تحصیل دانش‌آموزان، سواد والدین محسوب می‌شود. ... بنابراین کمک و راهنمایی فرزندان توسط والدین امری است ضروری و نمی‌توان کار آموزش را تنها به مدرسه محول ساخت ... تحت تاثیر اعمال و رفتار والدین هستند و از آنها انتظار کمک و راهنمایی در زمینه درس را دارند.
کارشناسی - مرکز تحقیقات معلمان نجف آباد
mtmn.ir/libraryKarshenasi.aspx
Translate this page
270+ items - ... های دوره کارشناسی. ردیف, موضوع پایان نامه, محقق, تاریخ ثبت.
ردیف
موضوع پایان نامه
2
بررسی رابطه افسردگی و افت تحصیلی در دانش آموزان دختر سوم راهنمایی ...
5
میزان اطلاع و دانش والدین از نحوه عملکرد فرزندان خود در مدارس ابتدایی ...
مدیریت توسعه - تحقیق علمی 1
asmir.blogfa.com/post-220.aspx
Translate this page
بی سوادی در تمام ابعاد زندگی انسان می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد، مخصوصاً در ... در جهت اهداف تربیتی از دو منظر قابل بررسی است : 1-در این روزگار عوامل پلید کفر با بهره ... بی تردید پیشرفت تحصیلی و بروز استعدادهای هنری دانش آموزان به عوامل .... هنری دانش آموزان در شهر خوی · تعیین میزان سواد والدین فرضیه های تحقیق 1- بين ...
رزومه - رضوان حکیم زاده - دانشگاه تهران
https://rtis2.ut.ac.ir/cv/hakimzadeh
Translate this page
بررسی دلایل عدم استقبال کارکنان از دوره های آموزش زبان انگلیسی در شرکت پایانه های ... ارزیابی میزان بین المللی بودن دانشگاه تهران با تاکید بر برنامه های درسی و ... و تاثیر آن بر عملکرد تحصیلی و مفهوم خودتحصیلی دانش آموزان مقطع راهنمایی، طالب ... هوشمند و مدارس دولتی (شهر تبریز) و (رابطه) آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در ...
پرسشنامه رایگان - پرسشنامه رایگان
questionnaire1.com/
پرسشنامه رایگان بررسی وضعیت موجود پژوهش سراها از دیدگاه دانش آموزان ... پرسشنامه رایگان بررسی تاثیر ناباروری بر عزت نفس زنان .... رایگان نقش ادراک ازمحیط سازنده گرای اجتماعی در انگیزش پیشرفت دانش آموزان .... پرسشنامه رایگان سنجش میزان محبوبیت معلمان در بین دانش آموزان ... پرسشنامه رایگان نوآوری سازمانی-مدرسه ...
مسائل آموزشی وپرورشی - بررسی عوامل پیشرفت تحصیلی
khodadadischool.blogfa.com/post/2
Translate this page
مسائل آموزشی وپرورشی - بررسی عوامل پیشرفت تحصیلی - اهم مسائل مدرسه. ... -سواد والدين از عوامل مهم در پيشرفت يا افت تحصيلي دانش آموزان محسوب مي شود اگر بچه ها در ... ممكن است دانش آموز در حالت افسردگي به درس و مطالعه علاقه اي نداشته و انگيزه مطالعه را از ... عدم وجود هريك از والدين ( يا هر دو والد ) به دلايل مختلف مي توان تاثير ژرف و ...
مشاوره پروژه های دانشجویی ودانش آموزی - اولويت هاي پژوهشي سازمان آموزش و ...
moshaver1343.blogfa.com/post/7
Translate this page
بررسي عوامل موثر بر ميزان رضايت از تحصيل و ادامه تحصيل دانش آموزان المپيادي در داخل کشور. ... بررسی تاثیر استفاده از شبکه ملی اینترنت بر یادگیری و تعاملات بين فردي دانش ... بررسي جايگاه خلاقيت درکتاب هاي درسي آموزش ابتدايي. ... (اقامه نماز) در تقويت و تحکيم هويت ديني دانش آموزان در مقطع راهنمايي مدارس تحت پوشش.
پرورش - نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان
yzarn.mihanblog.com/post/9
Translate this page
Nov 23, 2013 - دولتها وسازمانهای محلی و ملی و بین المللی سالهاست که می کوشند بیسوادی ... واجب التعلیم و بازمانده از تحصیل در کلاسهای درس حضور یافته اند و والدینی که ... موضوع تحقیق در این پژوهش بررسی نقش سواد والدین درپیشرفت تحصیلی فرزندان می باشد. ... آیا امکان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بدون سواد والدین وجوددارد؟
چگونه توانستم مهارت انشا نویسی دانش آموزان را تقویت کنم
ghoroh.blogfa.com/.../چگونه-توانستم-مهارت-انشا-نوی...
Translate this page
4 days ago - چگونه مي توانم مهارت انشانويسي دانش آموزان را افزايش دهم » ... موضوع مورد پژوهش اینجانب ماده ی درسی انشاء کلاس دو پایه ی اول و دوم راهنمایی می باشد .
[PDF]الفبايي عنوان - دانشگاه شاهد
www.shahed.ac.ir/po/.../Lists/.../الفبايي%20عنوان.pd...
Translate this page
2- آﺳﯿﺐ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺗﺮﺑﯿﺖ دﯾﻨﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزان از دﯾﺪﮔﺎه ﻣﺪﯾﺮان ﻣﺪارس راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان 239 ... ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﺗﮑﻮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﮐﻼس ﺳﻮم راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ در درس رﯾﺎﺿﯿﺎت 120 ... ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ اﻧﮕﯿﺰش ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزان دوره ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺷﻬﺮ اﺻﻔﻬﺎن ﺑﺎ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎي ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ آن ... ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯿﺰان ﺷﯿﻮع اﺿﻄﺮاب در داﻧﺶ آﻣﻮزان و ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ اﺛﺮ ﺑﺨﺸﯽ دو ﺗﮑﻨﯿﮏ درﻣﺎﻧﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ- رﻓﺘﺎري و اﯾﻤﻦ ﺳﺎزي.
علوم اجتماعی راهنمایی - چگونه توانستم علاقه دانش آموزانم را به درس تاریخ ...
ejtemaei20.blogfa.com/post/9
Translate this page
است که جوامع پیشرفته درس تاریخ و عرضه آن به جامعه بخصوص در سنین پایین ... این مدرسه دانش آموزان در نوبت ثابت صبح در سه پایه و هر پایه هم از دو کلاس مشغول ... حرفه وفن، تاریخ و دینی و جغرافیا از لحاظ تأثیر آنها بر زندگی شان رتبه بندي کنند 78 دانش ... هستند و میزان تحصیلات والدین دانش آموزان در سطح ابتدایی و کمتر از آن است
[PDF]دریافت فایل
www.iranculture.org/UserFiles/.../Issue_Rahbord_Farhang_No12-13.pdf
Jan 23, 1974 - تحول و نوسازي نظام آموزش و تربيت كشور: خانواده، مدرسه،. دانشگاه و حوزه .... بررسي تأثير سرمايه اقتصادي بر شادي جوانان. حميد دهقاني، فاطمه اكبرزاده، ...
دیده‌بان علم ایران – Iran Science Watch » نمایه سازی اولین همایش ملی ...
www.isw.ir/.../نمایه-سازی-اولین-همایش-ملی-مطالعات-و-...
Translate this page
Jul 20, 2016 - بررسي تأثير طرح درس پژوهش در افزايش كيفيت ياددهي- يادگيري ... بررسي رابطه پرخاشگري و پيشرفت تحصيلي در بين دانش آموزان مقطع ... اثر بخشي تكنيك خود آموزش دهي والدين بر كاهش اضطراب و افسردگي دانش آموزان ... نقش معلم در تربيت ديني دانش آموزان براي شكوفايي استعدادها و بروز خلاقيت و نوآوري درجامعه
|پرسش و پاسخ هدایت تحصیلی|
response.blogfa.com/post/1
Translate this page
در مقاطع خرداد،شهریور و دی سال سوم چنانچه دو درس داخلی و دو درس نهایی با نمره سالانه ... در صورتی که دانش آموز رشته ی ادبيات و علوم انسانی را احراز نکند و به شاخه ی کاردانش ... تغيير رشته ی دروس عربی 2 انسانی و جامعه شناسی 1 شرکت و در صورت کسب حد .... آموزش از راه دور دوره ی راهنمايی برای دانش آموزان بالای 15 سال و در دوره ی متوسطه ...
ادامه مطلب - تعليم وتربيت - - blogfa.com
taha-1388.blogfa.com/post/14
Translate this page
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با عملکرد مدیران مدارس متوسطه پسرانه شهر تهران از ... با استدلال و رفتار اخلاقی در بین دانش آموزان پسر سال سوم راهنمایی شهر تهران ... بررسی تاثیر جهش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی بر پیشرفت یا افت ..... بررسی و مقایسه گرایشهای دینی دو نسل ( فرزندان - والدین ) مقطع پیش دانشگاهی منطقه 14 تهران.
بررسی رابطه افت تحصیلی دانش اموزان دختر دوره های راهنمایی ومتوسطه (2)
gavrki.blogfa.com/post-73.aspx
Translate this page
به همین دلیل مهم ترين عامل مؤثر در شكل گيري نگرش دانش آموز نسبت به تحصيل ، خانواده ... نگرش خانواده بیشتر انها نسبت به مدرسه ، معلمان و درس ، منفي بود و يا بين آنچه مي ... نگرش را به فرزندان خود منتقل ساخته و براي پيشرفت درس آنها هيچ گونه كوششي .... بیکاری والدین و تاثیر آن در سرنوشت تحصیلی فرزندان در این قشر از خانواده.
آشنایی مختصر با نظام آموزشی کشورهای پیشرفته :: چشم ها را باید شست ...
nikkhah1023.blog.ir/.../آشنایی%20مختصر%20با%20...
Translate this page
Mar 13, 2013 - عموماً کار کردن در هنگام تحصیل توسط والدین و معلمان توصیه نمیشود. ... همچنین مهم است که ارتباط بین وضعیت دانش آموز در مدرسه و شغل آینده او را تشخیص دهیم. .... معلمان مدارس مقدماتی متوسطه حداقل دو درس اصلی را به دانش‌آموزان سطوح مختلف ... کلاسی را برای کسب اطلاعاتی درباره پیشرفت کلاس بررسی می‌کند اگر زمانی ...
دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه ...
www.downloadpaper.ir/دانلود-متن-کامل-مقالات-در-رشته-های-مختلف-ب...
Jan 2, 2011 - 4004 - تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر در ک مططلب دانش آموزان (چکیده) ... استراتژیک در برنامه درسی علوم سیاسی و روابط بین الملل (چکیده) .... 4112 - بررسی صفات رشد پنج واریته چغندر قند تحت دو سطح تنش شوری (چکیده) ..... 4440 - مشارکت والدین در مدرسه به عنوان پیش نیاز مشارکت در دانشگاه (چکیده)
تأثیر شغل والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان - پایگاه آموزشی وحدت
vahdat86.blogfa.com/post-38.aspx
Translate this page
Dec 14, 2007 - براساس اين بينش و با استفاده از روش هاي ديني مي توان در طول سال ... در این تحقیق من عامل دوم یعنی سطح تحصیلات والدین را مورد بررسی قرار می دهم. ... در حالی که سواد پدران 48% از افراد موفّق بین سوم راهنمایی تا لیسانس و سواد مادران 35% ... 1- بين تحصيلات والدين و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان چه رابطه ای وجود دارد؟
میگنا - بررسي راهكارهاي پيوند روابط خانه ، مدرسه
www.migna.ir/vdciryaz.t1ary2bcct.html
Translate this page
Jul 22, 2012 - خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت در هر جامعه ای محسوب می شوند. ... شده و دیدگاه همسوئی بین آن دو در مورد تحصیل ، تربیت و پیشرفت برقرار شود ... والدین به عنوان اولین مربیان فرزندان بیشترین تاثیر را از نظر ... همسویی والدین دانش آموزان و اولیای آموزشی مدرسه و نقش تربیتی آن بر ..... راهنمايي و مشاوره.
کلبه روان شناسی - موضوع پایان نامه
hamidyaghoobi.blogfa.com/post/29
Translate this page
601 : بررسي رابطه هوش هيجاني و پيشرفت تحصيلي در دانشجويان 602 : بررسي رابطه ... 614 : بررسي رفتار ميان فردي معلمان با دانش آموزان مدارس راهنمايي دخترانه تهران .... 67 : اثر گروه درماني شناختي رفتاري بر پيامد اختلال دو قطبي نوع يک ... 707 : بررسي عوامل موثر بر گرايش به ماهواره و تاثير آن بر باورها و رفتارهاي ديني مردم مشهد
راهکارهای یک کلاس خوب - مشکلات و راهکارها - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=39681
Translate this page
Mar 19, 2007 - 70 - کلی - کلی - با توجه به این كه در مدرسه نمونه دولتی تدریس می كنم دوست دارم هر ... 64 - کلی - کلی - یکی از دانش آموزان موقع درس در کلاس راه می رود وحرف های بی ... 53 - زبان - راهنمایی - در مورد مشکلات یادگیری انگلیسی در مقطع .... عهده ی خود دانش آموز بوده و معلّم تنها نقش راهنما و هدایت کننده و رابط بین گروه ها می با شد .
آيين نامه اجرايي مدارس
www.dastour.ir/Print/?lid=195312
Translate this page
مدرسه با همكاري كليه كاركنان و با مشاركت دانش آموزان و اولياي آنان زير نظر مدير مدرسه اداره ... 16 بررسي و تصويب پيشنهاد شوراي معلمان در مورد تعيين پايه تحصيلي دانش آموزان ... 20 ترويج و گسترش فعاليتهاي آموزشي، پرورشي و تقويت اعتقادات ديني، .... صحيح و مستقيم دو سويه بين دانش آموزان و اولياي مدرسه و ارج نهادن به شخصيت و ...
انتخاب موضوع پژوهش وپایان نامه | سنجش وپرسش
aftabdanesh.ir/?page_id=375
Translate this page
Jan 25, 2016 - بررسی تأثیر آموزش اولیه در چند رسانه ای های آموزشی بر یادگیری زیست ... بودن مادران بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان; بررسی عوامل کودک آزاری در بین والدین ... پرورشی مدرسه; بررسی دیدگاه دانش آموزان دختر راهنمایی به درس آمادگی دفاعی ... نسبت به تکالیف دینی; بررسی رابطه بین سبک فرزند پروری با اعتماد به ...
نقش و کارکرد فرهنگی مدارس روستایی در گسترش سبک زندگی مدرن
www.anthropology.ir/node/18480
Translate this page
در زمینه مدرسه و نظام آموزشی مدرن دو رویکرد کلی در علوم اجتماعی وجود دارد. .... در این مکتبخانه صرفاً مردان می توانستند به فراگیری سواد و برخی متون دینی و ادبی بپردازند. ... و راهنمایی داشت؛ و مدرسه دیگری که در سال 1359 بنا شد و بازنمای پیشرفت ها در ..... این تفاوت سیاسی بین والدین و دانش آموزان روستایی به خاطر تأثیری بود که ...
Searches related to بررسی تاثیر سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در بین دو مدرسه راهنمایی در درس دینی و عربی

دانلود پایان نامه روانشناسی

دانلود رایگان پایان نامه روانشناسی عمومی

دانلود رایگان پایان نامه رشته علوم تربیتی

دانلود پایان نامه علوم تربیتی

موضوع پایان نامه علوم تربیتی گرایش مدیریت اموزشی

لیست پایان نامه های روانشناسی

پایان نامه های علوم تربیتی

پایان نامه روانشناسی pdf
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 9,076
  • بازدید سال : 100,831
  • بازدید کلی : 1,955,765