loading...
تازه ترینها
محمد غفوری تبار بازدید : 149 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه

علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه دسته: علوم تربیتی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 22 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 14

بر پایه آمار موجود حدود یک میلیون دانش آموز در کلاس های درس چند پایه در کشور ما مشغول به تحصیل می باشند که اکثر دانش آموزان کلاس های چند پایه را دانش آموزان روستایی یا دانش آموزان حومة شهرهای کوچک و دورافتاده تشکیل می دهند

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه

 

مقدمه:
بر پایه آمار موجود حدود یک میلیون دانش آموز در کلاس های درس چند پایه در کشور ما مشغول به تحصیل می باشند که اکثر دانش آموزان کلاس های چند پایه را دانش آموزان روستایی یا دانش آموزان حومة شهرهای کوچک و دورافتاده تشکیل می دهند.
که شاید بی مهری و تا حدودی عدم توجه خاص به آموزش در مدارس چند پایه از سوی نظام آموزشی این محرومیت را دو چندان ساخته و می توان به جرأت گفت که همان گونه که دانش آموزان مدارس چند پایه از محرومیت خاصی در امربرخورداری از امکانات مختلف رفاهی برخوردارند معلمان و مدیر آموزگاران شاغل در این مدارس نیز مظلوم و محروم از خیلی امکانات خصوصاً آموزشی واقع گردیده اند. امید است که برگزاری چنین همایشی بتواند تا حد امکان از جنبه های مختلف اهمیت و ارزش کار در این مدارس را به ظهور و اثبات رسانده و مسئولین محترم نظام آموزشی نیز با علم و آگاهی از آن بتوانند زمینه های لازم را برای رفع محرومیت های موجود فراهم نموده تا ان شاء الله در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور نیروهای کارآمد، توانمند وفعال در امر آموزش مدارس چند پایه باشیم. چرا که کار در چنین مدارسی نعمت بزرگی است که شاید خیلی از ما معلمین اهمیت آن را درک نکرده و بیشتر سمتی کار در این مدارس برایمان تداعی شود امّا بنده مطمئن هستم زمینه تحقق اهداف مدرسه زندگی در چنین مدارس فراهم می باشد. امید است با شناخت چالش ها و مشکلات موجود بتوانیم حداکثر بهره را از ظرفیت ها و ظرافت های موجود در راه خدمت به دانش آموزان محروم در مدارس چند پایه را نام ببریم. ان شاء الله
وضعیت موجود
قطعاً برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند بررسی همه جانبه ی وضعیت موجود می باشیم تا بتوانیم با شناخت کامل اهداف، برنامه ها، ابزارها و امکانات و روشها و محتوای آموزش و... در مدارس کوچک وضعیت مطلوبی را پی ریزی نمائیم که تحقق بخش شعار مدارس کوچک، مدیریان بزرگ- آینده ی سبز باشیم.
ان شاء الله

علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه:
به منظور تبیین هر چه بهتر وضع موجود لازم است نگاهی گذرا به علل تشکیل کلاس های درس چند پایه در سطح کشور داشته باشیم که تیتر وار به آن اشاره ای گذرا می نمایم:
1- کاهش جمعیت دانش آموزی
2- رفع نیازهای آموزشی افراد واجب التعلیم
3- موقعیت جغرافیایی خاص
4- نیازهای اداری- مالی
5- ایجاد امکان دسترسی همگانی به مراکز آموزشی
6- فضای فیزیکی- آموزشی
7- امکانات و تجهیزات آموزشی
8- نیروی انسانی و ....
با توجه به دلایلی که ذکر آن گذشت بهتر می توان وضعیت موجود کلاس های چند پایه را تبیین نمود.
1- وضعیت موجود (فضای فیزیکی – آموزشی)
وضعیت موجود در خصوص فضاهای فیزیکی مورد استفاده در امر آموزش مدارس کوچک (چند پایه) نشان می دهد که به نسبت مدارس مستقل از فضای مناسب مبتنی بر استانداردهای فنی و مهندسی برخوردار نمی باشد به طور مثال کلاس های مدارس چند پایه از لحاظ اندازه، زیر بنای مفید، و نوردهی وضعیت مناسب ندارد.
2- تجهیزات و امکانات
امروزه مدارس چند پایه همان گونه که گفتم اگرچه در مناطق محروم و غیربرخوردار تشکیل گردیده ولی از لحاظ تجهیزات و امکانات نیز متأسفانه محروم واقع گردیده و ما کمتر شاهد مدارس کوچک با امکانات و تجهیزات کافی در زمینه های مختلف خصوصاً امکانات آموزشی از جمله مواد و وسایل آموزشی و رسانه ها می باشیم.
3- انتخاب معلم
شاید یکی از مهمترین مسائل تأثیرگذار بر روند آموزش کلاسهای چند پایه انتخاب معلم برای چنین مدارسی می باشد.
در حال حاضر به دلیل مسائل و مشکلات معیشتی بیشتر مدیر آموزگاران مشغول به کار در مدارس چند پایه، معلمین با مدارک تحصیلی پایین و سابقة بالا می باشند که بتوانند از مزایای مدیرآموزگاری آن بهره مند گردند و از سوی دیگر معلمین چند پایه باز معلمینی هستند که دارای سوابق پایین و امتیازات پایین در نقل و انتقالات می باشند که این مهم در جای خود نیازمند توضیح و تفسیر می باشد که در این مقوله نمی گنجد.
4- وجود دانش آموزان در اندازه های سنی و سبک های مختلف یادگیری و بعضاً دارای مشکلات خاص رفتاری و... قطعاً در وضعیت موجود وجود دانش آموزان در اندازه های سنی مختلف و دارای مشکلات بعضاً یادگیری و رفتاری یکی از مشکلاتی است که وجود داشته و باید راهکارهایی برای رفع آن اندیشیده شود.
5- عدم تسلط بر امر برنامه نویسی و اجرای صحیح آن در کلاس های چند پایه
در وضعیت موجود به دلیل عدم آموزشها و مهارتهای لازم حرفه ای خاص معلمین چند پایه اکثر معلمین ما با نحوه برنامه نویسی و ایجاد هماهنگی و تلفیق بین دروس پایه های مختلف دچار ضعف می باشند.
6- مشکل کمبود وقت
شاید یکی از مشکلات مهمی که اکثر معلمین در مدارس چند پایه به آن اشاره می نمایند کمبود وقت و زمان کافی برای آموزش می باشد که باز هم به نظر بنده به دلیل عدم آشنایی به شیوه های فعال و تعاملی در امر تدریس می باشد.
7- نبود برنامه مدون و آموزشی در جهت بالا بردن سطح تخصص و توانایی های حرفه ای معلمین چند پایه به جرأت می توان گفت در طول بیست سال سابقه معلمی ام حتی یک دوره یا جلسه در خصوص بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی های شغلی و حرفه ای برای معلمین چند پایه در زمینه های مختلف که می توانسته راهگشا باشد برگزار نگردیده است.
8- حجم بالای تدریس محتوای آموزشی
تدریس محتوای آموزشی 30 کتاب درسی (132 ساعت تدریس در هفته) را می طلبد که معلم چند پایه باید چنین محتوایی را در 28 ساعت در هفته تدریس نماید که این امر باعث گردیده در خیلی از موارد بعضی از دروس را نیمه تمام رها کرده و یا حتی بعضی از کتب درسی تدریس نگردد.
9- عدم آشنایی معلمان راهنمایی تعلیماتی با ویژگی های و شرایط خاص مدارس چند پایه
قطعاً یکی از مشکلاتی که مزید بر علت در فشار بر معلمان کلاس های چند پایه گردیده عدم درک شرایط خاص کلاس های چند پایه از سوی معلمان راهنما می باشد که این امر باعث گردیده معلمان راهنما صرفاً در زمان حضور در مدارس عادی به اعمال اداری توجه کرده و با پرسیدن چند سئوال از دانش آموز و با نوشتن صرفاً جملاتی مانند ضعیف می باشد و نیاز به تلاش بیشتر دارد سال تحصیلی را به پایان رساند بدون اینکه نقش تسهیل کننده و مشاوره ای و ارائه اطلاعات شغلی و حرفه ای را به معلمین ایفا نمایند.
10- نقصان تجربه و کمبود اطلاعات معلمان چند پایه
کمبود تجربه لازم در امر تدریس در کلاسهای چند پایه حتی برای نیروهای جوان و فارغ التحصیل از تربیت معلم که هیچ آموزشی پیش از خدمت خود که زمینه ساز تجربه عملی و تفکر جدی دربارة تدریس در کلاس های چند پایه باشد برخوردار نیستند.
11- عدم هماهنگی بین مدرسه و خانواده
عدم ارتباط و تعامل سازنده بین اولیاء دانش آموزان و مدارس در وضعیت موجود قطعاً تاثیر بسیار زیادی در روند آموزشی و کیفیت آموزشی در مدارس چند پایه دارد که در جای خود نیازمند تفسیر و توضیح می باشد.
12- انجام امور آموزشی و اداری در حجم بالا
در مدارس چند پایه در مواردی معلم به عنوان مدیر، دفتردار، خدمتگزار، معاون، نامه رسان هم ایفای نقش می کند که این هم یکی از دیگر مسائل مهم و مورد توجه در وضعیت موجود می باشد.
13- نوع نگرش مسئولین
با توجه به مشکلات عدیده در مدارس چند پایه نگرش مسئولین آموزشی در یک منطقه یا اداره نیز دارای اهمیت خاص می باشد به گونه ای که در خیلی از موارد در طول سال حتی یکبار هم یک مسئول حتی برای خسته نباشید گفتن هم به مدارس چند پایه سر نمی زند.
14- عدم آشنایی معلمین با رسانه های آموزشی و تأثیر گذار بر فرآیند آموزش
خیلی از معلمین محترم چند پایه به ندرت از رسانه های آموزشی که تا حدود زیادی می تواند در کیفیت بخشی آموزشی در کلاس های چند پایه مؤثر باشد استفاده می کنند.
15- آشنا نبودن معلمین با شیوه های نوین یاددهی- یادگیری
امروزه استفاده از یافته های علمی در زمینه های آموزشی باید در اولویت کار معلم قرار گیرد ولی متأسفانه خیلی از معلمین ما با شیوه های نوین آشنا نیستند و هنوز که هنوز است از شیوه های سنتی و ناکارآمد خصوصاً در مدارس چند پایه بهره می برند.
16- عدم بهره مندی از تجارب موفق معلمین توانمند و کارآمد
تاکنون حتی یکبار هم نشده که آموزش و پرورش زمینه های لازم را برای تهیه و تدوین تجارب سودمند و موفق معلمین چند پایه را برای سایر معلمین فراهم نماید.
17- عدم رضایتمندی شغلی و حرفه ای معلمان چند پایه
زمانی که یک معلم سه پایه آن هم در یک روستای محروم را تدریس می نماید با یک معلم تک پایه در یک روستا یا مدرسه برخوردار از لحاظ مزایای شغلی، سختی کار و... یکسان باشد قطعاً عدم رضایتمندی شغلی را به دنبال خواهد داشت که این امر در کیفیت کار آموزشی معلم تأثیر گذار خواهد بود.
18- وضعیت معیشتی و اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... اولیاء فراگیران
قطعاً به دلیل محرومیت روستاهایی که کلاس های چند پایه در آن تشکیل می گردد این امر و پایین بودن سطح درآمد و اطلاعات و آگاهی های والدین، عدم توجه به نیاز فرزندان و ارتباط با مدرسه نیز یکی از مسائلی است که در وضعیت موجود قابل تأمل می باشد.
19- عدم یک نگرش سیستمی و هدفمند در فرآیند آموزشی مدارس چند پایه
نبود یک برنامه مدون و سیستمی از سوی نظام آموزشی و تهیه برنامه جامع میان مدت و بلند مدت در جهت رفع مشکلات و ارتقاء جایگاه مدارس چند پایه باعث گردیده در طول 27 سال پس از انقلاب تغییر محسوسی در فرآیند آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس چند پایه احساس نشود.
20- نبود یک عزم عمومی بین مسئولان محلی و منطقه ای در راه رفع موانع موجود بر سر راه مدارس چند پایه
21- وجود گویش های محلی و دوزبانه یا چند زبانه بودن فراگیران مدارس چند پایه
22- حضور کودکان و دانش آموزان در صحنه کار و تلاش و ایجاد وقفة تحصیلی در مدارس چند پایه
23- متناسب نبودن میزان کار و فعالیت معلمین چند پایه با پاداش و حقوق دریافتی
24- عدم وجود نگاه ویژه و خاص هم به مدارس چند پایه و هم معلمین چند پایه از سوی مسئولین
25- رابطه مدار بودن انتخاب مدیر آموزگاران در مدارس چند پایه
26- انعطاف ناپذیر بودن برنامه های درسی و محتوای آموزشی در مدارس چند پایه
27- عدم بهره گیری از توانمندیها و استعدادهای فراگیران در کلاس های چند پایه
28- عدم بهره مندی از حمایت های سایر معلمین
29- طولانی بودن راه و مسیر مدارس چند پایه و خستگی ناشی از آن برای معلمین
30- ناهماهنگی و ناهمگونی تربیتی- آموزشی خانواده های دانش آموزان
31- تمرکز فعالیتهای آموزشی معلمان چند پایه بر سطح *** (حفظ طوطی وار مطالب) در فرآیند آموزش
32- آشنا نبودن با طراحی آموزش (تفکر تدریس) معلمین چند پایه
33- عدم ایجاد تغییر در فرآیند یاددهی- یادگیری مختصر مدارس چند پایه
34- آشنا نبودن مدیر آموزگاران با مباحث مدیریتی خصوصاً مدیریت زمان و راه های استفاده بهتر از وقت
35- عدم توجه به شناخت درون داد سیستم کلاس در کلاس های چند پایه از سوی معلمین
36- عدم آشنایی معلمین با فرهنگ خاص و ویژه در بعضی از مناطق
37- عدم بهره گیری از محیط های یادگیری تعاملی
38- متمرکز بودن فعالیت های آموزشی معلم در محدودة کلاس درس (of line) بودن آموزش
39- آشنا نبودن با سبک های یادگیری
40- عدم وجود برنامه های حمایتی و مشاوره ای هم برای معلمین و هم برای فراگیران کلاس های چند پایه
41- عدم تسلط بر شیوه های کنترل رفتار و پیامدهای آن در فراگیران توسط معلمین چند پایه با توجه به شرایط خاص کلاس های چند پایه
42- به روز نبودن شیوه های ارزشیابی در کلاس های چند پایه
43- آشنا نبودن معلمین با ارزشیابی های جایگزینی که جایگاه خاصی در روند آموزشی کلاس های چند پایه دارد.
44- وجود مشکل در بهداشت، ایمنی و تغذیه فراگیران در مدارس چند پایه
45- نبود و عدم ایجاد فرصت های مناسب برای رشد شغلی بلندمدت معلمین چند پایه
46- تغییر و جابجایی معلمین به صورت متوالی (سالیانه) در مدارس چند پایه
47- محروم بودن دانش آموزان چند پایه از برنامه های متنوع فرهنگی- تفریحی و...
48- به حاشیه رفتن و خنثی شدن دروس مهمی چون هنر- ورزش- انشا در کلاس های چند پایه
49- فراهم نبودن مقدمات حضور فعال فراگیران کلاس های چند پایه در فرآیند تصمیم گیری مسائل آموزشگاه
و.... البته قلم زدن و نوشتن مطلب در خصوص موضوع وضعیت موجود و مطلوب مدارس کوچک و تبیین آن با توجه به حجم تعیین شده آسان نیست و بنده به همین مقدار بسنده نموده و وارد مقوله وضعیت مطلوب می شوم.

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه , علل , تشکیل , کلاس هاس درس , چند پایه , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , مقاله علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه , پژوهش علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه , تحقیق علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه , پروژه علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه


Google
About 1,140,000 results (0.51 seconds)

Showing results for علل تشکیل کلاس های درس چند پایه
Search instead for علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه
Search Results
دانلود مقاله علل تشکيل کلاس هاس درس چندپايه(رایگان) - بازارچه تحقیقاتی
bazar4h.ir/دانلود-مقاله-علل-تشکيل-کلاس-هاس-درس-چند/
Translate this page
Sep 16, 2012 - نام پروژه :علل تشکيل کلاس هاس درس چند پايه( وضعیت موجود و مطلوب در ... بر پايه آمار موجود حدود يک ميليون دانش آموز در کلاس هاي درس چند پايه در ...
علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه - سیویلیکا
www.civilica.com/Printable-EPCONF01_386=علل-ت...
Translate this page
نسخه قابل چاپ خلاصه مقاله علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه - گواهی پذیرش ... از راه دور مطرح است ، ضرورت تشکیل کلاسهای چند پایه در مدارس امری اجتناب ناپذیر به ...
علل تشکیل کلاس های درس چند پایه - سیویلیکا
www.civilica.com/Printable-NCIH01_180=علل-تشک...
Translate this page
نسخه قابل چاپ خلاصه مقاله علل تشکیل کلاس های درس چند پایه - گواهی پذیرش مقاله در کنفرانس.
مقاله علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-PSCONF02-PSCONF02_326...
Translate this page
مقاله علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه, در دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (2nd SCIENTIFIC CONFERENCE ...
تحقیق در مورد علل تشکیل کلاس های درس چند پایه - دانلود مقاله
mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-علل-تشکیل-کلاس-های...
Translate this page
علل تشکیل کلاس های درس چند پایه. مقدمه: بر پايه آمار موجود حدود يک ميليون دانش آموز در کلاس هاي درس چند پايه در کشور ما مشغول به تحصيل مي باشند که اکثر دانش ...
علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه - گوفایل
gofiles.blogsky.com/.../علل-تشکیل-کلاس-هاس-درس-چ...
Translate this page
Jul 20, 2016 - علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه. مقدمه: بر پایه آمار موجود حدود یک میلیون دانش آموز در کلاس های درس چند پایه در کشور ما مشغول به تحصیل می باشند ...
مقاله - دانلود مقاله علل تشکیل کلاس هاس درس چندپایه(رایگان)
poozide.mihanblog.com/post/4
Translate this page
Aug 21, 2016 - بر پایه آمار موجود حدود یک میلیون دانش آموز در کلاس های درس چند پایه در کشور ما مشغول به تحصیل می باشند که اکثر دانش آموزان کلاس های چند پایه را ...
کاوشگر - مقاله ای درمورد کلاس های چند پایه
noorallahkh.blogfa.com/post-26.aspx
Translate this page
آموزان جامعه آموزشهای از راه دور مطرح است ، ضرورت تشکیل کلاسهای چند پایه در مدارس ... راجع به : علل و دلایل تشکیل این کلاسها ، چگونگی اداره آنها تدریس برای پایه های ... 2 یا چند پایه ی تحصیلی و با تدریس یک معلم در یک اتاق درس تشکیل و اداره میشود ...
علل تشکيل کلاس هاس درس چند پايه
samanepinki.rozblog.com/-علل-تشکيل-کلاس-هاس-در...
Translate this page
این طرح ، معلمان از همان کتاب های درسی معمولی ، اما با تکنیک های برنامه ریزی شده ...Searches related to علل تشکيل کلاس هاي درس چند پايه 11 . دست نوشته ها - مدیریت ...
کلاس های چند پایه - آی هوش
www.ihoosh.ir/article/50771/کلاس-های-چند-پایه
Translate this page
دانش آموزان کلاس های درس چند پایه را دانش آموزان روستایی یا دانش آموزان حومه شهرهای کوچک و دور افتاده تشکیل می دهند . آموزگاران کلاس های درس چند پایه نیز بیشتر از ...
مسلم کریمی - مطالعه تطبیقی کلاس های چند پایه و چالش های اساسی کلاس ...
koosha22.blogfa.com/post-8.aspx
Translate this page
این مقاله مهمترین دلایل تشکیل کلاس های چند پایه و نتایج پژو هش ها در مورد اثر ... در این طرح ، معلمان از همان کتاب های درسی معمولی ، اما با تکنیک های برنامه ریزی شده ...
[DOC]به نام خدا عنوان: ضرورت تشکیل کلاس های چند پایه
https://bayanbox.ir/.../مقاله-کلاس-چندپایه-واحد-مبانی-...
Translate this page
ضرورت تشکیل کلاس های چند پایه ،موانع و چالش ها و چگونکی اداره ی این کلاس ها. درس ... را که با حضور دانش آموزان دو یا چند پایه تحصیلی وبا تدریس یک معلم در یک اتاق درس تشکیل و اداره می شود چند پایه می نامند. علل گسترش کلاسهای چند پایه در ایران:.
[DOC]مشکلات آموزشی در کلاس های چند پایه و راه حل های آنان
www.0up.ir/up8/guest/d-egdampgoy.docx
Translate this page
تجارب برآمده از کلاس های درس چند پایه برای معلمان ،افزایش توانایی حرفه ای و دل بستگی به دانش آموزان است . ... و کاهش دانش آموزان جامعه آموزشی از راه دور مطرح است ، ضرورت تشکیل کلاس های چند پایه در .... شرایط و علل وجود کلاس های چند پایه در روستا ها :.
دانلود مقاله علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه - دانلود مقاله , دانلود مقاله ...
www.getpaper.ir/علل-تشکیل-کلاس-هاس-درس-چند-پای...
Translate this page
دانلود مقاله علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه ... دانش آموزان جامعه آموزشهای از راه دور مطرح است ، ضرورت تشکیل کلاسهای چند پایه در مدارس امری اجتناب ناپذیر به نظر می ...
علوم تربيتي - مديريت آموزشي - مباحثي در ارتباط با كلاس هاي چند پايه
stron.blogfa.com/post-502.aspx
Translate this page
با توجه به نتایج بررسی ها، تحقیقات و تجربه های متعدد، امروزه درباره تلفیق دانش آموزان سنین متفاوت در یک کلاس درس و تشکیل کلاس های چند پایه، موافقت عمومی و ...
[PDF]دومقاله مرتبط با کالس های چندپایه چکیده: در نظام آموزشی کشور ما،وجود ک
up.istclub.ir/download/.../کلاس%20های%20چندپایه.pd...
Translate this page
اقتصادی از عواملی هستند که امکان تشکیل واحد آمو. زشی رابا کالسهای .... وپرورش ایران در حدودیک میلیون دانش آموزدر کالس های درس چند پایه مشغول به تحصیل هستند. که در حدود. 40555 ... کافی. را. ندارند. علل و شرایط وجود کالسهای چند پایه در روستاها: -1.
دست نوشته ها - مدیریت کلاس های چند پایه
www.r-morsali.blogfa.com/post-25.aspx
Translate this page
سوال های این پژوهش در موردوضعیت فیزیکی مدارس وکلاس درس،روشهای تدریس ،عوامل اثر گذاربرروش ... وبر اساس نتایج، مناسبترین روشهای تدریس در کلاسهای چند پایه جهت مدیریت بهتر این کلاسها ... در اين مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و اين مدارس در نقاط دور افتاده تشکيل مي شوند . ... علل و شرايط وجود كلاسهاي چند پايه در روستاها:.
دلایل تشکیل کلاس چند پایه در تهران/ تعداد اندک دانش‌آموز به ایجاد کلاس ...
ayaronline.ir/1393/06/79553.html
Translate this page
Sep 1, 2014 - وی در واکنش به این پرسش که «آیا امکان تشکیل کلاس‌های چند پایه در ... به این پرسش که «در تهران همیشه تعداد دانش‌آموز و تراکم کلاس‌های درس زیاد بوده ...
علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه - ایران دانشجو - سل یو
irandaneshjoo.test.com/product-61764-علل-تشکيل-ک...
Translate this page
بر پایه آمار موجود حدود یک میلیون دانش آموز در کلاس های درس چند پایه در کشور ما مشغول به تحصیل می باشند که اکثر دانش آموزان کلاس های چند پایه را دانش آموزان ...
ندرت زهی - مشاهده برچسب علل تشکیل کلاس هاس درس چند پایه - خرید و دانلود
nodrat.yasfile.com/.../علل%20تشکیل%20کلاس%20ها... - Translate this page
علل تشکيل کلاس هاس درس چند پايه. مقدمه. وضعيت موجود. - وضعيت موجود (فضاي فيزيکي – آموزشي). - تجهيزات و امکانات. - انتخاب معلم. - وجود دانش آموزان در اندازه هاي ...
پيشينه کلاس هاي چند پايه
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=80862
Translate this page
Jan 25, 2009 - تدریس در کلاس های چند پایه، پدیده تازه ای نیست. .... متفاوت در یک کلاس درس و تشکیل کلاس های چند پایه، موافقت عمومی و اجماع نظر به وجود آمده است.
شیوه مدیریت کلاس های چند پایه - کارآموز
www.karamoz.blogfa.com/post-14.aspx
Translate this page
الف :(شيوه هاي مدیریت كلاس هاي چند پايه). مقدمه: كلاس هاي درس محيط هاي اجتماعي قراردادي هستند كه عناصر تشكيل دهنده آن به طور كامل ويژه و بي همتا هستند يعني دانش آموزان ...
مجتمع شهید بابا رستمی رهورد - تدریس در کلاسهای چند پایه
mojtamerahvard.blogfa.com/post/20
Translate this page
عوامل زیر علل وضرورت کلاس های چند پایه را بیان می نماید : .... معلمان می توانند در کلاس درس از تدریس دروس مشابه مثلاً درس ریاضی برای تدریس .... دلیل اصلی تشکیل کلاس های چند پایه به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان دریک پایه ی تحصیلی است.
آموزشي - روش تدریس در کلاس های چند پایه
parsai88.blogfa.com/post-86.aspx
Translate this page
اگر چه 30% از کلاس های درس در سراسر دنیا ، کلاسهای چند پا یه هستند اما این ... کامل دردوره ی ابتدایی در اروپا و شمال آمریکا با تشکیل کلاس های چند پایه امکان پذیر شده ...
مهارت های حرفه ای معلم - کلاس های چند پایه
sayedmortazavi.blogfa.com/category/37
Translate this page
Jul 4, 2009 - کلاس چند پایه .ارزشیابی .طرح درس . روش تحقیق. مدیریت کلاس . ... علل و دلایل تشکیل این کلاسها ، چگونگی اداره آنها تدریس برای پایه های مختلف در ...
دبیرخانه علوم اجتماعی استان همدان - مدیریت و کلاسداری در کلاس های چند پایه
olomejtemaei89.blogfa.com/post-5.aspx
Translate this page
این موضوع در کلاس های درس چند پایه درخور توجه است. زیرا بسیاری از دانش آموزان مجبورند ساعاتی از روز را ساکت و بی هدف در گوشه ای از کلاس سپری کنند تا معلم ...
623 کلاس چند پایه در روستاهای قزوین تشکیل شده است - خبرگزاری مهر ...
www.mehrnews.com/.../623-کلاس...
Translate this pageMehr News Agency
Dec 3, 2014 - قاسمی گفت: کلاس های چند پایه اغلب در مدارس روستایی تشکیل می شود که 623 کلاس درس چند پایه در روستاهاست. ... این مسئول علت تشکیل کلاس های چند پایه را جمعيت پائين دانش آموزي روستاها و برخي از نقاط شهري اعلام کرد و ...
روستای ابوالخیر - بررسی مسائل و مشکلات کلاس های چند پایه
shohadayabolkheir.blogfa.com/post-6.aspx
Translate this page
"کلاسی که با حضور دانش آمزان دو یا چند پایه ی تحصیلی که با تدریس یک معلم و در یک اتاق (کلاس) درس تشکیل واداره می شود ،کلاس چندپایه نامیده می شود" .
معلّم نمونه - کلاس های چند پایه (مشکلات و مسایل- مشكلات خاص- مدیریت و ...
moallem-info.blogfa.com/post/28
Translate this page
دانش آموزان کلاس های درس چند پایه را دانش آموزان روستایی یا دانش آموزان حومه شهرهای کوچک و دور افتاده تشکیل می دهند . آموزگاران کلاس های درس چند پایه نیز بیشتر از ...
علل تشکیل کلاس های درس چند پایه - مرکز دانلود فایل
www.filedc.com/.../علل-تشکیل-کلاس-های-درس-چند-پ...
Translate this page
فهرست مقدمه: 2 وضعيت موجود 2 علل تشکيل کلاس هاس درس چند پايه 3 وضعيت مطلوب مدارس کوچک 8 مدارس کوچک بايد در وضعيت مطلوب داراي ويژگي هاي زير باشند 8
کلاس های چند پایه - آموزگارنوین
amozegarenovin.parsiblog.com/-879980.htm
Translate this page
Mar 20, 2009 - دلیل اصلی تشکیل کلاس های چند پایه به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان در ... یافتن کلاس های درس را در هر پایه نظام آموزشی تعیین و ابلاغ می کند .
teachers pen قلم آموزگار - کلاس های چند پایه
ghalamamozgar.blogfa.com/post/.../کلاس-های-چند-پایه
Translate this page
دلیل اصلی تشکیل کلاس های چند پایه به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان در یک پایه ... رسمیت یافتن کلاس های درس را در هر پایه نظام آموزشی تعیین و ابلاغ می کند .
صدای معلم | با کلاس‌های چندپایه چه باید کرد؟
sedayemoallem.ir/.../362-با-کلاس‌های-چندپایه-چه-باید-...
Translate this page
Jan 4, 2015 - کلاس‌های چندپایه با تاکید بر مناطق روستایی، عشایری و کمتر ... حداکثر 15 نفر دانش آموز و با حداکثر سه پایه در دوره تحصیلی ابتدایی تشکیل می‌شود. ... یک معلم چندپایه در یک روز باید به درس و مشق دانش‌آموزان پایه‌های مختلف برسد.
معلم پژوهنده سمیرم-اصفهان 91-90 - دلایل تشکیل کلاس های چند پایه
markaz1748.blogfa.com/post/124
Translate this page
آموزش در کلاس های چند پایه ، شیوه ای است که دسترسی کودکان روستایی را به کلاس درس بیشتر می کند. البته تدریس در این کلاس ها نیازمند برخورداری از مهارت های ویژه ...
[PDF]توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاس‌های چندپایه ...
tlr.shahed.ac.ir/article-1-940-fa.pdf
Translate this page
ﻛﻼس. ﻫﺎي درس ﺑﻪ ﺻﻮرت. ﭼﻨﺪ ﭘﺎﻳﻪ. ﺑﺮﮔﺰار ﻣﻲ. ﺷﻮد .]4[. ﻛﻼس ﭼﻨﺪ ﭘﺎﻳﻪ در ﺗﻌﺮﻳﻒ، ﻛﻼﺳـﻲ. اﺳﺖ ﻛﻪ در آن ﭼﻨﺪﭘﺎﻳﻪ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ در ﻣﻘﻄـﻊ اﺑﺘـﺪاﻳﻲ ﺑـﻪ. ﻃﻮر ﻫﻢ. زﻣﺎن در ﻳﻚ ﻛﻼس ﺗﺸﻜﻴﻞ ﻣﻲ. ﺷﻮﻧﺪ و ﺗﻨﻬﺎ ﻳـﻚ. ﻣﻌﻠﻢ، آن.
گروه درسی چند پا یه سمیرم - شیوه اداره کلاس چندپایه
mahde1390.blogfa.com/cat-1.aspx
Translate this page
دانش آموزان کلاس های درس چند پایه را دانش آموزان روستایی یا دانش آموزان حومه شهرهای کوچک و دور افتاده تشکیل می دهند. نگاه های مختلفی به کلاس های درس چند پایه وجود دارد.
فروشگاه بانکستان | علل تشکيل کلاس های درس چند پايه - فروشگاه ...
bankestan.ir/.../علل-تشکيل-کلاس-های-درس-چند-پايه/
Translate this page
مقدمه:بر پايه آمار موجود حدود يک ميليون دانش آموز در کلاس هاي درس چند پايه در کشور ما مشغول به تحصيل مي باشند که اکثر دانش آموزان کلاس هاي چند پايه را دانش آموزان ...
اندیشه های نو در تعلیم وتربیت - کلاس های چند پایه و روش های فعال یاددهی ...
eghbal377.blogfa.com/post-20.aspx
Translate this page
مشکلات موجود در کلاس چند پایه · حجم زیاد کتاب های درسی : طی سالهای اخیر حجم زیاد ... موجود در خانواده های روستایی که محل اصلی تشکیل کلاس های چند پایه است روحیه ی ...
کلاس‌های درس چندپایه؛ تهدیدی برای آموزش و پرورش - همشهری استان ها | چاپ
ostani.hamshahrilinks.org/Print?itemid=58375
Translate this page
به گزارش همشهری، دانش آموزان کلاس‌های درس چندپایه را دانش آموزان روستایی یا دانش آموزان حومه شهرهای کوچک و دور افتاده تشکیل می‌دهند که عموما این پدیده با روند رو به ...
Fars News Agency : راه‌اندازی کلاس‌های چند پایه در تهران - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/printable.php?...
Translate this pageFars News Agency
Sep 1, 2014 - خبرها حاکی از تشکیل کلاس‌های چند پایه در برخی مناطق و مدارس تهران است؛ ... من گفته شد که در کلاس درس سال آینده تحصیلی حدود 17 دانش‌آموز از پایه ...
مسائل آموزشی و تربیتی کلاسهای چند پایه - قلم آموزگار
ghalamamozgar.persianblog.ir/post/15/
Translate this page
Nov 25, 2011 - تعریف کلاس چند پایه[1] : کلاسی را که با حضور دانش آموزان( دختر ، پسر یا مختلط ) چند پایه تحصیلی با تدریس یک معلم در یک اتاق درس تشکیل و ...
[PPT]کلاس های چند پایه در برخی از کشورها: - در چین بیش از 420 هزار - در ...
www.ppt.ir/.../Several_basic_classes_and_classroom_...
Translate this page
علل وجود کلاسهاي چند پايه درکشور ايران: ... يا چند پايه ي تحصيلي که با تدريس يک معلم و در يک اتاق (کلاس) درس تشکيل واداره مي شود ،کلاس چندپايه ناميده مي شود" .
مشکلات مدارس چندپایه مختلط - سرگروه های آموزشی پیربکران
sgamoozeshi.blogfa.com/post/84
Translate this page
عوامل زیر علل وضرورت کلاس های چند پایه را بیان می نماید: ... 1 -مشکل نیروی انسانی :در کلاس چندپایه ،معلم علاوه بر تدریس محتوای آموزشی 30 کتاب درس (132 ساعت تدریس ..... دلیل اصلی تشکیل کلاس های چند پایه به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان ...
کلاس های چند پایه ياس
chandpayeh-blog.ea3.ir/
Translate this page
ازروشهای تدریس در کلاسهای چند پایه می توان ازروشهایی چون : سخنرانی ،پرسش و پاسخ،آزمایشی وحل ... 7- ایجاد اخطار و آگاهی در زمینه ی انتظارات معلم از دانش آموز در زمینه مسائل درسی ..... علل و شرایط وجود کلاسهای چند پایه در روستاها .... دلیل اصلی تشکیل کلاس های چند پایه به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان دریک پایه ی تحصیلی است.
روانشناسی و مشاوره - پیشینه کلاس های چند پایه
mohsenazizi.blogfa.com/post-3114.aspx
Translate this page
برخی از آن ها استفاده از کلاس های چند پایه را در درس هایی چون قرائت، ریاضی و دیگر ... آموزان سنین متفاوت در یک کلاس درس و تشکیل کلاس های چند پایه، موافقت عمومی و ...
بررسی نحوه ی مدیریت کلاس های درس چندپایه مدارس ابتدایی 71ص
pnudanesh.ir/index.php?route=product/product...
Translate this page
دانش آموزان کلاسهای درس چند پایه را دانش آموزان روستایی یا دانش آموزان حومه شهرهای کوچک و دور افتاده تشکیل می دهند. آموزگاران کلاسهای درس چند پایه نیز بیشتر از ...
یادگیری مادام العمر - کلاسهای چند پایه
fayigh50.blogfa.com/post-1623.aspx
Translate this page
یادگیری مادام العمر - کلاسهای چند پایه - نگرش چیز کمی است اما منجر به تغییرات بزرگی می شود "کن بلانچارد" ... علل وجود کلاسهای چند پایه درکشور ایران: ... 4- شناسايي و تأكيد بر مفاهيم و مضامين اساسي و كليدي كتاب هاي درسي . .... چون بيشتركلاسهاي چند پايه در روستاها تشكيل مي شود و بيشترخانواده ها كم سواد و يا بي سواد هستند در ...
:شیوه مدیریت کلاس های چند پایه - آموزش خلاق
gamborujerd.persianblog.ir/post/552/
Translate this page
Jan 16, 2015 - الف :(شیوه های مدیریت کلاس های چند پایه). مقدمه: کلاس های درس محیط های اجتماعی قراردادی هستند که عناصر تشکیل دهنده آن به طور کامل ویژه و بی همتا ...
تحقیق علل تشکیل کلاس های درس چند پایه » دانلود تحقیق ، پروژه ...
mihandocs.com/27397-تحقیق-علل-تشکیل-کلاس-ها...
Translate this page
Jan 10, 2016 - بر پايه آمار موجود حدود يک ميليون دانش آموزدر کلاس هاي درس چند پايه در کشور ما مشغول به تحصيل مي باشند که اکثر دانش آموزانکلاس هاي چند پايه را ...
ایرنا - کیفیت آموزش و مشکل کلاس های درس چندپایه
www7.irna.ir/.../81331...
Translate this pageIslamic Republic News Agency
Sep 30, 2014 - جمعی ازفرهنگیان و اولیاء دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری با اعلام نارضایتی از تشکیل کلاس های درس چند پایه، این مسئله را عامل مهمی در کاهش ...
Searches related to علل تشکیل کلاس های درس چند پایه

مقاله کلاس های چند پایه

مشکلات کلاسهای چند پایه

فیلم کلاس های چند پایه

کلاس های چند پایه در جهان

مقاله در مورد مدیریت کلاس های چند پایه

تعریف کلاس های چند پایه

مقالات کلاس های چند پایه

تاریخچه کلاس های چند پایه
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پروژه , مقاله , تحقیق ، پایان نامه ، طرح توجیهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6664
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 292
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 6,355
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,079
  • بازدید ماه : 8,079
  • بازدید سال : 126,569
  • بازدید کلی : 1,981,503